View Full Version : Нов колега в раздела с няколко въпроса
Здравейте колеги от днес съм горд собственик на 166 2.0TS. Имам няколко въпроса, не ми работи индикацията на таблото за пуснат мигач (и на лев и на десен) а мигачите си работят,да е изгоряла крушка но пък и на двата:dunno:. И не се изключва левият мигач след завой ,дали може да се види механизма за изключване като се свалят корите на волана или трябва да свалям и волана, иначе колата е тази http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57278
Първо честито за придобивката, много е хубава. И двата проблема са нормални може би за почти всички Алфи на мен също се случи, това че не ти свети индикацията на мигачите отговаря едно зелено реле което се намира под централната конзола долу при краката имаше тема със снимки но не мога да я открия. За втория проблем някои колеги лепяха с лепило пъпките които се износват за изключване на мигачите, да трябва да се свали волана и за това имаше тема със снимки. Поздрави и многоооооооо безавариини километри. Ето тeзи теми са за релето и лоста на мигачите http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29925
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=45331
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=46483
честито колега,аз имам същата,на мен ми мигат стрелите,но лостчето не ми се връща при ляв завой,така си карам,а за зеленото реле наистина имаше тема някъде
lordliness
23-03-2011, 00:15
Пъпките ги направих без сваляне на волана,само горната кора се сваля.
endeavour
23-03-2011, 18:51
Здравейте колеги от днес съм горд собственик на 166 2.0TS. Имам няколко въпроса, не ми работи индикацията на таблото за пуснат мигач (и на лев и на десен) а мигачите си работят,да е изгоряла крушка но пък и на двата:dunno:. И не се изключва левият мигач след завой ,дали може да се види механизма за изключване като се свалят корите на волана или трябва да свалям и волана, иначе колата е тази http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57278
Поздравления за красавицата! Има страхотна визия,дано да те слуша! Иначе и на мен не ми свети индикацията за мигачите, вече съм с трето зелено реле и пак същата работа,а самото реле е изпълнено с интегрални схеми и двустранен печатен монтаж, та даже и да се диагностицира повредения елемент и да се намери,ремонта в любителски условия е с много съмнителен изход
alfa156jtd
23-03-2011, 19:04
колега,много е лачена.честито,ида си я ползваш дълго време.успех.
Честито колега страшна е :) И аз като бъдещ собсвеник имам едно вапросче!Процепа за карта на ICS каква му е функцията.Аз гледах коли с навигация които имат такъв процеп и коли с навигация които няматгаци, ако сте наясно моля обяснете мен ли ме лъжат продавачите че колите им са с навигация...
Процепа е за СИМ карта за вградения Телефон :)
Аз съм с глобул и си работи перфектно.
Сещате се когато с ивземете нова Сим карта как ви я дават с един голям правоъгълен картон от същия матерял като картата и самата карта трябва да я отчупите от него.Е при 166-цата не се отчупва а се пъха цялото.Така е и при доста други автомобили.
leshoiad
23-03-2011, 22:45
Процепа за карта братле ;), ти е слот за SIM карта за да си ползваш функцията-телефон!!! Взимаш си една прима или бикънект и без да чупиш чипа я тикваш там. Тези екземпляри, които имат навигация си имат четящо устройство отзад над чейнджъра.
---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:43 ----------
Процепа е за СИМ карта за вградения Телефон :)
Аз съм с глобул и си работи перфектно.
Сещате се когато с ивземете нова Сим карта как ви я дават с един голям правоъгълен картон от същия матерял като картата и самата карта трябва да я отчупите от него.Е при 166-цата не се отчупва а се пъха цялото.Така е и при доста други автомобили.
Е т'ва за пръв път ми се случва ;) усети ли как ме изпревари :handshake:
vnimavai
24-03-2011, 10:35
Честито и от мен, и един личен съвет - моята я взех също с 17-ки + спортно окачване (още го продавам), ако смяташ да я караш така - вземи си 1-2 резервни картера (2-ра ръка се намират по 200-300 лева, от Мареа, Либра, 166,) или бъди много много внимателен, дори при залюляване може да чукнеш я греда, я картер, да не говорим при дупка, бордюр, легнал полицай и т.н. !
danchev63
25-03-2011, 06:57
честито и много безаварийни. С радост да си я ползваш
leshoiad
25-03-2011, 15:14
спортно окачване (още го продавам)!
Ние май-трябва да си поговорим с тебе за тва окачване. Тва ми е мейла - leshoiad@mail.bg изпрати ми малко снимки за да видя каква и е стойката със спортното окачване. Намислил съм да и слагам ама нема се хвърля докато не видя как изглежда...........
