PDA

View Full Version : Измамата Мтел



Bonev
30-12-2010, 19:51
Здравейте колеги. Повода за пусна тази тема е, че след доста чакане на фактурите, които се забавиха заради смяната на някакъв софтуер, след 4 месеца получих първите две. Когато ги прегледах забелязах, че и на двете са ми надписани сметките. Просто милите хорица са пропуснали да ми сметнат отстъпките от семейство и приятели. За двете фактури се събират около 100 лв. отгоре. Пуснах си искането за преизчисляване и сега чакам. Мисълта ми беше, да си прегледате по-обстойно фактурите, защото се оказа, че не съм единичен случай!
Другото което ме вбеси, са гадните и противни смс-и, които ме заливаха непрекъснато с обещание за печалби и тъпи голфове. Първия пък който се обадих на оператора в Мтел с искането да ги бъдат прекратени ми обясниха, че трябвало да се обадя на оператор 9999 и там щели да ги прекратят. Е да де, ама аз не съм се абонирал за тях и не ги искам, защо трябва да звъня и да се отказвам от нещо, което не съм искал и не съм ползвал. В крайна сметка преди няколко дни, когато се събрахме с колегата Мариан, да пийнем и хапнем, стана въпрос за смс-ите. И така двамата подпийнали един след друг се обадихме на оператора и си изкарахме яда. В крайна сметка всичко прикючи благополучно и вече нямам тъпи смс-и. Записал съм разговорите и скоро ще ги пусна да се посмеете.

thecleaner
30-12-2010, 20:03
Здравейте колеги. Повода за пусна тази тема е, че след доста чакане на фактурите, които се забавиха заради смяната на някакъв софтуер, след 4 месеца получих първите две. Когато ги прегледах забелязах, че и на двете са ми надписани сметките. Просто милите хорица са пропуснали да ми сметнат отстъпките от семейство и приятели. За двете фактури се събират около 100 лв. отгоре. Пуснах си искането за преизчисляване и сега чакам. Мисълта ми беше, да си прегледате по-обстойно фактурите, защото се оказа, че не съм единичен случай!
Другото което ме вбеси, са гадните и противни смс-и, които ме заливаха непрекъснато с обещание за печалби и тъпи голфове. Първия пък който се обадих на оператора в Мтел с искането да ги бъдат прекратени ми обясниха, че трябвало да се обадя на оператор 9999 и там щели да ги прекратят. Е да де, ама аз не съм се абонирал за тях и не ги искам, защо трябва да звъня и да се отказвам от нещо, което не съм искал и не съм ползвал. В крайна сметка преди няколко дни, когато се събрахме с колегата Мариан, да пийнем и хапнем, стана въпрос за смс-ите. И така двамата подпийнали един след друг се обадихме на оператора и си изкарахме яда. В крайна сметка всичко прикючи благополучно и вече нямам тъпи смс-и. Записал съм разговорите и скоро ще ги пусна да се посмеете.

Точно по тоя повод след НГ вече няма да съм абонат на МТЕЛ

Satanism
30-12-2010, 20:04
Mтел са турци-лъжат ви :D


И аз мисля скоро да се отабонирам, че от техните глупости ми писна вече...сега пак имат срив в системата...и утре вечер пак ще имат срив в системата.....въобще са един голям срив в системата те...

Bonev
30-12-2010, 20:08
И трите оператора съм ги хващал в измама, ама тия просто са ненадминати. За четвърти път ги хващам. Мислил съм и аз да се махам оттам, ама тоя пуст номер ми е от 97-ма година и всички приятели го знаят. Има вариант да си го запазя, ама като ги знам и другите помии...:Silent:

thecleaner
30-12-2010, 20:10
Един съфорумец преди няколко дни яяяяяко изнервен от МТЕЛ отиде в Глобул и си прехвърли номера, тоест прекрати си договора едностранно :) Става за 5 минути.

fred
30-12-2010, 20:19
Абе то е така, ама ако мислите че МТел са дяволи а другите два мобилни са света вода ....може и Мтел да са най големи далавераджии, защото са най старият мобилен оператор у нас, лично за мен хората, с които говоря са главно в Мтел.
Ама пък така трябва-като не ти харесва, сменяй оператора

Bonev
30-12-2010, 20:20
Един съфорумец преди няколко дни яяяяяко изнервен от МТЕЛ отиде в Глобул и си прехвърли номера, тоест прекрати си договора едностранно :) Става за 5 минути.

На мен малко ми остава. Искам да видя какво ще направят с това преизчисление и тогава ще реша.
Не мога да разбера едно, не си ли дават сметка, че така ще си загубят клиентите?!? Е*аси маркетинга, е*аси чудото...

Satanism
30-12-2010, 20:20
Абе то е така, ама ако мислите че МТел са дяволи а другите два мобилни са света вода ......
А и хората, с които говоря са главно в Мтел.
Ама пък така трябва-като не ти харесва, сменяй оператора

Аз като гледам, на Запад няма никакво значение на кой точно оператор си...все в г*з са...та и тука ще ги натиснат много скоро така да стане...тогава най-сръчните печелят...

Bonev
30-12-2010, 20:23
Абе то е така, ама ако мислите че МТел са дяволи а другите два мобилни са света вода ....може и Мтел да са най големи далавераджии, защото са най старият мобилен оператор у нас, лично за мен хората, с които говоря са главно в Мтел.
Ама пък така трябва-като не ти харесва, сменяй оператора

И при мен е така, повечето познати са на Мтел. И другото което ме спира да прекратя договора е, че и другите са такава смрат.

fred
30-12-2010, 20:25
Анджак, дет се вика, от трън та на глог..не че и аз не съм се замислял, я изчакай да видим какво ще стане с отговора.Една колежка, ми каза, че само по телефона, на *88 звъннала, та и редуцила сметката,

marian
30-12-2010, 20:26
Сега ще си прегледам разпечатката и ги почвам.
Бонев,качи записа с тия голфове :butt:

Bonev
30-12-2010, 20:33
Сега ще си прегледам разпечатката и ги почвам.
Бонев,качи записа с тия голфове :butt:

Нещо не мога да ги кача. До утре мисля, че ще успея.

JORDI
30-12-2010, 20:35
На мен малко ми остава. Искам да видя какво ще направят с това преизчисление и тогава ще реша.
Не мога да разбера едно, не си ли дават сметка, че така ще си загубят клиентите?!? Е*аси маркетинга, е*аси чудото...

Ще ти приспаднат безплатните минути по договор, не се безпокой! И аз имах подобен проблем и го оправиха дори ми се извиниха 10 пъти! :yes: Весели празници!:grin:

Bonev
30-12-2010, 20:41
Ще ти приспаднат безплатните минути по договор, не се безпокой! И аз имах подобен проблем и го оправиха дори ми се извиниха 10 пъти! :yes: Весели празници!:grin:

Мен не ме е яд за тия безплатни минути и не се безпокоя за тях! Яд ме е, че ме правят на идиот!

firedragon
30-12-2010, 20:45
Майка ми го има този проблем с надписаните сметки. Фактурата е от Ноември месец и уж трябваше да я преизчислят, и да приспаднат сумата,а ето,че излезе за Декември фактурата и нищо не е преизчислено. Гадни далавераджии са....:Silent:

mirchozo
30-12-2010, 21:29
Аз имам един познат който ги осъди, дори сега има още да ползва безплатно като бонус още един месец, естествено не е дал нито стотинка за многото фактури които му дойдоха накуп за 3 месеца. Не е лошо да се поинтересувате по въпроса или консултация с адвокат. Не се сещам колко беше законното време за да ви предоставят фактура, след което може да се счита че действията им са некоректи и не според договора, следователно може да се иска някакво обещетение.

AlfaFen145
30-12-2010, 23:57
Колега,ще ви пусна мухата,но моля ви да не се казва много много...


НЯМА НИКАКВА ПОДМЯНА НА СОФТУЕРА...!!!!НЕ Е ИМАЛО...
...хакер е влязъл в системата на мтел и е изтрил СВЕ до СУЩ ,добре че имат "бакъп"

може и смешно да ви звучи ,но защо играта на "9999" се играе с ЕГН ???? помислете ....няма да коментирам повече :)

голямата риба
31-12-2010, 00:36
Колега,ще ви пусна мухата,но моля ви да не се казва много много...


НЯМА НИКАКВА ПОДМЯНА НА СОФТУЕРА...!!!!НЕ Е ИМАЛО...
...хакер е влязъл в системата на мтел и е изтрил СВЕ до СУЩ ,добре че имат "бакъп"

може и смешно да ви звучи ,но защо играта на "9999" се играе с ЕГН ???? помислете ....няма да коментирам повече :)
колега за пък да ти кажа, съм присъствал на монтажа на "бакъп"-а
и няма как да им отнеме толкова време възстановяването

Bella
31-12-2010, 00:44
Още един в отбора на отказващите се от М-Тел !
За надписването на сметки е ясно,говоря или не под 50 лв не падам ... нормална сметка е 70 лв. , не рядко стигат до 80-100 лв.!
Фактури НЕ пристигат понеже отказах хартиената фактура,ама и по интернет на меила нищо няма,ни вест ни кост ... сега гледам имам една сметка от 60 лв.,една от 50 и косур неприключена и не знам си какво .... онлайн фактури НЯМАМ !!!
Дори вече се чудя да плащам или не и на какво основание да отида да си платя сметките които според тях са мое дело ?!?

pr_00f
31-12-2010, 00:52
И каква е концепцията на чудото наречено "бекъп" ако можем да бъдем светнати ....ако може да се изразя така ?
Що е то бекъп и има ли то почва у нас ?
Колко ТБ е БД на Мтел и за колко часа се възстановяват?
Как се планира и прилага корпоративна бекъп система ?
Колко вида бекъп съществуват ?
Колко време се пазят различните типове бекъпи ?

И накрая - колко пари струва прилагането на практика на сериозна система за архивиране на данни и дали Мтел са такива балъци ?
Айде няма нужда а ?


@Еньо - как точно се присъства на монтажа на "бекъп" ако може да попитам?
Просто ми стана интересно.

Хакери - траллала 7 мастики и 2 литра бира.

п.с Забравих - Хакери - тралала 2 мастики и 7 литра бира.

Пу да го нетаковам обърках им реда.

Bella
31-12-2010, 01:00
Току що реших да си проверя сметката , ама йок сметка ... програмата им пак не ще ... да се надяваме,че ще заработи програмата им като реша след някой и друг месец да си прекратя договота щото нещо взе да им става навик на тия :Silent:

morfius
31-12-2010, 01:30
Проблема колеги е, че другите ни 2 оператора са още по-зле... и става - от трън та на глог.

Всички тия приказки за хакове, монтажи на бекъпи и сие ... несериозно е бре хора.
Никой не гъта ей така работеща система за да я подменя, без да си е направил сметката за връщане на старата за часове... тук има нещо друго гнило.
И най-вероятно е шефско решение гнилоча, не технически проблем.
Все пак няма проблем с тарифирането, номерата и броя минути, а само с отстъпките (които са последваща обработка).

Въпроса е за калинки ли ни смятат, че напъват да работят с недоклатената система само и само да имат по-добри извадки за маркетинга или осъзнават идеално, че нямат сериозна конкуренция и не им пука за недоволството на клиентите?

Bella
31-12-2010, 01:34
Да ти кажа Колега,аз лично съм доволна от Глобул и мисля да си остана само там,а може евенатуално да пробвам и Вивател ....... но с М-Тел приключвам след няколко месеца!
Не може роуминга на М-Тел за турция най-евтиния да е 7 лв на минута,а на Глобул някакви си 1-2 левчета и така :Bolt:

milenamr
31-12-2010, 01:38
И трите оператора съм ги хващал в измама, ама тия просто са ненадминати. За четвърти път ги хващам. Мислил съм и аз да се махам оттам, ама тоя пуст номер ми е от 97-ма година и всички приятели го знаят. Има вариант да си го запазя, ама като ги знам и другите помии...:Silent:

Да, така е .И трите оператора са измамници, всеки по своему.
Аз от няколко години имам номера и към трите и виждам, че изцакването е едно и също, само дето похватите им са различни.А номерът ми към мтел и при мен е от 12 години, затова колкото и да ме е яд на тях, го държа-понеже ми го знаят повече хора, хубав номер е, а и по-добра алтернатива няма- глобул и виваком са от съшия дол дренки и глогинки.
Иначе мтел с тоя срив в системата, който продължава повече от 4 месеца, определено се наакаха.
Обръщенията към базата им данни са счупени .
А най-вероятно и самата им база данни се е понапукала.

soldier
31-12-2010, 02:45
На мен като ми пратиха първата фактура след забавянето беше надписана. Пуснах преизчисление. Излезе ми и следващата фактура. Междувременно платих първата, защото иначе щяха да ми спрат телефона.
2 дни след като получих 2рата, която също беше грешна, ми се обадиха извиниха ми се сто пъти и ми казаха, че и 2те фактури са преизчислени и имам депозит от х лева, с който мога да си плата следващите сметки.
Така че Бонев, не се притеснявай за парите.
А вече до това на кой си абонат, най-вече зависи от приятелите ти, за да може да си ги сложиш в група и да говориш безплатно с повечето от тях. Аз ползвам два оператора и съм на такива планове, че единствено плащам месечни такси и смси.

голямата риба
31-12-2010, 02:49
...
мъкнах библиотеката
по една случайност познавам човека дето им я продаде

Bonev
31-12-2010, 10:50
На мен като ми пратиха първата фактура след забавянето беше надписана. Пуснах преизчисление. Излезе ми и следващата фактура. Междувременно платих първата, защото иначе щяха да ми спрат телефона.
2 дни след като получих 2рата, която също беше грешна, ми се обадиха извиниха ми се сто пъти и ми казаха, че и 2те фактури са преизчислени и имам депозит от х лева, с който мога да си плата следващите сметки.
Така че Бонев, не се притеснявай за парите.
А вече до това на кой си абонат, най-вече зависи от приятелите ти, за да може да си ги сложиш в група и да говориш безплатно с повечето от тях. Аз ползвам два оператора и съм на такива планове, че единствено плащам месечни такси и смси.

Брат и ти не ме разбра, не ме е яд за парите! Пак казвам, яд ме е, че вече 4-ти път ги хващам в издънка. 13 години им плащам без 1 месец закъснение, а те ме цакат, ето това е тъпото.
Вчера говорих с един приятел, който работи в Мтел. Той ми каза, че никакви хакери не е имало, просто си подменят системата с нова. (каквото и да значи система)
Това е било целия проблем, че след като са пуснали новата система, тя е работела 2 часа и блокирала, после пак 2 часа и пак блокира. Та затова са били тия простотии сега. Наложило се е ръчно вписване на данните и е имало хора които са кълвали по цели нощи на компютрите.

milenamr
31-12-2010, 12:34
Вчера говорих с един приятел, който работи в Мтел. Той ми каза, че никакви хакери не е имало, просто си подменят системата с нова. (каквото и да значи система)


Да, определено си личи, че проблема не е от хакване, а от счупени обръщения към базата данни или самата база данни се е бъгнала, а това наистина е сериозен проблем.
Но пък "големите" мтел 4 месеца да не намерят решение, това е несериозна работа.
И на мен ми се е случвала да оправям бъгната база данни или php файлове с объркано съдържание и знам че отнема време и понякога се налага "ръчно оправяне", но пък аз не мога да се меря с мтел или по-скоро от издънката им се вижда какво представляват.

digitalundgrd
31-12-2010, 12:47
И аз не ги харесвам хич Мтел. Имах и Глобулска карта...И двата оператора съм ги хващал в гаф, но "глобалните" прекалиха и им спрях картата...

За моя голяма изненада сметките ми от септември до декември (2010г) са си точно толкова, колкото трябва да бъдат. Не са надписани или неправилно изчислени. Направо се чувсвам късметлия като гледам колко много хора са "ужилени" ...

fred
31-12-2010, 13:40
Да, определено си личи, че проблема не е от хакване, а от счупени обръщения към базата данни или самата база данни се е бъгнала, а това наистина е сериозен проблем.
Но пък "големите" мтел 4 месеца да не намерят решение, това е несериозна работа.
И на мен ми се е случвала да оправям бъгната база данни или php файлове с объркано съдържание и знам че отнема време и понякога се налага "ръчно оправяне", но пък аз не мога да се меря с мтел или по-скоро от издънката им се вижда какво представляват.

Да, ей това е наистина лошо за една компания, която претендира да е лидер.Издънката с програмата е недопустима.

