View Full Version : Няма такава измислена банка като Уникредитбулбанк, наистина уникална банка!!!
milenamr
25-01-2011, 16:06
Не мога да се сдържа и да не споделя за една малка част от ядовете и простотиите, които имам с въпросната банка.
Всичко започна в далечната 2001г, когато "уникалната" се казваше все още Хеброс банк.
Изборът на банката не е мой, просто при започване на работа в училище ми издадоха дебитна карта точно там.
След една година започнах да развивам интернет дейност с чужбина(Италия), при което парите трябваше да ми ги превеждат по сметка.
И понеже ме увериха от банката, че картата е международна и мога да я ползвам в цяла Европа и не само, реших да използвам точно тази сметка за паричните преводи.
Първите няколко месеца всичко вървеше нормално, но след това се появиха случаи, в които имам потвърдително писмо, че парите са ми изпратени, а в сметката ми-липсват.
Изчаквах достатъчно да не би да има някакво забавяне, но след разумния срок се оказваше, че парите не са дошли изобщо.
Отидох в банката да проверя.
Оказа се, че причината да не получа парите от чужбина е че те въобще не са и стигнали до нашата банка, минали са някак си покрай нея и са върнати в сметката на изпращача, при което дори са му удържали 40 евро за "услугата".
Станала някаква грешка, така и не ми дадоха логично обяснение, поднесоха ми въздушни извинения, но при всичкото това недоразумение аз загубих достатъчно пари и потенциални партньори също, тъй като на никой не би му станало приятно да праща пари за услуга и в крайна сметка услуга да няма, а вместо това да го глобяват с 40 евро.
Подадох 2 жалби тогава и ми върнаха някакви смешни 200 или 300 лв, а бях загубила поне 2000 евро, за които имах потвърждение с документ по имейла, че са изпратени, а също и доста потенциални пари.
Но това беше доста отдавна.
От тогава всяка дейсност свързана с въпросната банка ми носи загуба на извънредно много време и нерви, а също и пари.
Пресния случай от миналата седмица е следният:
Имам кредитна карта Visa Gold в тази банка, която ми е от няколко години.
Преди години съм я ползвала, но поради споменатите по-горе екшъни се спрях и съм я оставила така да си стои, за всеки случай.
Не я ползвам, само и плащам годишната такса.
Но естествено хич не си давам зор да помня кога точно и е падежа на тази годишна такса, понеже като наближи датата и банката ме уведомява с sms.
А това е съвсем нормално и всички банки така процедират.
Е да, но миналия или по-миналия месец ( и аз не знам точно кога) са пропуснали да ми пратят sms и аз респективно не съм внесла годишната такса.
В началото на миналата седмица се започна шоуто.
В понеделник гледам някой ми звъни от анонимен номер, а аз по принцип на анонимни не вдигам.
И поне 4 пъти в интервал от час и половина ми звъняха от неизвестния номер.
Аз обаче продължвам да не вдигам, но се попритесних честно казано.
По-късно същия ден разбрах, че са звъняли и на Алекс(който съм подала като лице за контакт) и са му казали спешно да се обадя на еди кой си телефон в банката и да търся г-жа .....еди коя си.
Обадих се на същия този телефон с любопитство за какво толкова съм им притрябвала и ме уведомиха, че че имам задължение в размер на 20 лв по картата си, което е трябвало да погася предния месец до 9-то число и ако обичам да побързам да ги внеса колкото се може по-бързо тези 20 лв.
Аз обаче не намерих време да ида до банката в следващите няколко дни, понеже ми е на супер неудобно място и в рамките на работния ден не успях да се организирам да ги посетя и за тези 4-5 дни ми звъняха сигурно 15 пъти да ми напомнят и да ме попитат кога ще си ги внеса.
Вече започнах да ги възприемам като обожатели, понеже тая сутрин още в 9 ч, не съм се събудила и телефона звъни, разбира се банката :)))
Внесох ги към обяд най-сетне тези смешни 20 лв и към 15 ч отново ми звънят, викам си сигурно за да ми благодарят :roll2:, а те отново да ме питат дали съм ги внесла и кога все пак ще ги внеса, ако не съм.
Казах им че парите вече са отпътували, а кога ще пристигнат при тях не е моя грижа и им затворих.
