PDA

View Full Version : Алфа РОМЕО СПРИНТ 1.5 БОКСЕР 4 карба



Niki2105
04-02-2011, 01:50
Здравейте колеги. Аз отдавна си търся нещо старо и от 3 дена водя короспонденция с един човек който притежава Алфа Спринт 1.5 боксер 4 карбуратора. По-надолу съм написал как се стигна до интереса ми към колата.

Значи обмислям вариянт скоро да взема колата, просто душата ми е заровена вече в тая кола, само като я гледам и ми се пълни сърцето.

Човека видимо си разбира от алфата и я е потдържал, а и си личи и по маниерите и по речника че си има спортна жила в него. ценител има и други коли като например форд ескорт рс2000 .

Според негови думи, колата е с максимален размер бутала, явно е пилил блока, питах официално е на последен възможен размер и съответно блока не подлежи на повече шлайф - той ми отговори, че вообще буталата не влизат в графата с размерите за 1.5 боксер. Не ми каза и от какво конкретно е сложил бутала, дали ме върти или ме рисува. Вообще какви шлайфове и тнт. държи блока, то е ясно, че един ден ако я купя и се счупи всичко ще се разбере...

Каза ми че е с 4 карбуратора, не че съм голяма компетенция от алфа, но те не ползват ли два двойни карбуратора ? 105 коня е модела конкретно.
Аз харесах колата съвсем случайно отиваики по работа до една книжарница да преснимам едни документи, видях колата и оставих бележка и от тогава 2 дена реално нямам никакъв сън и само ровя.

Обяви ми че му дава разход 18-20. Със ръчкане 30 +
Това нормално ли е за модела?

mitaka_cs
04-02-2011, 09:23
Разходът е почти нормално висок за тоз стар дръгел. Просто е прехранен откъм гориво този двигател още от завода. Откъм клапани може и по-добре, но все пак тоя чугун същия го има на Сюд от 78-ма.
Спринта може би само ВАГ-групата не го харесва, защото си нямат идея как се поддържа. Първите седмици след производство може и да е можело да се използва като голф...след това забрави!
4 или два-двойни карбуратора при Алфа боксер е едно и също, ама 4 звучи по-добре, нали?
За буталата сега. Понеже ми се върти откакто се помня един 1.5 на 33-ка на последен размер стандартни бутала(84.6) при номинални 84.000 до 84.050 взависимост от класовете..., та да ти кажа като го мерихме преди шлайфа същия излезе, че в ДМТ има 0.5 mm износване на цилиндрите, овалност колкото искаш, а в ГМТ имаше ръб да дереш лисици, защото 1.5 боксер е с недоход;)
Нищо чудно, че са изнасилили блока с макс бутала, ама явно не стандартни ремонтни, което не е добре. Както ти казах цилиндрите на този двигател и със стандартни на 84.00 бутала пак стават на ***, пък да не говорим ако се изтъни допълнително дебелината на цилиндрите...
Има разни изпълнения на 1.5 да се сложат бутала от 1.7 боксер(87 mm), което и аз съм си го мислил, но си е жигулско изпълнение от типа..."дай да праЙм от 1200 кубика 1600...
По английските форуми бяха срязали спукан блок на 1.5, на който преди това са забодени 87 mm бутала...
...дебелината на цилиндрите на места беше под 2 mm...прави сметка дали не става на кашкавал блокът.
Пишеше, че отливката още от завода е била кофти...не вярвам само на един блок да е така.
Сериозните собственици на Спринт рядко карат Форд от това което знам...както и да звучи :D
В Ланча форума има темичка в ретро раздела за 33-ка 1.5 с бутала от 1.7.
Блок не е пукала, но от деформациите на цилиндрите е почнала да хапва яко бутала, а после и масло:tooth:
Информирай се добре какво евентуално ще купиш!
Дотук толкова за двигателя, защото само собственикът и евентуално майсторът:tooth: знаят кво има У мотора.

Купето е по-важно в случая, защото винаги можем да глобим една 145-ца с боксер за каузата:th_up:

П.П: Тия 105 коня ги споменавай само като става дума кой тип е двигателят:D
Иначе ако е 105 коня версията, което е често срещано при Спринт, търси код AR301.46 над номера на двигателя.

