View Full Version : Демонтаж на вътрешна полуоска
...и най-вече ме интересува, може ли да бъде демонтирана, без да се "цепи" скоростната кутия от двигателя? Като гледам конструкцията, как е направено, направо ми прилоша... и сега за смяна на вътрешно каре с вътрешната полуоска, сигурно майстора ще ми отреже главата, заради свалянето на скоростната кутия :cry: Мислехме да свалим планката с лагера откъм страната на вътрешното каре, но тя е захваната с едни дълги шпилки към корпуса на двигателя и няма измъкване въобще. Моля Ви, ако някой знае някой по-удачен начин за сваляне на полуоската, нека сподели!!!!!!
ако става въпрос за висяща полуоска(от дясно след витрешното каре),
изобщо не иде реч за сваляне на скоростите!!! Това ми се струва ГОЛЯМО БЕЗУМИЕ!!!
Лагера се избива от стойката, която е хваната за корпуса на мотора, и заедно с полуоската излизат от скоростите. За подробности по ваденето
на лагера виж тук http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=5993
А да, и стойката на лагера не я отвиваш от мотора, а само капачето(то се
държи на три или четри болта, не си спомням точно. Един долу и другите отстрани.) И тогава пробваш да го извадиш. После естествено слагаш и нов лагер!
Е, дано да съм ти помогнал поне малко.
Успех!!!
Kostadin
24-07-2006, 13:53
за коя от двете полуоски става въпрос :roll:
голямата риба
24-07-2006, 14:35
за която и от двете полуоски да става на въпрос
вътрешното каре е захванато към фланец посредством болтове
така че за смяната му е нужно само да бъдат развити
карето се държи към пръта на шлици и е законтрено със зегерка
ех, че съм тъп...
ами става въпрос за дясната полуоска... и не само за карето а и за самата полуоска, защото шлиците на полуоската, с които се зацепва към вътрешното каре са разбити... ма този лагер - висящия, нещо не може да се избие тъй с чукане :(
Трудно е колега. И аз млатих, дърпах и какво ли още не, и накрая отидох на сервиз. Ама поне тука в Сф. има къде да отиде човек!
Кво млатите там има болтове на самия лагер :shock: развиват се и пада :lol: Или на 155 е различно :?:
Kostadin
25-07-2006, 08:59
Кво млатите там има болтове на самия лагер :shock: развиват се и пада :lol: Или на 155 е различно :?:
не е различно, точно така е :wink:
...ми нещо не мога да схвана, къде точно се намират тези болтове, за които говорите :-?... Сигурно нещо аз пропускам...
До колкото разгледах нещата, вътрешната полуоска в единия си край влиза в скоростната кутия на шлици, а в другия си - се сглобява с вътрешното каре, пак на шлици и един детайл, наподобяващ гайка, който стяга едната "черупка" на вътр каре към полуоската. От същата страна (от към карето), има една алуминиева планка, захваната с 4 шпилки и 2 щифта към корпуса на двигателя. В тази планка е набит лагер (по външния диаметър), който лагер пък по вътрешния диаметър е набит в полуоската.
Сега, въпросът е - къде се намират точно въпросните болтове, след развиването на които, лагера пада?
По ePer -a има 1 детайл да го наречено "полуколцо" на руски поз 3. На него има винтове поз. 2
По ePer -a има 1 детайл да го наречено "полуколцо" на руски поз 3. На него има винтове поз. 2
Пусни, моля те, една снимка на този възел, че аз нямам e-per :(
По ePer -a има 1 детайл да го наречено "полуколцо" на руски поз 3. На него има винтове поз. 2
Пусни, моля те, една снимка на този възел, че аз нямам e-per :(
Дай е-маил илиЛю номер .Имначе програмката е 1,9ГБ и се намира на :ftp://blesna.nnw.net/pub/cesare/
Записах ти еПер а . По коя куриерска служба да ти ги пратя - Спиди или Еконт ?? И двете са ми под ръка.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.