Незнам, но за мен това е пълна идиотщина-за 20 лв да ми звънят 20 пъти като че ли банката ще фалира без тези 20 лв, а това са всичките пари които дължа по тъпата кредитна карта, какво ли остава ако дължах повече пари.
Не мога да проумея как може да има толкова нещастна и идиотска банка като Уникредитбулбанк.
От 10 години насам съм имала отношения с всякакви банки и всичките до една са били точни и коректни, случвало се е да закъснея с вноска по кредитна карта (или кредит)към друга банка, а дори и да пропусна, но най-много веднъж да ми звъннат и да ми напомнят, при което аз си действам и проблеми с други банки не съм имала досега.
Такова чудо като тези "уникалните" не вярвам да има в галактиката....:roll:
Всички банки са така,измекяри.Преди време имах Юролайн и за 100лв.ме направиха луд,внесох ги и нарязах картата на парчета в Пощенска банка.
Никога не бих взел кредитна карта от която и да е банка.
Тези които работят в банката ги гонят до дупка за просрочени кредити, още повече че това е знак че кредитната карта може да се източи и да имат по-големи загуби.
и аз ги зарязах
не може на 10 годишен изряден клент, на който фирмата, в която работя, е партньор, вип клиент и не знам си какво, да ми дават 5% повече за потребителски кредит от коя да е друга банка, в която съм никой
и само ме спамят, досадници, да ми предлагат мизерна кредитна карта, щото съм им лоялен клиент, пак с 50% по-малко от това, което предлагат другите на клиент, който им е никакъв, това си беше обидно
иначе ми бяха удобни като банкомати и клонове
milenamr
25-01-2011, 16:33
Всички банки са така,измекяри.Преди време имах Юролайн и за 100лв.ме направиха луд,внесох ги и нарязах картата на парчета в Пощенска банка.
Никога не бих взел кредитна карта от която и да е банка.
Да, знам че банките си имат отдели, чиято политика е да се занимават специално с вземания от закъснели и некоректни длъжници.Това е напълно нормално.
Но за 20 лв да ми звънят 20 пъти ми се струва абсурдно.
Аз съм им коректен клиент от почти 10 години, още повече заплатата ми влиза там, няма къде да им избягам.
Както споменах горе имам кредитни отношения и с други банки, случвало се е понякога(макар и рядко) да закъснея с вноска или дори да пропусна, при което са ми звъняли, но максимум веднъж-два пъти и повече не са ме притеснявали.Такива банки са Пиреус, ОББ, ДСК.
Вероятно тяхната политика е на уважение към коректните клиенти, какъвто винаги съм била.
И на най-коректния клиент може да му се случи някой път да закъснее или пропусне вноска, дори по невнимание, но постоянния психопатски тормоз явно не е най-добрия начин на отношение към тези, които са избрали съответната банка за да си дават парите точно там.
И за още един случай ще спомена в малоумната Уникредитбулбанк.Преди 3-4 години исках да тегля овърдрафт в размер на 1000 лв, понеже там ми влиза заплатата.Отказаха ми :)))
И на следвщия ден отидох в ОББ да се пробвам и там прецениха, че могат да ми отпуснат 3000 лв, а ако заплатата ми беше при тях можеха да ми отпуснат много повече.
Е как стават тези неща не ми е ясно-ОББ, в която никога не ми е влизала заплатата да ми дават ей така от раз 3000 лв, а "уникалната" която оперира всеки месец с моите пари да се цигани за 1000 лв.
Ми много се радвам, че ми отказаха, тъкмо едно отношение с идиотите по-малко.
С ОББ нещата винаги са ми били перфектни-с тях имам кредитни отношения от 8 години и мога само хубави неща да кажа за тях.
А в Пиреус имам кредитна карта и също мога само хубави неща да кажа-изключително коректни и точни са.
Значи не всички банки все пак са толкова зле
Таке е с повечето банки, така е с М ТЕЛ, така е с Лук Ойл, така е и с много други фирми и институции, които са под чадъра на някой си в нашата държава.
И аз съм имал уникални проблеми с тези глупендери от банка Биохим които сега са част от Уникредит Булбанк едни пари ги разхождахме 6 пъти из Европа от едно место до друго и обратно и накрая останаха на половина и то след поне 1 месец закъснение от тогава ги заобикалям отдалече .
