PDA

View Full Version : проблем със свещи



kavalista
27-03-2011, 20:04
преди 5000 км сложих шампион след известно време почна да пука да прекъсва преди една седмица ги гледах свещите отвсякъде пръскат искрата напълно заминали,горната част цялата на ресни,сложих едни стари нжк на 500км след 50км отварям свеща същата работа ходих при майстор бубините на 2 канала бяха с по слаб сигнал на 2 и 3 цилиндър интересното е че точно там бяха здрави свещите,тестваха кабелите нямат проблеми здрави са взех други бубини замери ги и каза че са хубави имат хубави параметри сложих ги сложих други свещи комбинация от шампиона и нжк след още 50км днеска свалям свещите на 4 цилиндър пак заминали от какво може да при положение че бубините и кабелите са здрави фалшиви свещи ли?

nicola 59
27-03-2011, 20:38
преди 5000 км сложих шампион след известно време почна да пука да прекъсва преди една седмица ги гледах свещите отвсякъде пръскат искрата напълно заминали,горната част цялата на ресни,сложих едни стари нжк на 500км след 50км отварям свеща същата работа ходих при майстор бубините на 2 канала бяха с по слаб сигнал на 2 и 3 цилиндър интересното е че точно там бяха здрави свещите,тестваха кабелите нямат проблеми здрави са взех други бубини замери ги и каза че са хубави имат хубави параметри сложих ги сложих други свещи комбинация от шампиона и нжк след още 50км днеска свалям свещите на 4 цилиндър пак заминали от какво може да при положение че бубините и кабелите са здрави фалшиви свещи ли?
Здрасти колега само на един цилиндър ли е или на повече

kavalista
27-03-2011, 21:54
ми на 2 и 4 колата е 1.7 8В забравих да напиша ама там бяха заминали на цяло иначе като я отворя сега вечерта от всички излиза

Alexandrov70
27-03-2011, 22:34
А дали пък кабелите не са ти с много ниско съпротивление и затова да ти разрушава свещите?

nicola 59
27-03-2011, 22:36
Според мен калпави свещи не искам да отварям тема за коментар но потърси Голден Лодж .Другото интересно нещо е че преди 5 дни ходих до една морга да си търся и аз свещи Голден Лодж защото вече ги няма по магазините и по време на търсенето се наложи да сваля свещите на много 155 ци и всичките бяха с шампион от това излиза че италианските маистори слагат шампион

kavalista
27-03-2011, 23:04
А дали пък кабелите не са ти с много ниско съпротивление и затова да ти разрушава свещите?
С тия кабели предния шампион изкара 40 000 км на газ,за да съм сигурен сложих на 2 свещи старите си кабели и там имаше пробойна след 50км,за калпави също си мислех ама и 2-та комплекта ли,да не нещо да дава повече ток от динамото и да избиват тия свещи,един колега каза топлинното число на свещите ,но те си отговарят по каталог няма как

arieca155
28-03-2011, 20:51
ако имаш по силен ток от динамото първо ще ти свари акумулатора.а масата на двигателя да си проверявал,не че съм на ти с ел-а ама си размишлявам тука.

kavalista
28-03-2011, 22:30
днес мерихме динамото напълно в норми сложих чисто нови Денсо да видим колко ще изкарат

mordohy
28-03-2011, 23:10
Колеги, това с неподходящите свещи е ясно.
Но колкото и да са подходящи свещите, ако е бедна горивната смес, няма да издържат. Това е много валидно при газови уредби, когато в гонене на икономия , стават сакатлъците.
Иначе Шампиона, особено турското менте са много железни!
Лоджи, колеги има само по селските магазини в Гърция.
Дори в Италия , вече не се намират, освен някакви подобия!
Различават се лесно по надписите!

Pastora
28-03-2011, 23:37
днес мерихме динамото напълно в норми сложих чисто нови Денсо да видим колко ще изкарат
Денсо за 5-6 кинта едноелектродни или NJK са евтиния и добър избор за 8 V 155. Пробвал съм го и от мнения на много колеги мога да потвърдя, че това са свещите сега.

kavalista
29-03-2011, 11:13
Колеги, това с неподходящите свещи е ясно.
Но колкото и да са подходящи свещите, ако е бедна горивната смес, няма да издържат. Това е много валидно при газови уредби, когато в гонене на икономия , стават сакатлъците.
Иначе Шампиона, особено турското менте са много железни!
Лоджи, колеги има само по селските магазини в Гърция.
Дори в Италия , вече не се намират, освен някакви подобия!
Различават се лесно по надписите!
от бедна смес може да стане така ли,защото имаше една такава работа като я закачихме на газ анализатор,сега уж я оправихме

Бобби
29-03-2011, 15:45
Ако пука в смукателният колектор е от бедна горивна смес!
.....вероятно е също така да не е от свещите а от комутаторите!

kavalista
29-03-2011, 20:22
пукаше и то много точно от бедната смес,шибана сонда,после смених и бубините друго всичко е 6 и сега с новите свещи няма пукане за сега поне

pecata-33
29-03-2011, 21:30
Ша запука пак колега вече ми писна на х.....от мойта алфа 146 1,6 twin spark вервайми за 3 години 2 пъти свещи и кабели една бобина една ламбда сонда един основен ремонт 2 чупенета на картер смяна на гарнитурата на главата и пак ми пълне гнездата на свещите с масло на 3,4 хил.км по половин литър масло и доливам сега пак прекъсва иска смяна на свещи а за пукането в колекторите оправия няма вече притръпнах и така си я карам ама докато съм жив алфа не взимам ако ще и без пари да ми я дават пълни боклуци

Alexandrov70
29-03-2011, 22:31
Ша запука пак колега вече ми писна на х.....от мойта алфа 146 1,6 twin spark вервайми за 3 години 2 пъти свещи и кабели една бобина една ламбда сонда един основен ремонт 2 чупенета на картер смяна на гарнитурата на главата и пак ми пълне гнездата на свещите с масло на 3,4 хил.км по половин литър масло и доливам сега пак прекъсва иска смяна на свещи а за пукането в колекторите оправия няма вече притръпнах и така си я карам ама докато съм жив алфа не взимам ако ще и без пари да ми я дават пълни боклуци
Нищо лично , но за да разцепиш на два пъти картер и да се вкараш в толкова ремонти и все тежки ,не си ли се замислял ,че може причината да е в теб и в стила ти на каране?Не знам кой ти е правил ремонтите и какви части си ползвал ,но нещо не е направено както трябва.При мен течове няма ,няма счупени картери.... ...и като цяло съм доволен от колата.Проблемите са дребни на фона на годините на колата ми.Не ме е оставяла никъде до сега.

---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:29 ----------

Сори за спама!!!!

nikola 155
29-03-2011, 23:09
Според мен калпави свещи не искам да отварям тема за коментар но потърси Голден Лодж .Другото интересно нещо е че преди 5 дни ходих до една морга да си търся и аз свещи Голден Лодж защото вече ги няма по магазините и по време на търсенето се наложи да сваля свещите на много 155 ци и всичките бяха с шампион от това излиза че италианските маистори слагат шампион
По принцип Шампион C6YCC е заводски и колите от първите години:92-94 са с такива свещи,Голден Лодж го дават като алтернативен вариант,но лично аз съм карал и с двете марки и съм на мнение че Шампиона е по добрата свещ.Още повече,че в България е невъзможно да се намери оригинален Голден Лодж.

pecata-33
05-04-2011, 16:38
Нищо лично , но за да разцепиш на два пъти картер и да се вкараш в толкова ремонти и все тежки ,не си ли се замислял ,че може причината да е в теб и в стила ти на каране?Не знам кой ти е правил ремонтите и какви части си ползвал ,но нещо не е направено както трябва.При мен течове няма ,няма счупени картери.... ...и като цяло съм доволен от колата.Проблемите са дребни на фона на годините на колата ми.Не ме е оставяла никъде до сега.

---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:29 ----------

Сори за спама!!!!
прав си колега може и проблема да е в мен но колата още като си я купих и на първата сутрин взе да пука и вече 4 години все пука вече незнам какво да и сменя а за картера при слизане от тротоар лазешком запретна едно паве и и планката която незнам за какво са я сложели да държи кол.траби направо се скъса от самата тежест на колата и следващия път просто жената влезна в един кратер дет се срещат малко по нашите пътища и така а що се отнася до моето каране винаги карам с доста гас спор няма ама тя за това е кола да върви