View Full Version : Смяна на двигател
Да запитам разбиращите какви преправки и усложнения може да има при монтаж на боксер двигател от 145/146 (1.7 16в) върху 33-ково купе "електрониката не ме притеснява" ? Също би ли могло да се сложи заедно с неговите скорости ,че всички знаем на 33 какви са ? Евентуално кой би могъл да извърши читаво смяната и за какви пари , при положение,че двигателя трябва да се разглабя и подменят всички консумативни части (без ремонтен размер) ?
Да запитам разбиращите какви преправки и усложнения може да има при монтаж на боксер двигател от 145/146 (1.7 16в) върху 33-ково купе "електрониката не ме притеснява" ? Също би ли могло да се сложи заедно с неговите скорости ,че всички знаем на 33 какви са ? Евентуално кой би могъл да извърши читаво смяната и за какви пари , при положение,че двигателя трябва да се разглабя и подменят всички консумативни части (без ремонтен размер) ?
На каква 33-ка? Такава която оригинално е 16V или с друг мотор? От това много зависи какви части ще ти трябват.
Що се отнася до ск. кутия кво и е на 33-ковата, при условие, че тая на 145 има разлика в синхрони и муфи само на 1-ва и на 2-ра. Но като цяло кутията на 145 е пълен шит като предавателни числа. Съвпадат с тези на 33-ка 1-ва серия. Ще ти дойдат 1-ва и 2-ра много къси. На прекъсвач на 2-ра 145-цата е има-няма с 90 км/ч.
Моята 33-ка на 2-ра прави към 120 км/ч.
Предишния ми карбураторен звяр хващаше към 100-105 на 2-ра...А пък и 33-ковите скорости не са хич зле...На 1.3 -то влизат много добре без грам ама грам да хъркат освен на задна някои път когато не са паднали оборотите...А пък и според мен чара на цялата кола при шофиране ще се изгуби при една такава интервенция...И май 33-ковото 16V вървяло повече дочух ...
33 то е имола , със 2 ра скоростна съм и двете си хъркат яко карал съм още 3 - 33 ки и те си хъркат по същият начин ако набия от 3 та 2 ра при 3000 рпм смятай съм я съборил ! На 2 ра на прекъсвач точно 100 км прави ,както и да е . Наумил съм си го това и двигателя и скоростите а и едни дискове отзад и проучвам сега . Инъче,че 33ковия 16 в върви по вече може би на 33 обаче съпоставени 2 та има разлика от 20 тина коня ,за инжекцион става въпрос . Кажете ще стане ли тая интервенция , кви пари ала бала или се е ходене по мъките и по добре да се продава и да се взема нещо друго ?
33 то е имола , със 2 ра скоростна съм и двете си хъркат яко карал съм още 3 - 33 ки и те си хъркат по същият начин ако набия от 3 та 2 ра при 3000 рпм смятай съм я съборил ! На 2 ра на прекъсвач точно 100 км прави ,както и да е . Наумил съм си го това и двигателя и скоростите а и едни дискове отзад и проучвам сега . Инъче,че 33ковия 16 в върви по вече може би на 33 обаче съпоставени 2 та има разлика от 20 тина коня ,за инжекцион става въпрос . Кажете ще стане ли тая интервенция , кви пари ала бала или се е ходене по мъките и по добре да се продава и да се взема нещо друго ?
Мой познат си сложи на неговата 33ка от 145 точно същия двигател. Като информация му дойде към 1000лв цялата смяна + обслужване, но после се появиха и други неща за правене не се сещам точно, мога да питам. Мойта 33ка с 1.5 инжекзия на прекъсвач прави 110 с 2ма човека в купето по 80-90кила. Иначе за третата не знам дали има собственик на 33, който да няма такъм проблем с ръмженето на 3та., личен съвет е да си караш така както ти е колата, караш Alfa все пак ?!
ПС: Онзи ден в работата без да искам попаднах на клипче на Нено от Вентура как правят някакъв тест на новата Жулиета. Е съвсем се разочаровах от тази алфа, повече ми прилича на Рено или Ситроен, отколкото на Алфа.
ПС2: Възможно ли е на 33 да се сложи турбина ? И това какво ще струва ?
