PDA

View Full Version : Гаснене?



J0rdan89
08-03-2011, 13:16
Колеги появи ми се един много важен според мен техничесйи проблем... Става дума за Алфа Ромео 155- 1.7 Twin Spark. Вчера както си карах и колета ми загасна, по незнайни причини... Днес се случи същото нещо.Карам си и загасна.Може би няма връзка но искам да споделя и че при палене ми държи от 1500 до 1800 оборота ,като дори в най-студените дни през отиващата си зима не ми е държала повече от 1400(пак казвам може да няма връзка ,но да го споделя).Та въпросът ми е някой има ли идея от какво може да се получава това така странно поне за мен гаснене и какво и към кой да се обърна да търся :)

mimouzunov
08-03-2011, 13:58
Колеги появи ми се един много важен според мен техничесйи проблем... Става дума за Алфа Ромео 155- 1.7 Twin Spark. Вчера както си карах и колета ми загасна, по незнайни причини... Днес се случи същото нещо.Карам си и загасна.Може би няма връзка но искам да споделя и че при палене ми държи от 1500 до 1800 оборота ,като дори в най-студените дни през отиващата си зима не ми е държала повече от 1400(пак казвам може да няма връзка ,но да го споделя).Та въпросът ми е някой има ли идея от какво може да се получава това така странно поне за мен гаснене и какво и към кой да се обърна да търся :)

Ако потърсиш малко ще излязат теми по въпроса...
Провери релетата и всичко електриджииско под дебитомера (клеми бушони...) :magic:

robygas
08-03-2011, 16:16
И най- вече клемите на акумулатора.

митака-пловдив
08-03-2011, 20:50
Прегледай всички релета под дебитомера (бушоните също) виж в таблото с бушоните този за инжекциона дали е наред.Ако не е от всички тези места,очаквай бензиновата помпа да мре :)

О и още нещо,твоята има ли авариен изключвател за помпата под таблото с бушоните?Ако има виж и нея.

mimouzunov
08-03-2011, 22:57
Прегледай всички релета под дебитомера (бушоните също) виж в таблото с бушоните този за инжекциона дали е наред.Ако не е от всички тези места,очаквай бензиновата помпа да мре :)

О и още нещо,твоята има ли авариен изключвател за помпата под таблото с бушоните?Ако има виж и нея.

Какъв е тоя "авариен изключвател за помпата под таблото с бушоните" се питам аз!?!?Как изглежда това нещо!?
Някои коли имат инерционен изключвател ама тои по спомен е под седалката маи...

J0rdan89
08-03-2011, 22:59
Помпата слава богу няма как да е ...надявам се де ... оръсих се 300 лева за BOSH тъй ,че ще прегледам бушоните ,а дебитомера къде се намира ?

mimouzunov
08-03-2011, 23:09
Помпата слава богу няма как да е ...надявам се де ... оръсих се 300 лева за BOSH тъй ,че ще прегледам бушоните ,а дебитомера къде се намира ?

Като отвориш капака и погледнеш....
Дебитомера е захванат за капака на въздушния филтър а от другата му страна излиза един широк мъркуч които отива в дроселовата клапа...Въпросните релета и бушони които ти трябва да провериш се падат точно под дебитомера или иначе казано зад акумулатора...

J0rdan89
08-03-2011, 23:15
Много ти благодаря за наистина доброто обяснение.Утре ще погледна.

---------- Post added at 23:15 ---------- Previous post was at 23:14 ----------

Искам да попитам още нещо току що ми хрумна.От свещите възможно ли е да е ?

mimouzunov
08-03-2011, 23:31
Значи за да ти гасне еи така.. Или в тоя момент и липсва високото напрежение (искрите по свещите) или нещо по горивоподаването...
Почваш с проверката на релета и бушони под дебитомера защото там са двете главни релета които захранват ЕЦУ-то и релето което захранва бензиновата помпа!!!
Може да имаш и проблем с датчика на коляновия вал... От него също може да гасне еи така...
Провери релетата и бушоните защото там е най-честия проблем за този дефект...

J0rdan89
08-03-2011, 23:34
Ясно колега, ще погледна и ще пиша.

