Log in

View Full Version : Каква е тази ЗАРАЗА



vovata
05-08-2006, 17:46
Не мога да асимилирам,каква е тази ЗАРАЗА по всички Алфа Ромео-

ЗАБИВАНЕ НА НОС :!: :?:

Защо страдат всички (почти всички) Алфи от тази гнусотия ?

Имал сам възможност да карам няколко вида коли (всичките около 93-97 год. производство) даже и добрата стара Лада, но такова нещо като забиване на НОС,неса и чували !

Инересно ако ги запитам инжитерите на АЛФА какво ли ще отговорят ?

boian
05-08-2006, 18:20
Аз съм ги питал българските "разбирачи" и отговорът е че това е детската болест на софтуера на алфа /Бош/. Тя и мойта като я запаля сутринта и не ще да върви веднага, ама след минута се оправя

georgievst
05-08-2006, 19:43
Аз съм ги питал българските "разбирачи" и отговорът е че това е детската болест на софтуера на алфа /Бош/. Тя и мойта като я запаля сутринта и не ще да върви веднага, ама след минута се оправя
И аз съм така. Ако някой се сеща как може да се оправи това да пише. Сутрин като тръгна - първа , втора, трета върви си нормално. Ако спра и тръгна отново не иска. Натискам газ а не поема. Като отпусна газта в един момент потегля. Подавам газ и постепенно нещата се оправят и после нямам проблем през целия ден. На другата сутрин се повтаря същото. Имаше различни предположения във форума - температурния датчик, софтуера и т.н. Ако някой знае как се оправя това ще е супер защото сутрин докато потегля е много изнервящо за мен и за останалите водачи в движението.

virusalfa
05-08-2006, 20:04
Когато нещо не е в час е така :idea:

valjo
05-08-2006, 21:19
абе аз почвам да мисля че и горещия въздух, който гълтат си има значение, ама знам ли ... ама и на мен ми доде до гуша де

EvgeniiM
05-08-2006, 22:34
Да не е бензина лоша реколта . миналото лято никой не се е оплаквал

75 2.0 turbo
06-08-2006, 00:11
от емблемата е бе :idea: аз на моита и махнах емблемата и сеа не забива дееба :wink:

Mind_Control
06-08-2006, 00:51
А какво имате предвид под това да забива нос??? Ако е това което си мисля, моята го прави само като се включи прекъсвача...

Alfa User
06-08-2006, 12:16
Моята забива нос само при определени бензини. Преди го правеше редовно, но откакто смених бензиновия филтър и свещите, и направих яко почистване на дюзите, вече нямам такъв проблем. Тая процедура не е от евтините, но като види човек резултата, смятам няма да съжалява за нито един лев.

kris11
06-08-2006, 16:10
При мен е с нови свещи Дензо, нов въздушен филтър и нов бензинов филтър. Ако запаляв и потегля веднага нещо се дави не няма ряз.затова я оставеям 1-2 мин да поработи на ПХ и след това газ.

georgievst
06-08-2006, 18:02
При мен е с нови свещи Дензо, нов въздушен филтър и нов бензинов филтър. Ако запаляв и потегля веднага нещо се дави не няма ряз.затова я оставеям 1-2 мин да поработи на ПХ и след това газ. Пробвал съм го но няма голям ефект. Азсъм с нов въздушен филтър не мога дати кажа какъв и с чистонов бензинов Bosch. Преди две седмици правих диагностика, така че ако имаше нещо при свещите щеше за си покаже.

valjo
06-08-2006, 19:55
При мен е с нови свещи Дензо, нов въздушен филтър и нов бензинов филтър. Ако запаляв и потегля веднага нещо се дави не няма ряз.затова я оставеям 1-2 мин да поработи на ПХ и след това газ. Пробвал съм го но няма голям ефект. Азсъм с нов въздушен филтър не мога дати кажа какъв и с чистонов бензинов Bosch. Преди две седмици правих диагностика, така че ако имаше нещо при свещите щеше за си покаже.