Sunny
31-12-2010, 13:52
НЯМА НИКАКВА ПОДМЯНА НА СОФТУЕРА...!!!!НЕ Е ИМАЛО...
...хакер е влязъл в системата на мтел и е изтрил СВЕ до СУЩ ,добре че имат "бакъп"



Глупости от 1001 нощ говориш колега с извинение .
Хакер който ще успее да проникне на ниво база данни за които се минава през няколко оторизации и то само с права ( -rw-r--r-- ) за четене няма да седне да трие - ще си открадне информацията която има - повярвай ми ;)
Не намесвайте хакерски истории моля ви ;)
После след като имат бекъпи защо толкова време не могат да се възстановят ?
За справка екипа на дир.бг след пожара и тотална загуба на техника и текуща информация се възстановиха от бекъпи на почти 100% за 4 дни - повтарям 4 дни не месеци .

Мтел за лични нужди не ползвам от много години поради всичките изброени от колегите по-нагоре причини .

ludkanar
31-12-2010, 14:02
И аз да кажа нещо среюу Мтел,не че глобул са много читави като оператори.Имам наблюдения върху мтел от познати и от приятелката ми.Няколко или почти всички месеци тя плаща по 100-тина лева или ако хептен неговори 50 лева.За глобул мога да кажа че са много по-добре отностно сметките.Разпечатки в интернет си имам,сметката винаги ми е около 30 лева-някой път повечко но аз си говоря и несе притеснявам.Единственото което не им харесвам,а то сигурно е при всички оператори е че при преподписване или подписване на договор инфото спрямо минути и лимити е силно ограничена и омайват само и само да подпишете.А при свършване на договора мтел ви преподписват и неможете да се откажете докато в глобул се отказвате и готово,няма го това задължение да сте им клиент още 1 година.Такаче аз мтел никога несъм ги харесвал и единственното добро мисля че е покритието(ако не се лъжа разбирасе).

Sunny
31-12-2010, 14:10
To и покритието им е колкото останала им работа .
Служебния ми телефон е на Мтел - в идеален център Варна имам обхват само до прозореца на офиса .
Другият съществен фактор между операторите е ,че ако се случи да ти спрат телефона за неплатена сметка при Глобул ти го пускат още докато излизаш от офиса им а при Мтел очаквай след 2 часа евентуално .
И другите оператори не са цветя за мирисане но Мтел са най-зле .

Zarini
31-12-2010, 14:44
Всичките са Маскари - един дол дренки!

То не стига, че корпоративните им печалби се измерват в ПЪТИ, а не в проценти, ами и мамят като селски тарикатчета!

А някой може ли да ми отговори, как стои въпросът с повикване към някой, който си е сменил оператора, но си е запазил номера от другия?
Например аз като клиент имам пакет безплатни минути към абонати на същия оператор - как да го разбера оня, на когото звъня, попада ли в тая категория, след като той може да си менка оператора когато си поиска, и как, аджеба, впоследствие бих проверил достоверността на фактурата?

RPWWD
31-12-2010, 19:00
Имам телефони и на трите оператора, но съм най-доволен от Вивател. Мобилтелският скоро ще отече, щото работата за която го бях взел вече не го налага ;-)

soldier
31-12-2010, 19:06
А да ви кажа за смсите от 9999. Пращате смс с текст STOP на 9999 и спирате да получавате. Не съм на 100% сигурен, но смс май е безплатен. Сега вече спя спокойно след като направих тази операция.

endeavour
31-12-2010, 19:16
Имам телефони и на трите оператора, но съм най-доволен от Вивател. Мобилтелският скоро ще отече, щото работата за която го бях взел вече не го налага ;-)
Наскоро захвърлих М-телския.Хубав или лош, вивакомския ме устройва повече и като тарифен план, и като покритие.

fiore
01-01-2011, 16:56
Че има проблеми има, но онт 10 години съм абонат на мтел. Фирмата ми има 7 номера и ъм доволен от обслужването. Тарифите които ползвам са по ниски от на всички останали.
Не съм от хората които ползват множество номера само заради някакви отстъпки. Досега нито съм настинал нито съм се минал от това че съм абонат на мтел. НЯМАМ и НЕ ВЪЗНАМЕРЯВАМ да имам номера на другите оператори. Да допълня че нямам роднини и приятели в мтел, не съм техен акционер и не съм свързан по някакъв начин с мтел, освен че съм им абонат.
Моята последна фактура също е сбъркана и е четирицифрено число, но не правя трагедия от това. Пуснал съм молба и очаквам да я преизчислят.

ФЕРАРИСТ
02-01-2011, 19:27
Мобилните ни оператори са като политиците ни - който и да изберем, все ще сгрешим......лошото е че в наши дни по можем без политици, отколкото без жесеемки......

Alexandrov70
02-01-2011, 22:46
.....лошото е че в наши дни по можем без политици, отколкото без жесеемки......[/QUOTE]
Честно да ти кажа ,ако се сринат и трите оператора за месец-два ще съм повече облекчен и доволен , отколкото огорчен.Писна ми от звънене на телефони навсякъде и по всяко време.

-Bobby-
02-01-2011, 22:59
Вече май почти няма форум, където някой да не е изревал от оператори. Ама каквито едните, такива и другите. С Мтел, за вече точно 10 години, не съм имал никога проблеми. Виж, Глобул обаче, ми скъсиха животеца... тук надълго и нашироко разказах за какво иде реч: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=77377.0
Като на 5, 6 и 7 стр. в мненията писани от мен, са продължението и края на цялата идилия, на който му се чете...
От гърци вече и подаръци не приемам. То всичките мобилни оператори са подляри, ама такива като византийците просто нЕма...

mdterziev
02-01-2011, 23:12
И аз да кажа - имам карти и на Мтел и на Глобул, за над 7-8 години не съм имал проблем, което не означава, че не си правят шашмите. От Вива нямам никакви наблюдения, освен за интернет и е пълен шит. Каквито и несправедливости да има трябва да си търсим правата, колкото и да си мислим, че е безполезно.

Bonev
02-01-2011, 23:16
Че има проблеми има, но онт 10 години съм абонат на мтел. Фирмата ми има 7 номера и ъм доволен от обслужването. Тарифите които ползвам са по ниски от на всички останали.
Не съм от хората които ползват множество номера само заради някакви отстъпки. Досега нито съм настинал нито съм се минал от това че съм абонат на мтел. НЯМАМ и НЕ ВЪЗНАМЕРЯВАМ да имам номера на другите оператори. Да допълня че нямам роднини и приятели в мтел, не съм техен акционер и не съм свързан по някакъв начин с мтел, освен че съм им абонат.
Моята последна фактура също е сбъркана и е четирицифрено число, но не правя трагедия от това. Пуснал съм молба и очаквам да я преизчислят.

Това мойто, като трагедия ли ти се видя??? Пуснах темата, за да предупредя колегите, нищо повече!

Stefo
03-01-2011, 09:43
Ти хубаво си я пуснал, ама нали щеше да пускаш и аудио да се смеем :)

Mind_Control
03-01-2011, 13:37
Че има проблеми има, но онт 10 години съм абонат на мтел. Фирмата ми има 7 номера и ъм доволен от обслужването. Тарифите които ползвам са по ниски от на всички останали.
Не съм от хората които ползват множество номера само заради някакви отстъпки. Досега нито съм настинал нито съм се минал от това че съм абонат на мтел. НЯМАМ и НЕ ВЪЗНАМЕРЯВАМ да имам номера на другите оператори. Да допълня че нямам роднини и приятели в мтел, не съм техен акционер и не съм свързан по някакъв начин с мтел, освен че съм им абонат.
Моята последна фактура също е сбъркана и е четирицифрено число, но не правя трагедия от това. Пуснал съм молба и очаквам да я преизчислят.

Каква молба се пуска за преизчисление и какво се прикача кем нея?

soldier
03-01-2011, 15:01
Каква молба се пуска за преизчисление и какво се прикача кем нея?

Звъниш на *88 и им казваш, че ти е объркана сметката. Те те прехвърлят към 2ри оператор, на него му казваш същото и той вече отбелязва в системата, че трябва да ти се преразгледа сметката.

Bonev
03-01-2011, 17:34
Ти хубаво си я пуснал, ама нали щеше да пускаш и аудио да се смеем :)

Е да, ама не знам как да ги кача. Някой ако знае как, да пише на лично!

fiore
03-01-2011, 18:10
Това мойто, като трагедия ли ти се видя??? Пуснах темата, за да предупредя колегите, нищо повече!

Не бе павка, и мен ме дразнеха тези смс-и ама звъннах на *88 и за 30 сек се разбрах. Сигурно съм попаднал на разбран оператор.