RUNNING WILD
25-01-2011, 16:50
положението е трагично,имам VISA CLASSIC и не знам защо я имам само ми звънят заради нея и ми трескат глобички,отивам и я закривам тия месеци никаква полза от нея само си седи така,ако можете въздържайте се от кредити те вече на нормален потребител минават годишна такса с всичко включено 21 процента,от делно тегленето на заеми ни спира покупателната стойност тотално защото се чака да се свърши с заема да се купи нещо друго,абсолютна закачка е това с кредитите но често няма избор за съжаление,банките са си банки нали трябва да ни щавят по техните си закони а ние как виждаме нещата си е наш проблем,на мой колега ми пратиха писмо че ще го съдят за 0.02 ст...от булбанк мисля беше преди 1 година донесе го да го четеме щото никой не му повярва,казаха му че така излиза по системата,то за 2 стотинки не струва хартията,мастилото и пощенските разходи.
Те пак хубаво, че за 20 лв. не са ти пратили бригадата дето се занимава с вземане на дългове...лигльовци. Чувал съм от доста приятели че Уникредит не стават и дори не съм и влизал в техен офис! Кофти случка обаче, за 20 лв. да ти залапят телефона. Както казва колегата с всички е така. Пресен случей имам с ОМВ, тъй като сме им ВИП клиент и бизнес клиент, зареждаме с ония фешън картите и за 50 лв. при ежемесечни фактури за горива от по над 10 000 лв ни блокираха всичките 32 карти за зареждане и то без предупреждение. Нищо не ме учудва вече ...
На мен от Райфайзен банк 3 пъти ми звъняха за 50 стотинки... Те похарчиха повече отколкото им дължах за обажданията им до мен.
badmadafaka
25-01-2011, 20:41
Не знам за какво намесвате разни банки, които не съществуват вече и ги оприличавате с Булбанк, ама вие си знаете...
По принцип не може всички да са хепи... Моите впечатления специално от тази банка са само позитивни - всъщност това е единствената банка (от общо 5 с които съм имал вземане-даване), която по никакъв начин не ми е направила нещо мизерно и дразнещо... :wow:
Ramsezsh
25-01-2011, 21:33
Аз преди около година бях получил смс, да не пропусна да внеса месечната си лизингова вноска в размер на 40298,00 лева до 30.4.2010г. След красивия скандал който вдигнах се оказа че идиота, който зарежда смс-те от екселски файл вместо да прти сумата, беше изпратил датата(30.4.2010 когато се форматира като число се получава 40298,00 когато). Най тъпото е, че дори не се извиниха за грешката си.
old alfist
25-01-2011, 23:23
Прощавайте, че се намесвам в плювалника, но когато започнете да ползвате някаква услуга се поинтересувайте така поне от обща култура за условията и когато усетите, че нямате необходимост от нея я прекратете, защото ако не го направите ще ви струва пари и нерви - това важи за всички банки.
milenamr
26-01-2011, 00:06
Прощавайте, че се намесвам в плювалника, но когато започнете да ползвате някаква услуга се поинтересувайте така поне от обща култура за условията и когато усетите, че нямате необходимост от нея я прекратете, защото ако не го направите ще ви струва пари и нерви - това важи за всички банки.
Да, прав си :)
До края на седмицата ще подам молба за закриване на тази карта и съм сигурна, че един голям камък ще ми падне от сърцето.
И тази банка не искам повече да я виждам и в гръб:no:
old alfist
26-01-2011, 00:25
И тази банка не искам повече да я виждам и в гръб:no:
Никога не казвай никога, защогто е най-голямата в България - не се знае дали няма да опреш някога пак до нея.
tokata_pz_flex
26-01-2011, 00:35
Нашите фирми работят с доста банки .
Като почнеш Про Кредит , ОББ , ДСК , Първа Инвестиционна , Райфайзен ...
Аз работя с Райфайзен от 4 години .... фирмата - от повече . Ами доволен съм . Като корпоративен клиент ме обслужват бързо , а и след един скандал който им вдигнах вече ми казват всички възможни такси и глупости преди да подпиша ... а не след това ! Дават ми много добри лихвени проценти по кредити , както и по депозити ( макар , че там е трудно да се лавира ) . Отпускането на кредит при мен става без никакви проблеми , проучвания и т.н.
