Log in

View Full Version : Алфа 33 4x4 в зимни условия



Gosheto30v6
19-12-2010, 18:12
Абе колеги ,има ли и други сьс 33ки 4x4,дето се движат в зимни условия,даите мнения,коментари нещо,щото моята я обух онзи ден и искам да ви кажа ,че тая бракма просто не спира никаде,абе то голямо газене в снега днес каде ли не ходих с нея ,просто няма спиране,че мисьлта ми беше,много сьм доволен от машината,цял ден дрифтя. Обещавам да кача и клипче,ама нека понатрупа малко повече сняг

S_G_M
19-12-2010, 18:45
Гоше , да се обадиш :) :photo:

svilenalpanev
19-12-2010, 18:57
Моята е с нови гуми и е перфектна на снега. Но са доста ниски 33-ките.

mordohy
19-12-2010, 19:50
Моята нарочно я катерих по планината и е истински Катър!
Гумите ми са нови и скъсах доста джипове, дето са още с летни гуми, ама с много гъзария!
Съвсем друга кола е.
В 20 см. сняг върви, без да има нужда от вериги!
Много ме кефи!

JORDANGT
19-12-2010, 20:18
Само внимавай да не се увлечеш много,защото на по-висока скорост ми се струва че става по-нестабилна в завоите.Поне при мойта беше така,но пък минаваше отвсякъде.

Bobi_33
19-12-2010, 20:31
Само внимавай да не се увлечеш много,защото на по-висока скорост ми се струва че става по-нестабилна в завоите.Поне при мойта беше така,но пък минаваше отвсякъде.

Да не си бил с различни диференциали? Или пък с различини гуми?

Gosheto30v6
19-12-2010, 20:48
Моята нарочно я катерих по планината и е истински Катър!
Гумите ми са нови и скъсах доста джипове, дето са още с летни гуми, ама с много гъзария!
Съвсем друга кола е.
В 20 см. сняг върви, без да има нужда от вериги!
Много ме кефи! И аз неска ходих на планински шампионат,сложих и по високи пружини,абе вьрви си колата и в дьлбок сняг като танк е,даже влачих един закьсал сценик

mordohy
19-12-2010, 21:09
Да не си бил с различни диференциали? Или пък с различини гуми?
Честно казано с 4х4 е по-устойчива.
Все пак внимавам, щото покрай пътя се хвърлят все самонадеяни джипове.
Иначе в старт и завои има убийствено предимство.
Но и гумите ми са абсолютно еднакви!

миро
19-12-2010, 21:11
Я дайте малко информация за 4х4 системата на 33.
Да споделя от вчера, един приятел си купи ауди 100 2,8 куатро и се опита да направи ето това

http://www.youtube.com/watch?v=NuElMwRYfHI

остана само с опитите де....

mordohy
19-12-2010, 22:09
Много е проста.
Централния вал на скоростната кутия е удължен назад и завършва с шлици, на които се надява муфата, която зацепва кардана към него.После следва старомоден диференциал.
Това за моята.
Другата версия е подобна, но там има един съединител на кардана, който приплъзва при големи разлики в натоварването между предния и задния мост.
Нищо особено, но доста добро.
Аудито има и блокаж на задния диференциал, но по мои наблюдения и това не помага при хронична кретения!

Bobi_33
20-12-2010, 00:33
Много е проста.
Централния вал на скоростната кутия е удължен назад и завършва с шлици, на които се надява муфата, която зацепва кардана към него.После следва старомоден диференциал.

Проблема при Ауди е, че има междуосов диференциал, а при 33 няма такъв.
33-ката няма блокажи на дифовете, но каквото и да стане, 2 от 4-те гуми винаги въртят (само, че на мост по гума)
Проблема е, че ако не се карат с еднакви гуми, може да счупиш някой от 2-та диференциала, кото иначе са на 100% еднакви.

---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:24 ----------


Много е проста.
Централния вал на скоростната кутия е удължен назад и завършва с шлици, на които се надява муфата, която зацепва кардана към него.После следва старомоден диференциал.
Това за моята.
Другата версия е подобна, но там има един съединител на кардана, който приплъзва при големи разлики в натоварването между предния и задния мост.
Нищо особено, но доста добро.
Аудито има и блокаж на задния диференциал, но по мои наблюдения и това не помага при хронична кретения!

Не централния вал бре, вторичния, или още казано пиньона, все едно, че на пиньона са вързани 2 еднакви корони. Това е, тъпо, ма надеждно и сигурно.

mordohy
21-12-2010, 19:11
Проблема при Ауди е, че има междуосов диференциал, а при 33 няма такъв.
33-ката няма блокажи на дифовете, но каквото и да стане, 2 от 4-те гуми винаги въртят (само, че на мост по гума)
Проблема е, че ако не се карат с еднакви гуми, може да счупиш някой от 2-та диференциала, кото иначе са на 100% еднакви.

---------- Post added at 22:33 ---------- Previous post was at 22:24 ----------



Не централния вал бре, вторичния, или още казано пиньона, все едно, че на пиньона са вързани 2 еднакви корони. Това е, тъпо, ма надеждно и сигурно.
Да бе!
Аз се обърках:drunk:

Gosheto30v6
21-12-2010, 19:56
Да бе!
Аз се обърках:drunk: Абе как е там времето,аз толкоз много и се точих на моята кола ,то днес взе че се ступи снега тука:?

svilenalpanev
02-01-2011, 20:24
Има ли в Пловдив 33 4х4?