View Full Version : Въпрос за агренажна верига
Колеги възможно ли е на 146 97г да се сложи агренажна верига. Защоте гледам тука в сайта (http://avto.bim.bg/m2/ALFA-ROMEO/145-99-/) я дават за 145 след 98г. аз лично за първи път чувам за такава верига на нашите таратайки за това реших да попитам.
На бензиновите ТС мотори такова чудо "анг. верига" нема... не знам как е при дизелите и боксерите.
Ами гледам тук (линк (http://avto.bim.bg/m3/ALFA-ROMEO/146-95-98/)) дават че има за 146 но незнам дали за дизел ще стане направих запитване и чакам отговор но ако стане ще е мн добре
Това са някакви примерни картинки нямащи нищо общо с артикула за който става въпрос .
На бензиновите ТС мотори такова чудо "анг. верига" нема... не знам как е при дизелите и боксерите.
Aaa има има ;) Ама на 8-клапановите твинспаркове. Такова животно в 145/6 не се монтира ... а май би било по-добре.
Всички мотори на 145/6 са с ремък.
Е, за 8-клапанов ясно, но фабрично вграден такъв на 145/6 не съм виждал ;)
:cheers:
my_power88
05-04-2012, 15:33
моята 146-ца е с верига и е мноо яко само сменям масло и филтри и карам ве4е 5 години немам никви ядове
моята 146-ца е с верига и е мноо яко само само сменям масло и филтри и карам ве4е 5 години немам никви ядове
:big_whoops:
моята 146-ца е с верига и е мноо яко само само сменям масло и филтри и карам ве4е 5 години немам никви ядове
:shocked::rotfl:
Такова нещо като ТС 16V с верига НЕМА ... Повтарям се.
Колега, снимай да видим.
my_power88
05-04-2012, 20:17
е може да ви се вижда сме6но но 6те виго догажа,няма за кво дасе лъжем
mimouzunov
05-04-2012, 20:22
е може да ви се вижда сме6но но 6те виго догажа,няма за кво дасе лъжем
То и аз пиша с грешки ама това е....
И както ти закаха няма заводски 16 клапанов ТС с верига... Просто няма...
my_power88
05-04-2012, 20:30
така е,6том не е блокирала до сега сами си направете извода дали лъжа,
---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
може да няма заводски ts. с верига но моята има верига тва е реалноста колеги
mimouzunov
05-04-2012, 20:35
така е,6том не е блокирала до сега сами си направете извода дали лъжа,
---------- Post added at 20:30 ---------- Previous post was at 20:28 ----------
може да няма заводски ts. с верига но моята има верига тва е реалноста колега
Значи има няколко възможности:
1-во двигателя да е от нещо друго
2-ро някои да си е играл да е заменял ангренажни колела и тн за да стане верижна :notworthy:
3-то да си в грешка
Кво се занасяте с човека бе, тоя най-вероятно совалките на НАСА е изстрелвал, а вие тук ще му обяснявате що е то верига. Че той и моя боксер на 33-ката е с верига, кво мислите. Просто мотора ми е от Ферари 512M 440 коня, 12 цилиндъра, 5.0 литра и подчертавам е с верига.
mimouzunov
05-04-2012, 20:59
Кво се занасяте с човека бе, тоя най-вероятно совалките на НАСА е изстрелвал, а вие тук ще му обяснявате що е то верига. Че той и моя боксер на 33-ката е с верига, кво мислите. Просто мотора ми е от Ферари 512M 440 коня, 12 цилиндъра, 5.0 литра и подчертавам е с верига.
Е ти поне си казваш ,че двигателя ти е сменен 8-)
my_power88
05-04-2012, 20:59
ха-ха-ха,абе хора казвам ви,че така сам си я купил и може предишния собственик да си е играл по нея.Обещавам ви,че ще ви го докажа-рано или късно!!!
mimouzunov
05-04-2012, 21:03
ха-ха-ха,абе хора казвам ви,че така сам си я купил и може предишния собственик да си е играл по нея
Направи една снимка да я видим тая верига!
Ако е истина ще имаш единствената такава кола в България :notworthy:
ха-ха-ха,абе хора казвам ви,че така сам си я купил и може предишния собственик да си е играл по нея
Мммда бе, ма верига на мотор с ремъци не може да се сложи. А иначе ако толкова държиш да ни убедиш, можеше да го направиш точно за 10 минути. отваряш предния капак, снимаш, качваш снимката в темата и ни убеждаваш!!! Точно за 10 минути става всичко.
Е батка как да снима, нали се сещаш, че това е проект на военните - ТS 16V с верига е все пак, не говорим за нЕкоя смотана турбо конверсия... :notworthy:
К'во са - снимка да ни убеждава (нек'ви семкаджии) и после на военен съд за разкриване на държавни тайни..?! Никакъв смисъл нЕма... И аз не бих я показал тая верига...
Батка, може тая верига да се окаже от нов материал, военна разработка, нова технология, примерно......а КАУЧУК:spiteful:
my_power88
06-04-2012, 10:32
оказахте се прави пичове-с ремък съм и е време за смяна:wow: оня ме е излъгал или аз несъм разбрал,както и да е но алфата си е алфа(GOLF KILLER)
Като сменям ремъка трябвали да сменя и нещо друго?
sorry....станах за смях!!!!!!
оказахте се прави пичове-с ремък съм и е време за смяна:wow: оня ме е излъгал или аз несъм разбрал,както и да е но алфата си е алфа(GOLF KILLER)
Като сменям ремъка трябвали да сменя и нещо друго?
sorry....станах за смях!!!!!!
Вярно посмяхме се, но се оказа, че носиш на майтап.