Каква молба се пуска за преизчисление и какво се прикача кем нея?
В който и да е център ти дават бланка на която описваш всичко и ти дават и копие от това което са приели. Можеш да опишеш претенциите си и т.н

Bonev
03-01-2011, 18:22
Не бе павка, и мен ме дразнеха тези смс-и ама звъннах на *88 и за 30 сек се разбрах. Сигурно съм попаднал на разбран оператор.


Брат, ти явно си попаднал на разбран оператор. Много искам да пусна записите, за да разберете ние с Мариян на какво се натъкнахме. На мен лично това ми беше третото позвъняване.
Надявам се някой да може да качи записите, за да чуете за какво става въпрос! Единия запис е във формат Mp4, а другия е Amr.

The_Game
03-01-2011, 18:23
Аз пък съm доволен от услугите им за сега.

Aвгуст месец. Тарифен план Лууп 15 (което ще рече минимално потребление 15лв )
Стойност на фактурата 0.60лв. - 60-стотинки.

Еми платих си като поп, нямах жълти обаче да им одаря една шепа стотинки :D.


Септември Отново лууп 15 Стойност на фактурата 7.80лв 7лв и 80-стотинки.

Октомври. Тук вече минах на Мега лууп който е с 9.90 месечна такса.

Всичко по фактурата е както трябва безплатни минути лууп разговори ОК.
Но таксата ми е 16.50лв което не трябва да е така.


Интересно ми е дали ако дам молба за преразглеждане на фактурата ще ми преразгледат всички и ще се вкарам с едно 30лв отгоре за сметка на тези 5лв разлика.

Мисля да си замълча и да изчакам да излезне и фактурата за периода 11-12месец.

rusiq86
03-01-2011, 23:01
Пресен случай с Мтел:
Преди два месеца бях в САЩ, еми отчитат ми мн разговори към Бг, а аз дори не съ говорил..чакам отговора им.
От днес с Глобул: Имам някакви 8 лв от въздуха към сметката си, като имам безплатни смс-а към вс оператори, минути към глобул и мтел. Утре отивам в офиса им, щото ми дотегна. Питах оператора еми нз ми казва, да не позлвате интернета, еми казвам й дори нямам настройки...е да видим тея 8 лв откъде се позвиха при положение, че имам минути и смс-и към всички и не съм ги изговорил.

ital_fen
03-01-2011, 23:32
М-тел наистина този път се издъниха. И преди са ми надписвали сметки но поносимо, с 5-10лв. Този път ми съобщават за излязла фактура от месец ноември, на стойност 110лв, и от месец декември на стойност 88лв, и за капак, на 1-ви януари имах текуща сметка 35лв без ддс и такса. Как става декември да имам излязла ф-ра а след ден да имам 35лв сметка?? Утре съм планирал да отида и да вдигна скандал в офиса им!!!

The_Game
04-01-2011, 02:25
М-тел наистина този път се издъниха. И преди са ми надписвали сметки но поносимо, с 5-10лв. Този път ми съобщават за излязла фактура от месец ноември, на стойност 110лв, и от месец декември на стойност 88лв, и за капак, на 1-ви януари имах текуща сметка 35лв без ддс и такса. Как става декември да имам излязла ф-ра а след ден да имам 35лв сметка?? Утре съм планирал да отида и да вдигна скандал в офиса им!!!

Няма смисъл от скандал в офиса. Хората в офиса нищо не могат да направя. Пусни си една молба за преразглеждане на фактурата и това е

DarkKnight
04-01-2011, 13:17
Аз искам да допълня че на един познат му дойде сметка 380 лв защото не са му отчели отстъпката "Любим номер". Аз сега чакам някоя от порядъка на 500-600лв :)
Имат проблем в синхронизацията на стария и новия софтуер и от там идва всичко ;)



Колега,ще ви пусна мухата,но моля ви да не се казва много много...


НЯМА НИКАКВА ПОДМЯНА НА СОФТУЕРА...!!!!НЕ Е ИМАЛО...
...хакер е влязъл в системата на мтел и е изтрил СВЕ до СУЩ ,добре че имат "бакъп"

може и смешно да ви звучи ,но защо играта на "9999" се играе с ЕГН ???? помислете ....няма да коментирам повече :)

1. Имат нова система и ако беше малко по запознат щеше да знаеш и защо, а за "бекъп"-а не ми се и коментира...
2. играта на 9999 не е на мтел, а е с подкрепата на мтел ;)


Още един в отбора на отказващите се от М-Тел !
За надписването на сметки е ясно,говоря или не под 50 лв не падам ... нормална сметка е 70 лв. , не рядко стигат до 80-100 лв.!
Фактури НЕ пристигат понеже отказах хартиената фактура,ама и по интернет на меила нищо няма,ни вест ни кост ... сега гледам имам една сметка от 60 лв.,една от 50 и косур неприключена и не знам си какво .... онлайн фактури НЯМАМ !!!
Дори вече се чудя да плащам или не и на какво основание да отида да си платя сметките които според тях са мое дело ?!?

За надписаните - подай си молба за преразглеждане на фактурата в офис или на *88, само като решиш да я плащаш предопреди касиера за това и плащането трябва да е в офис на мтел а не в хенди ;)
А на http://mtel.bg може да се прави почти всичко вече, и се пазат фактурите за последните 6 месеца (поне преди беше така) ;)

Mind_Control
04-01-2011, 13:19
Няма смисъл от скандал в офиса. Хората в офиса нищо не могат да направя. Пусни си една молба за преразглеждане на фактурата и това е

Има смисъл :) изпускаш напрежението- един вид безплатна терапия..

BatVas
04-01-2011, 14:14
Да явно М-тел има проблеми с билинг системата. Тъкмо се бях наканил да вдигна страшен скандал , защото получих известие по СМС че дължа по фактура за 252 лева , но се оказа че това са ми разговорите когато попътувах и имам много роуминг - проверих си подробно фактурите по номерата и времето на разговорите приблизително съвпадат със спомените ми. Но това не е излязло в тогавашната ми фактура , а го имам сега когато получавам на практика две фактури (новата плюс тази добавка ) проверих всичко - ами това са ми разговорите -тъпо е да ги получавам със закъснение два месеца ама поне не са измислени , а съм си говорил.

morfius
04-01-2011, 14:16
Да явно М-тел има проблеми с билинг системата. Тъкмо се бях наканил да вдигна страшен скандал , защото получих известие по СМС че дължа по фактура за 252 лева , но се оказа че това са ми разговорите когато попътувах и имам много роуминг - проверих си подробно фактурите по номерата и времето на разговорите приблизително съвпадат със спомените ми. Но това не е излязло в тогавашната ми фактура , а го имам сега когато получавам на практика две фактури (новата плюс тази добавка ) проверих всичко - ами това са ми разговорите -тъпо е да ги получавам със закъснение два месеца ама поне не са измислени , а съм си говорил.

Роуминга идва със закъснение по начало, зависи от операторите в чиито мрежи си бил какво ще е то.
В случая са се натрупали 2 закъснения ... едно от роуминга и едно от системните недоразумения на Мтел.

nhg
04-01-2011, 14:43
Колеги, аз от 2000 година продавам продукти и услуги на ВСИЧКИ мобилни оператори - не мислете, че има съществена разлика между тях; просто едните са по-големи, а следващите ги е добре да се поучат от грешките на първите (когато са били по-малки), което за жалост не винаги се случва; дори има и обратни примери - вместо да се подобряват, нещата се влошават.
Това, разбира се, се касае както за 'партньорската' структура, така и за крайните потребители.
Ако мога да дам някакъв съвет: опитайте се да си анализирате изходящия трафик и 'се наместете' на подходящото за вас място, без значение от оператора.

fiore
04-01-2011, 17:45
Аз ви говоря за четрицифрена сума при условие че нямам внесен депозит:))) Системата им яко се дъни последните месеци но това не пречи да съм доволен от тях. Така и на разбрах какви са тези смс-и служебни за 60 стотинки ама и не питам. това е поносимо

Bonev
04-01-2011, 20:38
Аз ви говоря за четрицифрена сума при условие че нямам внесен депозит:))) Системата им яко се дъни последните месеци но това не пречи да съм доволен от тях. Така и на разбрах какви са тези смс-и служебни за 60 стотинки ама и не питам. това е поносимо

Поносимо, поносимо, колко да е поносимо. Аз лично мразя да ме лъжат. Не знам как може да ти е все едно, когато се гаврят с теб? При мен лично въпроса не е за парите, а за доверието което им имах толкова години, въпреки всичките приказки против тях. Вярвам, че това е било недоразумение и чакам да видя дали ще се осъзнаят.