Когато си лоялен клиент на една банка , нямаш просрочени задължения , винаги си бил изряден и коректен - трябва и банката да е такава с теб !
От всички банки които съм ползвал с най-добри впечатления съм от първа инвестиционна, а най много вземане-даване имам с обб и определено на моменти много ме дразнят. Тези си оценки ги давам имайки предвид начина на обслужване и отношението към клиента банкови услуги и продукти тях не ги коментирам .
milenamr
26-01-2011, 08:20
Никога не казвай никога, защогто е най-голямата в България - не се знае дали няма да опреш някога пак до нея.
В интерес на истина не съм опирала до тази банка.
Както споменах дебитната карта ми я натресоха от училище.
И ето защо тази банка още не е фалирала, защото се е натресла на всички държавни училища и още куп държавни фирми.
Убедена съм, че ако трябваше всеки да си избира от коя банка да му бъде издадена дебитната карта, желаещите за уникредит щяха да са броят на пръсти.
Кредитната карта също не съм я избирала от банката.
Тя ми е "подарък" от мтел преди доста години и тогава беше към банка Биохим.Още преди да се комбинират Хеброс и Биохим.
Запознах се много добре с условията по картата и определено ми се видяха доста по-изгодни от повечето кредитни карти, които се предлагат, понеже е Visa Gold и лихвеният и процент е 10 %, докато при другите карти е от 14 до 18.
badmadafaka
26-01-2011, 09:08
А по принцип има ли едно-единствено нещо от което ние, българите да сме доволни..? :handshake:
На банките чак толкова много пари ли им плащаме в такси и комисионни, че да искаме да работят по-точно и безотказно от най-съвършената машина..? :idea:
На мен в една друга банка ми се случи в разплащателна сметка, която имах някакви 50-60 лева останали и не я бях ползвал почти година, да ми звъннат да ми кажат, че в сметката имам (-20) лева, защото те си теглели автоматично такси за обслужване - как са си изтеглили минус 20 лева не ги попитах, просто ме изгубиха на момента като клиент и точка - отидох и ги платих, за да не ме вписват по всички възможни регистри като нередовен платец и приключих с тях - просто това беше цената, която платих за да разбера, че банката е пълна смешка. На фона на такива (и други подобни случки имам, но тази е най-бруталната) от други банки, продължавам да твърдя, че въпросната е най-културната, с която съм работил.
ПС: щом е "голд" няма как да му е чиста работата на едно нещо, съдя по "селения голд" :)
lordliness
26-01-2011, 09:16
Не искам да защитавам банките, но мисля ,че е от голямо значение служителя, на който попадаме .Те вероятно следват политиката на банката ,но само донякъде.Едва ли шефовете им разбират ,че са се държали безобразно с някой.Преди време ми трябваше малък кредит-сядам пред служителакта и питам за условията -тя ми казва ,когато решите да теглите ще обясня?!Аз отвръщам, че си правя проучване на условията на всички банки и не е сигурно дали ще избера тях.С оромно нежелание все пак ми обясни и условията бяха мн.добри.На другия ден отиваме с жена ми ,мацката ни посреща този път много лъчезарна и почва да подготвя документите ,спрях я за момент и поисках да повторим всичко от условията ,които ми наговори предишния ден -но днес условията бяха убийствени,на въпроса защо -така била преценила?!Просто станахме и си тръгнахме.Понякога се обличам доста неглиже ,но това не означава ,че и в главата ми е така и се забавлявам ,как ме посрещат по дрехите.На визитката, която ми даде онази пишеше "специалист по обслужване на заможни клиенти"?!:shocked::big_whoops: и тази "специалиска " ни загуби времето без да се терзае много ,сигурно реши ,че не съм достатъчно заможен.Та тогава обиколих всички банки и служителите, които видях едва ли бяха лицата на банките ,някои бяха мили и ми съдействаха напълно ,за други имах чувство ,че съм по -компетентен от тях .Ако срещнеш добър служител ще говориш -тази институция е супер и обратно.Съгласни ли сте с мен?
