View Full Version : в хладно време държи 60 градуса на дълъг път
Здравейте
Върнах се от морето в неделя и по пътя забелязах следното :
1. На отиване пътувах през нощта когато беше хладно и колата държеше 50-60 градуса и през целия път си беше така
2. На връщане пътувах през деня в жегата и стрелката беше заковала на 80 градуса
Някакви идеи?
Мен ме съмнява че термостата е блокирал на големия кръг защото загрява бавно сутрин ама знам ли.
Аз като махнах термостата ми беше така. Явно постояно върти през големия кръг
Аз като махнах термостата ми беше така. Явно постояно върти през големия кръг
А при мен положението е същото само,че при топло време извънградско вдига около 100 градуса аз при студено не минава 60.А градско си държи около 92-93.
За това не знам. Моята загряваше за секунди. Интересното беше че не меши маслото не дърпа антифриза, а само духа в охладителната система и прави въздушна възглавница. Изкривена глава и издуха гарнитура. Шлайфах главата 0.17 и утре трябва да намеря гарнитура, и да я пускам
За това не знам. Моята загряваше за секунди. Интересното беше че не меши маслото не дърпа антифриза, а само духа в охладителната система и прави въздушна възглавница. Изкривена глава и издуха гарнитура. Шлайфах главата 0.17 и утре трябва да намеря гарнитура, и да я пускам
Дано нямаш повече сериозни проблеми :wink: УСПЕХ :lol:
Дано, аз мисля, че съм я взел така щото 2 гарнитури без проблем по охладителната система е мн съмнително. Оня е закърпил само с 1 гарнитура и я е шитнал и аз ся оправям лайна
а аз май съм далеч от смяна на гарнитура (да чукна на дърво) ама ми е много странна тая кола. май ще сменям термостат.
Tи си за термос ма ако знаеш как кофти да не казвам друга дума се сменя :evil: :evil: :!:
имаш ли идея колко струва и от къде мога да го купя?
ТиН,Александър,магазините по Симеон,цена 30/40 лева моя е Варнет взех го за 36 лв.
Само разбира се казваш че е за боксер.
LuckyMan, явно си сменял твоя термостат, я дай малко по-подробно инфо как става това. Смятам, че и на колегата 50cent ще му е интересно да разбере.
LuckyMan, явно си сменял твоя термостат, я дай малко по-подробно инфо как става това. Смятам, че и на колегата 50cent ще му е интересно да разбере.
Значи ако е по сръчен може да се справи и сам но е по лесно двама.
Приготви си един камък от гидоре с удължение или глух ключ,че термоса се държи на един болт но на терсене място.
След като го свалите,избираш един маркуч който ти е по удобен да сложиш някъкъв съд отвиваш и изтачаш.Не може да не разлееш просто вземи си и някой друг литър за доливане.
Аз си избрах големият маркуч над двг защото тези в ниското ги крие кората на бронята и няма как да сложиш леген примерно.
Откачаш 5-те маркуча,навиваш новите и зареждаш с антифриза.
Ако ти се занимава да свалиш алтернатора ще ти е по лесно :idea:
Виж преди да разкачаш дали скобите са оргинални или са на винт,защото оргиналните са режеш и изхвърляш.
:idea: :idea: :!: :!:
да това определено схте е от полза
ама се чудя дали да не я закарам на сервиз
трябва ли да се обезвъздушава системата после?
да това определено схте е от полза
ама се чудя дали да не я закарам на сервиз
трябва ли да се обезвъздушава системата после?
kакто прецениш,аз лично не смятам че за такова нещо трябва да ми пипат колата чужди хора. :evil:
Пък и да не съм без ръце и глава я :idea: :!: :roll:
да това определено схте е от полза
ама се чудя дали да не я закарам на сервиз
трябва ли да се обезвъздушава системата после?Не сама се обезвъздушава :wink: :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.