CBET
04-01-2011, 20:52
Всички лъжат! Едни по-вече, други - по-малко. Най-голямата шмекерия е с времето, на което се прави отчитането (през една минута примерно). Това време е решено в полза на оператора и в ущърб на клиента. Примерно първоначално при свързване ви отчитат една минута и дали ще говорите 60 секунди или 12 - плащате си за 60 секунди!

Иначе за Мтел все още очаквам от тях обяснение на факта, как при кредитен лимит 200,00 лв (двеста), имам две последователни фактури издадени съответно на стойност 315,00 и над 400,00 лв? Иначе практиката ми показва, че в момента, в който зададеш "неудобни" въпроси, с малко по остър тон в някой от офисите им следващите няколко месеца фактурите са в нормални граници.

rusiq86
04-01-2011, 23:24
Проста сметка два-три милиона абоната умножени по 50 ст на месец!!! Вс мълчат, операторите спекулират!

morfius
04-01-2011, 23:40
60/1 не е никаква шмекерия, а масово явление не само у нас... бТк например ползва такса свързване за същата цел.

За сметките, има си електронни фактури има и софтуери за телефони (които ги поддържат де) които правят подобни сметки.

От бедния ми опит в комуникациите над 80% от рева за сметки е бил заради андрешковщина при продаването/купуването на телефони (китайски ментаци, куфарни търговци, ровени телефони в магазини/сервизи) и т.н.
Лично съм виждал как куфарен телефон набира сам войсмейл номер в ОАЕ, китайско менте, свалящо си настройки чрез УАП връзка с Китай... както и качествено ремонтиран в уж реномирана марка у нас (после я купи мобилен оператор) който дори заключен набираше бързите си номера (натискане и задържане на клавиш).

За останалите % и - има както казах сметки, не става с нерви и скандали, а с молба за преразглеждане.

nhg
05-01-2011, 00:05
60/1 не е никаква шмекерия, а масово явление не само у нас... бТк например ползва такса свързване за същата цел.

........

Само ще ви припомня и импулсите...
Иначе таксуването си е такова в цяла европа от доста време насам...Нали се сещате, че си има кой и как да смята средна продължителност на разговора и пр.
Пак казвам: 'оценете' си правилно изходящия трафик иняма да сте недоволни!

morfius
05-01-2011, 00:17
Какви импулси бре колега?

Минимално потребление му се вика ... който каквото ще да смята, забелязал съм, че около мен разговорите или завършват до 20-25 секунда или се проточват поне 2 минути.

nhg
05-01-2011, 00:24
БТК имаше уникално тарифиране - импулси;
Примерно услугите с добавена стойност бяха 12 имп/мин
Даже имаха различни тарифни планове - примерно с включени 50 импулса в месечната такса; или цена за импулс 3 стотинки; всичко с цел манипулация на 'редовия' потребител (поне според мен)

пс: Сещам се за един виц по темата:
Ако мъж пъшка на ухото на жена - това е сексуален тормоз; ако жена пъшка на ухото на мъж - това са 12 имп/мин...

ппс: Минимален период на отчитане е точният термин.... А бяха времена,в които беше 15 секунди и първите 7 не се отчитаха...

pinko
05-01-2011, 00:31
60/1 не е никаква шмекерия, а масово явление не само у нас... бТк например ползва такса свързване за същата цел.





Абе аз нали имам и гръцки номер, щото кисна по близо два месеца годишно на Тасос - та операторът WIND засича разговорите на секкунда (дори и цените на разговорите са обявени в секунди, а не в минути). Тоест говориш 4 секунди - плащаш 4 секунди. Говориш 23 секунди - плащаш 23 секунди. Говориш 347 секунди - плащаш 347 секунди.

П.П. Ето и цените - http://www.wind.com.gr/Images/Kartokiniti/international_pricelist-en.aspx

Забележете кво пише отдолу: Prices per second without minimum charge.

Страшно изгодно е, защото повечето ми разговори са по десетина секунди. Да не говорим колко изгодно е да говориш с България по мобилния - от WIND към Мтел цената е само 25 цента на минута - ама се плаща на изговорени секунди, а не на всяка започната минута.

morfius
05-01-2011, 00:45
БТК имаше уникално тарифиране - импулси;
Примерно услугите с добавена стойност бяха 12 имп/мин
Даже имаха различни тарифни планове - примерно с включени 50 импулса в месечната такса; или цена за импулс 3 стотинки; всичко с цел манипулация на 'редовия' потребител (поне според мен)

пс: Сещам се за един виц по темата:
Ако мъж пъшка на ухото на жена - това е сексуален тормоз; ако жена пъшка на ухото на мъж - това са 12 имп/мин...

ппс: Минимален период на отчитане е точният термин.... А бяха времена,в които беше 15 секунди и първите 7 не се отчитаха...



Импулсите идваха от старите АТЦ та... виждал съм ги и от вътре :)
Не бяха за заблуда на врага, а единствения начин да се вържат в едно тарифиране цифрови и аналогови централи.
7 секунди гратисен период имаше във всички варианти отчитащи време, бТк, Мобилтел, Мобиком... и ги проняма от както изчезнаха и АТЦ... имаше ги защото АТЦ правеха грешки при набиране на абонатите.
Цифрова централа няма как да сбърка номер... а за твоите грешки поне по закон оператора не носи отговорност.

Минимален период на отчитане е 1 секунда (за това се дава в /1), минимално потребление е 60 секунди :)

---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:34 ----------


Абе аз нали имам и гръцки номер, щото кисна по близо два месеца годишно на Тасос - та операторът WIND засича разговорите на секкунда (дори и цените на разговорите са обявени в секунди, а не в минути). Тоест говориш 4 секунди - плащаш 4 секунди. Говориш 23 секунди - плащаш 23 секунди. Говориш 347 секунди - плащаш 347 секунди.

Казах масово, а не всички и навсякъде :)
Гледал съм бая оферти от западна Европа с телефони и планове, все бяха на 60/1

nhg
05-01-2011, 00:46
Така е, 7 секунди гратис имаше в Мобиком - много клиенти се възползваха.;-)
Импулсите си изживяха времето - просто отбелязах, че бяха още един умело използван пазарен лост (и аз съм го използвал в някаква форма).
Тарифирането наистина е на една секунда, но след 60-тата (има изключение за някои стари тарифни планове, особено при Виваком; там минималният период е 30 сек)
пс: при аналоговите централи просто няма обратна връзка и затова отчитането се приравняваше по такъв начин.

morfius
05-01-2011, 00:50
Не беше само Мобиком, бТк цифровите телефони също не отчитаха първите 7 секунди, май и Мобилтел го бяха въвели при обаждания към бТк също.
То по онова време минута Мобилтел - бТк беше маса пари... и ми се въртят някакви спомени за бткеврейски смс и :)

nhg
05-01-2011, 01:00
Не беше само Мобиком, бТк цифровите телефони също не отчитаха първите 7 секунди, май и Мобилтел го бяха въвели при обаждания към бТк също.
То по онова време минута Мобилтел - бТк беше маса пари... и ми се въртят някакви спомени за бткеврейски смс и :)

Да, БТК не си ги отчиташе... Сега ме подсещаш и за Мобилтел и обажданията им към стационарни - май наистина имаше такава работа, ама беше мноого отдавна...преди 8-9 години може би..
Абе я да не цапаме повече темата - той човека си изля нервата, ние на какво го обърнахме... :cheers:

morfius
05-01-2011, 01:02
Писанията за историята едва ли имат стойност, но останалото има.
Не е лошо хората да знаят какво всъщност се крие зад тия неща (60/1, роуминги, тарифирания, сметки и т.н.)

pinko
05-01-2011, 01:09
Писанията за историята едва ли имат стойност, но останалото има.
Не е лошо хората да знаят какво всъщност се крие зад тия неща (60/1, роуминги, тарифирания, сметки и т.н.)

