Log in

View Full Version : 146 2.0 ТД... май на път към вечните ловни полета...



morfius
22-03-2011, 22:46
Рейка кормилна цепната, турбина заминала доволно, радиатора на двигателя изпуска антифриз, че и климатика заминал.
Та сериозно се чудя дали си струва изобщо да се прави тая кола или да заминава във вечните ловни полета...

Рейка за ТД от какво става?
Турбина от какво друго може без каскади да се посади?

Satanism
22-03-2011, 23:01
Рейка кормилна цепната, турбина заминала доволно, радиатора на двигателя изпуска антифриз, че и климатика заминал.
Та сериозно се чудя дали си струва изобщо да се прави тая кола или да заминава във вечните ловни полета...

Рейка за ТД от какво става?
Турбина от какво друго може без каскади да се посади?

Имаш турбо подарък от мен :)
Даже е ревизирано преди 3-40,000км


Турбото е някакъв Гарет, от Делта ТДС е свалено
И радиатор имам даже....не знам дали е същия на Делта и 145/6....

morfius
23-03-2011, 10:35
Много мерси, ако станат ще има почерпка :)

За сега остава въпроса за рейката... няма ли някой да знае от коя друга 145/146 е съвместима и как може да се диагностицира рейка 2 ра употреба?

Satanism
23-03-2011, 10:41
Много мерси, ако станат ще има почерпка :)

За сега остава въпроса за рейката... няма ли някой да знае от коя друга 145/146 е съвместима и как може да се диагностицира рейка 2 ра употреба?

Моля, моля, трябва да стане, моторите са 1:1, даже пазя и колектора :)

morfius
23-03-2011, 17:09
То се оказва, че е една и съща кола в различна черупка май Делта 2 и 146 (ТД/ТДС), радиатора и рейката са еднакви... турбото би трябвало да е еднакво също.

Остава някой да даде съвет как да диагностицирам читава рейка 2 ра употреба.

dimo
23-03-2011, 17:36
Само да вметна че ако се прави е добре направо да смениш вътрешните и външните накрайници, както и пластмасовите втулки на рейката така ще знаеш че всичко по управлението е наред .

stelt
23-03-2011, 21:36
Визуално като я гледаш, ако има омаслявания по корпуса някакви - значи и тя е текла. Работата е на късмет с втората употреба. Питай и за рециклиране евентуално.

infernus
27-03-2011, 23:50
Много мерси, ако станат ще има почерпка :)

За сега остава въпроса за рейката... няма ли някой да знае от коя друга 145/146 е съвместима и как може да се диагностицира рейка 2 ра употреба?

Абе от боксер рейката не става :) аз да кажа да не скочиш на криво :) :new_Eyecrazy:

morfius
28-03-2011, 11:57
Понеже се оказа, че на рейката и е хванала крачка пластината с номера, ще се сваля и ще се гледа по нея.
Инак на теория трябва да стават от сума си 155 ци, 145/6 1.9 ТД, 1.4 и 1.6 ТС, Делта 2 1.9 ТДС и Фиат Типо 2 (каквото и да значи това).

Очертава се да и се разминат ловните полета за сега :)

Satanism
28-03-2011, 12:07
фиат типо две значи след фацелифта сигурно ;)

Satanism
07-04-2011, 10:33
кво стана, излекувахте ли каручката?

morfius
07-04-2011, 14:50
Ловните полета се разминаха :)

Турбината работи и я посадихме, но радиатора беше по-течащ от моя (моя губи по около 0.5 - 1л. на месец), та побългарихме малко с добавки за запушване.
Ще спадне малко парното, но на тоя модел не е болка за умиране, загрява уникално бързо и е доста силно.
Донор на рейката стана едно Браво JTD ... 1:1 са, макар по каталог да не го дават точно така.
Е след цялото ровене, днес е на реглаж на предница... та отзиви как се държи ще има утре вечер.

Но да, Цвръкла е отново на пътя 8)