Log in

View Full Version : проблем с паленето



sergo11
09-12-2010, 12:24
Здравейте,
искам да питам за един проблем който вече почти три години не мога да реша. Става въпрос за първоначалното стартиране на двигателя (166, 2,0 куб. ТС), та значи при първоначално палене двигателят запалва и почти веднага оборотите му падат на около 500 и целият се тресе. Гася паля отново и понякога се оправя, но почти е невъзможно да му подам газ. Почва да заглъхва и отново да се тресе и така докато позагрее малко за около 3-4 минути. Пробвах със сто октанов бензин за известно време имаше малко подобрение, но в последствие и с него започна да го прави. Изчетох всички подобни теми във форома, но в повечето пишат абсолютна "боза", а в останалите в крайна сметка като, че ли няма решение на проблема.

danchev63
09-12-2010, 14:02
Здравейте,
искам да питам за един проблем който вече почти три години не мога да реша. Става въпрос за първоначалното стартиране на двигателя (166, 2,0 куб. ТС), та значи при първоначално палене двигателят запалва и почти веднага оборотите му падат на около 500 и целият се тресе. Гася паля отново и понякога се оправя, но почти е невъзможно да му подам газ. Почва да заглъхва и отново да се тресе и така докато позагрее малко за около 3-4 минути. Пробвах със сто октанов бензин за известно време имаше малко подобрение, но в последствие и с него започна да го прави. Изчетох всички подобни теми във форома, но в повечето пишат абсолютна "боза", а в останалите в крайна сметка като, че ли няма решение на проблема.
Колега ето решили са проблема. Виж линка http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=49069&page=3

GALIN4O
09-12-2010, 16:08
http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?f=5&t=40844

Tasho
09-12-2010, 17:46
Колега,както ти каза колегата Danchev63 си реших проблема.Обиколих доста сервизи,доста диагностики,смених дебитомер,но тоя проблем си остана.Отидох при поредния майстор след смяна на дебитомера,човека ми изчисти дросела/толкоз мизерия имаше че направо не е за разправяне - 5 мин упорито търкане и само чернилка вадеше/ и след това адаптация.Еми мога да ти кажа ,че колата се оправи,като е студен си тръгва без проблем,но за по -сигурно си бях взел и един ТПС ако не се оправи да пробвам и с него.Сутрин врътвам ключа,вдига си оборотите около 1200 малко повече ,натискам за проба газта колата реагира,за по-малко от минута падат на около 1000 и тогава тръгвам,че все пак не е хубаво студен двигател да го изръчкваш веднага.Направи първо почистване на дросела и адаптация.Ако не се оправи тогава най-вероятно е ТПС-а.Ако е мудна като загрее дебитомера може да е заминал също.
Това съм го писал в моята тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=49069 ,може да видиш там през колко перипетии минах доакто открия проблема

sergo11
09-12-2010, 21:28
Тази тема съм я чел. А пък тази вечер беше направо отвратително. Незнам какво и става на тази кола. Качвал съм я и на оригинален софтуер в местното представителство на Фиат, Ланчия и Алфа Ромео. Там нищо не откриха.

Tasho
10-12-2010, 18:08
Тази тема съм я чел. А пък тази вечер беше направо отвратително. Незнам какво и става на тази кола. Качвал съм я и на оригинален софтуер в местното представителство на Фиат, Ланчия и Алфа Ромео. Там нищо не откриха.

Всичко показва,че работи добре и нужните параметри са на лице нали?

sergo11
11-12-2010, 20:43
Реших си проблема. Беше елементарен. Добре че са хората от Автостил Плевен. Те са официален представител за Фиат, Ланчия и Алфа Ромео за Плевен. Оказа се просто настройкки, които преди време правих, но на друго място и не с оригинален тестов софтуер. Оригиналният софтуер бърка на места където универсалните софтуери немогат. Сега колата просто е като............ абе да ти е кеф да я караш. Благодаря ви за това, че се отзовахте! И накрая да се похваля, че ми похвалиха колата там :) Много рядко влизали при тях коли на които всички стойности на датчиците да е в перфектните норми. Абе колата заспа сега двигателя е като "вентилатор" (не се чува).

Ass
13-12-2010, 08:25
Е извинявай, ама с горният пост нищо не каза!