PDA

View Full Version : Имам спешен проблем с "патрона" (конт. ключ)???



12345
10-12-2010, 00:31
Та , спря да се върти ключа напред , само назад ... габарити. Стана изведнъж , не съм усетил заяждане или нещо такова до сега , но пък и аз съм я карал няколко пъти тази кола.
Това се случи без да е бил заключен волана (ако това има значение) , заключи се след това , аз го завъртях.

Опитах се да поразглобя това-онова , по точно да извадя този "патрон" , но не успях .

Как се сваля това "чудо"???

Моля , ако някой е имал този проблем , да сподели , защото колата ми "мизерства" на Ц.Гара и утре трябва да направя нещо по въпроса???

TRENDi
10-12-2010, 00:55
Нещо такова, може би:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48374

12345
10-12-2010, 01:12
Нещо такова, може би:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48374


Да , има общо...но оставам с впечетление че колегите , писали в тази тема са имали проблеми с клемореда (който и аз извадих и май и аз ще имам проблем с него) а при мен може да се нарече образно : "блокирала ключалка".

12345
10-12-2010, 12:14
И сега кво?

bouncer
10-12-2010, 15:01
Ключар. Нямаш много опции, освен ако не решиш сам да си поправиш патрона ил ине успееш да го раздвижиш в ВД-40

starata alfa
10-12-2010, 15:07
от ключар знам че раздвижването става с графитна прах,спрея помага,но и ВРЕДИ

leo
10-12-2010, 16:19
Да не би да има проблем със самия ключ?
Аз имам такъв проблем с ключ-дубликат. Като сложа оригинален ключ, се върти сякаш никога не е имало проблем :)
Но не ми се занимава да търся причината.
Успех!

Alexius
10-12-2010, 18:18
Привет колега,
проблема вероятно е в секрета на патрона. Възмжно е да е блокирала някоя от пластините, и това да е причината да не върти. Другия вариант е да е прекалено износен и сега просто да му е дошло времето. Ако успееш с WD-40 да го раздвижиш, веднага трябва да се отремонтира. След като напръскаш със спрея, раздвижи ключа напред назад, разклати го, като въртиш в посока на палене. Волана също трябва леко да го завъртиш, да не е под напрежение ако се е заключил.
Ако не успееш, имаш ЛС.

snaiperisto
10-12-2010, 19:30
Такаа , проблема беше в конзолата , нещо и в системата за заключване на волана , тя беше блокирала патрона...или нещо такова.

Докарах един ключар от ул. "Симеон" (не уточнявам номера) , от едно доста прилично ключарско ателие , той свали конзолата с което естествено разблокира волана , запалихме колата с клемореда , закарахме я пред ателието и ремонтираха конзолата.

Нямам намерение да възхвалявам "майсторите" , както е общоприето във форумите , но държа да кажа че за тази работа ми взеха 30 (тридесет) лв. , не че съм безкрайно щастлив че съм ги дал , но цената ми се видя "човешка" , в сравнение с тези на "АЛЧНИТЕ БОКЛУЦИ" които ми искаха : "80-90лв. ако го оправя на място и не се наложи някакъв ремонт , а ако се наложи...нагоре" и тези които казаха: "20лв. за да дойда и ще видиме...но няма да е по-малко от 80-100лв.".

Та така.

Alexius
11-12-2010, 09:36
Радвам се, че си се оправил.
Добре, че си попаднал на колегите от Симеон, а не на някои кожодери, благодарение на които народа като си представи, че има нужда от ключарска помощ и му настръхват косите.

StanG
16-07-2011, 17:39
Дайте моля координати на тези от "Симеон" хем ми е близо...При мен проблема е, че като дам на контакт и после изключа всичко си е нормално.Като запаля обаче и искам да изгася ключа не се връща.Трябва стабилно мърдане и напъване докато изключи.Днес последния път една минута се мъчех да изгася колата :wallbash:

_power_
16-07-2011, 21:53
Дайте моля координати на тези от "Симеон" хем ми е близо...При мен проблема е, че като дам на контакт и после изключа всичко си е нормално.Като запаля обаче и искам да изгася ключа не се връща.Трябва стабилно мърдане и напъване докато изключи.Днес последния път една минута се мъчех да изгася колата :wallbash:
Пръсна ли ВД40 ? за всеки случай.

StanG
17-07-2011, 08:36
Ами не съм, ще пръсна.Но по-скоро усещането е за нещо разместено или счупено, отколкото клеясало :)