Точно така, и не е лошо хората да знаят как българските мобилни оператори ни цакат с това тарифиране на първите 60 секунди. Говориш-не говориш - плащаш си една минута.:furious::furious:

Гърците (дето били византийци и не знам си какви) ти таксуват точно толкова, колкото си ползвал. Кеф ти 5 секунди, кеф си 19 секунди.

nhg
05-01-2011, 01:09
Писанията за историята едва ли имат стойност, но останалото има.
Не е лошо хората да знаят какво всъщност се крие зад тия неща (60/1, роуминги, тарифирания, сметки и т.н.)
Това по принцип има къде да се прочете, дори да се попитат Отделите за обслужване на клиенти; отделно, че при сключване на договор (или покупка на предплатена карта) би трябвало да се обяснява - друг е въпроса какво се случва на практика.
В условията на ВСЕКИ договор е записано точно тарифирането, цените и т.н.
При предплатените карти информацията обикновено е по-синтезирана - например на гърба на стартовия пакет (обикновено има и рекламни брошури, както и възможност за промяна в тарифния план само с телефонно обаждане към оператор).

rusiq86
05-01-2011, 01:17
За последната седмица хванах и мтел и глобул в издевателства. Едните ми надписват сметката, другите ме таксували 8 лв за нещо, след препитване за какво и те немогат да отговорят. Утре ще се разправям с тях, измамници на дребно. Ей така няколко милиона абоната по някой др лев, и някой има нова вила за милиони на карибите например. Това за един месец от нищото!
От щатите ползвам телефон предпалтен. За 30$ получавам 300 минути към Бг. за 45$ 600 минути към Бг оператори, без значение. Чува се прекрасно, и се таксува секунда, не минута!
Идва ми 10 цента на минута! От др край на света.

Bonev
06-01-2011, 13:08
Колеги, при мен нещата се оправиха. Обадиха ми се от Мтел с извинения и с обещанието, че нещата ще са така, както трябва да са. Специални благодарности и на човека, който ми помогна нещата да станат по-бързо, той си знае кой е!:cheers: Няма да прекъсвам договора си, така реших аз.:handshake:

fiore
06-01-2011, 13:24
Абе аз нали имам и гръцки номер, щото кисна по близо два месеца годишно на Тасос - та операторът WIND засича разговорите на секкунда (дори и цените на разговорите са обявени в секунди, а не в минути). Тоест говориш 4 секунди - плащаш 4 секунди. Говориш 23 секунди - плащаш 23 секунди. Говориш 347 секунди - плащаш 347 секунди.

П.П. Ето и цените - http://www.wind.com.gr/Images/Kartokiniti/international_pricelist-en.aspx

Забележете кво пише отдолу: Prices per second without minimum charge.

Страшно изгодно е, защото повечето ми разговори са по десетина секунди. Да не говорим колко изгодно е да говориш с България по мобилния - от WIND към Мтел цената е само 25 цента на минута - ама се плаща на изговорени секунди, а не на всяка започната минута.
mtel също отчита на секунда след първите 15. Поне на моя план е така.

haljscho
06-01-2011, 17:20
Последните ми 2 фактури на Мтел ми бяха малко завишени(според мен)........ т.е. откакто имат проблем........
Едната 48лв. другата 52лв. като до сега повече от 35-40лв. не сме плащали.... по спомен ма тамнякъде +-.......
Обаче, вчера ми идва съобщение с ноемврийската семетка и тя съответно набъбнала........ 58лв.
Тъй като бях чел темата в която има полезни съвети за което :big_bow_down::respect:
Та днес отивам и им казвам, че искам да преизчислят и още там на място ми сметнаха, че от семейство и приятели не са ми извадили част от сумата.........
Та сметката ми спадна от 58лв. на 43лв.
И това само за 2мин.
Още веднъж благодаря за полезната тема :notworthy:

Bonev
06-01-2011, 17:32
Последните ми 2 фактури на Мтел ми бяха малко завишени(според мен)........ т.е. откакто имат проблем........
Едната 48лв. другата 52лв. като до сега повече от 35-40лв. не сме плащали.... по спомен ма тамнякъде +-.......
Обаче, вчера ми идва съобщение с ноемврийската семетка и тя съответно набъбнала........ 58лв.
Тъй като бях чел темата в която има полезни съвети за което :big_bow_down::respect:
Та днес отивам и им казвам, че искам да преизчислят и още там на място ми сметнаха, че от семейство и приятели не са ми извадили част от сумата.........
Та сметката ми спадна от 58лв. на 43лв.
И това само за 2мин.
Още веднъж благодаря за полезната тема :notworthy:

Браво! Явно проблема вече се знае и се работи по него бързо! Евала все пак.
Мтел ми остава фаворит, засега...

firedragon
07-01-2011, 19:13
Браво! Явно проблема вече се знае и се работи по него бързо! Евала все пак.
Мтел ми остава фаворит, засега...

Близо ама не точно. Майка ми вече 4 път ходи в офис на Мтел и ги кара да преизчислят фактурата и все още нищо,дори следващите фактури са грешни.

Bonev
08-01-2011, 17:52
Близо ама не точно. Майка ми вече 4 път ходи в офис на Мтел и ги кара да преизчислят фактурата и все още нищо,дори следващите фактури са грешни.

Подала ли е молба за преизчисляване?

thecleaner
08-01-2011, 23:05
Днес ходих да има кажа че се отказвам от тях и от другия месец няма да съм им абонат вече. Мацката вика ама защо се отказваш, казах и ти как мислиш и това беше разговора. От 4 човека в офиса 3ма искаха да ги убиват само аз бех кроткия. :) Дори си зех некви безмислени дрънкулки за да си изразходвам точките които от 4 месеца не са актуализирани. Ето един спомен от Мтел и да се опраааят. Като са некадърни не е мой проблем.

S_G_M
08-01-2011, 23:18
Аз имам друг проблем с тях , относно проверката на оставащите минути от "Семейство и приятели" . Цял ноември месец се опитвах да ги проверя... и с неуспех , така сега на фактурата ми за НОЕМВРИ , се вижда превишаване от 150 минути... Какво да правя , да отида и да кажа "Вие сте виновни , че не ви работи тази услуга" а те да отговорят "Много говориш" ..... Ха сега де ???

morfius
08-01-2011, 23:41
А дали си ги изговорил тия 150 минути или не е сработило приспадането на отстъпките?
Има такъв проблем с новия им билинг, иди в някой офис да поискаш преизчисление, ако се съмняваш в тия минути.

firedragon
09-01-2011, 11:05
Подала ли е молба за преизчисляване?

Не е,но техен служител и се обади преди месец и й каза,че има грешни фактури,който ще бъдат преизчислени и приспаднати във фактури за бъдещи периоди. Е как за тоя един месец не можаха една елементарна сметка да направят?

S_G_M
09-01-2011, 11:37
Малко се съмнявам да съм ги изприказвал ..... но ще се пробвам да поискам преизчисляване , но знам че ще си ги платя :pain:

Bonev
09-01-2011, 19:38
Не е,но техен служител и се обади преди месец и й каза,че има грешни фактури,който ще бъдат преизчислени и приспаднати във фактури за бъдещи периоди. Е как за тоя един месец не можаха една елементарна сметка да направят?

Кажи и, да отиде до офис на Мтел и да си пусне молба с входящ номер. До 10 дни трябва да и се обадят.

---------- Post added at 19:38 ---------- Previous post was at 19:30 ----------


Малко се съмнявам да съм ги изприказвал ..... но ще се пробвам да поискам преизчисляване , но знам че ще си ги платя :pain:

Пробвай се. Както се видя, най-големия проблем се оказаха отстъпките от "семейсво и приятели". Пусни си една молба и ще видиш, че ще има резултат.
Съветвам всички колеги, които са и ще бъдат абонати на Мтел, да си направят регистарция в сайта им и там да си следят фактурите, отстъпки и т.н.

fred
09-01-2011, 21:38
Много правилно, отделно се откажете от хартията- освен че наистина се хаби сумати дървесина нахалост/аз се интересявам от това все пак/ има вероятност да ти използват ЕГН то, ако някой реши да злоупотреби, има такива случаи у нас, ама да не отварям очите на тия дето се интересуват от това :)

marian
11-01-2011, 11:37
Явно проблемите са много:Bolt:
http://dnes.dir.bg/news/proverka-mtel-komisia-zashtita-potrebitelite-7757975?nt=4

S_G_M
11-01-2011, 11:40
Вчера ходих до М-тел и ми дадоха да попълня едно искане. Взех си го и сега си излях всичко в 13те реда с които разполагах. Отивам да го нося и да видим развръзката ...

Bonev
11-01-2011, 11:58
Вчера ходих до М-тел и ми дадоха да попълня едно искане. Взех си го и сега си излях всичко в 13те реда с които разполагах. Отивам да го нося и да видим развръзката ...

