View Full Version : въпрос за съединител
italiano mafioso
11-01-2011, 11:34
Здравейте колеги,имам алфа 146 1.9жтд 2001г.Съединителят ми започна да отделя много високо и явно скоро ще трябва да го сменя.Като се поинтересувах по въпроса открих,че има демферен маховик,който никак не е евтин.Въпросът ми е всички жтд двигатели ли са с такъв маховик.В форума прочетох 1 тема и до колкото разбрах няма как да се отърва от този маховик и да сложа обикновен.Когато подавам газ и после върна педала се чува тропане,но не мога да установя от къде идва то.Тампоните на мотора и на скоростите са здрави.Това значи ли че тропа точно този маховик и има ли как да разбера без да отварям скоростите?
italiano mafioso
11-01-2011, 16:00
Никой ли не може да помогне с малко инфо:please:
За 1,9 не съм сигурен дали всички са с демпферен маховик.
Иначе за състоянието - не може да се прецени преди да се свали съединителя. Има косвени признаци - тресене при потегляне и ускорение, промяна в звука при натискане на съединителя, дрънчене и все такива радости. Нов наистина е доста скъп, но винаги съществува и вариант втора ръка от някоя ударена.
italiano mafioso
12-01-2011, 12:08
Ако го търся втора ръка какво трябва да погледна задължително за да съм сигурен,че е читав?и въобще има ли такъв начин?
Доколкото знам се проверяват луфтовете - аксиален и радиален. Аксиален не трябва да има никакъв, допустимо е да има лек радиален луфт.
italiano mafioso
13-01-2011, 08:34
Благодаря за помоща колега
В сервиз след отваряне ли ти казаха, че е с демпферен маховик?
Доколкото и аз съм запознат на 145 няма демпферен маховик.
П.П.: И може да ти прозвучи смешно за тропането, но проверявал ли си как ти е задния мост?
italiano mafioso
13-01-2011, 11:53
Колега още не съм отварял скоростите и не съм сигурен дали е с демферен маховик,затова питах дали всички жтд-та са с такъв за да няма изненади.А относно задния мост какво точно имаш в предвид?
Само предположение - преди години на бензинова 155-ца ми похлопваше при потегляне, оказа се от разбито задно окачване, то е идентично с това на 145.
italiano mafioso
13-01-2011, 18:36
Аз имам 155 1.8 8 клпанова и на нея и се беше пр**бало окачването отзад ама по спомени самата гума май отваряше долния край а горният го събира и стои леко под наклон.а на 146-цата сега са прави.Поне на пръв поглед
145/6 JTD винаги е с демпферен маховик и с голямата ск. кутия. Няма вариант с плътен.
Искам да използвам темата да попитам за съединител на 2.4 жтд 136 коня. Съединителя отделя много високо, почти на края на хода на педала и това ми се струва много странно. Някой със същата кола да каже как е при него. Дали е за смяна вече..?:gruebel:
didko_boy
31-07-2012, 22:23
Искам да използвам темата да попитам за съединител на 2.4 жтд 136 коня. Съединителя отделя много високо, почти на края на хода на педала и това ми се струва много странно. Някой със същата кола да каже как е при него. Дали е за смяна вече..?:gruebel:
ако педалът е твърд и отделя високо горе това е сигурен признак че съединителят е за смяна
ако педалът е твърд и отделя високо горе това е сигурен признак че съединителят е за смяна
Не е твърд, всичко си е съвсем нормално, просто отделя много високо и имам чувството, че ако продължа да го отпускам колата ще огасне. Смисъл границата е много тънка. Отпускам почти до края и в следващия момент е готова да изгасне и малко трудно да се кара на полусъединител. :disgust:
Jivko7777
01-08-2012, 15:52
помпата на педала може да не е в ред
ivailo rachev
01-08-2012, 17:32
На съединителя има две помпи горна(която е на педала) и долна(тя е в коша),по принцип ако проблема е някъде в тях ще почне да не може да включва скорост и като напомпи малко педала и да влизат известно време,това се случва като започнат да си заминават вътре гумичките.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.