Ако има снимки на колата ще можем да помогнем повече;)

coca-cola
04-02-2011, 10:11
Братле ако имаш възможност го грабвай :th_up:гледай само и единствено купето мотора се сменя а се и прай за 8в-тата части има а и ще помагаме.Това чудо SPRINT не е за изтърване а и винаги ще е актоално поне за мен а и за тея които знаят какво карат.:bowdown:

mordohy
04-02-2011, 10:20
Само да вметна, че цяла 33-ка с много добър мотор 1.5 с карбове имам наблизо. Мотора не е пипан. Човека е срязал само тая есен кабела на стартера, щото я добара сестра му, а тя е направо луда.
Така, че мотор читав ще намериме!
Успех , колега!

Bobi_33
04-02-2011, 20:03
А аз по темата да напиша, че това с раздуване , износване накриво и темподобни истории от шипковия храст са пълни глупости. Водната риза на всеки боксер позволява разстъргване без нежелани ефекти. Ще дам и примери. На Добри (drigata) блока му е 84 мм го е разстъргал на 86 мм за да сложи бутала ат Супра. Колата се кара на 1 бар надув вече бяя километри и има поне 220 коня.

В Англия АHMotorsport разстъргват цилиндрите на 1.7 от 87мм до 90мм или 91мм (не си спомням точно) при сгъстяване 12.5 : 1 , слагат друг колянов вал и гонят над 250 к.с. при над 9000 об./мин. и явно нямат такива поражения, при условие, че правят тия мотори за писта и каране на макс.

Така, че няма такова нещо. Пък в Ланча форума може да пишат каквото си искат. Все пак сме в България и не се знае кой е объркал работата. Я шлайфист се е наакал (аз лично съм страдал от некадърни шлайфисти много пъти), я прегрят мотор, я нещо друго, не се знае нищо.

Аз да попитам колегата сдето не спи, от кояй град е, къде е гледал Спринта и т.н., малко повечко инфо. Щото знам един разказвач на истории, който има едно гаражче на Симеон (в София става въпрос) и Спринт и има и сериозни ментални проблеми. Роби се казва и е голям мърльо.

mitaka_cs
04-02-2011, 21:57
А аз по темата да напиша, че това с раздуване , износване накриво и темподобни истории от шипковия храст са пълни глупости.

Нямам и не мога да имам претенции, че познавам боксерите, защото всичко на всичко съм имал работа само с 3 такива.
Държа това да се знае, защото не искам някой да си вади погрешни изводи за мен и да мисли, че съм спец и мога да кажа с точност всичко, само защото знам отчасти кое какво е, къде е и какъв дефект съм видял в него...казвам си мнението и нищо повече.
Наясно съм, че всеки двигател е имал различна употреба и поради това е дал и дава различни дефекти.

Редно е да добавя, че 1.5 блокът от предишното ми мнение бе купен на сляпо и нямам идея какъв зор е видял. Дали е прегряван...дали е мъчен с кофти масло НЕ ЗНАМ. Знам в какво състояние го заварих!
Мисля, че точно тази "подробност" изпуснах и погрешно обобщих всички боксери.

За изтъняването на цилиндрите признавам, че споделих информация от непроверени и с недостатъчна информация източници. Съответно не мога и да аргументирам твърдението си, че с намаляване на дебелината се губи якостта на материала.

Боби, когато прецениш, можеш да изтриеш всичко което ти се струва подвеждащо и неистинно от постовете ми като съм готов да поема пълна отговорност!

Wiliams
04-02-2011, 22:43
Първо: Здрасти Колега!
Сега...за разхода на колата-малко много ми се вижда,но може и така да е...Аз имах 33-ка 2-ра серия с боксер 1.5 4-те карба...Вървеше мъжката но помня и че джоба ми товареше...Бях и ученик още тогава и цените на горивата не бяха много високи но все пак си я усещах доволно...както и да е моето мнение е ако имаш възможност-взимаи,щом е гледана трябва да не е много леш откъм ламарини...две 33-ки съм имал със 1.5 карбураторния изруд,и честно казано сега много се замислям дали да не направя бартер за някои хубав такув с моя "тъп" инжекцион...Карам 1.3 инжекция има няма 3 седмици от както съм я взел,и взе да ми писва вече с разните си проблеми...Пак е боксер,ама тая инжекция...както и да е да не ти оспамвам темата -ако имаш възможността-не се чуди,тея карбураторни изруди са върха!
Поздрави!

Bobi_33
04-02-2011, 22:44
Нямам и не мога да имам претенции, че познавам боксерите, защото всичко на всичко съм имал работа само с 3 такива.
Държа това да се знае, защото не искам някой да си вади погрешни изводи за мен и да мисли, че съм спец и мога да кажа с точност всичко, само защото знам отчасти кое какво е, къде е и какъв дефект съм видял в него...казвам си мнението и нищо повече.
Наясно съм, че всеки двигател е имал различна употреба и поради това е дал и дава различни дефекти.