митака-пловдив
09-03-2011, 11:12
Под моята седалка има само букса за индикацията за поставен колан :) аз изобщо нямам такъв бутон.Не му знам името,знам че на по-новите 155 ( а на колегата е 1.7 - демек от същите) има такова и седи от ляво на педала на съединителя ( между мокета и ламарината) По-подробно немоа го обясна :)

don_pepone
09-03-2011, 11:56
И аз подозирам чее датчик колянов вал. А за боротите съм почти сигурен че са високи заради засмукване на въздух ( и то доста) след дебитомера- моята правеше така преди и го знам от опит.

J0rdan89
09-03-2011, 13:13
И аз подозирам чее датчик колянов вал. А за боротите съм почти сигурен че са високи заради засмукване на въздух ( и то доста) след дебитомера- моята правеше така преди и го знам от опит.

Демек от къде го засмуква този въздух и каква е причината,защото не ми е ясно и какво трябва да се смени, ако не бушони както по -горе споменаха кколегите ?

Furious 155
09-03-2011, 14:59
Демек от къде го засмуква този въздух и каква е причината,защото не ми е ясно и какво трябва да се смени, ако не бушони както по -горе споменаха кколегите ?
Говорят за 2 отделни проблема. Единия ти е вероятно електрически - гасненето, а втория е вероятно цепнатини на въздуховода след дебитомер-а и преди дроселовата клапа и оттам имаш проблеми с мощността и обороти.

nicola 59
09-03-2011, 21:50
Под моята седалка има само букса за индикацията за поставен колан :) аз изобщо нямам такъв бутон.Не му знам името,знам че на по-новите 155 ( а на колегата е 1.7 - демек от същите) има такова и седи от ляво на педала на съединителя ( между мокета и ламарината) По-подробно немоа го обясна :)

Това е така наречения краш сензор на моята 1.7 е под седалката на шофьора никога не съм чувал за 155 на която е на друго място и от него също може да гасне

Flame
09-03-2011, 22:04
Той ли е отговорен за спиране на притока на гориво при катастрофа?

nicola 59
09-03-2011, 22:58
Той ли е отговорен за спиране на притока на гориво при катастрофа?

Да ,но има случай да сработи и в дупка ,те дупките в БГсе равняват на катастрофа

митака-пловдив
10-03-2011, 00:40
Това е така наречения краш сензор на моята 1.7 е под седалката на шофьора никога не съм чувал за 155 на която е на друго място и от него също може да гасне


Хмммм,значи подавам грешна информацич :shocking: Първите 155 нямат такова нещо,малко преди да ми изгори помпата имах подобни проблеми,но моята не гаснеше а тръгваше да спира (все едно няма бензин) и после пак тръгваше.Проблема го правеше само на равен,гладък път без дупки.Което ме навеждаше на (креативната инжинерна моя мисъл :) ) че някъде има нещо което като не се "друса" спира да работи.Пргледах същите места (които сме казали на колегата) но нямаше проблеми в тях.Тогава се сетих че може да е от този "жироскоп" "краш сензор" "инерционен не-що-си" и тогава ми беше обяснено че такова аз нямам под седалката (действително нямам,мпровявал съм,освен една букса която е за ламБата на таблото за колана) А по-новите го имат и се намирал в ляво от педала на съединителя.Моля да бъда извинен :flower: умишлено не съм искал да заблуждавам никого.

Flame
10-03-2011, 01:07
То си пише и на единия сенник,дали колата е оборудвана с такова.

J0rdan89
10-03-2011, 08:47
Хмммм,значи подавам грешна информацич :shocking: Първите 155 нямат такова нещо,малко преди да ми изгори помпата имах подобни проблеми,но моята не гаснеше а тръгваше да спира (все едно няма бензин) и после пак тръгваше.Проблема го правеше само на равен,гладък път без дупки.Което ме навеждаше на (креативната инжинерна моя мисъл :) ) че някъде има нещо което като не се "друса" спира да работи.Пргледах същите места (които сме казали на колегата) но нямаше проблеми в тях.Тогава се сетих че може да е от този "жироскоп" "краш сензор" "инерционен не-що-си" и тогава ми беше обяснено че такова аз нямам под седалката (действително нямам,мпровявал съм,освен една букса която е за ламБата на таблото за колана) А по-новите го имат и се намирал в ляво от педала на съединителя.Моля да бъда извинен :flower: умишлено не съм искал да заблуждавам никого.