Позлвам улугите на ДСК от 8 години.
Ползвам улугите на Прокредит Банк от 4 години.
Дск от както имам тази карта, само проблеми, непрекъснато всеки месец ми изчезват по 5 лв от сметката, като ги питам и те не знаят, неправилно отчитане, грешки. За капак преди декември ми звънят така настоятелно. Аз на непознати не вдигам...но след дълго звънене вдигнах и чух отсреща:
"До кога ще ви чакам да си вдигнете телефона"!!!
Това от служител на ДКС банка, накарах я да се представи. Имал съм по една стара студентска карта задалжение няколко лв, и заради тях какво ли не ми чуха ушите.
Ядосах се и яко й наредих на женицата, заплаши ме да си платя тези няколко лв, СМЕШНИ са тея хора, каза ми утре до 10 часа да сте го направили. Отговорих, че мога лично на нея да й дам 10 лв да ми направи една услуга и затворих.
На др.ден подадох оплакване за служителката, затворих сметката си. Имах две сметки, в др си държах една прилична сума на влог. Веднага и нея затворих и си издърпах паричките. Питаха ме защо ала бала, но няма какво да се обяснявам много.
Веднага всички псетявания в прокредит банк, който винаги са ми вършили работа. Не плащам нито годишна такса, нито нищо за транзакции. Имам си долорова сметка и левова и спестовна, те ми извършват вс банкови дела вече. Никога не са ме подвеждали, служителите отзивчиви, клиентите на банката се ползват с преференциални валутни курсове.
Веднъж скоро звънях в един тяхен тел. център за една информация петък вечер, явно бяха свършили раб.ден, в понеделник сутрин тел. ми позвъня и ме попитаха учтиво дали могат да ми помогнат с нещо. Познават ме на един главен тяхен клон, тъкмо явно затваряха, а аз паркирах пред клона. Видяха ме служителите и охраната ме повика, че щяли да ме обслужат, въпреки че затварят.
Винаги съм бил доволен от тях и ще продължавам да ги ползвам! Евала, знаят как да ти позлват парите!
Банките оперират с наши пари преди всичко, със пари по влогове, сметки, ако ги няма клиентите, няма да имат оборот.
Сметнете например два милиона карти, и на всяка от тях се взема пари за транзакции, такси, годишни обслужвания и какво ли не още...аре стига..прекаляват. Това са пари от въздуха.
Не държа пари в кеш в количества повече от 1000лв в нас, поради една проста причина, преди две години като щях да купувам една кола ми беше направен опит да будат откраднати 8000лв + 5000$ в една чанта, от тогава съм мн предпазлив!
Всеки служител, дори да не си му приятен, трябва да е отзивчив и внимателен към клиентите си, все пак е услуга, която им плаща заплатите. Абе изроди. Аз в щатите когато ходя да си оправям сметката нещо, хората ме канят да седна, кафенце, сокче предлагат. При вадене на дебитна карта ти дават една оборотна на мига докато стане твоята. Казвам им винаги искам нови 100$ банкноти като си тръгвам за БГ и хората не са казали ама неможе. В Бг теглиш голяма сума и ми вадят 50лв и 20 лв, казвам няма ли по 100 те еми няма достатъчно, аре стига.
Трябва да направят вс възможно да си оставиш парите в тяхната банка, не обратното!
Най-добрата банка си е Under Dushek Bank!
badmadafaka
26-01-2011, 10:09
Точно това имах предвид и аз - най-големия проблем е, че вътре работят хора :spell:
Да спомена само да не подценявате размера на сумата. Например ако дължа 5 лева по кредитната ми карта и пропусна да ги внеса повече от месец ЦЯЛАТА ми експозиция ( да речем картата за 4000 лева и потребителски 10 000 лева) влизат в група 200, което за банката е заделяне на провизии върху цялата сума до определен процент. Ако не успеят да ме "убедят" да ги платя и закъснея с мойте 5 лева повече и както кредитите не са обезпечени с ипотеки банката ще задели 100% провизии в БНБ който са в ущърб на банката. В примера по горе заради мойте 5 лева банката освен отпуснатите ми 14 хиляди ще трябва да задели още 14 хиляди в БНБ за провизии (тези допълнителни 14 банката не печели от тях , не може да даде на други кленти, но в същото време ще плаща цената на този ресурс (лихви на вложителите) Надявам се това да обясни до някъде настойчивостта на банките да събират навреме вземанията си. Именно закъснелите вноски водят до вдигане на лихвите по кредитите понеже така се компенсират заделените провизии (неносещи доход) и на практика от нередовните страдат редовните защото лихвата им е по висока за да компенсира недоходността на заделените провизии по закъснелите кредити. (Обяснил съм го без да осложнявам изрично с нередби на БНБ и проценти за провизии и т.н.т предполагам е разбираемо)
Колега аз не говоря за заеми, нямам такива. Имах в спестовна сметка в ДСК 15000лв. Сега загубиха клиент, парите ми.