Редно е да добавя, че 1.5 блокът от предишното ми мнение бе купен на сляпо и нямам идея какъв зор е видял. Дали е прегряван...дали е мъчен с кофти масло НЕ ЗНАМ. Знам в какво състояние го заварих!
Мисля, че точно тази "подробност" изпуснах и погрешно обобщих всички боксери.

За изтъняването на цилиндрите признавам, че споделих информация от непроверени и с недостатъчна информация източници. Съответно не мога и да аргументирам твърдението си, че с намаляване на дебелината се губи якостта на материала.

Боби, когато прецениш, можеш да изтриеш всичко което ти се струва подвеждащо и неистинно от постовете ми като съм готов да поема пълна отговорност!




Нищо няма да трия. Форума съществува затова, да има дискусия, всеки свободно да си каже мнението, да се обобщи и да се реши. Никой не е допуснал грешка. А за приказките от шипковия храст друго имах предвид, най-малко теб съм визирал, по-скоро визирах незнайните майсторчета експериментатори, дето са като за предаване "Старт от скрапа" от примерно форума на Ланча. А и нещата винаги може и да се объркат от един шлайфист. Фактори много. По-скоро в случая е по-любопитно да се изясни произхода и собственика на колата и тогава да се даде съвет на човека.

GALIN4O
05-02-2011, 09:15
Този разход 18-20 и 30+ според мен е много висок най вероятно мирише яко на бензин около нея пък и с 30на100 трябва да върви поне с 250км.ч което е невероятно:wierdo:

mordohy
05-02-2011, 10:21
Да се изкажа и аз , 1.5 е много интересен мотор. Говоря за карбураторния вариянт. Наистина са го пресилили и разхода му може да е в най-различни граници.
И ти Митак и Боби сте прави, сега очаквам от някъде да се яви и Дригата с факти и идеи, но аз от опита си искам да ви кажа, че след шлайфа, живота на мотора се снижава значително. Не знам точно какво е, може от циментация или някоя друга глупост, но ако един 1.4 боксер изкарва над 430 000 км без шлайф. а ако го шлайфаш на 200 000 км изкарва само още 70-80 000 км, това те кара да се замислиш до колко е разумно да се шлайфа безразборно.
Мисълта ми е, като искаш повече мощност, мини на следващата кубатура. Аз минах на 1.7 и си мисля, че е неразумно да минавам на 1.7 16 В. Тя е за по-младите!
То не се знае, може и да се подмладя, ама за сега няма нищо общо с 1.4.
Пак се отплеснах, ама нека колегата първо даде инфо, а после да чипосваме карбураторите:cheers:

MogaTa
05-02-2011, 11:51
Здравей и от мен колега!
Не съм от най-разбиращите, но както и по нагоре колегите са написали.... Погледни ламарините и ако са добре направо няма смисъл да се замисляш, за всичко останало части има бол и тук всеки един от нас ще ти помогне с удоволствие! Този модел е безценен! А относно разхода, най-вероятно не му работи километража, при всичките е така!
Ама има и една приказка че Алфа не се купува с акъл, а със сърце :)

Niki2105
05-02-2011, 16:58
А аз по темата да напиша, че това с раздуване , износване накриво и темподобни истории от шипковия храст са пълни глупости. Водната риза на всеки боксер позволява разстъргване без нежелани ефекти. Ще дам и примери. На Добри (drigata) блока му е 84 мм го е разстъргал на 86 мм за да сложи бутала ат Супра. Колата се кара на 1 бар надув вече бяя километри и има поне 220 коня.

В Англия АHMotorsport разстъргват цилиндрите на 1.7 от 87мм до 90мм или 91мм (не си спомням точно) при сгъстяване 12.5 : 1 , слагат друг колянов вал и гонят над 250 к.с. при над 9000 об./мин. и явно нямат такива поражения, при условие, че правят тия мотори за писта и каране на макс.

Така, че няма такова нещо. Пък в Ланча форума може да пишат каквото си искат. Все пак сме в България и не се знае кой е объркал работата. Я шлайфист се е наакал (аз лично съм страдал от некадърни шлайфисти много пъти), я прегрят мотор, я нещо друго, не се знае нищо.

