View Full Version : някой да я е гледал вече?
italiano mafioso
23-03-2011, 16:22
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11300551719174255&f1=details
Колеги говорих с тези от автокъщата и се разбрахме да отида в събота да я гледам.Дали случайно някой не я е гледал вече,защото за 2003г. 5500лв ми се виждат малко.Ще бъда благодарен ако някой сподели мнението си относно автомобила.Ако темата не е за тук да я преместят
Веднага от снимките ти давам 2 забележки... даже 3:
- надписа 2.4 JTD... дори 4-класниците от близкото училище ще го залепят по-добре, по-правилно и по-НЕкриво...
- този капак на пасажерския еърбег не ми харесва... освен ако не се окаже, че с времето се кривят като тези на 156-ците
- може и от снимките да е, ама външните и вътрешните стопове, ми се чинят различни...
italiano mafioso
23-03-2011, 17:28
стоповете и надписа най вероятно са криви от удар за който трябва да загледам в пода на багажника и ламарината на която се затваря багажника.Аербега ще го видя на място.Ама мисълта ми е дали според вас цената е реална за тази година?
н.неделчев
23-03-2011, 17:34
Волана е претапициран и гумата на съединителя е изтъркана до желязо.Реална е цената.Тя не си знае километрите.
Разбирасе, че не е реална... Ако ти не разбираш помоли някой приятел (майстор,монтьор) да дойде с теб и да я качите на канал.Ако си заслужава търси и косурите и нещата за правене и ще свалиш цената още повече.За да може като я стегнеш да ти легне що годе прилично.Но иначе за тая година трябва да струва най-малко 8 хиляди даже е найстина малко но да го кажем 8.И ако е под 170 180 хиляди километра във никакъв случай не е вярно.Не казвам, че ако е 170 или 180 ще е вярно но има вероятност да е връщан по-малко но от това по малко абсурд.
Копчетата изглеждат доста захабени, особено тези на волана и тези до запалката. Дясният еърбег и кривата жабка също правят впечетление....
2003-та година не трябва ли да е с диодни стопове?! Другото много интересно нещо е, че не пише пробег...:choice:
Гробница, най-добре не се занимавай :)
2003 с касетка?
Нещо послъгват ми се чини...
Удряна е поне отзад.
Толкова разбирам аз :)
ReLeFNIQ
23-03-2011, 20:10
Абе хора големи сте максималисти, то по тея дреболии няма истинска кола в mobile-то. Недейте се хваща за копчета изтъркано тва било удряна била. Ами че то за толкова години коя кола не е удряна. Важно е дали е направена кадърно а това само на място може да се прецени, колега отивай и гледай двигателя да мърка и съединител да има другото външно не е такъв кусур... Изглежда добре струва си да я погледнеш...
2003 с касетка?
Че има ли без касетка? :hehe:
Че има ли без касетка? :hehe:
Естествено, че няма, няма и без диодни мигачи (как ли познаха по снимките), ама в тая тема мнения са изказвали все хора, които явно не са притежавали 166.
Жабките често са криви, капаците на ербега - също, а стоповете си изглеждат много добре. Вероятно е имала лек удар отзад вдясно, но изглежда поправена добре. Врътките се изхабяват за дни (от някаква калпава гума са), а бутоните просто са леко мръсни, доколкото виждам.
Много добре си изглежда колата, поне според снимките.
2003 не са ли с диск плеър или аз се бъркам нещо???
italiano mafioso
24-03-2011, 08:13
ами попринцип това ще ми е третата алфа евентуално и досегашните са били все читави.Това че има тук-там жулнато не ме притеснява.Обаче от 166 конкретно не са ми ясни изобщо и затова се обърнах към вас за съвет какво да гледам точно откъм мотор и ходова част главно.
lordliness
24-03-2011, 08:34
Както отбелязаха по горе гумата на педалите е индикатор за много километри,но и аз почти не съм виждал италианска кола без износени педали,може да им е калпава гумата, на моята гумата на съединителя също е до метала ,но мотора си е ок , когато я купувах видях почти всичко ,което е правено по нея включително и места където е пребоядисвана ,но все пак я взех защото е направена перфектно,просто я виж на живо и я огледай бавно и внимателно и ако решиш ,че това е твоята кола я взимай,мисля ,че реалните километри в паметта на компа не могат да се манипулират.Все пак това са карани коли не може без известни компромиси.
