View Full Version : въпрос за 164 2.5тд
Здравейте , мисля да си купя Алфа 164 дизел и искам вашите мнения за този мотор и като я купувам за какво да гледам защото човека я продава нереално евтино и съм отрицателно настроен само заради цената на която я дава инaче колата е запазена
Цената не е определяща изобщо при тези автомобили. И е добре да уточниш поне година, ако не можеш да уточниш тип двигател. За начало - няма ангренажен ремък или верига, които да сменяш. :)
Дай подробности. Коя година е колата? С кой двигател е? Като цяло слабо място са им главите.Ако е прегряван мотора почва да тече от гарнитурата на главите.Хубавото е, че това не означава веднага подмяна на гарнитурата.При мен тече вече над 50'000км.Другото слабо място са ролките и опъващия механизъм на обслужващия ремък.Т.е. не е слабо място, а просто са скъпи частите.Има много изписани теми по въпроса, а и щом си фен на БМВ въпросното амортисьорче, е същото, като на някои БМВ-та и е евтиния вариант.Съединителя е скъп за подмяна - към 400лв е комплекта Валео.Има и евтини разбира се.
Като цяло е много добър и здрав двигател, много икономичен.Върви много стига да е запазен.
Ако е с VM84A мотор земаи без да мислиш.Там нема кво да се случи.
Ако е с VM84A мотор земаи без да мислиш.Там нема кво да се случи.
незнам кой мотор е знам че е с 4 глави и колата е 97ма год на 180 хиляди
тоя мотор с ремък ли е или с верига
С нито едно от двете. Ангренжа е със зъбни колела. Няма да сменяш ролки,ремъци и да опъваш вериги. Сменяш само масло и филтри и караш. 180000 ако са реални не са нищо за този двигател. Ако е пазена колата и няма много забележки взимай. Няма да съжаляваш.Обаче, ако не е поддържана и е карана на "уволнение" ще ти скъса нервите и ще налееш маса пари в нея.:roll:
virusalfa
06-12-2010, 18:16
Мотора е З2В.Да успокоя колегата,километрите не са толкова,а два-три пъти по толко.Но при правилна експлоатация издържа близо милион.
Мотора е З2В.Да успокоя колегата,километрите не са толкова,а два-три пъти по толко.Но при правилна експлоатация издържа близо милион.
как го прецени ми е интаресно за да мога да го преценя и аз като видя колата ?
virusalfa
07-12-2010, 10:09
Досега не съм виждал такава на под 500 хиляди преди да сменят или върнат километража.После всички са на 170-200 хил. Дизелови и 130 хиляди бензиновите.
Досега не съм виждал такава на под 500 хиляди преди да сменят или върнат километража.После всички са на 170-200 хил. Дизелови и 130 хиляди бензиновите.
те тва ме притесни вече , и как мога да разбера дали е връщан километража
на тая кола там под 220км/ч авети нещо малко червено прилича на дуза' , а колата е запалена и работи защо свети това http://nfs.mobile.bg/pcgi/photos.cgi http://nfs.mobile.bg/pcgi/photos.cgi
Следващия път ползвай бутона Редактиране вместо да пускаш две мнения поред .
virusalfa
07-12-2010, 18:35
Тия мотори са разработка през 70-те години и не са за такова юркане.При тия скорости и друго може да светне.А за тия пари какво те бърка на колко км е?Качвай се и карай ако ти харесва.Моята е на под милион още.И нема черен дим като на тия с простите емблеми.
virusalfa
07-12-2010, 18:50
62171изглежда така на към 800 хиляди.
Човекът не е вдигал 220, а просто там, под числото, свети въпросната лампа. Така разбрах аз.
Човекът не е вдигал 220, а просто там, под числото, свети въпросната лампа. Така разбрах аз.
И мен би ме учудило да дигне 220 с дизела...
да извинявам се че не уточних,не съм вдигал 220 а под 220 свети една червена дУза която всъщност като се замисля ми свети и на Типото но след 3000 оборота гасне
Виждал съм 147 1.9 jtd na 930 000 км 2001 година.
Или 146 1.6 ТС 1998 на 960 000 км.
Така че Вируса най-вероятно е прав за километрите.
Виждал съм 147 1.9 jtd na 930 000 км 2001 година.
Или 146 1.6 ТС 1998 на 960 000 км.
Така че Вируса най-вероятно е прав за километрите.
