Log in

View Full Version : Отново проблем с парното



AntiLuuP
24-02-2011, 00:11
Отново парното отказа да работи на 1-2-3 степен. Колата е 146 1.6 т.с.
Парното си бачкаше, спрях колата загасих я след около 30-40 мин качвам се паля и парното бачка само на 4 степен. След малко си тръгнаха и ниските степени но пак спряха. Прибрах се напъхах се под жабката и свалих "нещото" с намотките (където беше проблема миналия път - блок за управление май се води), но нищо - всичко си беше както трябва. Монтирах го обратно и отново си тръгнаха ниските степени, но пак от казаха и повече не тръгнаха. Бушоните съм ги гледал десетнайсе пъти всичко си е ок. Ключа за степените(потенциометъра) съм го свалял и разглобявал и проблема е почти невъзможно да е от там. Зад ЦД-то има някакви релета, които помагат явно за отваряне и затваряне на клапата и за климатика (не е климатроник), има ли някаква вероятност да има реле и за 1-2-3 степен и ако има евентуално ако може да ми дадете жокерче. Само на 4та степен не се издържа бученето и на всичкото отгоре ми охлажда двигателя в тия студове.
Благодаря предварително!

mdedov
24-02-2011, 10:06
zdr.kolega I as imam s16tia problem na mene duha samo stodeno i misla 4e motor4eto ne otvarj klapata. Pisal s1m do voruma ,no nikoi ne mi pisa. Vie kazvate 4e ima bo6oni za tam mola pi6i koi sa i kade sa:handshake:

AntiLuuP
25-02-2011, 16:08
Бушоните са там където са всички - долу в ляво до съединителя, има и други релета които са зад ЦД-то, достъпа е като на пасажерското място в краката махнеш капака в ляво :) А за топлото и студеното клапата е на жило, също и регулатора за духането (крака, горе долу, прозорци). А вече ключа за степените е с кабели и прост механизъм вътре :) Клапата за въздух вътре/вънка също е на ток.

tonov
25-02-2011, 16:18
Управлението топло/студено е различно за колите преди и след вътрешния фейс. Тези преди са с жило. Тези с автоматичен климатик фейс лифт са с моторче.

Към колегата mdedov:
Моля прочети правилата на форума и пиши на кирилица занапред.

Иначе по проблема ти - може да е от много неща, така трудно може да се прецени. Поне дай повече информация за колата - коя година е, има ли климатик и т.н.

AntiLuuP
25-02-2011, 17:44
.......
Иначе по проблема ти - може да е от много неща, така трудно може да се прецени. Поне дай повече информация за колата - коя година е, има ли климатик и т.н.

Аз съм писал че е с климатик, не с климатроник с вътрешния фейслифт е, клапата топло студено е с жило доколкото си спомням. 97г по средата е колата, май е от последните с барабан отзад.
Разглобявал съм таблото, почти цялото миналата зима и тогава "коста" ми каза къде е проблема и го оправих и нямам спомен да е имало няква сложнотия ама знае ли човек...

tonov
25-02-2011, 17:51
Аз съм писал че е с климатик, не с климатроник с вътрешния фейслифт е, клапата топло студено е с жило доколкото си спомням. 97г по средата е колата, май е от последните с барабан отзад.
Разглобявал съм таблото, почти цялото миналата зима и тогава "коста" ми каза къде е проблема и го оправих и нямам спомен да е имало няква сложнотия ама знае ли човек...

Въпроса ми беше към mdedov ;)

Реле за степените няма :( Може да почнеш да мериш дали идва напрежение до блока при различните степени. Премери и самите резистори, някакви малки стойности са.
Като последен вариант може да пробваш с друг резисторен блок.

AntiLuuP
25-02-2011, 18:38
:drunk: Щом няма релета остав а блока, кофти контакт или скъсан кабел .. Благодарско :)