как па ще ти покаже диагностиката свещите ?? особено при 8 бройки ...
аз си мисля за дюзите, щото само там не см бърничкал :)

georgievst
06-08-2006, 21:17
При мен е с нови свещи Дензо, нов въздушен филтър и нов бензинов филтър. Ако запаляв и потегля веднага нещо се дави не няма ряз.затова я оставеям 1-2 мин да поработи на ПХ и след това газ. Пробвал съм го но няма голям ефект. Азсъм с нов въздушен филтър не мога дати кажа какъв и с чистонов бензинов Bosch. Преди две седмици правих диагностика, така че ако имаше нещо при свещите щеше за си покаже.

как па ще ти покаже диагностиката свещите ?? особено при 8 бройки ...
аз си мисля за дюзите, щото само там не см бърничкал :)
Азне съм спец по колите, точно за това разчитам някой от алфа форума да открие причината. Майсторите в сервизите и те не могат нищо да ми кажат по въпроса. Пробвай с почистване на дюзите дано да е там проблема. Между другото, къде са тези дюзи и за какво служат. Ако е за впръскване на гориво аз като тръгна си върви нормално само като спра на първото кръстовище и започват проблемите.

valjo
06-08-2006, 23:40
ами огромна част от проблемите по 16ТС моторите изобщо не излизат като "грешка" на диагностична апаратура

трябва диагностика да е наясно какви би трябвало да са показанията, и дали тези които вижда са коректни или не, и това сичкото по "експертна оценка" и само така евентуално може да съди дали даден датчик лъже в показанието или не

а в модерните мотори датчици дал господ:)

и така, свещите трябва да се вадят и да се гледат разстоянията между електродите и оттам горе долу се съди дали са чао или не

и некакви такива .... :))))))))

ALFA CORSE
06-08-2006, 23:54
При мен е с нови свещи Дензо, нов въздушен филтър и нов бензинов филтър. Ако запаляв и потегля веднага нещо се дави не няма ряз.затова я оставеям 1-2 мин да поработи на ПХ и след това газ.
И при мен като запаля и тръгна веднага, и я кача над 1800рпм започва едно придърпване през първите 15-20сек от паленето, ама си мислех, че това не е проблем :roll: .А и през тези секунди избягвам да я карам над 1500 оборота. Иначе през цялото време забиване на нос няма.

gigi
07-08-2006, 00:31
аз със алфата нямам такъв проблем, обаче ланчата прави така и какво ли не пробвах само дюзи не съм почиствал, дали пък може да е верно от тях ама не ми се вижда логично :roll: :?

ShoxXx
07-08-2006, 04:26
И аз никога не съм имал подобни изпълнения...

Yon
07-08-2006, 09:12
Аз съм доволен , че се преборих с проблема нищо и няма на колицата просто МПХ /коресилин и клечки за уши/ 0.5 л спирт в резервоара/светнала лампа/.
Зареждане единствено на една и съща бензиностанция/Еко Елада/
С търсачката вижте има теми дето съм пускал по въпроса за моята кола.

kris11
07-08-2006, 19:05
Сложин в бензина STP за почистване и ще видим как е резултата.
Почти 90% съм убеден, че е от дюзи , ама въпроса е къде тук да отида на ултразвуково почистване. В нашият град по сервизите гледат на TS като индианец пишеща машина :(
Заради това като тръгна за части първо си разпечатвам картинката от е Per a и нагледно обяснявам какво търся, защото вече нямам нерви да обяснявам .

@ Yon Четох писанието ти , но при оборотите на ПХ спат. Мотора мърка , не тресе,не пропуска, не променя обороти .само доката позагрее малко се дави.

vovata
07-08-2006, 19:20
При мен нещата стоят така:

смяна въздушен филтър,бензинов филтър,ламда сонда,свещи,кабели за свещи.

Почистване МПХ и дросела.

Подобрение има но не на 100% след смяна на кабелите на свещите.

