PDA

View Full Version : Демонтаж на вътрешна полуоска



Z:)m
24-07-2006, 10:21
...и най-вече ме интересува, може ли да бъде демонтирана, без да се "цепи" скоростната кутия от двигателя? Като гледам конструкцията, как е направено, направо ми прилоша... и сега за смяна на вътрешно каре с вътрешната полуоска, сигурно майстора ще ми отреже главата, заради свалянето на скоростната кутия :cry: Мислехме да свалим планката с лагера откъм страната на вътрешното каре, но тя е захваната с едни дълги шпилки към корпуса на двигателя и няма измъкване въобще. Моля Ви, ако някой знае някой по-удачен начин за сваляне на полуоската, нека сподели!!!!!!

KikoBo
24-07-2006, 10:51
ако става въпрос за висяща полуоска(от дясно след витрешното каре),
изобщо не иде реч за сваляне на скоростите!!! Това ми се струва ГОЛЯМО БЕЗУМИЕ!!!
Лагера се избива от стойката, която е хваната за корпуса на мотора, и заедно с полуоската излизат от скоростите. За подробности по ваденето
на лагера виж тук http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=5993
А да, и стойката на лагера не я отвиваш от мотора, а само капачето(то се
държи на три или четри болта, не си спомням точно. Един долу и другите отстрани.) И тогава пробваш да го извадиш. После естествено слагаш и нов лагер!
Е, дано да съм ти помогнал поне малко.
Успех!!!

Kostadin
24-07-2006, 13:53
за коя от двете полуоски става въпрос :roll:

голямата риба
24-07-2006, 14:35
за която и от двете полуоски да става на въпрос
вътрешното каре е захванато към фланец посредством болтове
така че за смяната му е нужно само да бъдат развити
карето се държи към пръта на шлици и е законтрено със зегерка

Z:)m
24-07-2006, 18:29
ех, че съм тъп...
ами става въпрос за дясната полуоска... и не само за карето а и за самата полуоска, защото шлиците на полуоската, с които се зацепва към вътрешното каре са разбити... ма този лагер - висящия, нещо не може да се избие тъй с чукане :(

KikoBo
24-07-2006, 18:53
Трудно е колега. И аз млатих, дърпах и какво ли още не, и накрая отидох на сервиз. Ама поне тука в Сф. има къде да отиде човек!

Bobo
25-07-2006, 08:57
Кво млатите там има болтове на самия лагер :shock: развиват се и пада :lol: Или на 155 е различно :?:

Kostadin
25-07-2006, 08:59
Кво млатите там има болтове на самия лагер :shock: развиват се и пада :lol: Или на 155 е различно :?:
не е различно, точно така е :wink:

Z:)m
25-07-2006, 13:04
...ми нещо не мога да схвана, къде точно се намират тези болтове, за които говорите :-?... Сигурно нещо аз пропускам...
До колкото разгледах нещата, вътрешната полуоска в единия си край влиза в скоростната кутия на шлици, а в другия си - се сглобява с вътрешното каре, пак на шлици и един детайл, наподобяващ гайка, който стяга едната "черупка" на вътр каре към полуоската. От същата страна (от към карето), има една алуминиева планка, захваната с 4 шпилки и 2 щифта към корпуса на двигателя. В тази планка е набит лагер (по външния диаметър), който лагер пък по вътрешния диаметър е набит в полуоската.
Сега, въпросът е - къде се намират точно въпросните болтове, след развиването на които, лагера пада?

kris11
25-07-2006, 13:35
По ePer -a има 1 детайл да го наречено "полуколцо" на руски поз 3. На него има винтове поз. 2

Z:)m
25-07-2006, 14:03
По ePer -a има 1 детайл да го наречено "полуколцо" на руски поз 3. На него има винтове поз. 2
Пусни, моля те, една снимка на този възел, че аз нямам e-per :(

kris11
26-07-2006, 18:30
По ePer -a има 1 детайл да го наречено "полуколцо" на руски поз 3. На него има винтове поз. 2
Пусни, моля те, една снимка на този възел, че аз нямам e-per :(
Дай е-маил илиЛю номер .Имначе програмката е 1,9ГБ и се намира на :ftp://blesna.nnw.net/pub/cesare/

kris11
28-07-2006, 18:49
Записах ти еПер а . По коя куриерска служба да ти ги пратя - Спиди или Еконт ?? И двете са ми под ръка.