View Full Version : проблем с помпата на съединителя и скоростите
Значи колеги проблема е следния , това ми е първата алфа и преди няколко седмици взе да ми прави проблем съединителя , не искаше да включва 1-ва и задна скорост , особено като е студена , реших да я закарам на майстор , та същия този майстор я гледа и каза че нищо и няма по помпите и маслото било на максимум в кутията и каза че проблема е някаде във съединителя. След това реших сам да проверя вапроса и реших да обезвъздуша , но след като отворих пропката за обезвъздушаването я мъчихме 2 часа да я обезвъздушим и не успяхме, видях че като стисна маншончето на горната помпа и протича спирачна течност и се отказах от обезвъздушаването , четох тука във форума разни теми и разбрах че може да е от горната помпа и така днес се реших да я свалям и отремонтирам , свалих я , отворих помпата и смених гумичките , след това я монтирах отново , обезвъздуших и за малко се втвърди педала и слад като исках да изкарам целия въздух и пак омекна , та имам 2 въпроса , първият ми въпрос е ако сменя помпата дали ще имам пак проблеми после и другия ми въпрос е дали след като всичко е наред вече с помпата ще имам проблеми със включването на скоростите ?! Благодаря ви предварително за отговорите
Alexandrov70
19-02-2011, 17:42
Много често смяната на гумички не дава резултат , тъй като цилиндъра е прецакан(с язви и ръжди)Нужно е или да се смени цялата помпа , или да се шлайфа цилиндъра и да се поставят гумички по размер.Това го прави фирма настев , но аз бих купил нова помпа.
а дали после ще могат да си включват скоростите или трябва и маслото да сменя , защотот силно се самнявам да прави проблем от самия съединител , защото преди да вземе да прави мизерии помпата си отделяше от долу , а това е признак на добро феродо нали така
endeavour
19-02-2011, 19:49
а дали после ще могат да си включват скоростите или трябва и маслото да сменя , защотот силно се самнявам да прави проблем от самия съединител , защото преди да вземе да прави мизерии помпата си отделяше от долу , а това е признак на добро феродо нали така
Първото сигурно нещо дето трябва да направиш е да сложиш нова помпа.След това ако останалите неща са ти в ред,не би следвало да имаш проблем със скорости. А масло се сменя или ако му е дошло времето, или ако досега не си го сменял, или ако не го знаеш кво е, а трябва да се долее... Естествено и ако го знаеш кво е,ама не е за тая кола.;-)
добре , благодаря много са саветите , иначе по темата , незнам какво е малсото и незнам от кога не е смяноно , но знам че майстора каза че не било и за доливане , било до пропката , така че ако има проблем и след смяната и не се оправят скоростите ще сменя маслото с такова за тази кола :)
PEPI-2ALFA
21-02-2011, 18:22
..., обезвъздуших и за малко се втвърди педала и слад като исках да изкарам целия въздух и пак омекна , та имам 2 въпроса , първият ми въпрос е ако сменя помпата дали ще имам пак проблеми после...
Има една тънкост, която може и да сте пропуснали. По време на обезвъздушаването трябва да се долива, защото след няколко напомпвания нивото пада и отново гълта въздух. Може да ти звучи глупаво, но ... не е. Просто за помпата на съединителя се взима масло от високо място и уж има в казанчето, а си дръпнал въздух.
А за въпросите - след като смениш помпата, проблемите, които тя е създала ще изчезнат. Успех.
Наистина смени си работното цилиндърче с ново , защото и при мен с гумички не стана. На всичкото отгоре след това смених и самата помпа. Някои колеги ми казха , че след цилиндър се сменя и помпа, но аз не повярвах. Е, смених я!!!
nikola_78
23-02-2011, 20:38
като натиснеш съединителя, има ли някакъв шум (от лагер) може проблема да е долу съединителя
значи колеги , смених помпата , обезвъздуших и докато го правех доливах спирачна течност , то тук ОК , колата тръгна да върви без проблеми в скоростите , но вървя точно 20 мин. след което педала взе да пада малко по-малко надолу и надолу , сега вече подчти няма ход на педала , а интересното е че не губи спирачна течност , някой има ли идея от каде може да дърпа въздух или проблема е друг не е от въздуха , благодаря предварително
---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ----------
колега няма шумове като натисна съединителя , както писах по-горе , съединителя отделя много от долу което е знак че е с хубаво феродо , но иначе няма и шумове като го натисна , естествено за тази цел трябва и да работят помпите
значи колеги , смених помпата , обезвъздуших и докато го правех доливах спирачна течност , то тук ОК , колата тръгна да върви без проблеми в скоростите , но вървя точно 20 мин. след което педала взе да пада малко по-малко надолу и надолу , сега вече подчти няма ход на педала , а интересното е че не губи спирачна течност , някой има ли идея от каде може да дърпа въздух или проблема е друг не е от въздуха , благодаря предварително
---------- Post added at 22:34 ---------- Previous post was at 22:33 ----------
колега няма шумове като натисна съединителя , както писах по-горе , съединителя отделя много от долу което е знак че е с хубаво феродо , но иначе няма и шумове като го натисна , естествено за тази цел трябва и да работят помпите
Смени и работния цилиндър(като махнеш акумулатора със стойката се вижда дали сълзи или тече), после хубаво обезвъздушаване, обикновено помпата и цилиндъра умират заедно или в кратък период от време. При мен беше същото.
