View Full Version : Проблем при суден двигател
145QVision
22-11-2010, 21:47
Здравейте,
имам следния проблем... Когато колата не е палена 2-3 часа (и двиг. ,ако може да се каже е студен), само да поясня - проблеми със запалването нямам. Пали...държи малко високи обороти 1 мин. и после се нормализират. Проблема идва,когато потегля. При бавно тръгване оборотите падат, все едно се задавя двигателя (колкото повече газ давам, толко повече падат оборотите и почти изгасва). Някой път като изфорсирам се оправя, но повечето пъти не:) Гася по средата на светофара, паля и се оправя за малко....и така докато вдигне тепмература. След това изчезва проблема.
Ще я карам на диагностика, но др. седмица чак. До тогава,ако някой е имал такъв проблем ще съм благодарен да сподели. :)
145 2.0 ТС ....
Много вероятно да е дебитомер,но диагностиката ще си каже тежката дума!:prescription:
Ramsezsh
22-11-2010, 22:47
За да си сигурен ходи на диагностика.
Аз преди време имах подобен проблем и се оказа ланда сонда.
Успех с ремонта.
BlueStorm
25-11-2010, 15:52
А дали не става въпрос за вградения "студен" режим в Еку-то?
Това мисля, че при чипване може да се премахне ...
.. поне така бях чел някъде :doctor:
digitalundgrd
26-11-2010, 19:16
По-скоро този "студен" режим е мит...Със стария ми 1,6ТС мотор беше така..Паля сутрин и колата аха да изгасне, клатеше обороти и първата минута не искаше да поема хубаво...Давам газ до долу и все едно нищо...След като сгрееше малко се оправяше...
Сега съм с друг мотор, но със същите свещи, дебитомер, ЕКУ, кабели, бобини, термостат, датчици итн от стария, с който ми правеше тия магарии...Е сега "студен" режим нямам...Паля и мога да и дам всичката газ, колата си поема нормално, няма замисляне или забиване на муцуна...
145QVision
26-11-2010, 20:13
Благодаря на всички за мненията. Ще пиша,когато/ако открием проблема. Силно се надявам да не е като при колегата от пследния пост :)
Имах същия проблем смених свещи, един кабел, дебитомер ,ламбда ,чистене на дросел и се оправи. Но така и не разбрах кое точно е било проблемно, та забиваше муцуна..
и моята когато е студена първите няколко минути се замисля и забива муцуната като е студена,но все още не съм ходил на диагностика
става въпрос за 2.0тс
Почти няма TS 16V без този проблем. :D Дискутирано е в доста други теми - обикновено след смяна на бензиностанцията, лулите, свещите и не помня още какво се оправя. Аз лично се преборих с този проблем, действайте и вие! Първо пробвайте със 100 октанов и малко мръсна газ :idea:
donviktorio
29-11-2010, 12:25
при мен този проблем отпадна като махнах катализатора
D-I-V-A-K-A
30-11-2010, 12:00
Здравейте,
имам следния проблем... Когато колата не е палена 2-3 часа (и двиг. ,ако може да се каже е студен), само да поясня - проблеми със запалването нямам. Пали...държи малко високи обороти 1 мин. и после се нормализират. Проблема идва,когато потегля. При бавно тръгване оборотите падат, все едно се задавя двигателя (колкото повече газ давам, толко повече падат оборотите и почти изгасва). Някой път като изфорсирам се оправя, но повечето пъти не:) Гася по средата на светофара, паля и се оправя за малко....и така докато вдигне тепмература. След това изчезва проблема.
Ще я карам на диагностика, но др. седмица чак. До тогава,ако някой е имал такъв проблем ще съм благодарен да сподели. :)
145 2.0 ТС ....
При мен беше същото и проблема се оказа, че имах вода при свещите, махни декоративният капак, след това извади някоя лула и виж, като за начало и за без пари, можеш да погледнеш. При мен като подсуших с парцалче и малко въздух, нещата се оправиха и от тогава нямам никакви проблеми ;)
Здравейте колеги и аз имах същия проблем преди време с моята красавица реших проблема като смених температурния датчик на инжекциона и вече няма ядове като паля сутрин колата си работи без проблем оборотите са постоянни не тресе не се опитва да гасне. На колегата "145QVision" успех с локализиране на проблеми но най важното е може би диагностика. Поздрави !
Като гледам е доста често срещан проблем това. Аз от днес вече го нямам благодарение на Гено (sp_romeo1) от форума! При мен това повдение на колата беше съпроводено и с ниска мощност. Причините бяха следните:
- гарнитурата на капака ми беше заминала и свещите на единия цилиндър буквално се бяха удавили в масло
- 2 от лулите на бобините се бяха нацепили, една от които доста стабилно (3-4 см цепнатина)
Бих ти препоръчал първо да провериш дали проблема не е в дебитомера - откачи му буксата преди да запалиш колата и виж дали пак така ще се държи. Аз като разкачих моя, колата взе да се дави и изобщо не можах да потегля => проблема не беше в него. Ако проблема не е в дебитомера, свали декоративния капак на двигателя и конзолата с бобините и погледни дали не са ти нацепени лулите. Ако и там всичко е ОК - прегледай дали нямаш масло/вода при свещите и им замери разстоянията.
145QVision
01-12-2010, 22:13
Срааам.....проблема се оказа като при колегата Nyte:) Три от свещите бяха до горе с вода. Понеже михме с един приятел около двигателя...ама явно сме се пооляли. Издухахме ги с компресор, подсуших лулите и оборотите заспаха:) По-добър вариант от това ....здраве:). Мерси на всички. Все пак темата ще е полезна за в бъдеще. Поздрави...
може и аз да пробвам,че може и моята да се оправи
D-I-V-A-K-A
02-12-2010, 10:43
Срааам.....проблема се оказа като при колегата Nyte:) Три от свещите бяха до горе с вода. Понеже михме с един приятел около двигателя...ама явно сме се пооляли. Издухахме ги с компресор, подсуших лулите и оборотите заспаха:) По-добър вариант от това ....здраве:). Мерси на всички. Все пак темата ще е полезна за в бъдеще. Поздрави...
Казах ти, обикновенно това е проблема при тези коли, защото свещите са им завряни там където слунце не угрява. Старата ми го имаше същият проблем и след тази манипулация всичко беше ток и жица ;)
BillyBoy`
02-12-2010, 16:15
Никои не му е виновен на колегата че е мил със мъркуча под капака така не се прави запомнете го иначе добре е че си минал само със подсушаване.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.