View Full Version : Алфа ромео 145 2.0 ТС проблем
Добър вечер на всички.Значи имам няколко проблема с колата . Проблема ми е свързан с това ,че като давам гас и стане време да превключвам на друга предавка си пускам газта и в момента на превключването вместо да падат оборотите колата се исфорсира сама не много ама около 300-400 оборота отгоре по принцип нали трябва да падат а те се вдигат при пусната газ ? Дали е дросел клапа или дебитомера има нещо общо или може би пък е друго ..Другия ми проблем е ,че скоростната ми кутия маи си заминава .. цялата е омаслена и скоростите задна и 1ва хъркат много често ( при по бързо вкарване при по бавно няма проблеми ) има ли пробка някаде да проверя дали въобще има масло .. и мога ли сам да налея от някаде възможно ли е да е разместена ? Защото преди 1 седмица нямаше никакво омасляване по нея или по мотора ... но мисля че всичко стана от влизането ми в една огромна дупка и одари някъде отдоло . Другия ми въпрос е колко градуса държи колата ви и постоянни ли са ? Моята като я карам максимум вдига 80 сега зимата до около 70 достига а когато седи на място и без никакво напрежение вдига 100 УЖАСНО Е и много се притеснявам от тази непостоянна температура съмнявам се температурния датчик да ме залъгва защото при това загряване от 90 и нагоре започва да ми се включва перката .. от което съдя ,че градусите които показва са реални .. ако някой знае нещо да казва :) :whip:
Първия ти проблем го имам същия, и след почистване на всичко едва ли не, за което се сетих, че може да има някаква връзка пак и си го има... А относно темературния датчик - ако колата ти е преди фейслифта, значи е нормално. :)
да преди фейслифта е забравих да спомена 1996 година може би една от първите :) и е нормално да загрява до 100 градуса ли ? няма ли да скапе мотора
да преди фейслифта е забравих да спомена 1996 година може би една от първите :) и е нормално да загрява до 100 градуса ли ? няма ли да скапе мотораЕ чак до 100 едва ли е нормално, но е нормално да се мени в зависимост от това дали си на дълъг път или в задръстване. За разлика от колите след фейса - те също си променят температурата, но уредът не го отчита :)
Васил Петров
21-12-2010, 00:05
да преди фейслифта е забравих да спомена 1996 година може би една от първите :) и е нормално да загрява до 100 градуса ли ? няма ли да скапе мотора
или не ти показва вярно уреда или колата има проблем (не се охлажда добре,виж дали пуска и 2 степени на перката и датчика на термоста смени -20-тина лв)За твоята кола са нормални 80-градуса (в града или извън него малко повече в задръствания 90-92 )
Зависи и колко време се кара колата.Значи нормално би трябвало да загрее за около 10-15 минути, но и това се мени в зависимост колко е студено.
Иначе термостата би трябвало да отваря, 88 а перката да включва първа степен на 92 общо взето това е нормалната температура на работа на мотора .
vankata_ll
21-12-2010, 10:21
Каза че си ударил колата отдолу. Горещо ти препоръчвам да я огледаш внимателно и да видиш какви поразии са станали, особено след като имаш омасляване. Пробката за проверка на нивото и доливане се намира отпред на кутията, един шестограмен болт. Планката за защита на изпускателните тръби махната ли е? Ако не е можеш да си спечелиш няколко ценни сантиметра като я разкараш.
мерси много за отговорите помогнахте ми доста ако някои знае още нещо да казва
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.