ALFA CORSE
07-08-2006, 19:57
Сложин в бензина STP за почистване и ще видим как е резултата.

Нищо няма да стане с добавка. Аз от вече поне 500км карам с добавка на Редекс.
За почистване с утразвук Боян беше казал до Пирамидата на Сливница - 40лв.

georgievst
07-08-2006, 20:15
При мен добавката не даде подобрение. Изобщо ако някой смята, че тези добавки помагат, нека да пише.

slav40
07-08-2006, 20:55
При мен добавката не даде подобрение. Изобщо ако някой смята, че тези добавки помагат, нека да пише. Слагал съм сигурно 20 вида добавки от какви ли не фирми.Резултата е 1 и същ-никакъв,може и да "прочистват нещо си там" но реален резултат аз не виждам. "ALFA CORSE" къде се прочистват дюзите дай адрес :?:

ALFA CORSE
07-08-2006, 21:39
Това е във Варна, а ти гледам си от София, така че няма да ти свърши работа... :roll:

Bobo
07-08-2006, 23:18
С тая тема влезнахте в бисерите :idea: Направо ми падна шапката като прочетох уж сте интелигентни хора а то кво излезе тука само глупости :idea:

virusalfa
07-08-2006, 23:19
С тая тема влезнахте в бисерите :idea: Направо ми падна шапката като прочетох уж сте интелигентни хора а то кво излезе тука само глупости :idea:Е го капацитето! Дека си,бе?

Mury
07-08-2006, 23:46
С тая тема влезнахте в бисерите :idea: Направо ми падна шапката като прочетох уж сте интелигентни хора а то кво излезе тука само глупости :idea:Е го капацитето! Дека си,бе? :spam_laser: :spam_laser: :rotfl: :rotfl:

valjo
07-08-2006, 23:54
С тая тема влезнахте в бисерите :idea: Направо ми падна шапката като прочетох уж сте интелигентни хора а то кво излезе тука само глупости :idea:


добре дошееел. а ся ни осфетли, вместо ни обесняш колко сме глупави, еле я ;)

Yon
08-08-2006, 09:40
@ Yon Четох писанието ти , но при оборотите на ПХ спат. Мотора мърка , не тресе,не пропуска, не променя обороти .само доката позагрее малко се дави.

Точно от тая зараза :ghost2: /лепва се по бензиностанциите/ се отървах. Не губя мощност при студен мотор в прехода от празен ход.

boian
08-08-2006, 13:28
Мда, на Пирамидата ми чистиха дюзите на боксера с ултразвук за 40лв. Ама преди това смених свещи, кабели, бобини, горивен и въздушен филтър, махнах катализатора. Добавка Редекс слагах, ама файда не видях сякаш. И сега боксерчето върви доста добре, няма никакво замисляне. ТС-а има замисляне само първата минута, после е ОК.

Ivo Skoklev
09-08-2006, 14:49
Пробваите да си оставите колите на хладно в гаража,пробваите да ги оставите на слънце,ако има разлика,значи колата е наред-От нагряването е(дърпа по-топъл въздух-резерва във втората кутия,даже и по-топъл от външния)Ако след 3-4 мин. работа на мотора всичко е наред,не си бъзикаите колите,ако ли не причините могат да бъдат безброй-гореизброените.Аз имам същия проблем на слънце.Още нещо-който не е с фабрични гърнета,а е с тези модерните,шумът от задавяне се подсилва и си го вглабявате още повече.Лично аз,след като смених гърнетата намирам ефекта по-виден :Yoda:

slav40
28-10-2006, 10:51
След смяната на Дебитомера,това явление-забиване на нос докато колата е студена ИЗЧЕЗНА :P .

