PDA

View Full Version : Не пали



kiky_7
19-12-2010, 21:06
Здравейте колеги имам проблем с паленето на 146 Боксер.До бензиновата помпа не ми стига ток, до релето за бензиновата помпа също. Пробвах бензиновата помпа с директна връзка към акумулатора и си работи, бензин има всичко е наред само където няма ток. Смених релето, всякакви бушони сменявах и пак не иска. Възможно ли е да е нещо от алармата, защото преди ми беше станало така, закарах я на сервиз и ми казаха, че е от алармата, оправиха я и казаха, че повече няма да има проблем. Възможно ли е да е пак това и как да го оправя. Някакви идеи ?

toki4a
19-12-2010, 21:19
Здравейте колеги имам проблем с паленето на 146 Боксер.До бензиновата помпа не ми стига ток, до релето за бензиновата помпа също. Пробвах бензиновата помпа с директна връзка към акумулатора и си работи, бензин има всичко е наред само където няма ток. Смених релето, всякакви бушони сменявах и пак не иска. Възможно ли е да е нещо от алармата, защото преди ми беше станало така, закарах я на сервиз и ми казаха, че е от алармата, оправиха я и казаха, че повече няма да има проблем. Възможно ли е да е пак това и как да го оправя. Някакви идеи ?

възможно е ! там под седалкта имаше и някакъв бутон провери и него !

kiky_7
19-12-2010, 21:27
А дали, ако откача алармата от акумулатора ще има някакви промени?

toki4a
19-12-2010, 21:33
А дали, ако откача алармата от акумулатора ще има някакви промени?

по принцип ако се е ушашкала нещо от студа . даа! , може и да има;) изключиго там за 10 на мин. успех колега ;)

kiky_7
19-12-2010, 21:38
Мерси колега сега ще ходя да пробвам. :)

tonov
20-12-2010, 00:19
Първо пробвай да натиснеш бутона под седалката

kiky_7
20-12-2010, 00:40
Първо пробвай да натиснеш бутона под седалката

А как да разбера дали бутона е натиснат вече, защото преди да пиша в форума го цъках цъках :D.

LeoVin4i
20-12-2010, 15:02
Може малко странно да прозвучи ама ел. стъклата бачкат ли ти? Че на моя 1.3 боксер сума ти майстори се чудиха що не пали докато накрая сам си разбрах, че фабричния имобилайзер (ALFA CODE) и ел. дажмовете се захранват през един и същи плюсов кабел, който се беше попрецакал :torch:

tonov
20-12-2010, 20:37
А как да разбера дали бутона е натиснат вече, защото преди да пиша в форума го цъках цъках :D.

Бутонът прекъсва масата на помпата, ако е натиснат ще имаш маса ;)
А като захраните помпата директно, колата пали ли? Пробвахте ли тоя вариант?

kiky_7
21-12-2010, 02:44
Бутонът прекъсва масата на помпата, ако е натиснат ще имаш маса ;)
А като захраните помпата директно, колата пали ли? Пробвахте ли тоя вариант?

Пробвахме само върти пак не иска :(. Доколкото за имобилайзера го махнах преди време, пак неможех да запаля и се указа, че трябва да се прави, но аз направо им казах да го махат.