viperman
26-01-2011, 10:35
Най-СКАПАНАТА банка е ОББ!
Защото: ОББ-работно време с клиенти до 16:30 поч.дни събота и неделя за сравнение - ПИБ-главен офис с раб.време до 19h работят и в събота до 14h.
ОББ-издаване на нов ПИН-1 седмица и 2 посещения на клона за сравнение - Уникредит няколко минути на гишето и едно посещение на клона.
ОББ-такса при теглене от ТЕХЕН банкомат 0.30ст. а от каса 0,5% -ЪПСЪРДНО Е! За сравнение - ПИБ БЕЗ ТАКСА от техен банкомат и от каса Закриването на сметка в ОББ става с 2 посещения на клона. Трябвало да мине време за да го отчете системата ...
Фен съм на ПИБ дано да е за по дълго :)
milenamr
26-01-2011, 10:56
......Та тогава обиликох всички банки и служителите, които видях едва ли бяха лицата на банките ,някои бяха мили и ми съдействаха напълно ,за други имах чувство ,че съм по -компетентен от тях .Ако срещнеш добър служител ще говориш -тази институция е супер и обратно.Съгласни ли сте с мен?
Съгласна съм, аз вероятно имам късмет със служителите в ОББ и Пиреус, изключително мили, любезни и компетентни са и просто си давам парите с кеф :)
Без майтап :)
Каквото и да ме интересува винаги ми дават пълна, точна и неподвеждаща информация за всичко.
Така трябва да бъде, щом си даваш парите точно там, те са длъжни да те накарат да се чувстваш доволен от това, че си направил избора да плащаш точно в тяхната банка.
Банки има най-различни и въпрос на избор е къде ще плащам.
Аз пък в който и клон на 'ПроКредит' да влезна, винаги съм доволен - кЪ стаа така, не знам :)
Не пиша бележки, отивам директно на касата, не ми искат печати (само лична карта), като внасям пари по сметка не ме карат да попълвам декларация и не ме питат аз ли съм титуляр, за да ми вземат такса ако не съм аз :?
Да ви кажа с една дума, едва ли има банка с по-добро/бързо/лесно/удобно обслужване :!:
alfasysop
26-01-2011, 12:08
Да спомена само да не подценявате размера на сумата. Например ако дължа 5 лева по кредитната ми карта и пропусна да ги внеса повече от месец ЦЯЛАТА ми експозиция ( да речем картата за 4000 лева и потребителски 10 000 лева) влизат в група 200, което за банката е заделяне на провизии върху цялата сума до определен процент. Ако не успеят да ме "убедят" да ги платя и закъснея с мойте 5 лева повече и както кредитите не са обезпечени с ипотеки банката ще задели 100% провизии в БНБ който са в ущърб на банката. В примера по горе заради мойте 5 лева банката освен отпуснатите ми 14 хиляди ще трябва да задели още 14 хиляди в БНБ за провизии (тези допълнителни 14 банката не печели от тях , не може да даде на други кленти, но в същото време ще плаща цената на този ресурс (лихви на вложителите) Надявам се това да обясни до някъде настойчивостта на банките да събират навреме вземанията си. Именно закъснелите вноски водят до вдигане на лихвите по кредитите понеже така се компенсират заделените провизии (неносещи доход) и на практика от нередовните страдат редовните защото лихвата им е по висока за да компенсира недоходността на заделените провизии по закъснелите кредити. (Обяснил съм го без да осложнявам изрично с нередби на БНБ и проценти за провизии и т.н.т предполагам е разбираемо)
И това, че влизаш в ЦКР и информацията се пази 5 години, а това може само да навреди на клиента, не на банката.
