PDA

View Full Version : Не пали 146 1.6 TS 97г.



garnet
02-01-2011, 11:37
Здравейте колеги от няколко дни имам проблем с Алфичката неще да запали.Всичко започна преди 4-5 дни тръгвам аз за работа пала колата и я изчаквам да загрее малко но когато потеглих до 1500 оборота давам газ а колата едвам върви мине ли 1500 се оправя и почва да си върви нормално. Цтигнах до работата като на всеки светофар се даваше повече газ за да тръгна нормално а не като костенурка вечерта по път към вкъщи същата история...
На следващия ден колата изобщо непоиска да запали помпата за бензина си се включва и качва бензин но не пали свещи смених преди около седмица и са нови а по тоците ме няма никакъв и не пипам а в тия поледици няма как да я дръпнем до сервиз та ако се сещате нещо което може да помогне за остановяване на проблема ще съм благодарен много

hogin
02-01-2011, 18:42
здравей колега за много години аз съм имал подопен проблем но моята беше с газова ... и се оказа че е от изпарителя , но при теб може да е нещо от дюзите .. :crybaby:

garnet
02-01-2011, 19:24
за много години незнам дали е от дюзите... то датчика за дюзите ми светеше бях ходил на диагностика и ми казаха да смена датчика на разпределителния вал смених го после както споменах по-горе и свещи смених и няколко дена след това почна ходенето по мъките... нямам газова утре или другиден ще видя да доведа жичкаджия да я погледне как е с токовете щото се мъчи да запали ама неможе да не е от токовете нещо

tonov
02-01-2011, 19:42
Колега, какви свещи сложи? Ако пазиш старите, опитай да ги върнеш и да пробваш с тях.

mdterziev
02-01-2011, 22:35
Щом последно сте сменяли свещи, трябва да тръгнеш от тях да изключваш едно по едно нещата. Преди доста време и аз имах подобен проблем след смяна нещо ги беше зацапало и нямаше палене.

garnet
02-01-2011, 22:46
ами съмнява ме да е от свещите защото след като ги смених колата си палеше по часовник както завъря и пали и чак след няколко дни почна да прави проблема преди да спре да пали изобщо но утре другиден ще пробвам свещите как са да ги почистя и т.н. и ще видя какво ще стане

П.С. tonov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=393) колега сложих champion свещи а старите са доста зле и не ги пазя

tonov
02-01-2011, 22:55
ами съмнява ме да е от свещите защото след като ги смених колата си палеше по часовник както завъря и пали и чак след няколко дни почна да прави проблема преди да спре да пали изобщо но утре другиден ще пробвам свещите как са да ги почистя и т.н. и ще видя какво ще стане

П.С. tonov (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=393) колега сложих champion свещи а старите са доста зле и не ги пазя

Именно затова питах, да не си налетял на некое менте.

garnet
03-01-2011, 09:25
утре ще ги видя дали не са дефектирали свещте

endeavour
03-01-2011, 10:45
... и ми казаха да смена датчика на разпределителния вал смених го ...
Не знам защо нещо ме насочва натам. Особено ако новият датчик е от световнонеизвестна марка...

garnet
04-01-2011, 00:17
утре ще водя 1 жичкаджия да я погледне и да си каже думата... :sad:

П.С. онзи ден друпнах колата до сервиз там гледаха правиха свещите били "одавени" извадиха ги почистиха ги и ги сложиха отново и колата запали и почна да излиза яко пушилка от ауспуха гледаха там още нещо и ми казаха да си звема добавка към бензина за прочистване на диюзите и колата била готова... отивам аз зимам добавка сипвам наливам и още малко бензин за всеки случай поръчках колата час час и половина да може хубаво да си мине там добавката и т.н. паркирам и вчера спокоен тръгвам за бачкане качвам се въртя ключа и пак не пали направо ми идеше да се гръмна :S мъчи се да запали претюфка и до там та мисля да я дръпна до "Италсервиз" да я погледнат там какво е що е поне си се занимават само с италянки там или поне така са ми казвали... та да попитам някой ходил ли е там и какви отзиви има защото в нета изчетох много и различни коментари за работата там?

garnet
06-01-2011, 22:37
колеги никои ли не е ходил там ?