Щом 33-ката е 1.4 за конверсията ти е нужно:
Греда под мотора за 16V, колектор или паяк за 33 16V, изпускателен колектор от 33 16V, шайби по мотора, стойки за хидравлика слагаш от 1.4 мотора и др.
Но ск. кутия от 145 не бих си сложил на колата, при условие, че примерно 3-та е същата.
mitaka_cs
05-12-2010, 14:07
На Имолата само кубатурата й е малка. Другите чаркуля са същите като на по-големите боксери.
Според мен добър вариант е смяната само на блокът с карантията...1.5/1.6 или 1.7...каквото се намери.
Могат да се използват всички периферии на 1.4-ката. Глави, скукател, изпускател, окачване и т.н.
Ремап ще е много добре ако се направи!
Има и по-ефектни модификации, но това е най-простият и евтин начин!
Увеличаване на кубатурата и нищо повече!
На Имолата само кубатурата й е малка. Другите чаркуля са същите като на по-големите боксери.
Според мен добър вариант е смяната само на блокът с карантията...1.5/1.6 или 1.7...каквото се намери.
Могат да се използват всички периферии на 1.4-ката. Глави, скукател, изпускател, окачване и т.н.
Ремап ще е много добре ако се направи!
Има и по-ефектни модификации, но това е най-простият и евтин начин!
Увеличаване на кубатурата и нищо повече!
Да, ама пак ще му се губят 20 коня от 1.7 8V до 1.7 16V, а явно той си е намерил комплект от 145, заедно с инжекциона, който е доста по-добър от този на 33 16V и освен това е секвенциален (малко по-икономичен)
mitaka_cs
05-12-2010, 15:09
Е, това вече е друго нещо!
Сега зацепих какво пише в първия пост:sleep:
И все пак...RaIDeR, кажи какво си замислил и с какви части разполагаш, та да сглобим пъзела:)
Тази греда за 16в не е ли вече неоткриваема:dunno:...също както преден мост за 4х4 типо-платформа...
Да не се окаже, че е по-разумно да се вземе цяла 33 16в.
Иначе ми харесва комбинацията :
http://www.youtube.com/watch?v=q3BDxQ8Mb98
http://www.youtube.com/watch?v=28oRr7OmguQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=kkvUWJAKxZk&feature=related
Ами един приятел се оказа че има една 146 1.7 16 ка блъсната злобно отзад и я заебал на селото си от няколко години и сега му пречела вече и щял да я кара за скраб без двигателя и скоростите ама колекторните тръби неставали неставали греди за 33 16 в няма от де да намеря ,то май голям филм ще дойде! Инъче клипчетата които е постнал колегата много ме зарадваха стои перфектно и се зачудих къде са всичките кабелаци много чисто стои .
---------- Post added at 22:27 ---------- Previous post was at 22:23 ----------
То и едно такова творение ,че ще е уникално и доста добро на това лекото купе подцинковано при това ясно ,че ще стане добре обаче са към 1000 лв както каза колегата и филмат ще е голям а и не е ясно какъв ще е крайният резулл .[COLOR="Silver"]
В тоя раздел никой няма да се научи, че НЯМА поцинковани ламарини на 33 в нито един нейн възел. Просто има ПО-ДОБРЕ ГРУНДИРАНИ ламарини след определена година. Поцинкована кофа всеки е виждал, но за огромно съжаление при 33 няма такова нещо.
Данчо, пак ни вкарваш във филм!
Тоя мотор, ако го монтираш все пак, много скоро ще започнеш да му търсиш валове за главите, както и кой после да ти прави нов комп.
Тоя мотор от 145 е гаден и ням нищо общо с тоя от 33.
Освен, че инжекциона е по-добър и мотора е по-икономичен на бензин, няма нищо друго хубаво.
Факт е че тоя мотор върви в ниски обороти по-добре на газ, отколкото на бензин.
Изводите си ги прави сам.
Помниш, когато си търсех нова кола.
Точно тия недостатъци на 1.7 16 В на 145, ме отказаха.
И аз имам точно до мене на паркинга една 145 с тоя мотор и ако го напъна малко ще ми я даде почти без пари, ама мерси!
Та ако не намериш 16 В от 33-ка, слагай 1.7 8в или 1.5.
Нямаш много за преправяне, а резултата ще е задоволителен.
За сведение, току-що се връщам от Сандански , през Гоце Делчев.Минава се през един безумен проход.