Аз да попитам колегата сдето не спи, от кояй град е, къде е гледал Спринта и т.н., малко повечко инфо. Щото знам един разказвач на истории, който има едно гаражче на Симеон (в София става въпрос) и Спринт и има и сериозни ментални проблеми. Роби се казва и е голям мърльо.

Здравей колега. Много ми е приятно Ники.
Значи разказвача е същия споменат от теб. Просто се вързах на колата, още не е моя, до края на седмицата ще ми се обади и ще ми каже какво цена ще ми обяви. Не ме интересува какъв е Роби чесно казано, аз съм метнал око на колата и просто не ми се кара голф 2 ка или нещо от сорта и затова реших да е нещо рядко и класическо. Имам спортна Лада и съм на ясно как се гледат двойно карбураторните автомобили и особено атмосферните. Надявам се да каже цена под 900 лв, ако си виждал колата, кажи и ти по-професионално мнение, какво да правя по въпроса.
П.С Не казах къде е колата, за да не иде някой друг да я вземе, че не мога да заспа като си легна :Д В неделя обеща да се обади и ще пиша какво е станало.

Поздрави!

Bobi_33
05-02-2011, 18:25
Здравей колега. Много ми е приятно Ники.
Значи разказвача е същия споменат от теб. Просто се вързах на колата, още не е моя, до края на седмицата ще ми се обади и ще ми каже какво цена ще ми обяви. Не ме интересува какъв е Роби чесно казано, аз съм метнал око на колата и просто не ми се кара голф 2 ка или нещо от сорта и затова реших да е нещо рядко и класическо. Имам спортна Лада и съм на ясно как се гледат двойно карбураторните автомобили и особено атмосферните. Надявам се да каже цена под 900 лв, ако си виждал колата, кажи и ти по-професионално мнение, какво да правя по въпроса.
П.С Не казах къде е колата, за да не иде някой друг да я вземе, че не мога да заспа като си легна :Д В неделя обеща да се обади и ще пиша какво е станало.

Поздрави!

Ами гледай най вече ламарините. Ако те са наред друго не те интересува. Гледай обстойно предния кош, гледай прагове, задни вежди. Гледай отделението, където седят парното, акумулаторът и сервото с конзолата на педалите. Под тях често гният тия коли и е кофти за кърпене точно там. Останалото се прави. Мотори, скорости и т.н. все още има.

Тая кола съм я гледал преди 6-7 години за последно, но и тогава не изглеждаше много добре. Още тогава разбрах, че Роби е повече човек на приказките.

Niki2105
05-02-2011, 19:39
И на мен ми изглежда човек на приказките. Интересно ми е къде си я гледал преди 6-7 години, като на мен лично Роби ми заяви, че колата стои от 8-9 месеца навън. И аз се хванах за главата и го питах до последно в какво състояние е карана, щом е с такъв вид.... :biker: Видно много време е стояла навън.Но всичко е поправимо.

Bobi_33
05-02-2011, 19:46
И на мен ми изглежда човек на приказките. Интересно ми е къде си я гледал преди 6-7 години, като на мен лично Роби ми заяви, че колата стои от 8-9 месеца навън. И аз се хванах за главата и го питах до последно в какво състояние е карана, щом е с такъв вид.... :biker: Видно много време е стояла навън.Но всичко е поправимо.

Ами Роби държеше едно гаражче-сервиз на ул. Цар Симеон до едно старо магазинче за части Алфа/Ланча/Фиат, близо до Ботев. Запознахме се в магазинчето, и така дълъг лаф. колата му седеше пред гаражчето и я оглеждах. Естествено той ме убеждаваше, че едва ли не колата му е единствена по рода си. На мен ми стана смешно, защото тогава все още се срещаха Спринтове и то не толкова рядко. Лъга ме тогава заразни части, че имал, къстъм стаб щанги дори и за отзад!!!!! Ала бала звънях му сума ти пъти, а той всеки път измисляше някакви оправдания и т.н.

drigata
06-02-2011, 14:57
Сега и аз ще намеся и ще кажа някой мой наблюдения относно боксерите и техните мотори.

Та по същество.....най дебелата риза на боксер е 1,3/1,4 и е 7мм в най тънкото место на ризата,а в най дебелата е 10мм.
Най тънката риза е на 1,7 и е 5-6мм в най тънкото на ризата ,а в най дебелият е 9мм.

Моя боксер е разстърган от 84 на 86 ,тоест по 1мм от стената на ризата или по точно оставаща дебелина на ризата е 5мм в най тънкия си край ,а в най дебелият е 9мм..
В момента колата е на 1,2бара холд буст и 1,4 пик и очаквана мошност около 260-270 коня,но това ще стане ясно след предвиденото дино.