ZoE23
28-10-2006, 11:36
:roll: И аЗ съм ги минала теЗи смени на филтри кабели,свещи,дебитомер,ламбда,масла и какво ли още не и ми чистиха дюЗите с ултраЗвук но...като е студена реЗултата е Забиване...Иска да се държи в обороти и неЗнам как ще Забие тогава :wink:

kris11
03-11-2006, 18:00
При мен си е ясно, че стартовата дюза трябва или да се сменя или да ходи на ултразвук,ама все се разминавам с времето.От присадки в бензина полза няма.
Затова паля оставям я да си поработи 1-2 мин и после газ на светофарите трябва да сме най-отпред.
Така де трябва да има респект и уважение към тази кола.
Вече някои коли имат много голям проблем !! - с акумулатора. :D

Няколко пъти или давам ток или помагам да бутам за палене :roll: поради забравени фарове. :twisted:

boian
03-11-2006, 19:15
След като заредих бензин от Еко, сякаш тоз проблем със замислянето като е студена изчезна, а и мотора работи по-тихо. Аз скоро и маслото сменях, че не знам от какво ще й е минало. А каква е тази стартова дюза?

arieca155
07-11-2006, 18:30
да да,позната история,когато е студена и моита е така.
и аз като другите паля и 1-2 минути на место работи .после нема проблеми.това само зимата.

Mury
07-11-2006, 18:41
да да,позната история,когато е студена и моита е така.
и аз като другите паля и 1-2 минути на место работи .после нема проблеми.това само зимата.

Аз пък мойта кола винаги и зима и лете първия старт сутрин винаги я чакам да поработи 1-2 минути :idea: :idea: а бе въобще ако не е работила дълго време си я чакам винаги :wink:

Bobo
07-11-2006, 19:40
:roll: И аЗ съм ги минала теЗи смени на филтри кабели,свещи,дебитомер,ламбда,масла и какво ли още не и ми чистиха дюЗите с ултраЗвук но...като е студена реЗултата е Забиване...Иска да се държи в обороти и неЗнам как ще Забие тогава :wink:

Значи или имаш запушено гърне или ремъка ти не е зацепен :wink: Тва при полужение че дебитомера и ламбдата са на бош :idea:
Или смени бензина :wink:

А останалите - мога само да ви кажа че 1 минута минимум трябва да чакате докато паднат оборотите, да не говориме че маслото неможе да си свърши работата до 1 минута :wink:

ne0
07-11-2006, 19:51
Пет минути загрявка преди старт = поне 50 000 км в повече без проблеми. Все едно да правиш кълбо без да загрееш.
Ще си забиеш носа не ами врата ще си счупиш. Ей караме алфи не ръждивопроизводни опели с С20NE!

Bobo
07-11-2006, 19:52
Пет минути загрявка преди старт = поне 50 000 км в повече без проблеми. Все едно да правиш кълбо без да загрееш.
Ще си забиеш носа не ами врата ще си счупиш. Ей караме алфи не ръждивопроизводни опели с С20NE!

:lol: :lol: :lol: :wink:

bager
07-11-2006, 21:05
Хей, а това за дизела важи ли?( загряването на място- де)
Нали имаше някакви доводи против като: прее...не на катализатор(ако въобще има някой с читав катализатор).
И тръгването със загрял двигател е малко по-добре, но маслото в трансмисията не е мръднало, така че ако не искаме проблеми там, ще трябва да се съобразяваме и с това.
(май нищо не казах ама...) :roll:

Tinoto
08-11-2006, 00:29
Рязко тръгване и изцеждане на студен двигател е ясно, че няма как да е полезно или ефективно, най-малкото маслото няма как да си отиде толкова бързо на мястото, но от стари майстори знам, че и да седиш на място докато се изправи стрелката на температурата и това не е добре. Затова като я запаля, тръгвам и карам леко, тоест пазя я в ниски обороти и така докато поне малко не отлепи въпросната стрелка, за да може двигателя наход да се развие до нормална работна температура. Карайки така колата не забива нос и не се чустваш като бесен кочияш на мършави коне :D

stelt
08-11-2006, 01:21
Рязко тръгване и изцеждане на студен двигател е ясно, че няма как да е полезно или ефективно, най-малкото маслото няма как да си отиде толкова бързо на мястото, но от стари майстори знам, че и да седиш на място докато се изправи стрелката на температурата и това не е добре. Затова като я запаля, тръгвам и карам леко, тоест пазя я в ниски обороти и така докато поне малко не отлепи въпросната стрелка, за да може двигателя наход да се развие до нормална работна температура. Карайки така колата не забива нос и не се чустваш като бесен кочияш на мършави коне :D

