PDA

View Full Version : въпрос за 164 2.5тд



BMWWW
04-12-2010, 16:11
Здравейте , мисля да си купя Алфа 164 дизел и искам вашите мнения за този мотор и като я купувам за какво да гледам защото човека я продава нереално евтино и съм отрицателно настроен само заради цената на която я дава инaче колата е запазена

didod
04-12-2010, 16:46
Цената не е определяща изобщо при тези автомобили. И е добре да уточниш поне година, ако не можеш да уточниш тип двигател. За начало - няма ангренажен ремък или верига, които да сменяш. :)

Boby
04-12-2010, 16:50
Дай подробности. Коя година е колата? С кой двигател е? Като цяло слабо място са им главите.Ако е прегряван мотора почва да тече от гарнитурата на главите.Хубавото е, че това не означава веднага подмяна на гарнитурата.При мен тече вече над 50'000км.Другото слабо място са ролките и опъващия механизъм на обслужващия ремък.Т.е. не е слабо място, а просто са скъпи частите.Има много изписани теми по въпроса, а и щом си фен на БМВ въпросното амортисьорче, е същото, като на някои БМВ-та и е евтиния вариант.Съединителя е скъп за подмяна - към 400лв е комплекта Валео.Има и евтини разбира се.
Като цяло е много добър и здрав двигател, много икономичен.Върви много стига да е запазен.

164 td
04-12-2010, 21:25
Ако е с VM84A мотор земаи без да мислиш.Там нема кво да се случи.

BMWWW
05-12-2010, 00:02
Ако е с VM84A мотор земаи без да мислиш.Там нема кво да се случи.
незнам кой мотор е знам че е с 4 глави и колата е 97ма год на 180 хиляди

BMWWW
06-12-2010, 15:25
тоя мотор с ремък ли е или с верига

Boby
06-12-2010, 17:37
С нито едно от двете. Ангренжа е със зъбни колела. Няма да сменяш ролки,ремъци и да опъваш вериги. Сменяш само масло и филтри и караш. 180000 ако са реални не са нищо за този двигател. Ако е пазена колата и няма много забележки взимай. Няма да съжаляваш.Обаче, ако не е поддържана и е карана на "уволнение" ще ти скъса нервите и ще налееш маса пари в нея.:roll:

virusalfa
06-12-2010, 18:16
Мотора е З2В.Да успокоя колегата,километрите не са толкова,а два-три пъти по толко.Но при правилна експлоатация издържа близо милион.

BMWWW
07-12-2010, 08:21
Мотора е З2В.Да успокоя колегата,километрите не са толкова,а два-три пъти по толко.Но при правилна експлоатация издържа близо милион.
как го прецени ми е интаресно за да мога да го преценя и аз като видя колата ?

virusalfa
07-12-2010, 10:09
Досега не съм виждал такава на под 500 хиляди преди да сменят или върнат километража.После всички са на 170-200 хил. Дизелови и 130 хиляди бензиновите.

BMWWW
07-12-2010, 16:24
Досега не съм виждал такава на под 500 хиляди преди да сменят или върнат километража.После всички са на 170-200 хил. Дизелови и 130 хиляди бензиновите.
те тва ме притесни вече , и как мога да разбера дали е връщан километража

на тая кола там под 220км/ч авети нещо малко червено прилича на дуза' , а колата е запалена и работи защо свети това http://nfs.mobile.bg/pcgi/photos.cgi http://nfs.mobile.bg/pcgi/photos.cgi



Следващия път ползвай бутона Редактиране вместо да пускаш две мнения поред .

virusalfa
07-12-2010, 18:35
Тия мотори са разработка през 70-те години и не са за такова юркане.При тия скорости и друго може да светне.А за тия пари какво те бърка на колко км е?Качвай се и карай ако ти харесва.Моята е на под милион още.И нема черен дим като на тия с простите емблеми.

virusalfa
07-12-2010, 18:50
62171изглежда така на към 800 хиляди.

didod
07-12-2010, 19:25
Човекът не е вдигал 220, а просто там, под числото, свети въпросната лампа. Така разбрах аз.

VLADius
07-12-2010, 20:36
Човекът не е вдигал 220, а просто там, под числото, свети въпросната лампа. Така разбрах аз.

И мен би ме учудило да дигне 220 с дизела...

BMWWW
07-12-2010, 23:17
да извинявам се че не уточних,не съм вдигал 220 а под 220 свети една червена дУза която всъщност като се замисля ми свети и на Типото но след 3000 оборота гасне

pr_00f
07-12-2010, 23:49
Виждал съм 147 1.9 jtd na 930 000 км 2001 година.
Или 146 1.6 ТС 1998 на 960 000 км.

Така че Вируса най-вероятно е прав за километрите.

BMWWW
07-12-2010, 23:54
Виждал съм 147 1.9 jtd na 930 000 км 2001 година.
Или 146 1.6 ТС 1998 на 960 000 км.

