Log in

View Full Version : АЛФА 166 2.5 V6 спря тотално



standox
18-01-2011, 20:22
тая кола спря да пали вобще.добре че си купих друга кола.

schoko
18-01-2011, 21:02
Колега пиши за проблемите Аз съм с дизелов мотор и най вероятно няма да мога да помогна но има доста колеги с бензинови мотори които дали с компетентно дали с некомпетентно мнение ще се пробват предполагам да помогнат Друг е въпроса ако си се отказал тотално от колата или същата не си струва ремонта и става за барбекю

standox
18-01-2011, 21:25
колега точно за това ме е яд на нея защото е в перфектно састояние вкарана преди три месеца на 96000км че дори и и личи няма драскотина по кожения салон много високо ниво на оборудване няма да хлопне и тропне нищо като махнем този проблем ;кола мечта.много коли сам сменил но никоя не ме е предавала така.ще и дам последен шанс и след това отива на барбекю.сега ще търся проблема.

Megadet
18-01-2011, 21:31
Колега не се предавай, сподели с нас какви са проблемите може да измислим нещо, има колеги които доста разбират.

standox
18-01-2011, 21:54
преди десетина дни я забелязах когато работи на място леко потръпва много леко едвам забележимо отдадох го на някоя свещ и не му обърнах много внимание след два дни отказа 2ри целиндар.смених свещите и бобината . няма оправяне. в събота реших да я изкарам от гаража да вкарам новата.поработи 1 минута огасна и повече не запали.

thecleaner
18-01-2011, 22:01
преди десетина дни я забелязах когато работи на място леко потръпва много леко едвам забележимо отдадох го на някоя свещ и не му обърнах много внимание след два дни отказа 2ри целиндар.смених свещите и бобината . няма оправяне. в събота реших да я изкарам от гаража да вкарам новата.поработи 1 минута огасна и повече не запали.

Я сподели какви свещи сложи.

standox
18-01-2011, 22:07
същите като тези дето свалих NGK PFR6B

schoko
18-01-2011, 22:26
Незнам дали е възможно но ако е пробвай да обърнеш свещите и бубината на този цилиндър с друг работещ Така предполагам ще разбереш дали проблема е в свещите или бубината или доста преди тях Незнам как тествате кой цилиндър работи и кой не но щом един път сте определили че не работи втори цилиндър при рокадите ще можете да разберете кой работи и кой не и дали проблема е в частите които сменяте

kocta
18-01-2011, 22:35
Утре ще ти кажа със сигурност какъв ти е проблема!
Аз и сега мога да ти кажа даже и причината но утре ще ти до потвърдя с доказателства.
Само ще спомена,че нее свързано нито със свещи нито с бобини нито с дюзи да не говориме за електроника :)

Megadet
18-01-2011, 22:37
Колега да не са кабели на свещите.

kocta
18-01-2011, 22:43
Колега да не са кабели на свещите.
Спрете да гадаете и да залъгвате човека.
v6 24v НЯМА КАБЕЛИ НА СВЕШИТЕ!!! Има лули и на всеки цилиндър бобина! Не , не са от лулите.
Утре ще му кажа на момчето със сигурност какво му е.

schoko
18-01-2011, 22:48
Понякога сложните проблеми са дреболии лошо е обратното - наглед лесните проблеми като повлекат крак и се окаже:no: Успех и дано сложният проблем се окаже някоя дреболия - и по важното да го откриете преди да смените половината кола

standox
18-01-2011, 23:05
колегата kocta е прав самата бобина е и лула до всяка бобина отиват кабели ниско волтови 12 волта.ще чакам твоето решение.

Bobo
19-01-2011, 14:27
Спрете да гадаете и да залъгвате човека.
v6 24v НЯМА КАБЕЛИ НА СВЕШИТЕ!!! Има лули и на всеки цилиндър бобина! Не , не са от лулите.
Утре ще му кажа на момчето със сигурност какво му е.

Кво значи утре ще му кажа какво му е утре ще вкисне боба на който му гледаш или ще я видиш колата и ще разбереш ? Оставам с впечатление че имаш извънземна връзка с колата която ще се активира днес:biggrin: Айде обесни ;)

kocta
19-01-2011, 16:11
Кво значи утре ще му кажа какво му е утре ще вкисне боба на който му гледаш или ще я видиш колата и ще разбереш ? Оставам с впечатление че имаш извънземна връзка с колата която ще се активира днес:biggrin: Айде обесни ;)

Твоята като е директна му обясни Ти на момента :biggrin:

Bobo
19-01-2011, 18:43
Твоята като е директна му обясни Ти на момента :biggrin:

Извънземните ми казаха че колата ще умре тотално само като я погледнеш - и нямало да е първата :biggrin:

kocta
19-01-2011, 20:14
Извънземните ми казаха че колата ще умре тотално само като я погледнеш - и нямало да е първата :biggrin:
:biggrin: Шанс
Иначе по темата или гарнитура е духнала или е превъртяла ангренажа или и 2-те :D
Аз залагам на гарнитура да духа м/у цилиндрите.

t-1000
19-01-2011, 20:31
:biggrin: Шанс
Иначе по темата или гарнитура е духнала или е превъртяла ангренажа или и 2-те :D
Аз залагам на гарнитура да духа м/у цилиндрите.
Ако е гарнитура много лесно се проверява караш един по един цилиндрите на такт работа и пускаш въздух през свеща, ако духне през съседна свещ тогава е гарнитура на главата,ако духне през смукателния колектор тогава е смукателен клапан, ако духне през ауспуха значи е изпускателен клапан,ако духне през капачката на маслото тогава бутало,сегменти

standox
19-01-2011, 20:44
ремака и ролки сам ги сменил преди месец .да духа междо целиндрите има логика тогава два целиндара спират работа.моята вече вобще не пали може да е пробила и междо трита.на борда нищо не свети за някои проблем.

---------- Post added at 20:44 ---------- Previous post was at 20:38 ----------

от тук духне от там духне .по добре да я разхвърлям.