След като се ползва нещо, е хубаво да се запознаеш с условията все пак.
Но това е, един имал да дава = Банката е виновна.
Аз си следя нещата и нямам такива проблеми.
virusalfa
26-01-2011, 13:32
Да, прав си :)
До края на седмицата ще подам молба за закриване на тази карта и съм сигурна, че един голям камък ще ми падне от сърцето.
И тази банка не искам повече да я виждам и в гръб:no:Аз така се отървах от Мтел,прехвърляйки си номера към светлата страна на Силата и сега с два телефона от двата други оператора имам телефония 10 пъти по-малко.Малка е разликата,90 процента.Наистина голям камък и на мен ми падна от сърцето.
Е, то за влизането в ЦКР при просрочие си е ясно , исках да дам пример от гледна точка на банката как изглеждат нещата.
Аз винаги съм твърдял , че служителите определят каква е банката до голяма степен. (като изклучим общите политики и какво им нареждат от централите) Попаднеш ли на читави служители и само там да си ходиш впечатленията ти като цяло за банката са добри , попаднеш ли на смотани -впечатления за цялата банка са лоши !
Най-СКАПАНАТА банка е ОББ!
Защото: ОББ-работно време с клиенти до 16:30 поч.дни събота и неделя за сравнение - ПИБ-главен офис с раб.време до 19h работят и в събота до 14h.
ОББ-издаване на нов ПИН-1 седмица и 2 посещения на клона за сравнение - Уникредит няколко минути на гишето и едно посещение на клона.
ОББ-такса при теглене от ТЕХЕН банкомат 0.30ст. а от каса 0,5% -ЪПСЪРДНО Е! За сравнение - ПИБ БЕЗ ТАКСА от техен банкомат и от каса Закриването на сметка в ОББ става с 2 посещения на клона. Трябвало да мине време за да го отчете системата ...
Фен съм на ПИБ дано да е за по дълго :)
За ОББ подкрепям с 2 ръце, а ми се налага да ги ползвам :(
Иначе ще следя темата, от много скоро работя в този сектор и ми е любопитно дали някой ще се изкаже зле за моята банка :biggrin:
Не знам коя е "твоята" банка, ама в моя черен списък, след ОББ, ДеСеКъ-са и заради драми с баща ми - СИБанк, с пълен успех от днес влязоха и Пиреос. Понеже за днес нямам повече нерви и по-скоро свободно време да се разправям, разказ и детайли ще има утре в тази или другата тема за ОББ.
Относно Уникредит - имам съученик в централата и приятелка техен бивш служител, та дори отвътре знам някои неща, които да ме накарат никога да не им стана клиент по никакъв начин...
За съжаление, единствено добри думи мога да кажа за ПИБ и ПроКредит, като от услугите на вторите се отказах само защото в зората на кризата повишиха таксите, свързани с услугите, които аз ползвам, с над 3 пъти... и това съвсем леко така ме огорчи и отказа, защото пък откъм обслужване и коректност бяха страхотни.
Такааа, с Пиреос ще се развеждаме, след като се оказа, че тихо-мълком вмъкнали една допълнителна таксичка, когато започнали да предлагат нова допълнителна услуга към електронното си банкиране. Целта на това им действие, мисля, е прозрачна, последиците за мен също са прозрачни - отивам да си закрия сметката.
И ето една разлика между ПИБ и такива банки като ОББ, Пиреос и т.н. - в ПИБ имах останала незакрита празна сметка от години и преди да въведат нова тарифа, ме попитаха дали да я оставят, защото вече щяло да има месечна такса, която да ми се трупа.
А в Пиреос толкова тихо-мълком я въвеждат тази допълнителна такса, че дори супервайзор в техен клон не знае, наложи се да направи по-детайлна справка и ми се обади чак след 2 часа, за да ми каже по коя точка от тарифата им съм се оказал с допълнително чарджване на плащания, които уч не се чарджват никъде по белия свят (такива през ПОС).
Живи и здрави, повече вземане-даване с нещо от гръцки произход - не. Глобул, Пиреос и един работодател в началото на трудовата ми кариера, ми бяха предостатъчни. Ефхаристо кай калинихта!
