Log in

View Full Version : Въпрос за перката на радиатора



lyuli
02-08-2006, 10:08
Нормално ли е като загрее колата перката се включва (това е мормално със сигурност ;)) н ако загася двигателя и спира, докато на някои други коли (не са алфи) съм чувала, че продължава да работи, та се чудех дали е нормално да спира с изключването на двигателя.

Kostadin
02-08-2006, 10:17
Нормално ли е като загрее колата перката се включва (това е мормално със сигурност ;)) н ако загася двигателя и спира, докато на някои други коли (не са алфи) съм чувала, че продължава да работи, та се чудех дали е нормално да спира с изключването на двигателя.
нормално е :wink:
алфите са така след спиране на двг-то спира и перката ако се е била задействала, аз също съм забелязал че на други марки перките им продължават да въртят след като двигателя е бил загасен, въпреки че аз ненамирам никва логика да се върти перката след като охлажда само течността в радиатора ма карай :roll:

lyuli
02-08-2006, 10:23
ок, супер. Мерси за отговора ;)
Това е явно и както фаровете се гасят с загасянето на двигателя, нещо което е супер удобно и го има предимно при италианските коли ;)

MONI
02-08-2006, 10:27
ок, супер. Мерси за отговора ;)
Това е явно и както фаровете се гасят с загасянето на двигателя, нещо което е супер удобно и го има предимно при италианските коли ;)

На старото Рено 19 работеше и след загасване на мотора, а колкото до фаровете има едно черно бутонче на стартера което мисля че е точно за това ако искаш да не ти гаснат фаровете след като загасиш двг.

търтей
02-08-2006, 10:43
[ма едно черно бутонче на стартера

къде?? :shock:
да нямаш предвид на ключа на запалването?

Kostadin
02-08-2006, 10:45
[ма едно черно бутонче на стартера

къде?? :shock:
да нямаш предвид на ключа на запалването?
бе и аз тва се зачудих :lol:
като, че ли стартера не е най-удобното място за поставянето на каквито и да било бутончета :roll: :lol:

rumen
02-08-2006, 11:43
сериозно ли онова ботонче е за това защото ми се е налагало да е на габарити пък трябва да е на контакт а доколкото знам има някакви релета за които не е хубаво много да е на контакт

поне някой пробвал ли го е това мен ме е страх дори да го натисна

търтей
02-08-2006, 11:46
мен ме е страх дори да го натисна

лафа за мечките и гората го знаеш нали?

като го натиснеш нищо няма да стане
натискаш и вътиш ключа една позиция назад (обратно на часовника) и го вадиш

а и като седи наконтакт нема да стане нищо - това не е лада се пак;)

lyuli
02-08-2006, 11:55
wow не го бях забелязала това бутонче..... ей сега отивам да видя има ли го.

MONI
02-08-2006, 13:40
[ма едно черно бутонче на стартера

къде?? :shock:
да нямаш предвид на ключа на запалването?

Нали знаеш, че съм си ЛАИК :oops:

Добре че си пояснил на колегата да не се завира по двигателя.. :lol:

BatVas
02-08-2006, 17:12
сериозно ли онова ботонче е за това защото ми се е налагало да е на габарити пък трябва да е на контакт а доколкото знам има някакви релета за които не е хубаво много да е на контакт

поне някой пробвал ли го е това мен ме е страх дори да го натисна

Споко и аз доста след като си взех колата разбрах, че това копче се натиска - ключа се връща назад - вади се и колата си остава на габарити. А преди се се чудех- абе защо не мога да си оставя колата на габарити :oops:

trustworthy
02-08-2006, 19:03
Ами аз току-що научих от тази тема :)

Mind_Control
03-08-2006, 01:21
Вие ме вкарахте във филм.. :) много яко.. Иначе другите коли, на които се гасят фаровете като загасиш мотора са Волво.

lyuli
03-08-2006, 11:13
честно казано не го видях това бутонче, ама карай и без това никога до сега не ми се е налагало да оставя колата на габарити, нали има аварийни?! които аз също не използвам, де.

slav40
03-08-2006, 13:07
Нормално ли е като загрее колата перката се включва (това е мормално със сигурност ;)) н ако загася двигателя и спира, докато на някои други коли (не са алфи) съм чувала, че продължава да работи, та се чудех дали е нормално да спира с изключването на двигателя.
нормално е :wink:
алфите са така след спиране на двг-то спира и перката ако се е била задействала, аз също съм забелязал че на други марки перките им продължават да въртят след като двигателя е бил загасен, въпреки че аз ненамирам никва логика да се върти перката след като охлажда само течността в радиатора ма карай :roll:
а на къде трябва да върти перката че на мойта върти така че да изкарва въздуха от радиатора ,а не върти да духа към него :?:

Max
03-08-2006, 13:20
а на къде трябва да върти перката че на мойта върти така че да изкарва въздуха от радиатора ,а не върти да духа към него :?:

Точно така трябва да бъде!

slav40
03-08-2006, 15:36
а на къде трябва да върти перката че на мойта върти така че да изкарва въздуха от радиатора ,а не върти да духа към него :?:

Точно така трябва да бъде!
Мерси :oops: :lol:

pr_00f
03-08-2006, 16:06
Ами ако духа към него - излиза че струята създадена от вентилатора ще бъде с обратна посока на постъпващият отвън въздух. Т.е. няма да има голяма полза от перката :)

slav40
03-08-2006, 19:30
Ами ако духа към него - излиза че струята създадена от вентилатора ще бъде с обратна посока на постъпващият отвън въздух. Т.е. няма да има голяма полза от перката :)
:dunno: Че аз не отбирам та питам.Логично е. :th_up: