Log in

View Full Version : проблем при минаване през локви



PEPINKO
27-07-2006, 09:41
значи имам следния проблем.когато мина през локва/с намалена скорост/колата се мокри някъде и не иска да работи на бензин.след като изсъхне/след 2-3 дни/,се оправя и си работи нормално.може ли някой да ми каже от какво се получава и как може да се оправи този проблем. :?:

Kostadin
27-07-2006, 11:18
значи имам следния проблем.когато мина през локва/с намалена скорост/колата се мокри някъде и не иска да работи на бензин.след като изсъхне/след 2-3 дни/,се оправя и си работи нормално.може ли някой да ми каже от какво се получава и как може да се оправи този проблем. :?:
този проблем го имам с тента трето :wink: но не винаги де,
все си мисля че това е свързано с типа двигател като те гледам и ти си с боксер 145-ца така, че най-вероятно проблема ти е като моя, а именно мокрят се по-лесно свещи кабеляци и тем подобни :wink:

rumen
27-07-2006, 14:23
аз го имам същият проблем направо е гадно за това в дъжд карам бавно и то много внимавам че 2-3 дни след това все едно карам бричка


ако някой знае как и от каде може да се направи така че да нестава така нека пише

АЛФА 145 1,6 боксер

Mury
27-07-2006, 17:23
Как па така мойта кола не се мокри :shock: :shock: :shock: а съм я вкарвал даже в сериозни локви и само един път запали на 3 цилиндъра но след 2-3 минути се опраи :idea: :idea: Май проблема ви е в кабелите ако ги смените май няма да имате този проблем :wink: :wink: :wink:

PEPINKO
28-07-2006, 09:01
добра идея е да си смениме кабелите :!: а защо тогава колата след като се е намокрила върви на газ :?: mury ти лично си я виждал мойта кола/когато ходих при Бобо за диагностика/.не се заяждам просто искама да разбера причината.

Bobo
28-07-2006, 11:07
А пък според мен имате кофти кабели на ламбда сонда или друг датчик и като се намокрят почват да окъсяват, даже след време е възможно да почнат да го правят и само като стане влажно :wink:

PEPINKO
28-07-2006, 11:11
а цяла зима съм карал на бензин и нямах такъв проблем :?:

Bobo
28-07-2006, 11:15
а цяла зима съм карал на бензин и нямах такъв проблем :?:

А пък мойта кола миналата година харчеше седем на сто ма сега харчи 17 :idea: Не мислиш ли че някой неща стават след време а не са така от завода :wink:

Mury
28-07-2006, 19:50
а цяла зима съм карал на бензин и нямах такъв проблем :?:

А пък мойта кола миналата година харчеше седем на сто ма сега харчи 17 :idea: Не мислиш ли че някой неща стават след време а не са така от завода :wink: :go: :go: :go: :headbang: Има нешо верно

Mury
28-07-2006, 19:52
добра идея е да си смениме кабелите :!: а защо тогава колата след като се е намокрила върви на газ :?: mury ти лично си я виждал мойта кола/когато ходих при Бобо за диагностика/.не се заяждам просто искама да разбера причината.Кой е казал че се заяждаш :idea: :idea: :wink: :wink:

Afla146
09-12-2006, 01:19
Това може да е инжектор емулаторът. Ако кутийката му е паднала ниско долу или се е промушила през отвора на кормилния накрайник и е излязла при гумата. Този проблем много трудно се хваща и дори при тест на инжекциона се проявява като запушен инжектор.
Може да се провери като се изключат инжекторите от допълнителния кабел на инжектор емулаторът и се включат директно към буксите.
Другия начин е да се изключи инжектор емулаторът и да се свържат там клемите директно, но за това трябва да се знае точно кое на кой кабел е. Хубаво е да се види и дали няма вода в кутийката на инжектор емулаторът. Също така да се сложи някъде по високо да не се пълни с вода, в локви, и при миене на колата. Инжектор емулаторът може лесно да се намери като се проследи кабелът излизащ от инжектора, той стига до една кутийка, която е с размерите на кутия цигари. Обикновено на нея пише нещо от сорта - 4 cylinders