View Full Version : Парно/климатик как ?
Здравейте! Търсих доста,но неми излезе нищо конкретно.
Искам да ви попитам на алфа ромео 166 как точно се пуска само парното без климатика.Защото пробвах всякакви варианти,но yви без никакъф ефект.:no:
Ми натискаш бутона ECON и имаш парно.
Може,а защо като натисна ECON компресора продължава да работи ?
Ако наистина продължава, значи имаш странен проблем
Може,а защо като натисна ECON компресора продължава да работи ?
Колега по какво разбираш че компресора продължава да работи. Пробвай като натиснеш ECON, направи да духа на предното стъкло и виж дали има промяна.
Натисни ECON и после го изключи и се заслушай дали ще се чуе едно "ЦЪК".Ако при изключване на ECON се чуе звука значи компресора ти изключва и включва като натискаш ECON.
Аз имам едно питане горе долу по темата - има ли общо между парното и климатроника в смисъл климатроника може ли да работи без него и обратното?!
Натисни ECON и после го изключи и се заслушай дали ще се чуе едно "ЦЪК".Ако при изключване на ECON се чуе звука значи компресора ти изключва и включва като натискаш ECON.
Ще го пробвам днес ако излизам ;-)
Климатроника е климатик с електронно управление Та климатика духа студено произвеждано от компресора а парното духа топло произвеждано от двигатела Междинните температури се поддържат от общото електронното управление чрез клапите Сами по себе си топлото и студеното са отделни системи
lordliness
14-03-2011, 18:57
А ако при външна температура 35 градуса е натиснат ЕКОН и е настроен на 22 гр ще я поддържа ли?И още нещо ако искаме да влиза въздух отвън без да минава през парното или климатика (да работи само вентилатора)Моя стои и зиме и лете на 22 градуса и не съм си правил експерименти,а онази кривата стрелка сигурно върти въздуха вътре ,това по добре ли е или не и кога се ползва?
Ако вън е 35 градуса като го пуснеш да духа на 22 и спреш агрегата температурата на която си го настроил 22 ще започне да мига което значи че духа въздуха взет от отвън или от купето но не го охлажда и няма да достигне тази температура 22 Въздуха който духа в купето задължително минава през радиаторчето на климатика а след това ако искаш топло и през радиаторчето на парното а ако искаш студено през друг отсек Затова се обесмисля пускането на агрегата и ползването на парното едновременно Кривата стрелка се ползва и зиме и лете да върти въздуха в купето защото с нея се достига по бързо желаната температура независимо топло или студено Недостатъка и е че понякога за топлото става дума поти стъклата и нямаш свеж въздух
Повечето климатроници при включване на вътрешна циркулация пускат и компресора - да не се потят стъклата. Това е и основната идея на ползването на компресора независимо от желаната температура, независимо от външната (изключвам тази под 3 градуса).
Работи само на вентилатор ако е зададено LOW, т.е. максимално ниска температура, но с изключен компресор - натиснат EKON( натиснат означава да е ограден в жълтото правоъгълниче..)...
Добре де ,а ако искам да ми духа топло зимата без да натискам ECON,кое топли - климатроника или пак радиаторчето на парното играе роля?
Климатика прави само студено А радиаторчето на парното прави топло И ако зимата не ти е натиснато ECON първо охлаждаш въздуха през радиаторчето на климата а после радиаторчето на парното го стопля което е безсмислено Не си мислете че климатроника прави топло Прави го парното като загрее колата Пуснете си на студена кола климатроника на топло и май ще се наложи да почакате докато загрее
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.