Log in

View Full Version : Не пали



TheLemonSong
28-02-2011, 13:32
Пичове, дайте съвет моля.

Не иска да запали-върти, но не пали.Сиптоматиката е същата, като в случайте, когато не разпознава ключа, с малката разлика, че не ми свети индикацията "ключ" на таблото.BTW по принцип имам проблем с разпознаването на ключа, но като цяло никога не се е държала толкова недружелюбно - вече 4-ти ден не пали.

Ако проблемът е записана грешка, поради неразпознаване на ключ, според вас има ли вариант, чрез откачане на акумулатора за известно време да пренебрегне тази грешка?
ПП
Проблемът е, че е пред офиса, който е извън града и май тябва да ползвам пътна помощ.

Megadet
28-02-2011, 13:57
Колега за каква кола става въпрос? Може да е от датчик на колянов вал.

endeavour
28-02-2011, 14:07
Пичове, дайте съвет моля.

Не иска да запали-върти, но не пали.Сиптоматиката е същата, като в случайте, когато не разпознава ключа, с малката разлика, че не ми свети индикацията "ключ" на таблото.BTW по принцип имам проблем с разпознаването на ключа, но като цяло никога не се е държала толкова недружелюбно - вече 4-ти ден не пали.

Ако проблемът е записана грешка, поради неразпознаване на ключ, според вас има ли вариант, чрез откачане на акумулатора за известно време да пренебрегне тази грешка?
ПП
Проблемът е, че е пред офиса, който е извън града и май тябва да ползвам пътна помощ.

Нищо не пречи да пробваш с откачане на акумулатора,но подобни номера ми е правила при слабичък акумулатор... Така че пробвай и с друг,може и с кабели. Друг е въпроса ,че и при скапан датчик на коляновия вал се държи по същия начин. Трудно е да го усетиш на място.

TheLemonSong
28-02-2011, 15:09
Колеги, става въпрос за 166, 2.4 JTD, 1999, 136hp.
А иначе акумулатора е без проблеми, в това съм сигурен.
Колко пари е въпросният датчик?
Питам, защото под наименованието "датчик на коляновия вал" намирам няколко варианта ( датчик обороти; управление на двигателя; запалителен импулс; положение на разпределителния вал и.тн)

Megadet
28-02-2011, 15:28
Мисля че беше около 50,60лв но не съм сигурен.

vnimavai
28-02-2011, 17:52
Тука има все проблеми от твоя род, всички на 166, даже и на 156, 2.4, според мен, 90% сочат към датчик на колянов/разпределителен вал и към качествена диагностика, погледни ги когато имаш повечко време, полезни са.....

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=49567&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=56509&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=37305&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2 - последното мнение !
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=35459&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=50344&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=48514&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=44255&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=43967&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=42590&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=39070&highlight=%E4%E0%F2%F7%E8%EA+%EA%EE%EB%FF%ED%EE%E2

TheLemonSong
28-02-2011, 19:45
Благодаря!
Междувременно и след 5-дневни опити взе, че изведнъж запали.Странно.
Сега е при Рокера за диагностика.Утре ще има резултат, надявам се.

Megadet
28-02-2011, 19:47
Колега да не е била замръзнала нафтата, ще чакаме да видим какво ще излезе на диагностиката.

sonchev
28-02-2011, 20:35
здравеите колеги, искам да попитам, свети ли некаква лампа за грешка като на пример (диузата) която е на таблото. според мен това явление може да е от мн работи, но ако е датчик е този на распределителния вал. споделиям си мнението. успех :cheers:

endeavour
01-03-2011, 11:27
Колега да не е била замръзнала нафтата, ще чакаме да видим какво ще излеле на диагностиката.
То и при тия никакви студове ако замръзне нафтата...

Linkestis
04-03-2011, 13:57
На Кадафи нафтата мръзне спокоино и при минус 5
личен опит :)

b0jo
12-04-2011, 19:01
и при мен пали мн тромаво сутрин и ако е седяла повече от час загасена, но запалели няма проблем след това може да си гасиш и палиш колкото си искаш,имали начин да пада нафтата или е датчик и при мен

Jivko7777
12-04-2011, 19:28
и при мен пали мн тромаво сутрин и ако е седяла повече от час загасена, но запалели няма проблем след това може да си гасиш и палиш колкото си искаш,имали начин да пада нафтата или е датчик и при мен

Мене ми се струва че ти е слаб акумулатора ;) Начално палене трудно, а после е лесно защото вече е зареден ;)

rossenvn
12-04-2011, 22:49
Не е съвсем задължително :-). Аз го имам подобен проблем. Акумулаторът е Бош С5 - 77Ач с 780 А стартов ток на 1 г. Алтернатора ми зарежда на около 14,1 В. И пак първото палене е мързеливо. Даже колкото по-топло става, толкова по-бавно пали. А стартера върти като побеснял:-), нали вече маслото е по-редичко.

b0jo
14-04-2011, 18:37
добре а защо след като съм карал и след час пали пак така,ако е от акумолатора по тази логика трябва на другата сутрин да няма грам ток,нещо друго е според мен ето и колегата казва че и той има същия проблем с изправен акумолатор и моя е ок замерен е наскоро.Някои с горивото не е ли имал проблем примерно да се връща обратно като е в покои колата,нещо такова ми се върти в главата.