View Full Version : Въпрос за перката на радиатора
Нормално ли е като загрее колата перката се включва (това е мормално със сигурност ;)) н ако загася двигателя и спира, докато на някои други коли (не са алфи) съм чувала, че продължава да работи, та се чудех дали е нормално да спира с изключването на двигателя.
Kostadin
02-08-2006, 10:17
Нормално ли е като загрее колата перката се включва (това е мормално със сигурност ;)) н ако загася двигателя и спира, докато на някои други коли (не са алфи) съм чувала, че продължава да работи, та се чудех дали е нормално да спира с изключването на двигателя.
нормално е :wink:
алфите са така след спиране на двг-то спира и перката ако се е била задействала, аз също съм забелязал че на други марки перките им продължават да въртят след като двигателя е бил загасен, въпреки че аз ненамирам никва логика да се върти перката след като охлажда само течността в радиатора ма карай :roll:
ок, супер. Мерси за отговора ;)
Това е явно и както фаровете се гасят с загасянето на двигателя, нещо което е супер удобно и го има предимно при италианските коли ;)
ок, супер. Мерси за отговора ;)
Това е явно и както фаровете се гасят с загасянето на двигателя, нещо което е супер удобно и го има предимно при италианските коли ;)
На старото Рено 19 работеше и след загасване на мотора, а колкото до фаровете има едно черно бутонче на стартера което мисля че е точно за това ако искаш да не ти гаснат фаровете след като загасиш двг.
[ма едно черно бутонче на стартера
къде?? :shock:
да нямаш предвид на ключа на запалването?
Kostadin
02-08-2006, 10:45
[ма едно черно бутонче на стартера
къде?? :shock:
да нямаш предвид на ключа на запалването?
бе и аз тва се зачудих :lol:
като, че ли стартера не е най-удобното място за поставянето на каквито и да било бутончета :roll: :lol:
сериозно ли онова ботонче е за това защото ми се е налагало да е на габарити пък трябва да е на контакт а доколкото знам има някакви релета за които не е хубаво много да е на контакт
поне някой пробвал ли го е това мен ме е страх дори да го натисна
мен ме е страх дори да го натисна
лафа за мечките и гората го знаеш нали?
като го натиснеш нищо няма да стане
натискаш и вътиш ключа една позиция назад (обратно на часовника) и го вадиш
а и като седи наконтакт нема да стане нищо - това не е лада се пак;)
wow не го бях забелязала това бутонче..... ей сега отивам да видя има ли го.
[ма едно черно бутонче на стартера
къде?? :shock:
да нямаш предвид на ключа на запалването?
Нали знаеш, че съм си ЛАИК :oops:
Добре че си пояснил на колегата да не се завира по двигателя.. :lol:
сериозно ли онова ботонче е за това защото ми се е налагало да е на габарити пък трябва да е на контакт а доколкото знам има някакви релета за които не е хубаво много да е на контакт
поне някой пробвал ли го е това мен ме е страх дори да го натисна
Споко и аз доста след като си взех колата разбрах, че това копче се натиска - ключа се връща назад - вади се и колата си остава на габарити. А преди се се чудех- абе защо не мога да си оставя колата на габарити :oops:
trustworthy
02-08-2006, 19:03
Ами аз току-що научих от тази тема :)
Mind_Control
03-08-2006, 01:21
Вие ме вкарахте във филм.. :) много яко.. Иначе другите коли, на които се гасят фаровете като загасиш мотора са Волво.
честно казано не го видях това бутонче, ама карай и без това никога до сега не ми се е налагало да оставя колата на габарити, нали има аварийни?! които аз също не използвам, де.
Нормално ли е като загрее колата перката се включва (това е мормално със сигурност ;)) н ако загася двигателя и спира, докато на някои други коли (не са алфи) съм чувала, че продължава да работи, та се чудех дали е нормално да спира с изключването на двигателя.
нормално е :wink:
алфите са така след спиране на двг-то спира и перката ако се е била задействала, аз също съм забелязал че на други марки перките им продължават да въртят след като двигателя е бил загасен, въпреки че аз ненамирам никва логика да се върти перката след като охлажда само течността в радиатора ма карай :roll:
а на къде трябва да върти перката че на мойта върти така че да изкарва въздуха от радиатора ,а не върти да духа към него :?:
а на къде трябва да върти перката че на мойта върти така че да изкарва въздуха от радиатора ,а не върти да духа към него :?:
Точно така трябва да бъде!
а на къде трябва да върти перката че на мойта върти така че да изкарва въздуха от радиатора ,а не върти да духа към него :?:
Точно така трябва да бъде!
Мерси :oops: :lol:
Ами ако духа към него - излиза че струята създадена от вентилатора ще бъде с обратна посока на постъпващият отвън въздух. Т.е. няма да има голяма полза от перката :)
Ами ако духа към него - излиза че струята създадена от вентилатора ще бъде с обратна посока на постъпващият отвън въздух. Т.е. няма да има голяма полза от перката :)
:dunno: Че аз не отбирам та питам.Логично е. :th_up:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.