Успех ти желая. Сигурен съм, че ще се оправят нещата.:cheers:

mdterziev
11-01-2011, 12:04
http://news.plovdiv24.bg/220583.html

Да видим дали ще констатират нещо и какви ще са последиците.

pent
11-01-2011, 12:10
Вижте и Глобул какви са ги надробили :)

http://photo-forum.net/forum/read.php?f=48&i=1620432&t=1620432&phorum_uriauth=

Alfa User
11-01-2011, 18:04
Има вече стартирала кампания за национален протест :

http://www.mediacafe.bg/images/mentel.jpg
"Масово хората в България се възмущават от условията на ползване на тарифни планове и почти невъзможността да прекратиш договора си, без да ти бъде поднесена стабилна сума, заради самоподновил се договор. В цял свят хората говорят на достъпни и изгодни тарифи освен у нас, където операторите действат още неетично и непрофесионално. Потребителит имат права и е редно те да се спазват, затова и обществеността е нужно да се намеси, за да се спре това своеволие.

Сборен пункт пред храм-паметник "Александър Невски". Изразете подкрепата си като изпратите ИЗЛЕЗЛИ от употреба СИМ-карти на адрес: СОФИЯ 1517 П.К. 15

Желанията на милионите клиенти на Мтел, Глобул и Виваком са :
1. Отмяна на неравноправните клаузи в Общите Условия.
2. Край на нежеланите съобщения (СПАМ).
3. Край на автоматичното преподписване на договорите, принудителна продажба на услуги и искането на неустойки за недоставени услуги.
4.Край на дискриминацията на съществуващите потребители за сметка на новите.
С вх.N 4900-1285/28-12-10 , протеста е регистриран в Столична Община."
Поне хората от София могат да вземат дейно участие ...

morfius
11-01-2011, 18:45
Ние за сериозни неща не си мърдаме пръста... операторите с протести ще плашим :asthanos:

Има и други начини за тях... но пак опира до манталитета.

Alfa User
11-01-2011, 22:28
Аз па се зачудих ... кво ли ще стане, ако поне един ден всички изоставим телефоните си изключени ?!? :smoke:

IcemaN92
11-01-2011, 22:35
Аз па се зачудих ... кво ли ще стане, ако поне един ден всички изоставим телефоните си изключени ?!? :smoke:
много хора са зависими от телефоните ..... невъзможно е според мен да ги изключим...някаква паника ше настане...размирици дори хах :cussing:

morfius
11-01-2011, 22:38
Имаше подобни опити... никакъв резултат няма в това.

Манталитета, не операторите трябва да сменим.

Прост пример ... събират се всички които са претърпели загуби от цирковете на Мтел с новата система (има бая случаи на спрени телефони заради лимит или карти предплатени които не могат да бъдат заредени, неприспаднати отстъпки по договори) наемат един адвокат и им праскат дело за щети и пропуснати ползи.

Но иска съвместна работа, а ние сме царе на спасяването поеденично, преебаването на другарчето, мерака на Вуте да му е зле.

Май пак се върнахме на манталитета...

pent
20-01-2011, 18:22
едно образователно филмче за Мтел :)

088 - Код Наглост (Филм за злоупотребите на М-Тел)

http://www.youtube.com/watch?v=TsGG2VYTc5M

stelt
02-03-2011, 21:07
От днес и нашата фирма е с проблем с въпросния мобилния оператор. Един от абонатите в група получи смс че има неплатена фактура и предстои спиране на 03.03.2011. Реално си плащаме излезлите фактури редовно и останах доста изненадан. За всички сим карти плащаме една обща фактура. След направеното проучване се оказа, че на една от сим картите започват да издават отделна фактура. Непонятно защо, не съм ги молил за подобно нещо. Отделно тази фактура не я получаваме нито по електронен път, нито физически, аз дори не знам за съществуването и. Сумата на фактурата не знам дали да я коментирам, но при положение че същата сим карта е имала сметки от порядъка 50 лв, в момента неплатената сметка е за 490 лв.
Очаквам развитие идната седмица по въпроса. Всички с които говорих в мтел ме отсвириха,защото случката се разви в късния следобяд. Увериха ме, че утре няма да спрат телефоните, но докато не стане утре не мога да съм сигурен.

rusiq86
02-03-2011, 22:14
490 лв...няма ли ограничение тази карта...това не е нормално хич за мен.
Аз имах оплакване за месец август 2010, когато бях в щатите...днес след три месеца проверка ми възтановиха 48лв в депозит...Когато отидох в мтел, ми казаха, че ще ми ги врнат в брой.
Цял ден се чудех как така взех пари от тях обратно :)

stelt
02-03-2011, 23:49
Има кредитен лимит - 500 лв.

rusiq86
03-03-2011, 00:26
Ужас, единственото което можеш да напрвиш е да прегледаш фактурите мн подробно, те могат да ти издадат разпечатки за няколко месеца назад, не помня 6 ли бяха.
И пускаш за преразглеждане една молба и така!

scarface
03-03-2011, 00:32
Може да има лимит но той е препоръчителен както казват от мтел това значи че може да имаш лимит от 100лв и като го надвишиш никой не те уведомява и не ти спира телефона, в това време може да си направил сметка от 500лв и тогава започва ходенето по мъките.Другото е автоматичното подновяване на договора без твое знание просто мтел го оприличавам с една паяжина ако не внимаваш така може да се омотаеш .Днес съм платил над 300лв а ме чакат още 110 нова фактура май месец ми изтича договора и приключвам с тях ,ако някой е решил да направи същото нека има впредвид че трябва да ги уведоми писменно 1мес преди това абе мошенници страшни.

morfius
03-03-2011, 00:39
Може да има лимит но той е препоръчителен както казват от мтел това значи че може да имаш лимит от 100лв и като го надвишиш никой не те уведомява и не ти спира телефона, в това време може да си направил сметка от 500лв и тогава започва ходенето по мъките.Другото е автоматичното подновяване на договора без твое знание просто мтел го оприличавам с една паяжина ако не внимаваш така може да се омотаеш .Днес съм платил над 300лв а ме чакат още 110 нова фактура май месец ми изтича договора и приключвам с тях ,ако някой е решил да направи същото нека има впредвид че трябва да ги уведоми писменно 1мес преди това абе мошенници страшни.

И като идеш в Глобул или бТк, чети какво подписваш и какви са общите условия, ще ти стане едно драааго направо.
Не само, че са най-малкото същите... ами понякога и по-зле.
И за лимитите и за автоматичното преподписване също :)

---------- Post added at 00:39 ---------- Previous post was at 00:36 ----------


От днес и нашата фирма е с проблем с въпросния мобилния оператор. Един от абонатите в група получи смс че има неплатена фактура и предстои спиране на 03.03.2011. Реално си плащаме излезлите фактури редовно и останах доста изненадан. За всички сим карти плащаме една обща фактура. След направеното проучване се оказа, че на една от сим картите започват да издават отделна фактура. Непонятно защо, не съм ги молил за подобно нещо. Отделно тази фактура не я получаваме нито по електронен път, нито физически, аз дори не знам за съществуването и. Сумата на фактурата не знам дали да я коментирам, но при положение че същата сим карта е имала сметки от порядъка 50 лв, в момента неплатената сметка е за 490 лв.
Очаквам развитие идната седмица по въпроса. Всички с които говорих в мтел ме отсвириха,защото случката се разви в късния следобяд. Увериха ме, че утре няма да спрат телефоните, но докато не стане утре не мога да съм сигурен.

Отивате и пускате заявление за разглеждане на случая.
99% има грешка на ниво оператор + проблема в билинг системата.
А странната сметка идва най-вероятно от факта, че извадената карта вече не ползва преференциите на групата.

scarface
03-03-2011, 00:45
Аз затова отидох в виваком там не са точно същите условия
http://www.marica.bg/show.php?id=31255

stelt
03-03-2011, 15:32
Morfius, на мен се опитаха да ми обяснят, че извадената карта ползва нови преференциални отстъпки(каквото и да означава това). Разправията ще продължи след почивните дни. Днес телефоните не са изключени.

lokara
03-03-2011, 21:03
И аз да се оплача колеги.Преди няколко дни ми пратиха смс-че,че имам да плащам 900лв телефон направо ужас,пускам разпечатка и при полежение,че не съм превишавал лимита на разпечатката излиза че съм говорил по 70,80лв разговори при положение,че съм с лимит 50лв. и никога не съм го минавал и другото което забелязвам е,че ми пишат някакви ддс-та по 25-30лв.Сега пуснах жалба,че не съм съгласен с сметките и незнам какво ще стане и какво да очаквам

Zarini
03-03-2011, 23:37
Постовете на повечето от нас потвърждават едно - гнусни мошеници са всички!

