PDA

View Full Version : Палене на JTD



schoko
22-01-2011, 11:16
Колеги я споделете как палят вашите дизелови мотори Моят от две години си пали едно и също и зиме и лете та дори и миналата зима с изгорели подгревни свещи а именно - при даване на ключа на стартер върти около две секунди и пали Отначало бях тръгнал да търся причини но ми казаха че тези мотори така палели защото се развъртали и неможели да запалят от раз Но вчера видях как една капа с предполагам такъв мотор запали от раз Дали съм сгрешил с мотора на капата или колата може да пали от раз:big_heat:

Mury
22-01-2011, 11:24
Колеги я споделете как палят вашите дизелови мотори Моят от две години си пали едно и също и зиме и лете та дори и миналата зима с изгорели подгревни свещи а именно - при даване на ключа на стартер върти около две секунди и пали Отначало бях тръгнал да търся причини но ми казаха че тези мотори така палели защото се развъртали и неможели да запалят от раз Но вчера видях как една капа с предполагам такъв мотор запали от раз Дали съм сгрешил с мотора на капата или колата може да пали от раз:big_heat:

Явно си сбъркал мотора,ако Капата е с 2.4 ТДС и е читав те палят като часовник-от раз:balloon::balloon::balloon:Не се притесявай,и мойта пали така а на 75 000 км.

sonchev
22-01-2011, 12:47
и моят мотор пали така, 1 сек поварти и тогава усещаш моща на алфа ромео :shocked:

brazen
22-01-2011, 13:15
Преди да купя Алфата - имах Берлинго 1,9 Д (чист дизел) което зимата след подгряване палеше от 1/2 оборот.
Mury е прав - старото поколение дизели палят като барут.
Алфата ми пали както ти си го описъл. Явно тази двигатели са си такива. Аз също в началото се бях попритеснил, както и от това че при палене/изгасване доста вибрира(тресе) двг-то. Помислих си че може тампон да е заминал, но се оказа че са такива.

popaay
22-01-2011, 13:46
Колеги я споделете как палят вашите дизелови мотори Моят от две години си пали едно и също и зиме и лете та дори и миналата зима с изгорели подгревни свещи а именно - при даване на ключа на стартер върти около две секунди и пали Отначало бях тръгнал да търся причини но ми казаха че тези мотори така палели защото се развъртали и неможели да запалят от раз Но вчера видях как една капа с предполагам такъв мотор запали от раз Дали съм сгрешил с мотора на капата или колата може да пали от раз:big_heat:

Така е и при мен,студена пали 1-2сек,малко тромаво пали студена.

schoko
22-01-2011, 14:13
От обяснение на майсторчета знам че по точно стартера бил развъртащ се Отначало умишлено тръгва от малко обороти и кат се завихри пали двигателя Това пазело стартера от първоначалните максимални натоварвания

Dob4i
22-01-2011, 14:30
И мойта пали така, зиме лете все след 1-2 секунди.
Аз съм чувал, че палят така защото събира информация от датчика на коляновия и разпределителния вал, и като се види, че всичко е наред - колата пали.

balev64
22-01-2011, 14:52
Обикновенно при мен пали по същия начин както са описали коегите т.е.на 2-та секунда, има обаче една малка разлика когато горивото е от определана бениностанция, просто на втория оборт се получава нещо като експлозия или както едно време му викахме, двиателя "възпламенява".Иначе и аз така знам че common rail не пали така бързо като обикновенния дизел, или какъвто и да е там дизел старо поколение.Всъщност начина на палене на колата ми не ме дразни или безпокои по никакъв начин,просто вече втора година знам, че като седна в колата,завъртам, паля и заминавам независимо дали е -20 или +40.

pr_00f
24-01-2011, 10:15
И мойта пали така, зиме лете все след 1-2 секунди.
Аз съм чувал, че палят така защото събира информация от датчика на коляновия и разпределителния вал, и като се види, че всичко е наред - колата пали.


Най - общо казано си прав колега.
На еку-то му трябват приблизително 2 оборота на коляновият вал за да вземе данни от датчиците и да се "информира за положението на буталата"
А и помпата за високо налягане не може да вдигне налягането от 1/4 оборот примерно.
Така че няма нищо странно в цялата работа