Имах отзад едно ремарке, пълно с 265 литра вино, чувал ябълки, щайга с грозде и още един чувал с тикви и кратуни!
С цялата тая селяния, скъсах задниците на мнозина и определено не заръствах пътя.
Доста се пулеха, като ги изпреварвах в баира.
Пак си помисли.
Тоя мотор е като даровете на данайците!
Доколкото съм чувал 16V-то от 145 и 1.5 карбуратор от 33 го къса...(на 145-ца купе де)...а аз офицялно се отказвам от всякъкъв вид инжекций...Следващия двигател в коша на 33-ката ще е 16V ама с карбове...И с двете карбураторни 33-ки съм нямал никакви ядове,напротие доста хубави моменти ми дариха колите...Та колега и аз ше мина през твоя филм с гредите и всичко останало...Успех с начинанието !!!
Иво първо приятно прекарване с шаранчетата на масата и наздраве от мен ! Тоя пич със 145-тицата можеш ли да го питаш дали продава само двигателя и евентуално кви пари ? Мен тоя ми фкарва оферта 300 кинта със скоростите и компа и помпата ама бил за основен щото не била палена от 2 години ! Инъче моя скоро ще даде фира усещам го се по слаб става имам чувството,че на бащата жигулата по вече върви :Д Ще кажеш казах ти да измериш компресията , ема ко да я меря то ако е от там пак трябва да се разпилява тъй,че почти същият филм става .
П.С Наздраве на всички !
аби братчиту ми. освен двигателя, греда от 33 16в, изпускатерния колектор от 33 16в, еку-то + инсталацията и релетата, ламбда сондата, жило за газта от 33 16в, съединителя от 146-цата, нови ремъци ролки свещи кабели масло, нова плочка за газта :-D и ако има мизерии с шайбата на коляновия вал-можеби вентилатора на радиатора от 146 и само тез работи :-D
а ти се струва слаба щото са праиш на състезател и на всичкото отгоре си и турил гъзарски 15-ки от 146 джуниър с гуми кат на валяк :-D и сигурно имаш единствената 33-ка с работещ климатик :-D
Ми голяма си е играчката вярно . Обаче си е слаба и това 100 про не са реални 90 коне ами са 60 сигурно . Вчера ходих до Горна и в ония баир през Арбанаси направо си умря разни трошки ме режят както си искат няма никаква мощост иска 1 ва да слагам и като смъквам скоростите тей хърка,че незнам кога пак ще я съборя тая скоростна ! И за капак ме свърши газта на качица ,обръщам на бенз бях сипал преди това 10 л почна да хълца,препръдва и ме остави баш на кръговото в най големия трафик.Същата работа като предния път ходих зех ти въжето ще я дърпаме с един то минаха 30 мин докато се върна зъвартях и запали "куку е тая кола прави си кот си иска" ! Другия вариянт е 1.7 ие от 33 ама боклучивите скорости си остават така ! Ти ако имаш някой ден свободен може да разглобим оная скоростна да видим може ли да се измисли нещо , може да обърнем синхронизаторите,че трябва и съединител да се сменя отделя вече много много горе . Бе изобщо не знам вече ко да я правя ама хич не е добре мре и се на бабата :Д
Ха така!
Информация от първа ръка!
Хрумна ми една идея!
Дай му парцала да ти измие колата, а за сметка на това го тури после в колата и си направете една екскурзия до Кюстендил.
Природа, стари бани...
А и ще му дам мотора от Алфи!
Ще му лепне, като песница на око!
И без това ми е жал да го гледам така да се скапва, а е много добър!:small_cry:
Същата играчка за същия двигател не си струва , виж питай тос със 145 тицата кви пари и търси ако е 1.7 16 в и само бръмчилото и скоростите продава ли . Боби ти със смяна на двигатели занимаваш ли се ? Опътете ме към някой който би могъл да свърши работата !
Боби ти със смяна на двигатели занимаваш ли се ? Опътете ме към някой който би могъл да свърши работата !
Занимавам се със всичко без тенекеджийска е бояджийска работа.
ами вземи я зареди тая кола с гориво, ти все на изпарения я караш, особено пък за арбанашкия баир трябва да имаш доволно количество газ пък и той не е мерило. аз го карам на 3-та с 60-70 и разхода май-май е 30-40 литра газчица нагоре по баира.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.