View Full Version : Регулатор на спирачното усилие - въпроси.
При празна кола (без хора вътре) и загасена такава (въпреки че надали има значение) пружинката трябва ли да е изпъната, и съответно буталцето излязло навън, или обратното - пружинката хлабава, а буталцето прибрано?? И нормално ли е да си влиза и излиза без никакво усилие? Подлежи ли на ремонт, и ако да - как?
има една кука на кантара. от там се регулира пружината с каква сила трябва да действа на кантарчето при хоризонтирана и ненатоварена кола. мисля че със 7-8 килограма се опъваше.
има една кука на кантара. от там се регулира пружината с каква сила трябва да действа на кантарчето при хоризонтирана и ненатоварена кола. мисля че със 7-8 килограма се опъваше.Регулирането ясно, въпроса е трябва ли тая кука да се мести свободно, и буталцето да си влиза и излиза както си иска?
по спомен - колкото по-ненатоварена беше задницата, толкова по опъната пружината /поне така си мисля/. във всеки случай ,да има разни свободно местещи се детайли не е нормално. при мен всичко е бетон - ама щото е спечено от ръжда :biggrin:
по спомен - колкото по-ненатоварена беше задницата, толкова по опъната пружината /поне така си мисля/. във всеки случай ,да има разни свободно местещи се детайли не е нормално. при мен всичко е бетон - ама щото е спечено от ръжда :biggrin:Мерси колега, и аз имах същите подозрения, явно временно докато го оправя ще играе телта и ще караме на рандом настройки :D:D
Аз съм с тел..иии нещата са чук и гек! И празен и натоварен не ми влачи задницата, както и на прегледа разцепих машината с перфектни спирачки! :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.