Mury
08-01-2011, 12:13
Случва се нещо по горивната система,може да има пак проблем с фазовия датчик,но си трябва диагностика,тя ще си покаже.За Италсервиз незнам сега как е положението,те си смениха името:biggrin::biggrin::biggrin:

gfshocker
08-01-2011, 19:50
Възможно е да имаш проблем със датчика на коляновия вал - така наречения датчик за запалването.Имах същия проблем на JTD-to като го сменихме сичко се оправи ;)

garnet
08-01-2011, 22:55
Ами колеги в петък издърпахме колата до Италсервиз и в понеделник ще ми се обадят след диагностика и ще кажат какво е що е до тогава само стискам палци да не ми отрежат главата

garnet
12-01-2011, 23:10
Здравеите колеги в петък отидох аз до Италсервиз или там както се казва вече.От там момчетата взеха колата, но казаха че ще я погледнат в понеделник и ще се обадят да кажат какво й има и евентуално да я оправяме.Понеделник ми се обадиха и започнаха да ме разпитват какво е пипано по колата какво е сменяно и т.н. обясних им,че само свещите и датчика на разпределителния вал са сменени и те ми казаха че доста трудно са я запалили но сега си работела и да ида до там.. Отивам аз и ми заявяват че нали вадили свещите почистили ги че имало малко масло от гарнитурата понеже била за смяна и за диагностиката и капачката на резервоара за антифриза пропускала и нея сменили та за цялото густо съм дължал 53лв.
Питам ги аз какъв е бил проблема и защо е правила мизерии и те ми отговарят предполагаме че когато е сваляно зъбното колело за да се сложи датчика не е сваляно с някакви си лапи ми е напъвано с щанга и датчика после когато е бил слочен не се е направила правилна центровка.... Та опътиха ме да отида в сервиза където е слаган датчика и да ми направят центровката защото ако те отворили и нали датчика се съмнявали че може да заминал защото се слагал незнам каде си и това зъбно колело когато се завърти и го чупело та 150лв датчик и още толкова за монтажа и центровката и гарнитурата като сменът 300 и нещо стават...
Както и да е разбираме се аз си зимам колата и се пребирам към нас (живея в младост) и на бул. Малинов колата почна да губи обороти и изгасна обадих се на 1 приятелче да ме дръпне до нас и вече от там да мисля кво да правя и къде да си чупя главата.Докато го чаках да ме дръпне пробвах да запаля 2-3 пъти и последния път запали но едвам едвам държеше обороти аха аха да загасне ама държи и както си чакам аз ми замирисва леко на изгоряла гума или нещо подобно.Пооглеждам се аз в колата и виждам как от лоста за ръчната (която изобщо не беше пипана) излиза лек дим:sad: изгасих двигателя извадих пожарогасителя за всеки случай излезнах от колата поогледах я от никъде не пуши и малко след като изгасих двигателя спря да пуши.Приятелчето дойде и дръпнахме колата до някъде и само я заключих и се прибрах.
Моля Ви колеги помагаите къде да отида за да ми обърнат внимание и да не ми разтягат локуми ами да направят диагностика да кажат това и това е проблема едиколко си пари е и да я оправят (като не ми режат главата и не ми продават бъбреците и черния дроб за да си платя ремонта )

ScuderiaAlfaCorse
12-01-2011, 23:35
Колега щом си от София в техническия раздел има доказали се сервизи.Там ще ти обърнат нужното внимание и няма да останеш разочарован сигурен съм !

garnet
12-01-2011, 23:39
Благодаря сега ще погледна в раздела иначе днес ми казаха за Бобо или Боби който бил много добър но утре ще ми дадътномера му