Вече се изключва и левият мигач, отворих и зеленото реле но не видях нито прекъсната писта ,нито видимо дефектирал елемент, а всичко друго за което е релето си работи , дори свети и копчето на аварйките. Забелязах, че като карам на отворен прозорец мирише на бензин, дали се е случвало и на някой от вас колеги,на 164 ми се беше случвало но се беше извадил маркуча на отдушника на резервоара, но тогава миришеше и на затворен прозорец.
endeavour
27-03-2011, 20:44
Забелязах, че като карам на отворен прозорец мирише на бензин, дали се е случвало и на някой от вас колеги,на 164 ми се беше случвало но се беше извадил маркуча на отдушника на резервоара, но тогава миришеше и на затворен прозорец.
Първо провери дали ти е затворена добре капачката на резервоара.
Здравейте колеги дайте съвет. Фаровете са ми много зле, единият е с обикновена крушка а другият е бил със фабричен ксенон а сега е с обикновена крушка която не ляга хубаво на мястото на ксеноновата крушка. И двата светят много ниско и с различно "петно" ,от начало мислех да ги разглобя и пререгулирам за да ги вдигна и да пратя рефлекторите в Стрелча, но сега си мисля този фар дето е бил със ксенон да го сменя тъй като се съмнявам да си намеря само рефлектор на късите за нормална крушка. Намерих само един ляв фар за 166 за 150лв и един за 50 лв за който чакам да ми потвърдят дали е в наличност, а за нов ни искат 144лв марка Депо или нещо от този сорт.Дали на си купя два нови фара или да търся оригинален и да пратя рефлекторите за рециклиране, и колко излиза да се пратят рефлекторите ,тези на късите със сигурност а големите е под въпрос защото през стъклото като ги гледам изглеждат добре.
Поразрових малко из нета и се отказах от нов фар на Депо, ще търся да сменя само рефлектора заради гнездото на крушката. Свалих фаровете от колата и утре ще ги разглобя да видя в какво състояние са рефлекторите, като основният и този на дългите ми изглеждат добре и мисля да минат само с миене, утре ще ги снимам доколкото може да се види през стъклото да кажете и вашето мнение.
Рефлекторите на късите на левия и на десния дали са еднакви ,ще търся счупен фар от който да използвам само рефлектора и ако са еднакви да не търся сало от ляв а и от десен (какъвто изпадне).
Рефлекторите на късите на левия и на десния дали са еднакви .
Еднакви са.
Колеги колко вата ксенон да си взема 35 или 55, келвините мисля да 4300 или 5000.
Pepko-Bepko
06-05-2011, 23:45
Ами като че ли 35 ватовите са повече разпространени и ако се наложи да търсиш части ще ти е по-лесно.55ватовия би трябвало да свети с една идея повече.Но 35 ватовия ще разтовари значително инсталацията ти на колата ,което за мен лично е голям приоритет.Слагаи смело аз и на колелото си бих сложил ксенон вече!
Колеги да питам някой знае ли от къде да купя щипки за пластмасовите прагове, че моите почти всички са изпочупени и праговете се държат на магия. Питах по моргите но на никой не му се занимава само за щипките искат да ми продадат и праговете.Става на въпрос за външните прагове.:please:
lordliness
24-11-2011, 16:53
Колеги да питам някой знае ли от къде да купя щипки за пластмасовите прагове, че моите почти всички са изпочупени и праговете се държат на магия. Питах по моргите но на никой не му се занимава само за щипките искат да ми продадат и праговете.Става на въпрос за външните прагове.:please: Ако разбереш кажи и на мен къде има,чупят ги когато вдигат колата на подемник по сервизите, трябва да се подлагат едни пластмасови шайби.
ecotronic
24-11-2011, 16:57
Проверете тук (http://www.bgmaps.com/link/02417FFC018391654B5F2664A573376C). Имат от пиле мляко.........макар и на малко по-дебели цени.
lordliness
24-11-2011, 17:22
Проверете тук (http://www.bgmaps.com/link/02417FFC018391654B5F2664A573376C). Имат от пиле мляко.........макар и на малко по-дебели цени. тук съм гледал(само бегло,трябва да видя по подробно) има много, но тези нашите освен на праговете другаде не се слагат и вероятно не е рентабилно да се произвеждат83641 това са щипките
to_lose_HEART
24-11-2011, 17:37
Едно уточнение да направя само че левите и десните са различни
lordliness
24-11-2011, 17:42
Едно уточнение да направя само че левите и десните са различни Тези на снимката са десни ,снимах ги по снимката да си направя някакъв заместител,но още не съм мислил по въпроса,самия праг се сваля като се избута напред или назад не помня
to_lose_HEART
24-11-2011, 17:59
Да ви разкажа моите как ги направих.