За да бъда по точен ,ще ви кажа ,че на хондите ризите са мокри,тоест като на 155 8в и са с дебелина 2,5мм.,като се има изпредвид ,че ги турбинират и до към 300 коня нямат проблеми,може и сами да си направите сметка.

А относно шлайфа,ризите са ситнозърнест чугун,с много еднородна структура,така ,че няма значение дали мотора е шлайфан или не за неговият пробег.

Разликата е в качеството на частите и изработката,шлайфистите и прочие.

А оносно разхода,единственният боксер който се доближава до този разход беше на един приятел и се оказа ,че е имала газ и майсторите като са разпробивали карбураторите са изкривили дроселите,и другото което му беше,че бензиновата му помпа беше хвърлила платното и наливаше в картера и извън помпата.

Така ,че такъв разход ,не съществува реално!!!!!

Perdaha
07-02-2011, 00:21
и аз се съгласявам изцяло с колегата Дрига,малкото километри след ремонт ако има такива се дължат на некачествен ремонт със сигурност или лоша подръжка..

Niki2105
07-02-2011, 11:34
Аз обичам точните неща, а уговорката ни беше да се чуем в неделя и да ми каже цена :furious:
Аз му се обадих днес преди час и ми отговори че още не е премислил. Или прилага евтини търговески трикове и ще види че наистина имам голям мерак да я взема респективно ще и иска добра цифра..

Niki2105
08-02-2011, 13:22
Имаше колеги които искаха снимки, днес минах да я снимам: Надявам се да дадете вече по-конкретни съвети.


Съжелявам, но не знам как се качват снимки във вашия форум за това си позволявам да прибавя темата ми от тунинг бг.
http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=125&t=196264&p=2031317#p2031317

Поздрави! Ники!

sciiv
08-02-2011, 15:27
аууууу то купето е много зле...

kolev
08-02-2011, 17:16
зарязвай. това ако го изместиш от мястото му, сигурно ще се сгромоляса. то няма нито един панел да не е гнил. като гледам и тая влага вътре, интериора е капут заедно с ел. инсталацията, а не се знае и какво става в коша и отдолу.

GALIN4O
08-02-2011, 20:08
Колега знам, че мерак цена няма ама за това начинание ще трябват доста пари и нерви не, че искам да те откажа но ще бъде голям филм и то на ужасите :new_Eyecrazy:

Bobi_33
08-02-2011, 20:36
Колата изглежда направо плачевно в сравнение с това, което я помня преди години. Ако имаш условия за работа по нея и пари, а и свободно време и не бързаш да я подкараш се хвърляй във музиката. Няма нищо непоправимо на тоя свят освен изгубен човек, но тая кола иска много работа. Ако пък Роби и иска повече от 400-500 лв. му кажи да си я кара в Надин, защото реално толкова струва.

Niki2105
08-02-2011, 23:35
Той не звъни и си трае. Явно прилага тъпи търговски трикове, ама и аз няма да го потърся. Все пак затова пуснах темата тук защото има повече "експертни" мнения :) Мерси за мненията и все пак ще отбележа Роби какви пари й иска и какво ще стане на края ако изобщо се свържем :waving:
Да не забравяме че тези коли имат сантиментална стойност за собствениците и не е задължен да ми я продава.Но не виждам смисъл след 2-3 години ще става само за надин и не вярвам да се намери мераклия да я поправи :)
Поздрави!

sciiv
09-02-2011, 00:26
Тая обява гледал ли си:
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=33086&highlight=%EF%F0%EE%E4%E0%E2%E0%EC+%F1%EF%F0%E8%ED %F2

Niki2105
09-02-2011, 08:05
Не, не съм. Днес след училище ще се чуя веднага с колегата, за това си заслужава да се извадят пари, като гледам колите са в прилично за годините си състояние (говоря за сивата- старата) А черната .... :yes: :yes::big_flowers:
Мерси мерси мерси :)

staiger
09-02-2011, 10:28
Колега тия спринтове са перфектни,гледал съм ги лично и ако имах парите бих ги взел щото са уникални и нямат гнило и моторите са им са перфектни + това са Юбилейни .
А 4ерния спринт е уникално як отвсякъде

MrX
09-02-2011, 11:30
Колега тия спринтове са перфектни,гледал съм ги лично и ако имах парите бих ги взел щото са уникални и нямат гнило и моторите са им са перфектни + това са Юбилейни .
А 4ерния спринт е уникално як отвсякъде

