View Full Version : Масло по въз.филтър
При предната смяна на маслото също имаше масло по въз.филтър и по трубите към него смисул само на скобите където са надките сложих някъкъф облутнител исчистих добре и после не съм забелязвал сега смених маслото без да слагам уплатнител и отново има масло по филтъра колата си върви норамално не се забелязва нищо има ли от какво да се притееснявам или да си карам така
Карай си така. Май всички с 2.0тд сме така.
Добре де колега на тебе налага ли ти се да доливащ масло следиш ли го :) щото аз си капвам от време на време :-)
То няма начин да не доливаш.:no:
То няма начин да не доливаш.:no:
Чак да не доливаш не, но има голяма разлика от доливане на 0.5л и доливане на над литър-два
Чак да не доливаш не, но има голяма разлика от доливане на 0.5л и доливане на над литър-два
На 1000км или от смяна до смяна?
Ако не се лъжа на мотора му дават около 50г. на 1000км.
На 1000км или от смяна до смяна?
Аз лично на моята таратайка доливам от смяна до смяна точно половин литър. При смяната на маслото сипвам 4.5л и ми остава половин литър, който заделям за доливане. Когато му дойде времето го сипвам и после чак при смяната.
Ти си добре :)
Аз доливам 500мл на 1500-2000км. Но установих, че зависи от маслото.
Satanism
02-12-2010, 01:21
то всички дизели сме така...не само 2.0тд :D
варианта е маркучето от мотора да се отскубне и да се пусне надолу някъде да се оттича...
то всички дизели сме така...не само 2.0тд :D
варианта е маркучето от мотора да се отскубне и да се пусне надолу някъде да се оттича...
То и аз съм го направил това,макар че цапа съвсем малко, ръгнах го в един кръгъл отвор към калника. Но това е само за да не цапа филтъра, не помага да доливаш по-малко :) Аз моята я настъпвам доста - колкото може, и масло почти не пипа, но незнам какви са нормалните загуби на масло за тоя мотор.
Satanism
02-12-2010, 11:26
То и аз съм го направил това,макар че цапа съвсем малко, ръгнах го в един кръгъл отвор към калника. Но това е само за да не цапа филтъра, не помага да доливаш по-малко :) Аз моята я настъпвам доста - колкото може, и масло почти не пипа, но незнам какви са нормалните загуби на масло за тоя мотор.
мен масло не ми губи...само ми цапа тръбите след филтъра.За щастие точно преди дебитомера и филтъра на 156-цата тръбата е във формата на обърнато U и маслото не може да мине...
Само дето така както хвърля масло, маслото ходи по турбото и после по кулера и се прее*ава цялата работа...
Аз съм сигурен, че който и да си отвори кулера от тука с 2ките, всичките ще са пълни с масло, както беше моя на Делтата...
мен масло не ми губи...само ми цапа тръбите след филтъра.За щастие точно преди дебитомера и филтъра на 156-цата тръбата е във формата на обърнато U и маслото не може да мине...
Само дето така както хвърля масло, маслото ходи по кулера и после по турбото и се прее*ава цялата работа...
Аз съм сигурен, че който и да си отвори кулера от тука с 2ките, всичките ще са пълни с масло, както беше моя на Делтата...
Аз съм я замислил тая операция, че до сега не съм го чистил кулера...само трябва да е хубаво времето и да имам свободни няколко часа и ще видим за какво иде реч :lupe:
Mind_Control
02-12-2010, 12:12
Може ли някой да ми обясни, защо колата връща масло по въздухопроводите? С каква цел е тая работа?
Satanism
02-12-2010, 12:15
Може ли някой да ми обясни, защо колата връща масло по въздухопроводите? С каква цел е тая работа?
маслото идва от вентилацията на мотора...едно малко маркуче от двигателя към тръбите на въздуха
Може ли някой да ми обясни, защо колата връща масло по въздухопроводите? С каква цел е тая работа?
Принципно би трябвало да са само маслени изпарения, и ги връща към въздушния филтър за повторно всмукване вместо да ги изпуска в атмосферата с цел екология
Аз съм я замислил тая операция, че до сега не съм го чистил кулера...само трябва да е хубаво времето и да имам свободни няколко часа и ще видим за какво иде реч :lupe:
Пиши като я свършиш тази работа, че и аз съм го замислил
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.