А пък общите им условия и за кенефа не стават, всъщност с тях те си бършат осраните г...ове!

Ето пример от условията на Мтел, някой ако ми разтълкува цитирания член, ще черпя, щото аз пет пъти го четох и нищо не разбрах:

"34.б.2. Само, в случай че неизпълнението се отнася до предсрочно прекратяване по отношение на периода от подаване на заявление за преносимост до изтичане на текущия срок на договора и този договор не е подновен за нов срок, съгласно условията на последния, предвидени в него или се отнася до неспазване срока на предизвестие по безсрочен договор." край на цитата.

А ся де:boo:

BillyBoy`
04-03-2011, 08:55
И аз да се оплача колеги.Преди няколко дни ми пратиха смс-че,че имам да плащам 900лв телефон направо ужас,пускам разпечатка и при полежение,че не съм превишавал лимита на разпечатката излиза че съм говорил по 70,80лв разговори при положение,че съм с лимит 50лв. и никога не съм го минавал и другото което забелязвам е,че ми пишат някакви ддс-та по 25-30лв.Сега пуснах жалба,че не съм съгласен с сметките и незнам какво ще стане и какво да очаквамЕдин мои колега получи сметка във размер на 500лв.,друг колега вече 4-ти месец получава сметка във размер на 110 като разликата със предходните фактури варира максимум 4 лева,жалба е пуснал за всяка една от фактурите но до сега няма резултат.Като гледам как вървят нещата маиче всичко ще си остане за наша сметка за съжаление.

Princo
05-03-2011, 22:39
Имам 2 телефона - един на Виваком и един на М-тел,като на М-тел сключих договор миналата година лятото на Лооп.Имам и лаптоп с мобилен интернет към М-тел.До тук добре.Говоря си без много да се стискам и получавам сметки по 15-20 лв.Всичко е супер до момента,в който на М-тел им се срути системата.Въпреки това октомври месец успях да си платя 60 лв. за лаптопа въпреки проблемите (Сметките на телефоните все още не можеха да се плащат).Та 2-3 месеца не можех да си плащам сметките,дойде ми само една фактура за 30 лв.Януари,като подарък за Нова Година М-тел ми поднасят 3-4 фактурки през 1-2 седмици за по 50-60 лв.Заедно със сметките на още един телефон към М-тел (Обикновенна сметка),заедно с лаптопа се оказа,че имам да им плащам 600 лв.Сигурен съм,че ми прихванаха и тази вноска за октомври месец на лаптопа да я плащам отново,но като не си пазя касовите бележки е така,оди доказвай,че си платил ... :|

stelt
08-03-2011, 14:59
От миналата седмица се опитвам да се срещна с някой тим лидер в мобилтел. Засега това не се случва и не е ясно кога ще се случи.Изобщо явно не им дреме,че губят клиент. За разлика от мобилтел, в момента конкурентните на тях две фирми се почупват да ми звънят.Мисля, че скоро ще събера всички сим карти и ще раздам нови на служителите. С мобилтел така лесно не може да се прекратят нещата, но може да се продължи да се плаща някакви минимални такси.Притеснява ме обаче, че дори и да не ползвам картите е твърде възможно от скапаната им билинг система да продължат да си се трупат някакви сметки. Та се чудя, в такава ситуация, ако не ползвам картите, как да процедирам.

Mind_Control
09-03-2011, 13:28
От миналата седмица се опитвам да се срещна с някой тим лидер в мобилтел. Засега това не се случва и не е ясно кога ще се случи.Изобщо явно не им дреме,че губят клиент. За разлика от мобилтел, в момента конкурентните на тях две фирми се почупват да ми звънят.Мисля, че скоро ще събера всички сим карти и ще раздам нови на служителите. С мобилтел така лесно не може да се прекратят нещата, но може да се продължи да се плаща някакви минимални такси.Притеснява ме обаче, че дори и да не ползвам картите е твърде възможно от скапаната им билинг система да продължат да си се трупат някакви сметки. Та се чудя, в такава ситуация, ако не ползвам картите, как да процедирам.

Много просто- плащаш си всички месечни такси до края на договора и им биеш шута!

haiti
23-03-2011, 20:35
Мтел са тъпанари. Доста по-доволен съм от Виваком, не че с тях нямаше разправии - просто услугите им ме удовлетворяват повече. Мтелската ми карта стои на минимална такса, колкото да звънна тук-таме ;)

Professor
27-03-2011, 16:49
Александър Бел изобретил телефона през 1875. Когато го включил за първи път, видял, че има две неплатени сметки към Мтел.
:humpx:

IVO_GWM
28-03-2011, 18:38
Както е казал лирическия герой
"Всички са маскари".

Аз имам няколко карти към Виваком и не съм ги хващал в лъжа засега. пък и сметките са си нормални.

Имам и една глобулска но я ползвам само в Норвегия че Виваком имат договор с някакъв местен оператор който има покритие само на 2-3 места където ходя.

pr_00f
30-03-2011, 16:29
Александър Бел изобретил телефона през 1875. Когато го включил за първи път, видял, че има две неплатени сметки към Мтел

Sunny
30-03-2011, 16:37
Александър Бел изобретил телефона през 1875. Когато го включил за първи път, видял, че има две неплатени сметки към Мтел
:offtopic:
И едно пропуснато подслушване от ДАНС
:offtopic:

S_G_M
30-03-2011, 16:38
От М-Тел ми дадоха 54лв. кредит ..... имаше смисъл от жалбата която написах..:jumping:

Bonev
30-03-2011, 22:05
От М-Тел ми дадоха 54лв. кредит ..... имаше смисъл от жалбата която написах..:jumping:

Браво! Явно трябва да се научим, че не трябва да се мълчи! Трябва да си търсим правата, защото имаме такива. От моята жалба също имаше ефект!

morfius
01-04-2011, 11:55
С 2 месеца забавяне си получихме фактура за Януари.
Срок за плащане - 1 месец от датата на издаване.
Съдържанието (разговори, интернет, смс и и т.н.) на фактурата е коректно (до колкото можем да помним какво сме правили тогава.

Има някакъв напредък явно там...

soldier
13-10-2011, 10:02
Бонев,

Ето от Мтел ти се извиняват:
http://www.youtube.com/watch?v=9UUKUfns2ko

Mind_Control
13-10-2011, 12:37
Бонев,

Ето от Мтел ти се извиняват:
http://www.youtube.com/watch?v=9UUKUfns2ko

Смотаняци.. Дреме им за извинението им. Имаха даже наглостта да ми кажат, колко добре било за мен забавянето на сметките.

bager
13-10-2011, 13:04
Бонев,

Ето от Мтел ти се извиняват:
http://www.youtube.com/watch?v=9UUKUfns2ko

Аз не чух да се извиняват! Просто си благодарят хората :) .
И как няма да благодарят, толкова пари има даваме!
Наглеят ми се стува !

soldier
13-10-2011, 14:13
Вие сте вникнали в клипа, аз само го видях и се сетих са Бонев, та за това го пуснах тук

Linkestis
13-10-2011, 19:29
Бонев пасти да яде,да ти покажа ли моите фактури?
Да се чудиш как да обяснявам на жена ми,че докато съм спал кротко до нея във времето когато съм пускал смс за паркиране в 1 часа през ноща,съм пуснал смс на Бързи пари и успоредно с това съм говорил с еротичен номер!??!?!Най ми хареса номера...март месец спират трите ми номера за неплатени фактури,септември идва фактура само за единия номер че през август месец е използвал мобилен интернет за 245лв.!
Та се чудя какво да ги правя.Братовчед ми е шеф в Ментел и вдигна ръце човека,вика няма как да ти помогна :)
Иначе настоятелно ми звънят от фирма по вземания..поне по 60-70лв да внасям.
Та да не се връщам от миналата година ноември че такава фактура и в магазина в Люлин не бяха виждали,момичетата барабар с управителката изгубиха връзка с действителността.

-------------
А да и...майка ми която ходи пеша или с градският транспорт,почти през ден паркирала с смс виртуалният си автомобил до БНБ.А сега де,майка ми ли лъже че има книжка и автомобил или..???


------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=ACYNdf_kk_M&feature=related

Е сега и аз да ям пасти пред тоя пич с тая фактура..82 000 лв.