До колкото удряна кола може да е перфектна .....
За гнило, докато не свалиш калниците и мокета само можеш да се надяваш( заблуждаваш), че няма гнило. Тия коли от завода излизат гнили и гният по-бързо от колкото можеш да кърпиш. Няма прекалено изгнил Спринт, стига да може човек да си позволи оригиналните ремонтни панели, но там говорим за едни други пари $$$$. Също няма Спринт качваш се и караш освен ако не си дал за него едни 5-6000 в европейски пари. Да ме извинява колегата от обявата, ама какво означава "юбилейни", за кой "юбилей" са правени и колко бройки са.
Пък този червеният, "разпиленият" самолет, няма човек който да ме убеди, че без вложени много средства и знания в 8 клапанов боксер, лети или лети повече от няколко теста. Една птичка пролет не прави, както и едни бутала страшилище също.

sciiv
09-02-2011, 12:12
Прав си колега,но ако си фен на модела и може да си го позволиш е по добре някоя от тия 3-те отколкото предната която не става за нищо освен за скраб,по евтино ще ти излезе.

staiger
09-02-2011, 12:46
има удар и удар,
колите съм ги виждал ,черната ми хареса най-много и ражди не видях има нови коли които само могат да си мечтаят за такова състояние за тия години,и ако ги бях видял преди да взема сегашната ми 33-ка ,сас сигурност бих се метнал на 4ерната .

montana
09-02-2011, 23:35
http://alfasud.alfisti.net/indexe.htm
Колега, в подраздела Production figures пише от кой модел колко са произведени. Имам предвид 1.7, подчертавам инжекцион, заводски инжекцион, не насаждан. Защо се водят юбилейни?, ами най-вероятно защото с тях завършва производството на този модел. От кого имам тази информация? От един майстор, мой приятел, през ръцете на когото са минали десетки спринтове и то когато са били нови.Името му няма да цитирам, той не членува във форума. Возил съм се в тази червената алфа преди около 7 години, тогава летеше, сега не мога да знам състоянието и какво е. Нейния собственик ми беше споделил, че му е излезнало доста солено да бъде преправена на 1.7 със разстъргване и тем подобни. до голяма степен този червен спринт е бил преработен с помощта и съветите на този майстор, когото споменах по горе! Само да вметна че при него още 2000 година имаше спринт Trofeo, от който са произведени около 450 бройки ако не се лъжа, беше си направил и спринт сabrio, който по късно разряза. Та от него знам че са юбилейни. Моите алфи няма да ги рекламирам, а и цената е толкова ниска заради кризата все пак !!! Простете ако съм ви натоварил нещо, всичко най !

mordohy
09-02-2011, 23:54
Както и в Тунинга се изказах, колата поне има линия и има от къде да се захване!
А, че е по-разумно да се вземе една 33-ка е друга бира.
То и това не говори за разум, ама въпроса е доколко имаш мерак и възможности.
Иначе на Питбула се продава 33-ката и е много вероятно в скоро време да варварствам по нея.
Има и други добри предложения!
Стига акъл да ти липсва!:bg:

Perdaha
10-02-2011, 19:17
Най-вече да ти липсва колега :)

TishO
11-02-2011, 20:45
Най-вече да ти липсва колега :)


Ти знаеш наи добре!!!!!!:mrgreen::drinking::sex::crazy::Tease:: respect::respect::respect::respect::respect::respe ct::respect:

Niki2105
16-02-2011, 21:26
Днес пак се обадих на колегата. Говорихме за цена от 800 лв и съм кажи речи съгласен да я взема, обаче той сега не вдига телефона. Ако утре като се чуем пак ми вдигне цената, ще търся друга.
П.С И 800 лв ми се свидят при положение че собственика не ми изглежда мой тип, ще съживя колата и ще живее втори живот, макар и да не е в него, трябва да се радва за самата кола и за младите мераклии. Ама айде де... http://tuning.bg/forum/images/smilies/icon_cry.gif

MogaTa
16-02-2011, 21:35
Според мен в това състояние паричките са много, някъде по-нагоре мисля че прочетох за цена около 500лв. та аз мисля че това е справедливата цена... но пак казвам алфа не се купува с акъл, а със сърце такаче :) :)

Niki2105
16-02-2011, 21:43
Преди малко се чухме и утре сутринта ще му се обадя, но ми се вижда че ме върти. Предложих му и вариянт на разсрочено плащане със заложени части които надхвърлят няколко пъти стойността на колата. И отказа :starwars:

Димитър
16-02-2011, 22:50
Здравейте! Аз по принцип рядко се включвам да пиша, но тук нямам никакъв избор. Роби го познавам от преди 10 години и тогава колата му беше много зле. Вратите имат дупки с диаметър 60-70 кв. см. Залепени са с тиксо, а отгоре кит и боя. Горещо умолявам колегата да не го купува дори и за 100 лева. Първо ще трябва да направиш ходовата част. Не би искал в движение да ти се изтърколи колелото. Освен, че не е престижно е и малко опасно. Ходова част се прави, като я подмениш цялата с нова. Ако тръгнеш да я правиш на парче, тъкмо ще закрепиш едното колело и то ще ти се изтърколи другото. Добре сблъскал си се вече с безумията на ходовата част.....изхарчил си 500-1000 лева , ако имаш пари да си купиш оргинални части от EBAY защото за старата ходова част-части в България няма. Лагерът уж същия като на33 , ама на-по-къс ти трябва за предната главина, карето и то почти същото, ама и то е греда. Като на 33 ама сгайка , а не с винт отпред при шенкела пък и то по-късо.Хайде намерил си стари, втора употреба за без пари. То и те умрели, но не толкова като твоите. Псуваш , плащаш и се молиш да издържат поне 1000- 2000 километра, като игнорираш чукането, тропането и луфта в кормилната рейка и събираш нови парички да я рециклираш, щото новите скъпи, а втора ръка ще е като твойта. Нямаш ли добро окачване Спринта е коварен. Върти се на 180 градуса като набиеш рязко спирачка, щото и спирачните апарати са заминали. Те също са важни за твоята безопасност, така че се набутваш и там-оправил си ги вече. Това че фаровете ти са слаби не те пртеснява, от лада стават с преправяне, ама пластмасовата решетка ти е по-голям проблем .Счупена, лепена, пак се е спукала и сега едвам крепи фаровете, които както си свикнал не светят. Парното ти е слабо и не топли, но ти и без това не го пускаш, защото като пуснеш парно и чистачки и стрелката на оборотомера/единствената, която на таблото все още работи/ започва да клюма надоло. парно няма, но ти зимата не смяташ да я караш колата, защото събираш пари за две нови зимни гуми и две втора употреба с ДОТ от времето на Тутанкамон. Трябва да сключиш гражданска отговорност пък и нов акомулатор иска ламята.......Отказваш се зимата да я караш и вместо това пишеш нова тема във форума - Хора двигателят ми е на умиране. Двигателят ти е кенеф и много хора са срали в него-шлайфали са го доработвали са го и това че харчи масло и цапа свещи не те притеснява, но лошото е че като загрее и губи мошност, а като изгасне не ще да запали докато изстине. учтиви съфорумници дават съвети , но не и пари. Най накрая от някой колега купуваш евтино полужив двигател , монтираш го без да го регистрираш и отново си в играта. Сега имаш време да обърнеш внимание на електрическата инсталация, да синхронизираш карбураторите и правиш сметки колко струва изкърпването и боята щото колелото ти в движение няма да се изтърколи вече, но ще изпадне вратата, чието стъкло не се сваля , а си застопорил с отверка. През това време Спринтчо , който е страдал достатъчно му писва и предния кош се откъсва и увисва като на ТУ 144 от ръжда. Та с две думи ето това е Спринта на Роби

Niki2105
16-02-2011, 23:26
Все още не съм се отказал от колата, но някак си парите ми се свидят, ако имаше за какво да се хвана и си дадем мъжка дума, да оправим колата и да я отпусне на по-ниска сума иди дойди, ама то щом трябва всичко изцяло да се преправя и евентуално както каза един колега в тунинг форума да караш ФРАНКЕНЩАЙН с линията на алфа спринт не си заслужава. Гледах и обявата на колегата който продава трите и там нещата поне са по-сериозни, щото не рисува колите. Роби разправя че е 1.7 била около 150 коня и сега има и форд ескорт 2.0 16 верига 150 коня, само че само с шлайф не знам как ще изкара от 1.7 без валове и нова смукателна и изпускателна система тея коне. Може и да съм малък, но имам някакъв реален опит с колите по край моя тунинг проект.
Точно тея алфи много ми харесват, но като се поразчета и разгледам почват да ми харесват и другите модели. Сега съм пуснал теми тук- там. Търся нещо от типа на опел манта, широко или спринт. Надявам се да помогнете с някой познат и да изнамерим читав Спринт.

След поста на колегата, дори и да не е точно тази кола за мен, поне няма да я мисля и съжелявам. Мерси колега. И всичко добро!

Perdaha
17-02-2011, 00:53
мм филм но наистина е нещо такова т.е. реалността,аз патя още с една форумна бегачка и хем е доста по нова 33-ка е,досега съм налял около 4000 лв. и скоро предстоят още около над 1000 лева. а това беше читава "бегачка",моя съвет към теб и всички които четат но не са се захващали със стари "бегачки"-ако имате голямо желание да наливате пари и сте голям фен и най-важното това не е основната ви кола и не зависите от нея давайте!
Във всички останали случай купете си Алфа но нека не е от колекционерските модели!
Читава кола за различните хора е различно понятие -понякога много странно даже!

MrX
17-02-2011, 07:54
със стари "бегачки"

Само не мога да си обясня кой ви излъга, че спринтовете са бегачки?!? Давам един не много пресен пример: преди години на караулката преди Нови Искър ме спира чичко за проверка и ми вика "Абе много спортна изглежда тая кола". Хората видят клиновидна форма и веднага е бегачка, пък то обикновен ръждивец.

TishO
17-02-2011, 08:03
Колега виждам те че търсиш някоя спортна класика при това двуврата ако не си намериш някои читав спринт мога да те насоча към 33-ките или 75-ците също са големи зврчета!!!!! Е успех с това което си решил да се захванеш и с удоволствие ще продалжавам да следя темата а и евентуално новата която ще почнеш след като земеш своята избраница!!!

Поздрави!!!

rijko
21-02-2011, 18:53
Аиде и аз като един потрошител да кажа.

КОЛЕГА СПОКО НЕ БЪРЗАИ!!!

Не че нещо но това нее колата за теб.Намери някоя с по малко рЪжда. Двигатели боксери се правят, аз лично сссчупих няколко защото съм си прост не за друго. Ама тая ръжда си е голямо приключение.
Разхода 20л.+ е и за боксер е много, виш с ръчкане боксерите 1,5 с карбовете 1,6 инж и 1,7 16В всичките 13-15 бензин.

П.С. Сега ми трябва вал за 1,5 боксер:jason2:

Niki2105
24-03-2011, 13:37
Здравейте пак, мисля, че другата седмица ще стана и аз един от вас.

Намерих Спринт- старият на дригата. 1.7 16 клапана боксеров мотор, много хора ми казаха, недей, ама други алфи не останаха, неговата алфа ме кефи как я е започнал, аз се занимавам с боди тунинг и ще я довърша и ще я направя да изглежда подобаващо за марката. Пък за вървежа не знам, ще ми е за евридей, до са съм карал вектра C16NZ, трябва да има разлика, хаха :calc:
МНООООГО СЕ ЗАПАЛИХ, Само да я взема, ще опиша подробно как като разбрах за спринт си промених виждането за автомобилите и особено алфа като цяло :noooo:

fiore
24-03-2011, 15:03
Аиде и аз като един потрошител да кажа.

КОЛЕГА СПОКО НЕ БЪРЗАИ!!!

Не че нещо но това нее колата за теб.Намери някоя с по малко рЪжда. Двигатели боксери се правят, аз лично сссчупих няколко защото съм си прост не за друго. Ама тая ръжда си е голямо приключение.
Разхода 20л.+ е и за боксер е много, виш с ръчкане боксерите 1,5 с карбовете 1,6 инж и 1,7 16В всичките 13-15 бензин.

П.С. Сега ми трябва вал за 1,5 боксер:jason2:

сори че чак сега ще те апострофирам, ама боксера 1.5 на спринта с ръчкане не се вдига до 12. въпрос на реглаж все пак.

Niki2105
24-03-2011, 15:50
А 1.7 цата какъв разход дава градско ориентировъчно- все пак е инжекционна? Ако не се кара много бързо- все пак има ограничения. Не че си купувам спринт, за да пълзя, но да видим впечатленията от този мотор :th_up: Благодаря колеги !

Niki2105
27-04-2011, 13:30
Фланец за спортен волан на спринт-а откъде да си купя и колко пари. Питах в два магазина за спортни волани за фланци за алфа ромео спринт, казаха да им я закарам на място и да мерят и да видят какви шлици ще паснат. Кажете вие откъде да си намеря такъв фланец, ако някой има напредстава. За състезателно ОМP с изнесен център ми трябва (със 6 дупки е попринцип) но такъв фланец за волан не намирам. Поздрави!