Някой друг след толкова бъзик ще изчезне яко дим.
Освен ремъка се сменя и ролката!
Успех
my_power88
06-04-2012, 11:32
аз съм в грешка и си понасям последствията,а знаетели некви цени по вапроса на колко км.се сменя тоя ремък
my_power88
06-04-2012, 11:45
за к"ви ролки става въпрос(обтяжна,отклоняваща) :calc:
nicola 59
06-04-2012, 11:59
Щом 5 години не е пипана, освен ремъка и ролките, аз бих сменил и водната помпа, но цената за всичко съм убеден, че няма да ти хареса...
Само отиди в сервиз дето са виждали Алфа Ромео и друг път, за да не се окаже, че колата е по-зле след смяната на ремъка... Най-добре по-прочети тук за какво иде реч, какви специални инструменти се ползват задължително и т.н...
Толкова се надявах колегата да качи некоя яка снимка с мотора на 155 цата вкаран в коша на 146 ма немах късмет.
По въпроса за ремъка колегата го е описал добре вадиш всичко което е под ангренажния капак включително и водната помпа ,после трее грамотен сервиз и грамотни инструменти и си готов.
Освен ролка обтяжна, се сменя и паразитна. Задължително и водна помпа, тя също е част от ангренажната група. Моторът няма белези, използват се специализирани инструменти за зацепване. При смяната на ремъците ако трака вариаторът (системата за променливо газоразпределение на всмукателният вал) се слага един ремонтен комплект на вариатора и в повечето случаи колата поутихва.
Освен ангренжа, специално 2.0 мотора има и баланс валове, а те се въртят от още един ремък - двойно назъбен. Той се обтяга с още една ролка - демек още пари.
Цялото обслужване на тоя мотор излиза бая скъпичко, но ако не се направи, може нещата да станат и 3-4 пъти по-скъпи ако примерно се скъса ангренажа.
my_power88
07-04-2012, 11:34
мерси колега за съвета и за предложението за читави маистори,но сам доста далече от софия,но често пътувам кам софия и ще гледам да направя нещо по въпроса.ще изчакам малко време,защото ми се очертава път за чужбина май месец и ще ми трябват кинти-ако не замина ще ги правя,ако ли не като се върна!!!!значи даси приготвя около 300 кинта за ремъци,ролки и водна помпа?(колеги,толкова ли е задалжително и тая помпа да се сменя)
killuminati
07-04-2012, 12:06
Аз също ще сменям ангренаж скоро и мога да Ви кажа цените. При мотор 1.4ТС ремъка и 2те ролки на DAYCO са на цена от 185 лева. Водната помпа не е задължително да се сменя!Да не говорим , че според зависи от състоянието на ролките , може да се смени само и единствено ремъка.
my_power88
07-04-2012, 12:16
и аз същото си мислех,дали е толкова наложащо да се сменя тая водна помпа,при наличието че си работи.за ремъка и ролките съм съгласен и за другия ремък незнам!!!!!!!
Водната помпа се износва точно толкова, колкото и ролките. Говорим за тс, а не за боксер.На боксера и да му се счупи помпата, няма да стане кой знае колко голяма беля. При ТС мотора :baby_bringin:
Аз също ще сменям ангренаж скоро и мога да Ви кажа цените. При мотор 1.4ТС ремъка и 2те ролки на DAYCO са на цена от 185 лева. Водната помпа не е задължително да се сменя!Да не говорим , че според зависи от състоянието на ролките , може да се смени само и единствено ремъка.
Особенно пък ако си с пластмасови ролки ти пожелавам успех ако не ги смениш! Мога да ти покажа няколко на който им изпадаха зъбите и остана само лагер от ролката! Резултата е ясен де, спестяваш 50-100лв и 90% потъваш с 800-1000лв!
my_power88
08-04-2012, 18:15
кви 1000 лв.бе човек,аз по добре да я дам за скрап:),нали разглеждах в нета 4астите и един колега(Bobi_33) ми прати също цени на сервиз в софия, за 300 кинта съм готов!!!
soldier81
08-04-2012, 19:37
кви 1000 лв.бе човек,аз по добре да я дам за скрап:),нали разглеждах в нета 4астите и един колега(Bobi_33) ми прати също цени на сервиз в софия, за 300 кинта съм готов!!!
Това с работата ли?
За 1.6ТС,с най-евтините възможни части(с клубна отстъпка) минимума е 400-450лв + работа.
my_power88
08-04-2012, 20:09
както и да е,те колегите доста са коментирали тази тема и така си направих сметка!!!:go:все пак няма да правя основен ремонт-криза е брато
както и да е,те колегите доста са коментирали тази тема и така си направих сметка!!!:go:все пак няма да правя основен ремонт-криза е брато
Ами както си тръгнал да спестяваш може и да правиш основен ремонт скоро :baby:
Слушай какво ти казват хора които са виждали и поддържали 2.0 TS
my_power88
08-04-2012, 20:20
нали точно това казвам,че доста почетох и питах по този въпрос и квот трябва ще сменям....ок,точка по въпроса и мерси на всички за съветите
my_power88
12-04-2012, 15:47
колеги,какво ще кажете за комплект ангренажен-2 ролки INA и ремък DAYKO за 225 лева.
колеги,какво ще кажете за комплект ангренажен-2 ролки INA и ремък DAYKO за 225 лева.
Горе долу е добре като цена.Ина са сносни ролки среден клас (ще те карат),дайко за ремъка също е добре като марка.:holiday:
А само водната помпа колко ли струва ?
my_power88
22-04-2012, 17:14
мисля,че беше 50,60 лева!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.