PDA

View Full Version : свети ми лампата за подгряване



Alexanderbb
15-01-2011, 14:09
Моята каляска пак влезе в цикъл "късане на нервите". От днес новата идея е да свети лампата за подгряване непрекъснато. Премерих тока към свещите и нещата изглеждат нормални. Чува се релето как щрака като се даде на контакт, като запали след около минута спира да идва 12В към свещите но лампата си свети. Ако загася мотора и веднага го запаля пак лампата угасва но след 10 сек пак светва. Почвам да си мисля че релето се е включило в листа "за ново"

nicola 59
15-01-2011, 17:06
Моята каляска пак влезе в цикъл "късане на нервите". От днес новата идея е да свети лампата за подгряване непрекъснато. Премерих тока към свещите и нещата изглеждат нормални. Чува се релето как щрака като се даде на контакт, като запали след около минута спира да идва 12В към свещите но лампата си свети. Ако загася мотора и веднага го запаля пак лампата угасва но след 10 сек пак светва. Почвам да си мисля че релето се е включило в листа "за ново"

здравеи колега тази лампа при доста модели коли е и контролна лампа на мотора свети също и ако имаш проблем и също изгоряла свещ провери свещите и ако са здрави иди на диагностика

Alexanderbb
16-01-2011, 11:42
Разбрах какво му е. Проблема е в един датчик който е завит отпред на главата на 2 цилиндър. Температурен, силно използван във френските автомобили :-)

ванката
17-01-2011, 11:15
При мен пък от десет дни свети лампата с дюза и отчита грешка вода в горивото.Смених горивният филтър който беше на около 1 000 кил. но лампата продължава да свети и не позволява на KTS-а да изчисти грешката като от време на време гасне сама за няколко часа и после пак светва. Та мисълта ми е някой знае ли кой датчик отговаря за тази грешка като се има предвид че на дъното на филтъра нямам никакви датчици а имам два отгоре в главата на филтъра?

Alexanderbb
18-01-2011, 08:47
на дъното на филтъра ти е завинтен датчика, той си е една пластмаса с два електрода между които трябва да протича ток ако има вода на дъното на филтъра. Виж си буксата към него и целия кабел защото лесно се мокри и го прави това нещо със светенето

ванката
18-01-2011, 22:26
Проблемът е че на дъното на филтъра няма никакви датчици,кабели и букси

Alexanderbb
19-01-2011, 08:39
кофти. ако нямаш свободна несвързана някъде букса отпред при филтъра значи някой някога го е резнал и сега вероятно останалия край се мокри и ти свети. обаче намирането му ще е ужасия като знам как са увити сноповете

ванката
19-01-2011, 22:03
Точно това си мислех и Аз но ще се наложи да го намеря и да го изолирам че тази лампа направо ме влудява

don_pepone
23-01-2011, 19:23
Ако не го намериш може да свалиш таблото и да извадиш лампата за да не те дразни :)

ванката
23-01-2011, 22:25
Ако не го намериш може да свалиш таблото и да извадиш лампата за да не те дразни :)

Това не е най удачният вариант понеже тази лампа алармира и за другите грешки на двигателя