View Full Version : Проблем с източване на антифриз
Доста порових из форума но не открих отговор на следният въпрос - Немога да източа антифриза от блока на двигателя за да го сменя Ще се наложи ли да отлепям термостата за да глътне въздух и да излезе антифриза или има по лесен начин Не намерих пробки на блока:no:
Pepko-Bepko
17-01-2011, 19:45
Водната ти помпа и термостата ти са захванати на главата!В блока винаги остава антифриз.Няма пробка за източване.
lordliness
17-01-2011, 20:05
Ако искаш да го източиш просто промий блока с дестилирана вода ,но после трябва да я отчетеш, когато правиш необходимата концентрация или става по -добре първо с маркуча от чешмата и после само дестилирана да отстраниш чешмяната. Така може да си промиеш и радиатора.
Искам да кажа че в блока остава не част от антифриза а цялото количество намиращо се в него поради причината че е затворено пространство и няма как да тръгне да тече като неможе да вземе въздух От пробката на радиатора или от маркуча влизащ в радиатор изтича антифриза само от радиатора и казанчето Това е долу горе половината от антифриза на охладителната уредба така че според мен така се обезмисля смяната му - като немога да източа антифриза от блока
lordliness
17-01-2011, 20:17
Според мен ако наливаш някъде от горния край трябва да изтича отдолу по принципа на скачените съдове не мога да се сетя къде са маркучите ,но на другите коли си го промивам така и ръжда мнооого.
Pepko-Bepko
17-01-2011, 20:37
Около литър и половина винаги остава там .Няма се шашкаш така е при много коли!?Не е проблем това!
Системата ми е чиста но с обикновен син антифриз Искам да го сменя с червен и то качествено в смисъл цялото съдържание Естествено това ще го направя ако не се налага да откача двигателя да го обърна и да му излея старият антифриз Ако ще сменям половината съдържание за мен просто няма смисъл
Pepko-Bepko
17-01-2011, 21:39
Да определено се вживяваш повече от нужното.
Системата ми е чиста но с обикновен син антифриз Искам да го сменя с червен и то качествено в смисъл цялото съдържание Естествено това ще го направя ако не се налага да откача двигателя да го обърна и да му излея старият антифриз Ако ще сменям половината съдържание за мен просто няма смисъл
Бате ,ако си свалиш двигателя и го обърнеш та да му изсипеш водата, директно си запазваш място в залата на славата и ми ставаш идол автоматично!
Пробвай да откачиш "долните" маркучи - тези през които върти преди да отвори термостата (примерно тези, които влизат в парното)- мушни маркуча в единия и след няколко секунди ще имаш чиста чешмяна вода в блока.
С въздух :holiday:
И парното отворено на макс.
или пък с тънък шуах в блока и познатата операция с уста...:choice:
Няколко пъти съм се мъчил, точно защото и аз бях със син антифриз, но единствения вариант е да промиваш яко с вода и накрая да долееш концентрат.
http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=607572&postcount=49
Май ще карам със синият антифриз Тези принудителни надувания ме плашат После как ще пълня новият антифриз като с такива мъки съм извадил стария Тоз капризен мотор ша земе да остави някоя въздушна възглавница ша си кривни главата и :heavy_cry:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.