по какво мога да разбера тоя Гамен да ми не пробута нещо на 500к км :rip: а за тая дУзичка некой нещо знае ли защото чета целия форум и никаде нищо не пише
virusalfa
08-12-2010, 06:30
Виж дали умната дюза си е на място-на първи цилиндър.Защото може да е пипал някой от кръжока "пречат ми ръцете"и при проверка н дюзи или смяна на гарнитури или глава например да сай сменили мястото.Тази дюза има кабел с щекер.Тия коли с мотор 32В и 155 с мотор 31В имат система за диагностикас мигащи кодове.Даваш на контакт и след като угасне "реотанчето" в рамките на 5 сек. натискаш 5 пъти докрай педала за газта.Ако има проблем,реотанчето ще мигне веднъж,и след около 0.5-1 сек. ще мига още опр.брой пъти.При проблем с тази дюза,ще мигне 21 пъти.
малка червена дУ/Юзичка = вода в горивния филтър......
малка червена дУ/Юзичка = вода в горивния филтър......
ооо значи нов горивен филтър
virusalfa
08-12-2010, 15:56
малка червена дУ/Юзичка = вода в горивния филтър......НЕ ПОЗНА!!! При наличие на вода светва реотанчето за подгряване:boxed:
А горивен филтър ако има датчик за вода отдолу,СТАВА САМО БОШ!!!
---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ----------
Виждал съм 147 1.9 jtd na 930 000 км 2001 година.
Или 146 1.6 ТС 1998 на 960 000 км.
Така че Вируса най-вероятно е прав за километрите.146-цата е на един общ приятел,който работи в хотел,нали?:boxed:
ми значи неможе да се установи за какво е тази дУзичка некой пише чек контрол , друг вода във филтъра , за 166 четох че при термостат и спукан маркуч за въздуха се е появявала на моита кола спрямо оборотите .... абе маани маани тя май е универсална тази лампичка за всичко :tongue2:
ми значи неможе да се установи за какво е тази дУзичка некой пише чек контрол , друг вода във филтъра , за 166 четох че при термостат и спукан маркуч за въздуха се е появявала на моита кола спрямо оборотите .... абе маани маани тя май е универсална тази лампичка за всичко :tongue2:
Лампата светва ако има проблем с управлението на мотора.Не е предназначена само за 1 проблем.Същото е като при бензинова кола.
При наличие на вода във филтъра светва подгрева, не дюзата.
НЕ ПОЗНА!!! При наличие на вода светва реотанчето за подгряване:boxed:
А горивен филтър ако има датчик за вода отдолу,СТАВА САМО БОШ!!!
---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ----------
146-цата е на един общ приятел,който работи в хотел,нали?:boxed:
"acqua nel filtro carburante-вода в горивния филтър" това е в писано срещо този знак в сервизната книжка на Алфа 164 ТД. за Боша си прав. на другите просто няма как да вкараш датчика. Ами пък ако кабела му за датчика виси без да е изолиран????????
---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:57 ----------
Лампата светва ако има проблем с управлението на мотора.Не е предназначена само за 1 проблем.Същото е като при бензинова кола.
При наличие на вода във филтъра светва подгрева, не дюзата.
Боби и в друга тема сме обсъждали точно тая ламБа цървена. И до колкото си спомням и ти беше споменал че е за вода във горивния филтър :calc: :tongue2:
дали говорим за една и съща лампичка прилича на фенерче и стои под 220км/ч най в дясно GUVECH за тази ли пише , че е вода във филтъра щото да не да купя сега в петък колата и да неможете да се утървете от мен във този форум :respect:
прилича на свещ леко наклонена към волана и се едно пръска нещо си.... :tongue2: иначе не поемам отговорност ако я купиш :) не съм чак толкоз в час :respect: просто констатирах какво пише в книжката срещу този знак. а и на мен всеки път когато мина през някоя яка локва като вали и ми светва същата ламБа и като покарам па земе че изгасне :)
virusalfa
08-12-2010, 19:25
Преди време бях с алтернативен горивен филтър и кабела не бях изолирал добре щото ме мързеше.Минавайки през локви,винаги светваше подгрева,като угасваше след като изтече водата.Така,че аз добре знам кога има акуа нел филтро карбуранте.
Преди време бях с алтернативен горивен филтър и кабела не бях изолирал добре щото ме мързеше.Минавайки през локви,винаги светваше подгрева,като угасваше след като изтече водата.Така,че аз добре знам кога има акуа нел филтро карбуранте.
Ми аз съм в момента по същия начин с филтъра и като мина през локва и ми светва Дюзата червена,а не подгрева и после си изгасва като изтече водата. Ей оспамихме темата :haha: живи здрави да сме само,другото си идва :thumbup:
virusalfa
09-12-2010, 08:11
Между другото,има разлики в арматурното табло м/у първите Супер и от 94г.
Между другото,има разлики в арматурното табло м/у първите Супер и от 94г.
може и от тук да идва объркването,мойта е 98 г. :thumbup:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.