Пак си ползвах тези щипки(повечето си бяха здрави просто се бяха извадили от прага), обаче в зоните около местата за повдигане праговете бяха малко деформирани най-вероятно от груба намеса с подемника, както каза колегата.
В местата където влизат щипките пробих с малка бургия отвори и пристегнах с не много дебел тел към отсрещната страна на прага, това на няколко места където беше разчекнат така да се изразя прага. Трябва и да се съобрази на отсрещната страна да не е много високо тела че да не опира в металния праг. И така пристегнатите прагове вече ги монтирах
Това зеленото реле за мигачите при другите модели Алфи има ли го или е само при 166?
И. Александров
25-11-2011, 16:56
Ако разбереш кажи и на мен къде има,чупят ги когато вдигат колата на подемник по сервизите, трябва да се подлагат едни пластмасови шайби.
Здравейте! Аз май открих на едно място, но в понеделник ще ми кажат дали ще ги свалят и каква е цената. Ако става ще ги вземем всичките. Проблема е, че аз съм в Бургас а те в София. На мен ми трябват 3 десни. Ако някой иска да ги купи и да ми прати моите в Бургас. 0898754005 Иво.
lordliness
02-12-2011, 11:21
Бях в онзи магазин където го е посочил 'екотроник' няма такива щипки има много други и много други автоджунджурии и една мацка постоянно ми вървеше по петите -сигурно да не открадна нещо :)
Колеги днес проверявах луфта на свещите и се изненадах ,че три от бобините са с пукнатини. Бобината с най голяма пукнатина е спукана и от двете страни но на снимката не се вижда. Проблем ли са пукнатините ,да търся ли други бобини или може да се кара тека.
endeavour
06-06-2012, 21:19
Колеги днес проверявах луфта на свещите и се изненадах ,че три от бобините са с пукнатини. Бобината с най голяма пукнатина е спукана и от двете страни но на снимката не се вижда. Проблем ли са пукнатините ,да търся ли други бобини или може да се кара тека.
Че аз май не съм виждал ТС на 10+ години със здрави бобини:BIGsmile: Моите всички са пукнати поне от пет години и моторът си работи перфектно. Виж ,ако се сцепят докрай вече си е проблем... Ама ако пък им видиш цената в магазина, проблемът става доста по-голям:machinegunner:
Притеснява ме тази от ляво на снимките,тя е най-много пукната и свеща не е работила добре (бубината е на четвърти цилиндър а свеща е 8-мата (най-дясната,малка) всички други свещи са добре.
ecotronic
06-06-2012, 21:54
Притеснява ме тази от ляво на снимките,тя е най-много пукната и свеща не е работила добре (бубината е на четвърти цилиндър а свеща е 8-мата (най-дясната,малка) всички други свещи са добре.
Имаше някъде дискусия по въпроса с пукнатините но в момента не мога да я намеря. Накратко - пукнатините могат да се залеят с подходящ материал, който е леко еластичен и същевременно добър диелектрик (изолатор). Така няма да прониква влага и мръсотии и практически проблемът се решава.
Здравейте колега ,тая мръсница 166-цата ми скъса нервите. реших да почистя цедката на бензиновата помпа, свалих помпата почистих цедката (много мръсна) и кошницата, сглобих я и изненада.....Като дам на контакт се чува едно бучене до като помпата подкачи гориво, след това бученето изчезва, като е запалена колата го няма, бучи само до като подкачи.Бучи силно а преди го нямаше, помпата и до като подкачаше беше тиха, всичко е сглобено както е и разглобено, до такава степен съм яхнал метлата, че след малко я почвам със секирата:indian::jason2::furious:
Тъкмо мислех да я свалям от продажба, но това преля чашата, с такова желание я купих и поддържах до сега но такива дребни работи ме изкарват извън нерви, бензина е малко утре ще сипя и ако бученето не изчезне я засилвам в първият стълб.
ecotronic
23-10-2012, 15:27
Много вероятно да бучи заради това че не е добре обезвъздушена. Предполагам, че като налееш малко повече бензин, ще изчезне бученето. Не я пали така преди да налееш бензин, защото ако е вярно предположението ми, може да изгориш помпата. Тя се охлажда от преминаващия през нея бензин и като върти на сухо може да прегрее и изгори.
Преди малко пак свалих помпата за да видя как съм поставил цедката, както и предполагах върху отвора където смуче бензин помпата се падаше пластмасова преграда,завъртях малко цедката ,тека ,че върху отвора да е мрежичка и бученето малко понамаля. Има толкова бензин ,че кошницата е почти залята, а ламбата свети и стрелката се отлепя много малко.
Колеги някой знае ли колко тежи 1бр (или направо 4бр) железни джанти 16", да знам колко ще ми излезе куриера.
