PDA

View Full Version : проблем с алтернатора



reza4kata_
19-02-2011, 20:17
Здравейте колеги проблема ми е следния на празен ход без включено абсолютно нищо при измерване ми дава стойности 14 - 14.2 волта като включа светлините парното и радиото пада до 13 - 13,2 макс.Смених реле регулатора на алтернатора проверих всички кабели проверих за утечки зареждах самия акумулатор цяла вечер.Акумулатора е купен преди няма и година.Помагайте защото вече нямам идея от какво може да е пък е зима и си трябва колата мерси предварително

RaIDeR
19-02-2011, 20:38
Само не разбрах какво не ти харесва ?

reza4kata_
19-02-2011, 20:59
еми това че зарежда на 13,2 това е супер малко трябва да е над 13,6 и немога да открия къде е проблема и постоянно ми пада акумулатора от това даже няколко пъти в движение колата напрао щеше да угасне наложи се да изключа абсолютно всичко даже и светлините

RaIDeR
19-02-2011, 22:30
Амиии бъркаш се ! Тука няма нищо общо тока , кой те е излъгал незнам . Търси теми из форума за проблем с оборотите .

reza4kata_
19-02-2011, 23:19
абсолютно никакъв проблем нямам с оборотите и ако може да ми обясниш защото все още сам в началото на тия неща какво общо имат оборотите с алтернатора тока и зареждането иначе изчетох всички теми мисля че дори имаше и една твоя озаглаване не зарежда батериту и така омразна ми да ходя по сервизи да ми казяат ми то слабо зарежда ама голям чудо еми да голямо чудо е немога да си ползвам колата секи път като сляза незнам дали ще запали и дали на светофара няма да ме остави

Wiliams
20-02-2011, 04:49
Здрасти Колега!
В Електро сервиз бачкам и мога горе долу да гадая защото не съм виждал дори колата но:
1.Отиваш при акумолаторчик,и с товарна вилка проверявате акумолатора...(не трябва да се доверяваш на всеки,ако имаш твой човек най добре)...
2.Ако всичко е наред сваляш генератора и проверяваш(при положение,че си сменил релето),колектор,статор,ротор...
3.Ако пак всичко е наред си виж ремъка:дали е стегнат като хората или дали не е заминал вече...
4.Ако не е ремъка може да е шайбата-да е заминала...
5.Ако всичко е 6 и пак има проблем трябва просто да потърсиш елетро сервиз с добро мнение от страна на клиентите за да ти кажат какво да правиш от там насетне...
Поздрави!!!

mordohy
20-02-2011, 09:32
Ей!
Ще ви бия!
Колега, по-долу някъде има много подробно описано , точно твоето положение, което е характерно за половината кочини тука.
Махни кабела от динамото и мериш на диоди. На силовите клеми трябва в едната посока да е безктайност, а в другата над 950 ома. Ако е по-малко е или диод или статорна намотка. На малката клема трябва да е половината от съпротивлението на другите две.
Ако и там е наред си виж ремъка и силовия кабел.
Ако пак прави същите мизерии, динамото в коша и един от 145/6 и си на шест!

RaIDeR
20-02-2011, 13:17
Пак ви казвам проблем в тоците няма тая кола добар е волтажя за наще кочини си е цвете даже ! Колата не може да ти гасне поради липса на ток и то когато има по-вече от 12 волта при работещ двигател ,а за да не можеш да запалиш щот няма ток трябва да не може да върти стартера и цялото ти табло да огасват всички лампи като мачиш да запалиш . Не се хаби да тарсиш проблема в тоците ,че Иво ще ни изсели :Д гледай теми за оборотите на празен ход има много писано и може да е от не едно или две неща .

reza4kata_
20-02-2011, 14:18
мерси за саветите колеги като се постопли малко времето ще пробвам всичко и ще ви кажа резултата

kolev
21-02-2011, 10:36
измери си най-добре на изхода на алтернатора директно какво дава и пробвай с друг мултицет , тоя да не те лъже.

mordohy
21-02-2011, 11:00
измери си най-добре на изхода на алтернатора директно какво дава и пробвай с друг мултицет , тоя да не те лъже.
Спри да даваш ценни съвети и изрови темата за динамото!
А това дет си ми го пратил...:bangin:
Колега, ако хептен не става, ще ти пратя работещо динамо!

kolev
21-02-2011, 12:33
тя темата закачена първа отгоре.
иначе на мен ми се изясни мистерията с 33-ковите алтернатори. тия бошове могат да дадат максимум 22-23 ампера на празен ход преди напрежението да падне под 13,7-13,8 волта. за това ,че колата трябва да се изреже след като се запали за да зарежда алтернатора е виновна крушката на таблото. първите серии са правени с алтернатор магнети марели който иска лампа на таблото 1,2вата , обаче след смяната с бош алтернатори , не са променили лампата, която за тях трябва да е поне 2-2,3 вата. сменяйте я или правете мода с резистора. а пада на напрежение идва обикновено от окиси по дебелите кабели на алтернатора.
па на табе ако ти е люта ракията, ще се сърдиш на брата :drunk:
иначе вчера дадохме ток на бубините директно на буксите, ама без ефект. а с твоя комп , поне според мен , колата изтегля добре и се движи както трябва. тука не знам шефа какво ще каже . остава газта да настроим.