View Full Version : Стартер
juliano155
09-12-2010, 09:31
Случи ми се нешто много странно.Тази сутрин се качих в колата но тя не запали,стартера просто не се опита и да заварти.След огледа се оказа,че бендикса някак си се е разглобил сам самичак и е изкочил с 2,3 см назат вижда му се пружината и прочие.Питам следното,има ли някои представа закрепването какво е с болтове,зегерки и така нататък.Моля даите ми малко информация.
vaklinator
09-12-2010, 22:35
Трябва ти сервиз. Свалянето и ремонтирането на стартера е страхотна клизма. Не е за сам човек, пък камоли да го правиш на двора.
Трябва ти сервиз. Свалянето и ремонтирането на стартера е страхотна клизма. Не е за сам човек, пък камоли да го правиш на двора.
Моя го смени сам на двора си един майстор от Елин пелин.:yes:
cobra_11
11-12-2010, 07:55
Автора на темата да беше написал какъв е мотора на 155-та . Примерно на 1.9 ТД ,стартера и алтернатора могат да се свалят на "пътя".
juliano155
11-12-2010, 09:45
Мотора на алфата е 2.0 16v (но това го пише и в профила ми така че ако си се интресовал щял си да разбеш) и на истина е истински ужас да се работи но не сам свалял стартера.Тъй като не бях много на ясно с устроиството на стартера поразпитах и се оказа че включвателя се е разглобил.Въпросния го поправих като махнах акумолатор,дебитомер и разни маркучи отгоре.Отдолу махнах генерацията и петата с тампона за двг за да си осигуря достъп и от там и така с един дружка се справихме в един двор на докато колата беше на трупчета итемпература -2с но успяхме.А честно казано според мен стартера за да го свалш на този мотор трябва да махнеш или всмукателния колектор или магарето друг вариянт няма поне според мен.
---------- Post added at 0
face/off
11-12-2010, 11:23
Мотора на алфата е 2.0 16v (но това го пише и в профила ми така че ако си се интресовал щял си да разбеш) и на истина е истински ужас да се работи но не сам свалял стартера.Тъй като не бях много на ясно с устроиството на стартера поразпитах и се оказа че включвателя се е разглобил.Въпросния го поправих като махнах акумолатор,дебитомер и разни маркучи отгоре.Отдолу махнах генерацията и петата с тампона за двг за да си осигуря достъп и от там и така с един дружка се справихме в един двор на докато колата беше на трупчета итемпература -2с но успяхме.А честно казано според мен стартера за да го свалш на този мотор трябва да махнеш или всмукателния колектор или магарето друг вариянт няма поне според мен.
---------- Post added at 0
На 16V моторите е наистина сложно за смяна и на мен ми предстои интервенции по стартера,но с тея температури на вън нещата отиват към сервиз!!!
Не знам при 8V дали този стартер е така наврян?
juliano155
11-12-2010, 11:36
И аз не зная как е при 8в но при 16в хич не е розово.
don_pepone
12-12-2010, 17:17
ххахахах колеги ако ще ви успокои това -на шестака само се вижда стартера кадее и то ако е на канал или стенд, за докосване - можеби с едната ръка но трудно. На моят леко му задържа бендикса като се връща на моменти но ще го карам докато спре защото и гинеколог да си все тая с толкова "много" място около мотора
arieca155
03-01-2011, 11:59
на мойта 1.6 16 го свалих на двора самичък (професор съм по гинекология)хахахах...!няма нищо сложно ,вие като видите всичките тия кабеляци и тръбички и се отчайвате,само напред няма да се предавате.
та свалих стойката на акумулатора и още нещо беше и лекичко лекичко го измъкнах и те така.крива работа е ,но е по-лесно от ваденето на алтернатора.
Furious 155
03-01-2011, 12:16
питанка: тефлоновите шайби са се поизносили при мен и доста гадно хърка след запалване самия стартер. Има ли начин да ги понапръскам с нещо или трябва да се сваля стартера?
nicola 59
03-01-2011, 22:51
питанка: тефлоновите шайби са се поизносили при мен и доста гадно хърка след запалване самия стартер. Има ли начин да ги понапръскам с нещо или трябва да се сваля стартера?
Начина е само един за да получиш оптимален резултат ...Сваляне почистване гресиране при нужда подмяна на тефлоновия редуктор като време около 3 часа работа .После при монтажа за по лесно аз на тези коли изрезвам планката която е зад стартера като оставям само тази част която се лови на блока и всмукателните тръби а другата част която се лови за стартера с две малки гайки елиминирам... Успех
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.