Log in

View Full Version : "Баш майсторите"



SNAIPERIST
07-08-2006, 15:57
Карам си алфата вече три поредни седмици на комп. диагностика щото усещах че нещо се замисля преди да поеме.Първиа път ми викат че съм имал скъсан маркуч(карам я на сервиз нема нищо такова)Втория път ми викат бедна смес или обърнат бенз. филтър(карам я на сервиз нема нищо такова)Третия път(днес)ми викат че ламбда сондата е издала напълно(като предишните 2 пъти пък си работеше перфектно).Та се чуда вече какво да правя, до 3 хиляди се замисля докато поеме а даже и после но на горе от 3 вече не се усеща много ама го има тва замисляне :?: :?: :?: :evil:

slav40
07-08-2006, 16:07
Карам си алфата вече три поредни седмици на комп. диагностика щото усещах че нещо се замисля преди да поеме.Първиа път ми викат че съм имал скъсан маркуч(карам я на сервиз нема нищо такова)Втория път ми викат бедна смес или обърнат бенз. филтър(карам я на сервиз нема нищо такова)Третия път(днес)ми викат че ламбда сондата е издала напълно(като предишните 2 пъти пък си работеше перфектно).Та се чуда вече какво да правя, до 3 хиляди се замисля докато поеме а даже и после но на горе от 3 вече не се усеща много ама го има тва замисляне :?: :?: :?: :evil:
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=6249

SNAIPERIST
07-08-2006, 17:15
:roll:

slav40
07-08-2006, 18:29
:roll:
и мойта горе долу е в същото положение и незнам какво и е....... къде беше на диагностика?
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=7186

Bobo
08-08-2006, 00:26
Съболезнования на колегата с многото диагностики дано уцелиш някой да ти каже кво и е :wink:

А за другия спамер смятам че достатъчно ти се каза за твоята кола от месеци насам и не виждам ти да си направил нещо или да си отишъл на диагностика :?:

slav40
08-08-2006, 02:01
Спамера ходи ама "майсторите" се чешат по главата.Аз се надявам някой с подобен проблем да даде съвет.Много ми било маслото в двигателя(източиха го на ниво),термостата не работел(смениха го),некви там датчици за температура и тях смениха,въздушен филтър и него ( а беше на 3000 км),Иначе сичко друго и е наред- според "майсторите".Важното е че ми зеха парите а ефекта е 180км/ч-таван :evil: и набира половин час,и антифриза ми смениха -ама аз не съм милионер.Като имам пак "излишни" пари ще ходя да им давам да лапат та нали и те са хора току виж земе да вдига 185 :wink:

dim
08-08-2006, 15:21
може да е от три неща:

свещи купуваш нови, при ТС моторите имат огромно значение

второ от дебитометъра, вътре има датчик за температурата на въздуха и за неговия входящ обем, при неработене на едно от двете прави лошо смятане с лабда сондата, резулатат е невървене, а след 3000 тръгва, защото тогава клапата е отворена вътре в дебитометъра изцяло и не пречи на въздуха по никакъв начин

трето , има една клапа на маркуча за връщане на излишното гориво в резервоара. малка метална кръгла кутийка, вътре клапата представлява една капса която се отваря и затваря при определено налягане на горивото с пружинка, като се износи и прави мизерии, при немските коли работи след 2500 , при алфите май след 3000 оборота, след 3000 оборота вече си на педала и нейната работа няма голямо значение, вътре е с пружинка и топче, лесно се износва.

може някой да каже повече по темата....

slav40
08-08-2006, 19:10
може да е от три неща:

свещи купуваш нови, при ТС моторите имат огромно значение

второ от дебитометъра, вътре има датчик за температурата на въздуха и за неговия входящ обем, при неработене на едно от двете прави лошо смятане с лабда сондата, резулатат е невървене, а след 3000 тръгва, защото тогава клапата е отворена вътре в дебитометъра изцяло и не пречи на въздуха по никакъв начин

трето , има една клапа на маркуча за връщане на излишното гориво в резервоара. малка метална кръгла кутийка, вътре клапата представлява една капса която се отваря и затваря при определено налягане на горивото с пружинка, като се износи и прави мизерии, при немските коли работи след 2500 , при алфите май след 3000 оборота, след 3000 оборота вече си на педала и нейната работа няма голямо значение, вътре е с пружинка и топче, лесно се износва.

може някой да каже повече по темата....
Еми уж ламбда сондата и дебитомера си били ок.Само пипаха дебитомера ,почистваха го с чистител и разлика не намерих никаква.Ще ходя да ми прочистят дюзите някъде ,но незнам къде и после ще мислим за свещи..... :wink:

dim
09-08-2006, 10:55
на булвард европа, в люлин,където се пресича с околовръстното, като идваш от сливница, в ляво има един голям сервиз. Точно преди Ms Bricolage, там го правят това нещо с дюзите.аз мойте ги смених с по - запазени от форд, старите бяха натрошени отпред и пръскаха накъдето си искат :lol: , но разлика не усетих освен в разхода с около литър в града.. за дебитометъра или сондата никой не може да даде гаранция дали работи датчика вътре или не, простосе слага от кола без проблеми или нов за проба...