PDA

View Full Version : Проблеми с (code).помогнете



vladi85
06-02-2011, 05:35
колеги,помегнете.свети ми клуча(code) и няма палене,посаветваитеме какво да направа?благодаря преджарително!

myato
06-02-2011, 09:14
Колега,погледни това:http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48198&highlight=%E8%EC%EE%E1%E8%EB%E0%E9%E7%E5%F0&page=2
Предполагам,че е нещо подобно.

vladi85
06-02-2011, 13:59
Колеги даите oще нещо,няма оправяне,(code)продалжава да свети.
Пробвам и с двата ключа,почистих четеца на клуча(в ключалката),буксите влизащи в имобилаизера и няма никакъв ефект.

myato
06-02-2011, 14:20
Разкачи акумулаторът за половин,една минута и пробвай пак.

Pastora
06-02-2011, 14:23
Разкачи акумулаторът за половин,една минута и пробвай пак.
Ако не е проблем с четеца, тогава би трябвало да се оправи с разкачането на клемите, случвало ми се е след махане на акумулатор да светне, но с откачане на минуса за няколко минути се оправя.

vladi85
06-02-2011, 15:20
Колеги,пробвах и с сваляне на клемите на акумулатора и пак неиска.

myato
06-02-2011, 16:03
Единственото,което може да се каже дистанционно е да провериш,дали отива захранване до имобилайзера.
Остава да намериш някой ключар,дето се занимава с тези неща или грамотен жичкаджия,щото вече сме в зоната на боба.
Ако не си с един ключ,побвай с другия.

Mury
06-02-2011, 16:33
Провери бушона на ЕКУ-то,ако е изгорял остава да свети кода:grandpa::grandpa::grandpa::grandpa:Ако кажеш каква е колата,мога да ти кажа къде е :tongue::tongue:

DerMeister
06-02-2011, 19:06
Също зачисти релетата пред акумулатора. При мен бяха окислили, един хубав ден изгаснах и нямаше паленте заради code-то. Размърдах ги, лампата изгасна и запалих.

sirjordan
07-02-2011, 11:10
Да от релетата и аз имах такъв проблем миналата зима.Само че само с чистене едва ли ще се оправят ако са те , продават се струваха 10.50 или 11 лв ако не се лъжа.
(като проба можеш да пробваш да въртиш и някой да чуква с една отверка по корпуса на релетата :) )

Mury
07-02-2011, 13:16
Да от релетата и аз имах такъв проблем миналата зима.Само че само с чистене едва ли ще се оправят ако са те , продават се струваха 10.50 или 11 лв ако не се лъжа.
(като проба можеш да пробваш да въртиш и някой да чуква с една отверка по корпуса на релетата :) )

То ако няма захранване или маса релето,може да си чукаш до догодина:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

vladi85
08-02-2011, 22:19
колеги,проблема продулжава.кажетеми как да стигна до компютара и да го сжаля,зада смена и него и имобилайзера,четеца,ключа зада видим каде е проблема?
пробвх с всичко което ме посаветвахте,но промени нямасше

Колега, моля положи малко старание в писането! Тук е форум, не чат.
tonov

WarsteineR
09-02-2011, 21:05
И при мен е така колега, проблема е че иммото си е изгубило кода по някакъв начин. За сега не сме решили проблема, но когато го оправим ще ти напиша как... засега знам че трябва да се преинсталира еку-то и по някакъв начин да се премахне имобилайзера, но сега не позволява достъп тъй като има записана грешка с проблем в имото. Колегата ОЕМ може да даде повече светлина по случая, но най-добре след като го оправим :cold:

junior
09-02-2011, 23:22
Колега и на мен ми направи този проблем, но си го оправих по доста елементарен начин. Незнам дали при теб ще стане, но пробвай. Вкарай ключа, заварти го леко се едно на една четватр преди да даде на контакт, натисни копчето, което е на смата ключалка и продалжи да вартиш ключа и едновременно да натискаш мкопчето докатo не даде на контакт. Аз така направих и стана изгасна лапчката с ключа и запали. Да но сам ти бил полезен.

oem
10-02-2011, 09:41
И при мен е така колега, проблема е че иммото си е изгубило кода по някакъв начин. За сега не сме решили проблема, но когато го оправим ще ти напиша как... засега знам че трябва да се преинсталира еку-то и по някакъв начин да се премахне имобилайзера, но сега не позволява достъп тъй като има записана грешка с проблем в имото. Колегата ОЕМ може да даде повече светлина по случая, но най-добре след като го оправим :cold:

Ти си сложен случай. При колегата е доста по-лесно отстраняването на проблема. :)

Колегата ако каже от къде е може да му се помогне.

Mury
10-02-2011, 12:59
колеги,проблема продулжава.кажетеми как да стигна до компютара и да го сжаля,зада смена и него и имобилайзера,четеца,ключа зада видим каде е проблема?
пробвх с всичко което ме посаветвахте,но промени нямасше

Колега, моля положи малко старание в писането! Тук е форум, не чат.
tonov
ЕКУ-то е под краката на пасажера отпред,повдигаш мокета,отстрани има лепка,отдолу има черен капак с две рапидки,махаш го и отдолу е компа.

П.С.Има един лесен вариант,може да го пробваш,намираш кутииката на имобилайзера,седи под волана леко вдясно,и и изваждаш големия куплунг за 10 мин.,после го слагаш и пробваш.Аз съм разблокира 2 имобилайзера така:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

kluchar
17-02-2011, 00:11
Колега оправи ли колата .
Ква е дизел бензин и коя година е
Може да се махне кода ако е от него или да се презапишат ключовете .
Може да има другаде проблем ама трябва да се види мона място.

vladi85
17-02-2011, 21:10
Колеги,оказа се окислено и скъсано кабелче,на един от трите бушончета,намиращисе в котииката до акумолатора.
Благодаря ви колеги за помоща!

Mury
18-02-2011, 12:39
Колеги,оказа се окислено и скъсано кабелче,на един от трите бушончета,намиращисе в котииката до акумолатора.
Благодаря ви колеги за помоща!

Бушона на ЕКУ-то,бях сигурен че е това:thumbup::thumbup::thumbup:

kluchar
19-02-2011, 19:31
Иначе може сда се махне и да си нямаш пробем
поне на коли до около 2000 става .

oem
20-02-2011, 13:30
И на коли след 2000 става колега :) И след 2008-ма става също :)

GammaRay
22-04-2011, 09:09
Разкачи акумулаторът за половин,една минута и пробвай пак.

При мен, ситуацията беше следната -

Бях във Франция за 2 месеца.През това време акумулатора "паднал".Свалям го(цяла нощ беше откачен) и на сутринта го слагам зареден.Индикацията за код свети заедно с инжекциона.Какво ли не правих :

1. Свалих всички релета отпред, почистих клемите, даже ги разглобих и им почистих "котвите".
2. Прегледах всички бушони.
3. Измерих индуктивния пръстен на имобилайзера.
4. Изключвах пак акумулатора.
5. Натисках всевъзможни комбинаций с педалите и т.н.

Оказа се, че е натрупана грешка(най-вероятно от "падането" на акумулатора) в ECU-то.Каквото и да правите -решението е откачане на клемите на акумулатора и закъсяване за около 1 мин.Налага се поради причината, че в ECU-то, има кондензатори които даже и да няма напрежение към него - "помнят".

Аз така реших моя проблем.Дано бъда полезен.

FuckIt
15-08-2011, 14:22
Какво ще рече закъсяване?