Така че Вируса най-вероятно е прав за километрите.
по какво мога да разбера тоя Гамен да ми не пробута нещо на 500к км :rip: а за тая дУзичка некой нещо знае ли защото чета целия форум и никаде нищо не пише

virusalfa
08-12-2010, 06:30
Виж дали умната дюза си е на място-на първи цилиндър.Защото може да е пипал някой от кръжока "пречат ми ръцете"и при проверка н дюзи или смяна на гарнитури или глава например да сай сменили мястото.Тази дюза има кабел с щекер.Тия коли с мотор 32В и 155 с мотор 31В имат система за диагностикас мигащи кодове.Даваш на контакт и след като угасне "реотанчето" в рамките на 5 сек. натискаш 5 пъти докрай педала за газта.Ако има проблем,реотанчето ще мигне веднъж,и след около 0.5-1 сек. ще мига още опр.брой пъти.При проблем с тази дюза,ще мигне 21 пъти.

guvech
08-12-2010, 07:41
малка червена дУ/Юзичка = вода в горивния филтър......

BMWWW
08-12-2010, 10:52
малка червена дУ/Юзичка = вода в горивния филтър......
ооо значи нов горивен филтър

virusalfa
08-12-2010, 15:56
малка червена дУ/Юзичка = вода в горивния филтър......НЕ ПОЗНА!!! При наличие на вода светва реотанчето за подгряване:boxed:
А горивен филтър ако има датчик за вода отдолу,СТАВА САМО БОШ!!!

---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ----------


Виждал съм 147 1.9 jtd na 930 000 км 2001 година.
Или 146 1.6 ТС 1998 на 960 000 км.

Така че Вируса най-вероятно е прав за километрите.146-цата е на един общ приятел,който работи в хотел,нали?:boxed:

BMWWW
08-12-2010, 17:45
ми значи неможе да се установи за какво е тази дУзичка некой пише чек контрол , друг вода във филтъра , за 166 четох че при термостат и спукан маркуч за въздуха се е появявала на моита кола спрямо оборотите .... абе маани маани тя май е универсална тази лампичка за всичко :tongue2:

Boby
08-12-2010, 17:53
ми значи неможе да се установи за какво е тази дУзичка некой пише чек контрол , друг вода във филтъра , за 166 четох че при термостат и спукан маркуч за въздуха се е появявала на моита кола спрямо оборотите .... абе маани маани тя май е универсална тази лампичка за всичко :tongue2:

Лампата светва ако има проблем с управлението на мотора.Не е предназначена само за 1 проблем.Същото е като при бензинова кола.
При наличие на вода във филтъра светва подгрева, не дюзата.

guvech
08-12-2010, 17:59
НЕ ПОЗНА!!! При наличие на вода светва реотанчето за подгряване:boxed:
А горивен филтър ако има датчик за вода отдолу,СТАВА САМО БОШ!!!

---------- Post added at 13:56 ---------- Previous post was at 13:54 ----------

146-цата е на един общ приятел,който работи в хотел,нали?:boxed:

"acqua nel filtro carburante-вода в горивния филтър" това е в писано срещо този знак в сервизната книжка на Алфа 164 ТД. за Боша си прав. на другите просто няма как да вкараш датчика. Ами пък ако кабела му за датчика виси без да е изолиран????????

---------- Post added at 15:59 ---------- Previous post was at 15:57 ----------


Лампата светва ако има проблем с управлението на мотора.Не е предназначена само за 1 проблем.Същото е като при бензинова кола.
При наличие на вода във филтъра светва подгрева, не дюзата.

Боби и в друга тема сме обсъждали точно тая ламБа цървена. И до колкото си спомням и ти беше споменал че е за вода във горивния филтър :calc: :tongue2:

BMWWW
08-12-2010, 18:10
дали говорим за една и съща лампичка прилича на фенерче и стои под 220км/ч най в дясно GUVECH за тази ли пише , че е вода във филтъра щото да не да купя сега в петък колата и да неможете да се утървете от мен във този форум :respect:

guvech
08-12-2010, 19:13
прилича на свещ леко наклонена към волана и се едно пръска нещо си.... :tongue2: иначе не поемам отговорност ако я купиш :) не съм чак толкоз в час :respect: просто констатирах какво пише в книжката срещу този знак. а и на мен всеки път когато мина през някоя яка локва като вали и ми светва същата ламБа и като покарам па земе че изгасне :)

virusalfa
08-12-2010, 19:25
Преди време бях с алтернативен горивен филтър и кабела не бях изолирал добре щото ме мързеше.Минавайки през локви,винаги светваше подгрева,като угасваше след като изтече водата.Така,че аз добре знам кога има акуа нел филтро карбуранте.

guvech
09-12-2010, 04:03
Преди време бях с алтернативен горивен филтър и кабела не бях изолирал добре щото ме мързеше.Минавайки през локви,винаги светваше подгрева,като угасваше след като изтече водата.Така,че аз добре знам кога има акуа нел филтро карбуранте.

Ми аз съм в момента по същия начин с филтъра и като мина през локва и ми светва Дюзата червена,а не подгрева и после си изгасва като изтече водата. Ей оспамихме темата :haha: живи здрави да сме само,другото си идва :thumbup:

virusalfa
09-12-2010, 08:11
Между другото,има разлики в арматурното табло м/у първите Супер и от 94г.

guvech
09-12-2010, 12:07
Между другото,има разлики в арматурното табло м/у първите Супер и от 94г.

може и от тук да идва объркването,мойта е 98 г. :thumbup: