View Full Version : Термостат 164 /2000 тс
Здравейте колеги братя по неволя :) Та понеже зимата дойде и застудя стабилно а моя термостат сдаде багажа искам да ви върна към една стара тема :) Аз съм скръндза и не ми се дават 70/80 лв за термостат та четох бая и тука и в фият форума и не та не :) И реших термостата ще е 10лв моя и взех от рено 5 та го нбутах в маркуча от радиятора към "термостата " също като в тази стара тема http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=809187 и положението заспа ие перфектно :) Жега на максимум :BBQ: Ще помоля модераторите или админите ако може да подновят темата и да не се трие :pokey:
Събери си парички и си вземи необходимия термостат защото ще има и друга тема по въпроса ти ми се струва .
BEHR термостат е около 45-50 лв .
Име на продукта: Термостат
Производител: BEHR
Описание на продукта:
Каталожен номер: C474.87
Оригинален номер: 60512869
Цена на продукта: 46,00 лв.
(Цената е с включен ДДС)
"
Име на продукта: Термостат
Производител: VERNET
Описание на продукта:
Каталожен номер: 5967.83
Оригинален номер: 60512869
Цена на продукта: 49,80 лв.
(Цената е с включен ДДС)
Хубаво е ,че си чел доста по въпроса но е добре да помислиш по въпроса с дебита и движението на антифриза в охладителната система .
Защо ? :
Защото този термостат се монтира вътре във водното съединение и малко или много свива диаметъра като по този начин се намаля дебита след него , а преди него се образува допълнително съпротивление .
За временно решение става иначе .
Хубаво е ,че си чел доста по въпроса но е добре да помислиш по въпроса с дебита и движението на антифриза в охладителната система .
Защо ? :
Защото този термостат се монтира вътре във водното съединение и малко или много свива диаметъра като по този начин се намаля дебита след него , а преди него се образува допълнително съпротивление .
За временно решение става иначе .
Според мен даже малко се разширява маркуча ,а не се свива,но както и да е.;-)
:offtopic:
То и датчика за налягането на маслото с малко преправяне става от лада .... ама показанията се оказаха различни в един момент .... :no:
И накрая се оказва ,че кузътъ иска пръч .
:offtopic:
Аз май също съм за термостат, но мисля да си зема орджиналдъ (ужким). Може и да е удачно решението с този на Рендето, но все пак не е смятан за моя мотор. И не ме разбирайте погрешно - нито си намирам парите на пътя, нито оспорвам правилността на техническото решение (то явно работи), просто както казва Съни - искам пръч за козата :devil:
Трябва да кажа ,че мног съм доволен от термостата колата загрява по бързо пък и разхода на гориво спадна 13/14 газ на 11 :) за зимата ще е така пък лятото ще видя .Слагайте смело :)
Трябва да кажа ,че мног съм доволен от термостата колата загрява по бързо пък и разхода на гориво спадна 13/14 газ на 11 :) за зимата ще е така пък лятото ще видя .Слагайте смело :)
И аз на моята 155-ца съм много доволен от термосаттчето от рено 5.Бързо загрява,бързо стопля,държи температура какво може повече да иска човек.:drive:
don_pepone
13-12-2010, 13:40
Както казват англичаните " не съм толкова богат за да купувам евтини неща" , така че не рискувайте ако нее крайно наложително. Ако беше толкова лесно и просто щяха да се произвеждат само един-два модела термостати и всичко щеше да е ОК
Както винаги става дума за комбинация от възможности, предпочитания, наличности и т.н. 3-та зима карам с Бер, без претенции за кой-знае какво. От Кауфланд Люлин 7 до метростанция Сливница - 2-3 километра надолнище загрявам до 75-80 градуса. И 2-3 минути на място. Ако се наложи, пак ще си взема 'правилният' термостат. За някои части и консумативи не бих търсил заменки.
RUNNING WILD
13-12-2010, 16:17
споделете ама някой ако найстина знае каквис а признаците на преебан термостат щото от парното духа един въздух и той след 10 минути става хладък не става топъл просто духа хладко ни студено ни топло,и минавам 200 км и не ми се отлепя температурата седи си на 60 градуса,лятото само съм я виждал за загравя в големи задръствания иначе не мърда от 60 градуса и 2 часа да карам без да спирам,откачихме ролката на климатроника дето дживи че беше блокирала и сега не е активна ама и преди беше така без нея то не знам парното свързано ли е с климатроника нещо с термостатите или не е?някой ако знае признаците да пише.
Най-лесно - спираш на място. Вдига 90 градуса. Тръгваш. Ако паднат пак на 60 - сменяй. Макар както го описваш и сега да е почти сигурно...
don_pepone
13-12-2010, 16:42
100% ти е заминал термостата. Извънградско трябва да ти стои на 87-88 градуса или казано иначе около температурата на отваряне на термостата, пада ли по-ниско значи си заминава, а в твоят случай вече си е "отишъл".
RUNNING WILD
14-12-2010, 22:39
Най-лесно - спираш на място. Вдига 90 градуса. Тръгваш. Ако паднат пак на 60 - сменяй. Макар както го описваш и сега да е почти сигурно...
нема братко ни на място ни в движение се вдига температурата нема парно почти и си духа хладко
---------- Post added at 20:39 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
100% ти е заминал термостата. Извънградско трябва да ти стои на 87-88 градуса или казано иначе около температурата на отваряне на термостата, пада ли по-ниско значи си заминава, а в твоят случай вече си е "отишъл".
не става не мърда от софия до стара загора ходих преди 7 дена и не мръдна от 60 градуса а почва да с епоявява топъл въздух след 20 мин като работи колата дали е в движение или не толкова,знае ли някой на 164 супер 2000 бензин 1995 къде и седи термостата и дали се сменя пред блока или да ходя в сервиз имам 2 много начетени момчета разбират но не знаят на алфата къде седи къде се намира,като се свали старият по какво с епознава че е заминал,интересно ми е дали колата харчи повече бензин заради тоя термостат щото под 15 литра бензин не падам градско дори и при най леко каране иначе извъндрадско средно 8 на 100 ми дава,сега зимата минавам 20 литра градско май.
Сменяй смело .Определено си е заминал и стои постоянно отворен .
И разхода определено трябва да падне с новия термостат .
Начетените момчета би трябвало лесно да се ориентират кое е термостата .
Тъкмо и повод да се подмени антифриза между другото ;)
nachkata
15-12-2010, 00:51
Като казахте антифриз я предложете някой хубав,че моят ще го сменям.
RUNNING WILD
16-12-2010, 00:57
Сменяй смело .Определено си е заминал и стои постоянно отворен .
И разхода определено трябва да падне с новия термостат .
Начетените момчета би трябвало лесно да се ориентират кое е термостата .
Тъкмо и повод да се подмени антифриза между другото ;)
ще го сменя някой ден като се сетя,да ще го погледна и разхода и това си е важно повече пари за едно и също нещо,абе лесно да се ориентират ти мани щото така търсихме филтъра на климатика че ровихме 3ма човека половин час по колата а не искам ти казвам че ми изгоря крушката дето свети зелено на пепелника и там какво беше...разкачат се под седалките има скрити болтчета и е трагедия от там почваш докато стигнеш крушката бъркаш като в хралупа брате,един ми се смя мъж на 45 години че колата ми е с 2 свещи на цилиндър и вика-Е ЧА ПА ТОЛКО ДА Е МОДЕРНА КАЛПАВИТЕ АЛФИ СА СЕ ПОДСИГУРИЛИ С РЕЗЕРВНА АКО НЕ МОЖЕ ДА ЗАПАЛИ-не му се вярва на човека че има коли с 2 свещи на цилиндър,давам ток на един и си правя ташак с него отварям предният капак и той седи с кабелите и не вижда акумолатора и викам леле откраднали са ми акумолатора,абе има смех качиш некой не може да намери дръжките на вратите пипа там рови нещо безпомощен,кажи къде седи термостата начетените момчета не карат алфи и що да се учат на моята да ми тече антифриза по земята,то ще е некой ден това де .
На главата стои отстрани, с 3 болтчета. Като видиш новия, ще се сетиш веднага.
На главата стои отстрани, с 3 болтчета. Като видиш новия, ще се сетиш веднага.
И по водните съединения които водят до него също ще го познаеш ...
RUNNING WILD
16-12-2010, 20:44
екстра някой прекрасен ден ще се образовам
Като казахте антифриз я предложете някой хубав,че моят ще го сменям.
Моя го смених при Бобо преди бахъра с Paraflu. Малко е по-скъпичък от нормалните акита (10-14лв/л зависи от къде, на какви разфасовки и колко си вземаш).
А иначе днес взех термостата и мисля да го сменям скоро. Да видим дали ще има разлика. Че сега като тръгна от нас (Гоце Делчев и България), чак на Плиска завява по-топличко. Та се ми се чини, че е дал фира... Само се чудя, дали мойта трябва да отвори на 87 градуса, щото въртилатора :dance: се включва на ~85.
RUNNING WILD
18-03-2011, 12:41
смених термостата преди няколко дни,в Т&N кар го нямаха и беше с цена от 77лв отидох в ауто плюс и миказаха след 20 мин сравнение че го имат и го поръчаха струва точно 69.50 на BEHR добре че имаха 1 бр,сложихме го сипахме антифриз и колата почна да се тресе и да хвърчи вода от ауспуха ама яко,после на другият ден почна да тресе цялата кола и работеше на 3 цилиндъра та се сваляха свещи и тн,загрява за около 6 км преход и в момента ми вдига температура и има парно :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.