View Full Version : Един Интересен Проект - Shuttle '88
Колеги, вижте на какво е способен един малък 1,6 литров мотор в една 22 годишна, семейна кола
Темата е от форума на хонда и направо маже:new_Eyecrazy:
http://speedhunters.com/archive/2010/11/24/car-feature-gt-gt-bisimoto-civic-wagon.aspx
яко а ама май има малко лаг тая кола:)
до 6500 150 коня в следващия момент 7 000 оборота 700 коня :biggringift:
Eто я на ... убавицата .... http://www.youtube.com/watch?v=84LmN-2AUXI
ето и още малко ..... http://www.youtube.com/user/Bisimoto#p/a/u/0/tGTWpP874yU
Furious 155
26-11-2010, 22:37
яко а ама май има малко лаг тая кола:)
до 6500 150 коня в следващия момент 7 000 оборота 700 коня :biggringift:
като гледам огромната студена част на турбото и кулера отпред не е малък и работния обем на мотора е малък... такъв става ефекта :new_Eyecrazy:
С пълна сила важи подписа на дригата за лаг-а ;).
Интересен би ми бил разходът и дали ще гори по-малко преди този момент от 5-6к оборота. Тоест , ще става ли за нормална градска кола :)
Jivko7777
27-11-2010, 04:17
яко а ама май има малко лаг тая кола:)
до 6500 150 коня в следващия момент 7 000 оборота 700 коня :biggringift:
като гледам огромната студена част на турбото и кулера отпред не е малък и работния обем на мотора е малък... такъв става ефекта :new_Eyecrazy:
С пълна сила важи подписа на дригата за лаг-а ;).
Е хубаво почва от 6500, ама и сменят на 9500, хондите :lol_sign:...Същата работа да кажем при нормалните бензини почват на 4000 и приключва да речем на 7000, все за едни 3000 оборота си говорим :flirt: Да не говорим че ние с дизелите и на 2000 оборота се радваме :)
А относно Хондето спор няма добро е станало...
Колеги, вижте на какво е способен един малък 1,6 литров мотор в една 22 годишна, семейна кола
Темата е от форума на хонда и направо маже:new_Eyecrazy:
http://speedhunters.com/archive/2010/11/24/car-feature-gt-gt-bisimoto-civic-wagon.aspx
А някога бяхме Алфа Форум! :bravo::bravo::bravo:
Това значи ли, че трябва да сме като "Кон с капаци" ?:calc::calc::calc:
А някога бяхме Алфа Форум! :bravo::bravo::bravo:
ReLeFNIQ
27-11-2010, 10:00
Никога не бях виждал такава дино графика, до 6 к 150 к.с :D, a после представяте ли си ускорението за тия 1000-2000 оборота нагоре..
hristiqn
27-11-2010, 10:44
Никога не бях виждал такава дино графика, до 6 к 150 к.с :D, a после представяте ли си ускорението за тия 1000-2000 оборота нагоре..
Графиката е даже много хубавава ;)
Това е най безмисленният проект който съм виждал до сега!!!
Безумно лагава ,диапазон от 1800 оборота,загледайте се в графиката да видите ,че силата на колата идва при 7200-7400 и свършва при 9000-9200.
С тези 195/50/15 гуми си представете за какво сцеплени ще сатава на въпрос ,а и другото ъбсурдно е ,че е с стокова кутия от В-тек.
За мен това е пълна глупост!!!!
Замислете се за какво бихте могли да я ползвате тази кола????
Или е някакъв експеримент какво ще стане, преди смяна на двигател/сериозен проект или е просто за хвалба, като използваемост Дригата добре го е казал :)
И все пак тази мощност от 1.6 .... си е доста , доста добро постижение... По принцип за големия лаг , който се получава , не е ли в следствие на голямото турбо BTX6565 и конкретно това , че за да го завърти му трябват наистина големи обороти ?
Е хубаво почва от 6500, ама и сменят на 9500, хондите :lol_sign:...Същата работа да кажем при нормалните бензини почват на 4000 и приключва да речем на 7000, все за едни 3000 оборота си говорим :flirt: Да не говорим че ние с дизелите и на 2000 оборота се радваме :)
А относно Хондето спор няма добро е станало...
Важно е отношението, а не разликата в използваемите обороти :scherzkeks:
Jivko7777
27-11-2010, 15:02
Еми ето такива Хондички които почват от 6500 и се справят добре според мен :flirt:
http://www.youtube.com/watch?v=QsOuLwnAdfI
http://www.youtube.com/watch?v=RZRmjtbl3Jo
tokata_pz_flex
27-11-2010, 15:19
Това е най безмисленният проект който съм виждал до сега!!!
Безумно лагава ,диапазон от 1800 оборота,загледайте се в графиката да видите ,че силата на колата идва при 7200-7400 и свършва при 9000-9200.
С тези 195/50/15 гуми си представете за какво сцеплени ще сатава на въпрос ,а и другото ъбсурдно е ,че е с стокова кутия от В-тек.
За мен това е пълна глупост!!!!
Замислете се за какво бихте могли да я ползвате тази кола????
Целта на колата не е драг или писта , а да се покаже мощноста извадена от 1.6 литра . Според мен , за това се ползва :)А и с това турбо , не виждам как няма да има лаг
Добре де ,що няма старт от място??????
А и тези двете които си показал са с детски турбини сравнение с тази на тоз проект!!
WhitePower
27-11-2010, 15:26
справят се добре в движение но в никакъв случей не е драгаджиика това
а и гледам как километража се движи но 100% съм убеден че ускорението не е това което е на километража , това си е чистра проба палеж на гумите
по скоро е кола за магистралата
tokata_pz_flex
27-11-2010, 15:27
справят се добре в движение но в никакъв случей не е драгаджиика това
а и гледам как километража се движи но 100% съм убеден че ускорението не е това което е на километража , това си е чистра проба палеж на гумите
по скоро е кола за магистралата
Точно ! Върти си гуми стабилно , за това скача така километража . Като мине 100-те километра и има някакво сцепление ще върви много , но до тогава си врътка гуми .
Ето едно клипче с кола на въпросният Биси http://www.youtube.com/watch?v=aPFsYoe6Ujg
hristiqn
27-11-2010, 20:58
Това е най безмисленният проект който съм виждал до сега!!!
Безумно лагава ,диапазон от 1800 оборота,загледайте се в графиката да видите ,че силата на колата идва при 7200-7400 и свършва при 9000-9200.
С тези 195/50/15 гуми си представете за какво сцеплени ще сатава на въпрос ,а и другото ъбсурдно е ,че е с стокова кутия от В-тек.
За мен това е пълна глупост!!!!
Замислете се за какво бихте могли да я ползвате тази кола????
Нали знаеш ,че имат писти за драг и си пердашат ниски 10-ки ;)
Още един интересен проект на Bisimoto - Honda CRZ. (http://www.crzforum.com/forum/aftermarket-crowd/2502-bisimotos-quest-500-hp-eco-friendly-crz.html)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.