Alexanderbb
24-03-2011, 08:45
бе те и гумите на педалите не са голяма индикация. Аз моята като я взех това беше едно от нещата дето първо смених. И след има няма 20 000 градско тази на съединителя беше почнала да си изглежда леко износена. Много си зависи и този дето я е карал какви обувки е обичал да носи
Бе аз взех чисто нова гума за съединителя от Стамболийски и не се е изтъркала, ама се скъса отгоре...за има няма 10 хил км. Аз също мисля, че в такива случаи човека просто си я вижда, прави диагностика и я отнася..
Колега според мен изтриването на гумите на педала или волана не е обективна предпоставка да си правиш изводи за колата.В крайна сметка колкото съм чел по форумите за този двигател дори и на 300 000 км да е ако е подържан нищо му няма и може още толквоа да те изкара.Проблема е, че за 300 000 км. му се изтриват гумите на педалите, волан, скоростен лост и българина веднага си прави грешни изводи ...а то всъщност няма как да стане.В крайна сметка за да се продаде колата продавачите са принудени да сменят гумите на педалите, да обшият волана, да сменят топката на скоростният лост........това ли предпочиташ да видиш напудрена кола :) аз не.Според мен наистина прегледай двигателят как е и задължително дали моста на колата е изпънат дали няма изместване на геометрията ако е имала удар.Не е важно дали е имала удар а дали е направена като хората.
Поздрави.
badmadafaka
24-03-2011, 09:22
Според мен колегата pinko го е казал много точно, а и има опит с такава кола, а не е като да търси кусури по снимки... Волана е претапициран? Ами екстра - спестява ти одма едни 150-200 лева, щото на 8 години трябва да не си го пипал волана, че да не е износена кожата... Педалите изхабени..? За около 10К километра за втори път сменям на един фиат гумите на педалите... Тапицерията изглежда супер, а според мен тоя материал ако е карана на уволнение и не си знае километрите (както са преобладаващите мнения) ще е доста износен, че и скъсан тук-таме... Има обаче един фактор с който аз съм се сблъсквал няколко пъти - на снимките колата някакси изглежда като изкарана от шоурума, но на живо е пълна тоталка, не знам как го постигат :stretcher:
И още един съвет, който нямам претенции да е меродавен, щото такава кола не съм имал, но ако си се бил насочил към някоя алфа от по-нисък клас (примерно 156) и тая ти е привлякла погледа защото просто цената и изглежда нереално ниска съдейки по годината и снимките, замисли се пак и попрочети разни нещица из раздела им относно поддръжката на 166-цата и цените, защото това е класическата кола, при която получаваш в пъти повече отколкото си платил за нея, но като дойде време за ремонт, разбираш (както по оня виц за майбах-а) защо "не ги карат много" :photo:
Иначе колата изглежда супер и ако не друго, задължително си струва да се види на място... За което успех и да кажеш каква е била случката ;-)
lordliness
24-03-2011, 09:41
Точно така ,badmadafaka (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=14133) е напълно прав колата има всичко за което си си мечтал ,но поддръжката е убийствена,плюс това тези коли се продават трудно и не държат висока цена.Реално е да свалиш поне 10% от цената от раз.Аз лично ако трябва да избирам сега пак бих си взел такава без да се замисля,истинско удоволствие е да си в нея.
italiano mafioso
24-03-2011, 10:16
ами попринцип знам,че подръжката на 166 е по скъпа отколкото на сегашните ми 2,ама кеф цена няма:bad_evil:.146-цата я купих февруари 2010г и още като я видях си я познах,че ще е моя. и тя имаше външни забележки ама ги преглътнах и не съжалявам,че съм я купил.Все пак взимам кола на старо а не чисто нова и няма как всичко да и е идеално.Вече е на 30 000 км откакто е в мене ама искам нещо по-голямо е мисля,че 166 е моята кола.Надявам се да не остана разочарован от тази която ще гледам в събота и дано да има с какво да ви се похваля:cheers:
Не се лъжи за разходите като съдиш по 146-цата. На 166 всичко е по 2 и по 3 пъти по скъпо от на 146. Казвам ти го от личен опит. Преди имах 145 1.9 JTD и горе долу всичко от консумативи до ремонти беше точно на половина като цени в сравнение с Алфата от подписа ми. Само смяната на ролки, ремък, масло и филтри ти е около 700 лева. Колата е страхотна като модел, но не е "бюджетен" автомобил. Ако смяташ, че няма да имаш проблем с тези цифри отиди, огледай я хубаво и ако ти хареса отивай в някой сервиз да я проверят.
lordliness
24-03-2011, 11:11
Не без значение е ,че и колата е регистрирана,това ще ти спести доста ,ще можеш да получиш и инфо за смяната на масла ,ремъци и други,това ще забави във времето и ще размине във времето разходите за които пише M.Gruev (http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=13210) има гражданска и преглед доколкото виждам.Ами успех при евентуална покупка,аз моята я търсих 6 месеца докато си хресам.
Интересно е, че в началото масово се оплю колата, после Пинко пусна мнение "наабарот" и темата придоби обратния смисъл :).
Интересно е, че в началото масово се оплю колата, после Пинко пусна мнение "наабарот" и темата придоби обратния смисъл :).
Ми кво чудно има - тия накъдето са тръгнали, аз оттам се връщам.
Или по-точно се върнах още в края на 2008 г., когато продадох 166-цата след 2 години "съвместно съжителство".
И аз ще ида да я видя в събота, но от почти година търся 166 и не съм попадал на читава. Явно тук се внасят само морги.
Ми на мен колата ми изглежда "уморена",или е на много неравна настилка или има някви проблеми с окачването,багажника нещо не ми се вижда читав с тая табелка ЖТД отстрани,а колкото до салона,плюша се чисти лесно и само от едно пране изглежда свеж и тая цена е наистина много евтина за колата,ако е 150 коня и с навигация-уууааа:gruebel:
2003 не са ли с диск плеър или аз се бъркам нещо???
Всички са със СД чейнджър, ама в багажника ;-) Отпред винаги са били с касетофон.
Всички са със СД чейнджър, ама в багажника ;-) Отпред винаги са били с касетофон.
Мерси за инфото :)
Ми кво чудно има - тия накъдето са тръгнали, аз оттам се връщам.
Или по-точно се върнах още в края на 2008 г., когато продадох 166-цата след 2 години "съвместно съжителство".
А така е, ама да имат по твърдо мнение поне, като са крайни :)
DJ Vladic
29-03-2011, 17:41
Koлеги, какво стана. Гледахте ли колата. Още стои обявата което ме кара да мисля, че колата не е добра и не е харесана от вас.
italiano mafioso
30-03-2011, 11:00
Амиколега не ми харесва изобщо тази кола.На снимките изглежда уж добре но иначе не ми харесва.Изглежда много изморена и дори не исках да я пялят защото нямаше акомулатор и нз си какво още казаха.Аербега на пасажера наистина е поизкочил марко и не е наравно с таблото.
Виждам, че някой е ял шоколадов сладолед в тази кола и е омазал седалката:))))))))))
Какво и е на цената, напълно нормална е, не виждате ли, че алфите удариха дъното откъм цени, скоро даже ще ни дават пари да ги вземаме. Ниската цена нищо не означава, когато говорим за алфа.
