Log in

View Full Version : Газ на 164 обикновена?



RUNNING WILD
29-03-2011, 14:31
Има ли някой с обикновена газова уредба да не е с газов инжекжион?казаха ми че съм с пластмсови колектори и не ставала обикновенна,но пък викнах 2 ма човека и ми казаха че ставало неква плочка и айде,ама можело нещо да се пръсне нещо гърмяло и тн...какво може да се преебе като цяло от обикновенна газова знае ли се?

Gligan
29-03-2011, 17:37
Аз имам АГУ с изпарител, но съм с алуминиевите колектори. Ако "гръмне" пръска пластмасовите и оставаш на пътя. Виж дали не можеш да си намериш алуминиеви. Зависи и кой ти монтира газовата уредба. За 5г. е гърмяла точно два пъти и то, защото един приятел я пали на газ. Не съм имал никакви ядове до сега - 5г. и 81 000км. Сега нещо се ебава, но смятай.

starata alfa
29-03-2011, 18:14
аз бях с обикновеха газова но колекторите ми бяха метални и ако си с пластмасови като гръмне стават на пихтия или си смени колектора или газов инжекцион
пп ето това е моя колектор

VLADius
29-03-2011, 18:53
Аз също имам мераци за газ и съответно за метален колектор. Ако някой има - да свирка.

Sunny
29-03-2011, 19:21
И аз съм с обикновена уредба като колегата Gligan . Също без проблем лято и зима - никога не е било да замръзне изпарителя примерно . Но пък старите преди фейслифта сме с метален смукател . Пластмасовия гръмне ли пиши го умрял :Suicide: .
Не съм съвсем сигурен но май закрепването на моторчето за празен ход на пластмасовия колектор беше различно !

gogo79
29-03-2011, 22:04
Може,може! Аз съм с обикновена АГУ на пластмасови колектори,НО съм с 4бр."кихалки/клапи/ Полиауто се казват.По 1на на всеки колектор отгоре+някакъв гумен пръстен до плочката м/у дроселовата клапа.Ако всичко ти е точно по токовете и свещите,няма никакъв проблем!:razz:

RUNNING WILD
30-03-2011, 16:23
то явно си е риск и всеки си преценява как да е при него,явно ще се кара на бензин за момента,да е неква руска кола те сами си ги монтират ама при нас е сложно,хич не ми се занимава с смяна на части с кихалки пукалки и какво ли не,явно ще е газов инжекцион някой прекрасен ден,мерси на всички.

VLADius
30-03-2011, 22:57
Май засега това е начина. Бих сложил и ГИ на бабата, но не знам колко ще я карам. Може половин година, може три. Вече не е първа младост.

RUNNING WILD
08-04-2011, 10:04
ама виж то всичко е стандарт,аз не се притеснявам от това какви коли ще карам,всъщност тази кола и този модел 164 ми е любимата найстина така че май следващите години не се очертава покупка на друг автомобил,абе като дойде ще го мислиме егати и колите не е жив човек да се съобразяваш с него а некви бирници там.

VLADius
08-04-2011, 19:03
Имах предвид дали да не потърся още една по-нова от мойта 164 с по-голям матор на която да шибна ГИ. Както можеш да се досетиш 164 ми е много любима машина.

RUNNING WILD
09-04-2011, 15:49
е то за какво ти е по-голям мотор?аз съм карал мощтни коли но те са скъпи и винаги си имаш едно на ум с педала на газтта...ограничението на магистралата е 120 км,на 130 почват да те спират и почват да те рисуват,в София на цариградско е 80 на бул България е 80 и на Бояна е 80 а извънградско е 90 е кажи ми брате какъв мотор?то жигула 1.200 с 4 скорости е предостатъчна ако спазваш ограниченията.

VLADius
09-04-2011, 16:10
Абсолютно си прав. Но просто ми се ще да чувам онова ххбххрбхрбхрбхрхбрхх :tank: на едно хергеле коньове под капака. :devil:

Gligan
10-04-2011, 22:44
е то за какво ти е по-голям мотор?аз съм карал мощтни коли но те са скъпи и винаги си имаш едно на ум с педала на газтта...ограничението на магистралата е 120 км,на 130 почват да те спират и почват да те рисуват,в София на цариградско е 80 на бул България е 80 и на Бояна е 80 а извънградско е 90 е кажи ми брате какъв мотор?то жигула 1.200 с 4 скорости е предостатъчна ако спазваш ограниченията.