Няма за какво да се извиняваш колега.Тук сме за да си помагаме и да обсъждаме на кой,какво нем у е ясно ;),така че всяко едно мнение ,съвет или препоръка са важни! Колкото до краш сензора трябва да погледна дали имам такава джаджа.Но е възможно ако имма да е и от него щом казвате,защото на 3-ти Март пътувах за В.Търново с приятелчета на разходка и точно след Долни богров,преди самата магистрала нали знаете ,че в дясната лента има около 5-6 дупки които са една след друга и аз естествено ги нацелих защото пък от ляво на мен имаше едни състезател нямаше как да ги избегна и проблема с оборотите ми се появи баш на следващата сутрин,като запалих.Бам 1500-2000 оборота.Гасненето ми се появи този понеделник.Както си карам и хоп,колата загасва,все едно съмк извадил ключа от контакта.Ще погледна и за "Краш" сензор" и за дебитомера днес или утре (когато ми остане време) и ще споделя какво е станало! Благодаря на всички Алфисти за съдействието !!!

mimouzunov
10-03-2011, 09:05
Няма за какво да се извиняваш колега.Тук сме за да си помагаме и да обсъждаме на кой,какво нем у е ясно ;),така че всяко едно мнение ,съвет или препоръка са важни! Колкото до краш сензора трябва да погледна дали имам такава джаджа.Но е възможно ако имма да е и от него щом казвате,защото на 3-ти Март пътувах за В.Търново с приятелчета на разходка и точно след Долни богров,преди самата магистрала нали знаете ,че в дясната лента има около 5-6 дупки които са една след друга и аз естествено ги нацелих защото пък от ляво на мен имаше едни състезател нямаше как да ги избегна и проблема с оборотите ми се появи баш на следващата сутрин,като запалих.Бам 1500-2000 оборота.Гасненето ми се появи този понеделник.Както си карам и хоп,колата загасва,все едно съмк извадил ключа от контакта.Ще погледна и за "Краш" сензор" и за дебитомера днес или утре (когато ми остане време) и ще споделя какво е станало! Благодаря на всички Алфисти за съдействието !!!

Вземи напиши принципно в "подписа" от къде си каква е колата и тн... Ако си от София може да мина някои ден и да я видя... :biker:

J0rdan89
11-03-2011, 13:38
Колега току що се върнах от компютърна диагностика и се оказа ,че това се получавало заради по богатата смес която се подава двигателя, по на прост език както го помолих да ми го обясни човека,на мотора се подава по голямо количество газ аз доколкото можах да го разбера и компютъра изключва.Върза лап-топа към компютъра за газта и установи че самото подаване на газ е в повече,затова ми харчи и малко отгоре -15/100 градско в ненатоварен час нормално каране.Засега е това надявам се да няма повече проблеми.Благодаря на всички ви . :beer:

Tedo
11-03-2011, 13:44
Незнам как очакваше да познаем, че колата ти е с газов инжекцион и проблемите са ти само на газ, но както и да е важното е че си я направил
Друг път пиши по-подробно за какво става въпрос

J0rdan89
11-03-2011, 13:45
Е съжалявам , не съм очаквал че може да е специално от настройките на газта... мога ли да го знам това нещо.

Tedo
11-03-2011, 13:51
Ами ако беше покарал на бензин да видиш, че няма ядове можеше да ти прещрака нещо че проблема е от газовата
:cheers:

J0rdan89
11-03-2011, 15:07
Бате Цени на горива на дребно:Бензин A95H - 2.46лв.; Бензин А98H - 2.64лв.; Дизелово гориво Б3 - 2.55лв.; Пропан бутан - 1.31лв.;
Това говори ли ти нещо :D:D

---------- Post added at 15:07 ---------- Previous post was at 15:06 ----------

Иначе си признавам грешката ,че не споменах за газовата ,но всеки допуска грешка а и сме тук да си помагаме не да се упрекваме :)

don_pepone
14-03-2011, 12:25
Така е колега спор няма,но и не може да отидеш на доктор и да му кажеш че нещо те боли главата ,а да му спещиш че си препил снощи ( примерно), а той да гадае :) . Иначе дано да ти сее решил проблема само с една настройка :)