Единствено кросвагона държи сравнително добре цената си, но 166, 147 и 156 биха всички рекорди по-обезценяване, за кратко време.
Само не ме разбирайте погрешно, това не ги прави лоши или скапани коли, но е фактите са си факти.:rosso_spider:
italiano mafioso
30-03-2011, 16:06
За обезценяването си напълно прав.Работя в застрахователна компания и ги следя специално алфите и всяка година падат много.Например моята 146-ца е 2001г. и миналата година беше на 4200 сега е на 3200 застрахована.Демек около 1000 лв на година,което е много
За обезценяването си напълно прав.Работя в застрахователна компания и ги следя специално алфите и всяка година падат много.Например моята 146-ца е 2001г. и миналата година беше на 4200 сега е на 3200 застрахована.Демек около 1000 лв на година,което е много
Колега сигурен ли си в това което казваш ? Според мен визираш явно само вашата компания.Преди алфата имах Фиат Брава 2000 г. и съм разпитвал в ДЗИ, БУЛИНС, Алианц....да не изброявам нататък.Всичките ми казаха минимална годишна премия от 400 лв. а колата 5500 лв. застрахователна стойност.Съгласен съм, че се обезценяват на пазара за това спор няма.НЕ съм съгласен обаче, че се обезценяват в очите на застрахователите.ТЕ си смятат съотношението година-застрахователна стойност.Поне на мен това ми искаха.Много странни цифри цитираш.Фиат Брава-та ми я бройкаха,като Пасат 4 а то нищо общо.Обеснявах им , че колата 2010 г. не струва повече от 3000 лв. нормална пазарна стойност и икам да я застраховам на толкова.Отрязаха ме .Казаха щом е 2000 г. -400 лв. Цифрите са за 2010.
Ако действително брокерите ти правят такива предложения дай да застраховам и алфата за 3000 лв. да ми покриват тук таме някоя драскотина....логиката ми следва обаче, че трябва да плащам годишно 200 лв. за тази премия а не 400 лв. прав ли съм ?
badmadafaka
30-03-2011, 23:39
Ти ако искаш и на 100 000 можеш да си я застраховаш, но ако настъпи тотална щета ще останеш много неприятно изненадан като ти платят стойнсотта на колата на пазара вмомента (която няма нищо общо със застрахователната стойност която са ти цитирали при сключване на застраховката... обаче премията която си платил има) :clown:
italiano mafioso
31-03-2011, 08:36
Ами при нас минималната премия е 300 лв.Аз завеждам щети а не сключвам полици,но от това което ми се налага да знам за самите полици мога да си направя изводи.Относно сумата на която ще се застрахова колата се дава от шваке и попринцип НЕ може да я застраховаш за повече/надзастраховане/ или по малко /подзастраховане/.А ако случайно някой ти сключи такава полица,последствията при евентуална щета ще са за застрахования,а не за брокера.
Айде да помислим кой има интерес да внесе в България запазена 166 около 2002-ра, да кажем, при положение, че цената и няма да е под 7 бона.
italiano mafioso
31-03-2011, 12:30
e за това си прав,спор няма.
Айде да помислим кой има интерес да внесе в България запазена 166 около 2002-ра, да кажем, при положение, че цената и няма да е под 7 бона.
То като гледам и Ауди А6 - 2001-2003г са по 8000лв, колко да струва 166-цата?
В един момент лимозините и малолитражкати струват едни пари на едни години, но на различни километри.
Просто скъпата подръжка си се отразява, като се натрупат 1-2 ремонта и 1 обслужване и като ти кажат 2000-3000 лв и си склонен да се раздилиш с колата, от колкото да я ремонтираш.
Всеки ремонт на всяка кола я обезценява със съответната сума :ban:
Който е решил да се прави на търговец, проблемът си е негов.А иначе и аз не мисля, че подобен клас коли, на други марки държат кой знае колко различни цени, при сходни години и пробег, може и да има някаква разлика, ама това си е пазара.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.