Да си кажа и аз за ОББ.
1. като няма движение по сметката ти 1-2 години я блокират да не дават лихви ... разблокирване 1 ден ходене по мъките - 4-5 часа. И то щото им вдигах луди скандали - затвориха целия клон за посетители да не се излагат - то не бяха шеф на не знам си кво, то не бяха ИТ специалисти и т.н.
2. Закривам си ОК (отворен кредит). Отивам на 4-то число договора ми изтича на 18-ти. Нямам никво задължения по картата от поне 4-5 месеца - занулил съм я и не я ползвам.
Не съм можел да я закрия щото дължа такса за следващата година. Е каде ми е новата карта = не е готова още. Е аз не я искам - не може!!
Срязах си картата старата и им теглих една - нека да ме съдят. Не че не са ми се обаждали 2-3 пъти да си взема картата и всеки месец СМС - може да вземете еди колко си пари само срещу еди ква си лихва. май трябваше да ги запаля като един приятел - неговия кредит си е 1000% несъбираем ...
old alfist
28-01-2011, 10:58
Ей, голямо плюене плюхте - да не би всичко в тази държава да наред, та искате банките да са перфектни. Каквито хората - такива и банките. Неуредиците са плод на българската гениална мисъл, така че не се учудвайте на нищо - всичко е побългарено.
То отдавна е казано: "и най-големите и идеалните да дойдат тук, един българин в системата да има, е**ва майката на всичко..." :)
old alfist
28-01-2011, 21:53
Когато някой има претенции за отсрещната страна, да се позамисли какъв е той всъщност.
Връзката между банките и клиентите трябва да бъде не едностранчива и еднозначна, а взаимоизгодна.
Крайно време е да разберат всички, че едни бизнес отношения се подържат ако и двете страни са удовлетворени.
Когато някой има претенции за отсрещната страна, да се позамисли какъв е той всъщност.
Връзката между банките и клиентите трябва да бъде не едностранчива и еднозначна, а взаимоизгодна.
Крайно време е да разберат всички, че едни бизнес отношения се подържат ако и двете страни са удовлетворени.
Мммм не си много прав, градски. Казвам ти го от личен опит - до преди известно време имах наблюдение върху всички банки които имат банкомати и посове в България, защото работех с тях. Банката е тази, която трябва да прояви инициатива. Целият проблем е в отношението на дребните служители на банката към хората. Те са нейното лице. Ако се държат добре, тогава и на теб ще ти е кеф и за всеки проблем ще се намери подходящо решение. В крайна сметка банката трябва да те накара да си оставиш парите при нея, а не обратното. За всички банки мога да ви разправям и хубави и лоши неща. Имал съм фрапантни случаи, когато трябваше да звъня в ценралата, на високо мениджърско ниво, за да си свършат работата дребните служители в един клон... А не трябва да е така. Аз лично засега съм доволен от ПИБ и РББ и тях използвам. Но пак казвам - мноооого зависи от хората в клона, където ходи човек.
ФЕРАРИСТ
02-02-2011, 10:34
Аз в банка не държа повече пари, отколкото съм готов да прежаля......дебитна в лева и левро - като ми затрябва за нещо онлайн да платя - внасям и тогава плащам......никакви други допирни точки нямаме.....
Напълно съм съгласен, Уникредит е най-лошата банка с която съм се сблъсквал, в пъти по-зле от всички останали. А аз съм имал работа с доста банки. Груби, смотани, некадърни и скъпари, това е Уникредит.
А за звъненето по телефона от анонимни номера си имам решение. Една програмка съм си сложил на телефона. CallBlock. Анонимните обаждания ги блокира моментално и безусловно. За отсрещната страна страна изглежда, че си вдигнал и си затворил веднага. И ги набутва при това :) Могат да звънят и по 1000 пъти на ден ако искат.
old alfist
03-02-2011, 00:38
Аз в банка не държа повече пари, отколкото съм готов да прежаля......дебитна в лева и левро - като ми затрябва за нещо онлайн да платя - внасям и тогава плащам......никакви други допирни точки нямаме.....
Най-добре си правиш - и аз да има как да нямам допирни точни с банките, но съдба.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.