:thumbup:

Lubo Petrov
27-03-2008, 10:43
Според мен:
1. Бедна горивна смес (ламбда сонда)
2. Дюзи и филтър
3. Свещи, кабели, динамо и акумулатор
4. Комбинация от тези с лошо качество бензин е най-достоверната диагноза

Blade
27-03-2008, 11:05
Не ми е забивала нос все още... :roll:

Furious 155
27-03-2008, 11:47
Я дефинирайте какво е това забиване на нос???? Как точно се получава и при какви условия.
Иначе и аз така правя: тръгвам и карам леко, тоест пазя я в ниски обороти и така докато поне малко не отлепи въпросната стрелка, за да може двигателя наход да се развие до нормална работна температура. Карайки така колата не забива нос и не се чустваш като бесен кочияш на мършави коне Very Happy

Walker
27-03-2008, 12:34
При подаване на газ колата ти се дави, оборотите падат и колата забива нос :roll:

fred
28-03-2008, 12:33
Да чукам на дърво,моята не забива, а и според анкетата поне повечето не забиват.
Виж, имах такъв проблем със стара Шкода 100, докато загрее, така си беше, ама там няма никаква електроника :lol:

TheBlueOne
28-03-2008, 12:54
На мен това само веднъж ми се е случвало.
В онази сутрин бързах и нямах време да я оставя да поработи няколко минути да и паднат оборотите.

piqnica
28-03-2008, 14:55
Мойта е същата.. Като е студена не подавам много газ, защото забива нос и придърпва. 5-6 мин след като я запаля или поне да мина 1 км. и се оправя и си върви нормално..

odisey
28-03-2008, 17:30
Бензин, филтър, свещи, дебитомер, гърнета, надпис Алфа отзад ... :twisted:

vovata
28-03-2008, 19:49
Не става въпрос когато е студена !
На старт от 900 об. при рязко настъпване на гаста и забива нос.

fred
29-03-2008, 11:36
Е ходи ли на диагностика при вещи лица? :Yoda:

vovata
29-03-2008, 21:08
При всички възможни :!:
Но дадох 155-цата на братми а тои не се впеатлява от това.

gogo23
29-03-2008, 21:59
климата е друг в бг.в италиа ваздуха е доста по влажен,това го казвам за6тото като вали да6 и има влага вав ваздуха ,колата ми варви както трябва,смисал по добре от като е неква жега,или зимата,когато е сух самия ваздух,и проблема е 4е има доста дат4ици......

piqnica
29-03-2008, 23:58
Не става въпрос когато е студена !
На старт от 900 об. при рязко настъпване на гаста и забива нос.
С катализатор ли е колата ти? Моята кола правеше така, когато и беше запушен катализатора :shock: ....

vovata
30-03-2008, 08:14
С катализатор ли е колата ти?

Махнат е много отдавна.
По колата всичко е сменено без сигменти.
Но пък от 2000 об. върви като ненормална.

Venci
30-03-2008, 23:37
Мойта пък забива задница като дам газ :screwy:

fred
31-03-2008, 09:22
То така трябва да приклята като се дада газ :wink:

миро
31-03-2008, 10:43
:shock:

Venci
31-03-2008, 12:01
То така трябва да приклята като се дада газ :wink:


Знам, но ме дразни :tooth:

Z:)m
31-03-2008, 15:43
При подаване на газ колата ти се дави, оборотите падат и колата забива нос :roll:
...е те това го прави с цел да има по-добра засилка ве ;) Анимационни филмчета не сте ли гледали?! Всичките така правят :)
:go: