View Full Version : Проблем с Алфа Ромео 145 1.3 боксер
Привет колеги.Проблема с алфичката ми е следния:
Когато е студена(не е работила 1 час)има едно страхотно тресене,когато я запаля(мотора се тресе яко).Изчавам я 5 мин да поработи и се оправя...Смених свещи и пак същото:?После елкон и се оказа,че няма проблеми по тоците.А "майстори неможаха да ми влезнат в компютъра...Та това клатене много ме тормози и ще ви бъда много благодарен ако ми съдействате! Благодаря ви!:flowers:
marian2784
09-02-2011, 19:43
Абе то ако клати когато е студена значи има проблем с нещо,може би датчика за температурата на мотора да показва грешно и да прекъсва нещо.Дай малко повече инфо как загрява доколко градуса,има ли газ и да видим.
Ами газ няма.Загрява в нормите
marian2784
09-02-2011, 19:49
А кабелите ти как са,гледал ли си да не правиш дикотека под капака.Нямаше да е лошо да замериш датчика,но е заврян няма да ти казвам къде,защото ако подава сигнал че е топла а тя е студена може да бърка нещата и да не се хване на диагностика защото колата ще е загряла.
Ами спрямо това,което ми казаха майсторите всичко по тоците е добре
marian2784
09-02-2011, 20:07
Ами не знам аз за това се сещам,а ако кажеш студена ли я включиха към елкона може и да се сетиш какво имам в предвид.
Нищичко немога да се сетя колега,младок съм и не разбирам много много(едва на 19 години) А колкото до това дали студена са я закачили-незная,оставих им я вечерта преди затваряне и са я качили сутринта(не съм присъствал)
marian2784
09-02-2011, 20:19
Aми явно не е датчика но аз нямам друга идея.sorry
marian2784
09-02-2011, 20:37
Ами по принцип и моя 2-3 минути е по шумен сега "докато си нареди цилиндрите",но нищо сериозно.
А като е загряла колега при по-рязко подаване на гас или при дадени моменти при паркирване някакви леки детонации има ли,моята беше прескочила зъб и центровката и се беше преебала и уж нормално си върви но осещах сякаш нещо....като цяло как е с вървенето ?
Освен центровката се сещам и за бензинова помпа ако налягането и е поотслабнало дюзи за чистене дросел.....като цяло ако и направиш една такава профилактика с почистване и мерене на налягането на бензина мисля ще се установят нещата!
А като е загряла колега при по-рязко подаване на гас или при дадени моменти при паркирване някакви леки детонации има ли,моята беше прескочила зъб и центровката и се беше преебала и уж нормално си върви но осещах сякаш нещо....като цяло как е с вървенето ?
Освен центровката се сещам и за бензинова помпа ако налягането и е поотслабнало дюзи за чистене дросел.....като цяло ако и направиш една такава профилактика с почистване и мерене на налягането на бензина мисля ще се установят нещата!
Сменяй кабели и свещи
Сменил съл свещите,а елкона казва,че няма проблеми по тоците...
Стъпково моторче?Ако е много мръсно да се почисти.То отговаря за ниските обороти/регулира въздуха/ на празен ход.
Та сега днеска установих,че след тия майстори колата върви още по-зле!Буквално като трактор,както и започна да мени оборотите 1000-2000...
alex.ganka
10-02-2011, 21:11
Та сега днеска установих,че след тия майстори колата върви още по-зле!Буквално като трактор,както и започна да мени оборотите 1000-2000...Здравей,да провери си моторчето за оборотитте почисти го!Аз имах проблем с оборотите и проблема ми беше в жилото но газта,беше паднало едно като гумичка и се беше олабило жилото на газта ту ниски ту високи.Там има и е като метална халка ако несе лъжа за регулиране на жилото!Аз така си оправих оборотите,провери и там!Успех
Такова държане на мотора подсказва за много неща, но най-вече за МАП сензора. Провери му маркуча за вакуума.Да не е запушен или скъсан. Както и всички останали маркучета по колектора.
Препоръчвам ти да извадиш и сложиш отново всички букси , като ги огледаш внимателно. Особено на ТПС и МАП сензора.
После минаваш на ангренажните ремъци!
Зад бобините, в кожуха на съединителя, отгоре, има една тапа. Махаш я и въртиш коляновия вал, до като дойде едно Т на белега.
Аз по принцип махам свещите и на първи цилиндър с отверката търся ГМТ, а после с Т-то само доуточнявам, защото белега понякога е трудно видим.
Отпред на капаците на ангренажните колела, точно отгоре има по една гумена тапа. Махаш тапите и гледаш!
В ГМТ трябва и на двете колела да си личат белезите.
Ако не се виждат, значи е избягал някой зъб.
Често срещана простотия!
Успех!
Такова държане на мотора подсказва за много неща, но най-вече за МАП сензора. Провери му маркуча за вакуума.Да не е запушен или скъсан. Както и всички останали маркучета по колектора.
Препоръчвам ти да извадиш и сложиш отново всички букси , като ги огледаш внимателно. Особено на ТПС и МАП сензора.
После минаваш на ангренажните ремъци!
Зад бобините, в кожуха на съединителя, отгоре, има една тапа. Махаш я и въртиш коляновия вал, до като дойде едно Т на белега.
Аз по принцип махам свещите и на първи цилиндър с отверката търся ГМТ, а после с Т-то само доуточнявам, защото белега понякога е трудно видим.
Отпред на капаците на ангренажните колела, точно отгоре има по една гумена тапа. Махаш тапите и гледаш!
В ГМТ трябва и на двете колела да си личат белезите.
Ако не се виждат, значи е избягал някой зъб.
Често срещана простотия!
Успех!
Благодаря колега!Ама ако можеш да ми изясниш какво означава представлява,означава и каде се намира този сензор,ще бъде супер!
---------- Post added at 14:10 ---------- Previous post was at 14:09 ----------
Също и ако може да ми кажете каде се намира този кабел за диагностиката понеже майсторите немогат да го намерят... Алфа Ромео 145 1.3 боксер 1997г.
marian2784
11-02-2011, 19:39
MАП-а е отгорте на колектота,черно правоъгълниче с два болта закрепено,няма маркуче директно върху колектора,буксата е като застанеш отпред до лявото бомбе на амортисьора с 3 кабелчета е,може да са я натъпкали зад кутията на филтъра или под дунапрена в ъгъла.
мда най вероятно са ти я забили някъде буксата но трябва да е от страната на пасажера...
Благодаря ви! Сега в крайна сметка се оказа,че ангренажният ремък е прескочил зъб.Ще ги сменям и ще споделя :p
много познато незнам как точно се обеснява но и при мен беше станало с нов ремък и аз си галя колите но....коли с характер.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.