Нашего брата е много прав :th_up:

RUNNING WILD
20-05-2011, 08:38
реших се накрая след толкова време и сложих газов инжекцион на Стефанели,1 ден ми го монтираха на другият ми смениха дюзите че показваше "богата смес" и го настройваха,още нямам впечатление за 5 дена,аз лично за сега не намирам и 1 процент разлика в вървенето даже забравям че съм на газ ако не погледна бутона с диотчетата.

goshko
14-01-2012, 13:52
slagash plochka i kixalka i si reshavash problema za obiknovennata gazova

virusalfa
15-01-2012, 12:24
Абсолютно си прав. Но просто ми се ще да чувам онова ххбххрбхрбхрбхрхбрхх :tank: на едно хергеле коньове под капака. :devil:
Владо,дай да ти турим един газов инжекцион при Плитката тука,за 40-50 хиляди колата и инжекцията ти излизат на 0лв!!!На всеки 100км си 5-6 лв минус.Газовата не е чак толко скъпа

VLADius
15-01-2012, 15:52
Доста съм мислил по въпроса дали да и набия една газова, но имайки предвид че я карам по 10-12 хил. км на година и наред с проблемите с газовата - не съм супер навит... Наистина, разликата с бензина си е добра.

Tedo
15-01-2012, 17:29
Ако имаш проблеми на бензин, естествено че ще имаш и на газ, но иначе с една хубава система няма причина да имаш ядове

virusalfa
15-01-2012, 17:33
Доста съм мислил по въпроса дали да и набия една газова, но имайки предвид че я карам по 10-12 хил. км на година и наред с проблемите с газовата - не съм супер навит... Наистина, разликата с бензина си е добра.
При Плитката монтирах ГИ на пунтото и съм много доволен.Върви много добре.А като монтираж газ-ще навърташ повече километри,сигурен съм в това:drive:

RUNNING WILD
29-03-2013, 20:45
до сега равносметката за 2 години почти на газ е,15 лева за заверяване годишен преглед,8 свещи който така или иначе бяха на 6 години и трябваше да се сменят,1 отвито маркуче и ми изпускаше газ от него-ремонт 0 лева,и 2 маркуча на антифриза и 1 газов се опираха един в друг и единият газовият се протри та фучеше газ от него та знае ли се,за 22 месеца каране на газ е това,да има няква разлика в ускорението ма винаги можеш да си я караш на бензин,София-Лом 16.400 газ ми даде разход с нормално каране спазване на ограниченията и тн,горе долу около 10 извънградско с малко черен път и тн,ама 10 с 5 човека или половин тон товар пак си е 10,днес сипвах на 1.25 газ а бензина минава 2.60 та си се усеща,според мен проблема с повишеното харчене в 99 процента от случайте се дължи на набиване на въздух в бутилките и сипване на нереални литри по бензиностанциите,иначе Враца -София с гориво сипано на Ромпетрол нарочно да засека 10.500 литра газ се прибрах до София и ме хвана задръстването на Богоров даже.

kiko1213
30-03-2013, 21:14
сложих инджекшъна още като я купих,тези мотори са с голяма степен на сгъстяване и нискооктановите бензини не им харесват,даже могат да направят беля,газта е около 105 октана...колата се чувства прекрасно и даже повече дърпа на газ а при правилна настройка разхода на дълъг път ми пада под 8л/на 100км...

gorbi
30-03-2013, 21:56
сложих инджекшъна още като я купих,тези мотори са с голяма степен на сгъстяване и нискооктановите бензини не им харесват,даже могат да направят беля,газта е около 105 октана...колата се чувства прекрасно и даже повече дърпа на газ а при правилна настройка разхода на дълъг път ми пада под 8л/на 100км...

С3Н8 -пропан
С4Н10 -бутан
С8Н 18-октан

Принципно не октанът, а октановото число е мярка за детонационната устойчивост на автомобилните бензини.

Във форума на Хонда са се помъчили да обяснят кое какво е...
http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=21587

RUNNING WILD
01-05-2013, 11:35
не знам обаче газтта в провинцията е под всякаква критика,на влизане в Казанлък от ляво като идвах от Карловско шосе има голяма газстанция първо в 30 литрова бутилка в жегите ми сипа 26 литра газ и аз му казах да спре на 26 тия литър,страшно придръпване при потегляне никва тяга ужас е,после на връщане в Ракитово неква малка газаджийница-същтата работа ужас и на магистралата след Церово от дясно още по голяма трагедия като натиснеш педала колата се дави и се тресе,в София се прибрах сипах газ на Лукоила в мл 4 никви грижи нищо общо,иначе оня ден 4 човека на магистралата на газ 5300 оборота не ми работи километража ама това на 5та са около 200