ами това е , че не сълзи , нито тече , даже като стисна маншончето и е много сухо , нямам обяснение на проблема ми , и колкото повече стои колата в покои без да се кара толкова повече пада педала
nikola_78
26-02-2011, 19:04
аз имах подобен проблем, не губих течност а трудно включвах скоростите и ти 1 и R , провери има ли ход вилката
По мое скромно мнение или си попаднал на гумички ментенце,или корпуса на помпата ти е мъртвец.Съвета ми е пълна проверка на системата,включително маркуча между помпата и работния цилиндър.Успех
благодаря на всички за мненията и помоща която ми оказахте , всички ми помогнахте по-малко , проблема се оказа че иска обезвъздушаване още , пустия въздух още го е имало , днес обезвъздуших и край на проблемите и със скоростите и със всичко :) пак благодаря
don_pepone
02-03-2011, 11:31
Молим, молим.
А някой дали не знае откъде да си купя маркучът между помпата на съединителят и работното цилиндърче на кутията?
некои може ли да ми каже от каде се обезвъздушава съединителя:gruebel:
на помпата има щуцер, същия като на спирачките.
благодарство за бързия отговор,отивам да го прегледам:prescription:
некои може ли да ми каже от каде се обезвъздушава съединителя:gruebel:
Ако ти е 2.0 колата,има лесен достъп до пробката на работния цилиндър-може да се достигне изпод колата без много завиране,че май и отгоре може.Направи го както си пише в книжката обезвъздушаването-намъкваш шлаухка 5 мм мисля,че беше, на пробката и потапяш другия край на шлаухката в съд със спирачна течност.Отгоре доливаш в казанчето.От личен опит мога да ти кажа,че съединителят се обезвъздушава с не повече от 10 напомпвания,ако се прави както трябва.Ако щеш вярвай,аз си го обезвъздуших сам,като подпирах педала с една тръба в крайно долно положение.Номерът е следният:завиваш пробката,доливаш казанчето и издърпваш педала нагоре.След това отвиваш пробката и натискаш педала докрай и по някакъв начин го задържаш плътно натиснат.След това пак завиваш пробката,доливаш казанчето и дърпаш педала.Целта е системата да върти течност само в едната посока-от казанчето към работния цилиндър,за да не връща въздуха обратно ;) И наистина става много бързо,ако се прави както трябва-ако помпиш като улав и не става,значи нещо не е наред или не го правиш добре :) Дано да съм помогнал с мойто аматьорско обяснение :)
mimouzunov
08-06-2011, 22:16
Ако ти е 2.0 колата,има лесен достъп до пробката на работния цилиндър-може да се достигне изпод колата без много завиране,че май и отгоре може.Направи го както си пише в книжката обезвъздушаването-намъкваш шлаухка 5 мм мисля,че беше, на пробката и потапяш другия край на шлаухката в съд със спирачна течност.Отгоре доливаш в казанчето.От личен опит мога да ти кажа,че съединителят се обезвъздушава с не повече от 10 напомпвания,ако се прави както трябва.Ако щеш вярвай,аз си го обезвъздуших сам,като подпирах педала с една тръба в крайно долно положение.Номерът е следният:завиваш пробката,доливаш казанчето и издърпваш педала нагоре.След това отвиваш пробката и натискаш педала докрай и по някакъв начин го задържаш плътно натиснат.След това пак завиваш пробката,доливаш казанчето и дърпаш педала.Целта е системата да върти течност само в едната посока-от казанчето към работния цилиндър,за да не връща въздуха обратно ;) И наистина става много бързо,ако се прави както трябва-ако помпиш като улав и не става,значи нещо не е наред или не го правиш добре :) Дано да съм помогнал с мойто аматьорско обяснение :)
Работните цилиндри може да са на различни места... Има два вида...
Работните цилиндри може да са на различни места... Има два вида...
Да,при моята може,но май при другите е по-навътре и без да се свали стойката на акумулатора,и една камара маркучи не става :yes:
[QUOTE=Dimicha;897958]Ако ти е 2.0 колата
1.9тд е,от горе не се вижда нищо,явно на канал требва да се качи:lupe:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.