Мисля от другата зима да не я глезя да седи цяла зима в гаража а да я карам когато няма много сняг и пътя е чист.
lordliness
08-01-2013, 10:54
имам една джанта без гума, в събота ще е претегля и
ще ти кажа
Колеги някой знае ли колко тежи 1бр (или направо 4бр) железни джанти 16", да знам колко ще ми излезе куриера.
Мисля от другата зима да не я глезя да седи цяла зима в гаража а да я карам когато няма много сняг и пътя е чист.
Потърси по местните морги. Намерих си 4 джанти в перфектно състояние за 80лв. С куриер ми идваха около 120.
Значи доставката излиза около 40лв,а тези трябва да ги поръчам от Димитровград до Костинброд и може и да излезе повече, мерси колега.
Колеги вчера с радост си монтирах изправените джанти и какво да видя-ляво вътрешно каре разбито, умрях от мъка.
Някой ако е сменял може ли да каже как се сваля за да не разглобя цялата кола?
Още не съм я събудил от зимен сън и се започнаха ремонтите, масло филтри, пробка за картера, изправяне на джанти. Искам и да сменя ролките на пистовият ремък защото не ги смених при обслужването и да махна ремъка на балансваловете.
lordliness
07-03-2013, 09:12
Моите вътрешни карета никога не съм ги гледал, как разбра, че е разбито?
Маншона му беше скъсан и това ме накара да го проверя. като завъртях диска на ляво на дясно се чува едно чукане. Мислех ,че е от диференциала но си е баш карето, през скъсаният маншон се вижда колко е голям луфта, толкова разбито вътрешно каре не бях виждал.
Обадих се да питам за цена и ме питаха от кой вид е?
Едното било с болтове а на другото името започваше с "т" ако не се лъжа, някой знае ли каква е разликата?
Някой ако е сменял може ли да каже как се сваля за да не разглобя цялата кола?
Тонче, не се предавай брат. Май 164-ките повече ни слушаха...
Първото и най-важно - купи си камък черен с дупка (за гайковерт) 36 и иди при един стругар маааалко да го скоси. Входа на главината при 166-цата е скосен и ако камъка е стандартен лови по периферията на гайката и стават ядове.
После си осигури як върток за тоя камък и права дълга тръба (вервай ми с тая сол по пътищата ще ти требе).
Надигаш колата на крик и от двете страни за да освободиш стабилизиращата щанга от напрежение. Иначе ще береш яд, защото ще се опита да компенсира наклона на колелата и става гадно. Махаш колелото. Гайката е зачуката в канала на карето - с остър секач, шило, много майни газини и ядове ще го изправиш. После ядовете продължават - трябва ти човек, който да държи яко спирачките! И напъваш да охлабиш с камъка, удължението и тръбата. След това откачаш накрайника, биалетката и най-накрая охлабваш долния носач/шарнир от шенкела. Като ти е свободен вече шенкела - скубеш карето от главинката. Ако неще - не напразно има център на карето - пак корозия - трябва ти яко шило иииииииии БОЙ! Докато не отлепи.
Късаш маншона (моя съвет е да си запазиш скобите ако са хубавите перфорираните, че напоследък какви лай.яни скоби продават - не е за приказка) и бъркаш със зегер-клещи да свиеш зегерката. С леко почукване - равномерно карето излиза.
Сглобяването е по обратния ред. Дано съм ти бил полезен.
Хиляди благодарности, Илчо.
Това не е ли за външно каре?
Аз ще трябва да сваля цялата полуоска за да сваля вътрешното,то е за смяна.
Ще развиеш шестте болта към кутията и ще свалиш цялата полуоска, с отверка и чук ще отвориш по периферията металната капачка на тялото където е вътрешното каре, после като смениш карето причукваш капачката и стягаш с болтовете.
Хиляди благодарности, Илчо.
Това не е ли за външно каре?
Аз ще трябва да сваля цялата полуоска за да сваля вътрешното,то е за смяна.
Ами бате, не съм прочел внимателно. но пак трябва да минеш май през тази операция. Незнам, не съм сигурен. Там никога не съм ровил. То колегата отгоре ти е обяснил - давай смело. На линия съм - звънкай, ще помагам с каквото мога!
Колеги помагайте, не ми работи светлината за заден ход.
Първото което проверих е да не би да е прекъснат кабела при задният капак но се оказа здрав, датчика при скоростите също работи.
Моля дайте схема да видя къде има връзки да не разглобявам половината кола на сляпо. :please:
ecotronic
21-09-2013, 18:26
http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/arx1379777093f.jpg
Провери предпазителя F13. Когато сработи контакта на задната, практически се затваря веригата между пинове 7 и 4 на букса "I" и така излизат +12V на пин 2 на букса C и отиват назад към крушките.
Оказа се въпросният предпазител, хиляди благодарности колега :cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.