Log in

View Full Version : Някакав пушек-Помощщ



staiger
28-08-2006, 13:00
Здравеите АЛФИСТИ :)
Днес устаножих 4е като отворя капа4ката за наливане на на маслото на двигателя на АЛФА-та ми 33-ка 1.3 карбуратори ,излиза некакъв пушек при работещ дигател и се побърках вазможно ли е да е заминала компресията все пак колата е на 135 000 км ,може ли да е от това 4е маслото е за смяна всъщност тия дни ще го сменя де но се притесних,и мисля 4е тоя пушек е доста мазен и по некви марку4ета ми запа карбураторите и тва е от има няма и 2 седмици поне така ми направи впе4атление ,а километрите за смяна на маслото не сам ги надвишил,по принцип сменям на 7500- 8000 км ,
И ще един вайен вапрос ако запуша марку4а които излиза от трабата за наливане на маслото които се разклонява с еднималки марку4ета по карбораторите и 2 големи марку4а отгоре в лулите на карбураторите ко ще стане и ,и за какво са изобшо тия марку4и като само и единствено тровят според мене филтара и горивната смес.
:(
Благодаря предварително за компетентните мнения ,приятен ден :)

Bobo
28-08-2006, 14:19
Здравеите АЛФИСТИ :)
Днес устаножих 4е като отворя капа4ката за наливане на на маслото на двигателя на АЛФА-та ми 33-ка 1.3 карбуратори ,излиза некакъв пушек при работещ дигател и се побърках вазможно ли е да е заминала компресията все пак колата е на 135 000 км ,може ли да е от това 4е маслото е за смяна всъщност тия дни ще го сменя де но се притесних,и мисля 4е тоя пушек е доста мазен и по некви марку4ета ми запа карбураторите и тва е от има няма и 2 седмици поне така ми направи впе4атление ,а километрите за смяна на маслото не сам ги надвишил,по принцип сменям на 7500- 8000 км ,
И ще един вайен вапрос ако запуша марку4а които излиза от трабата за наливане на маслото които се разклонява с еднималки марку4ета по карбораторите и 2 големи марку4а отгоре в лулите на карбураторите ко ще стане и ,и за какво са изобшо тия марку4и като само и единствено тровят според мене филтара и горивната смес.
:(
Благодаря предварително за компетентните мнения ,приятен ден :)

Тези маркучи се наричат картерна вентилация, и служат да смазват карбураторите, ако почне да цапа много от там и да духа яко значи мотора ти си заминава :idea: Ако запушиш маркучите ще направиш голяма беля :!: По-скоро ако те дразнят ги пусни да духат надолу някъде в атмосверата :wink:

staiger
28-08-2006, 14:30
Bobo здравей днес то4но теб мислех да питам за тоя проблем а също и каде се намира работилницата ти като идвам на София да погледнеш двигателя на Алфата и най-вече центровката на карбовете ,мн мерак вкарвам в тая кола ама почвам да се предавам явно преди мене са и взели душата.

Та какво следва по принцип след тоя пушек от тия марку4и какво трябва да се смени и колко може да струва ориентировачно и могали да я карам и колко
Благодаря предварително :roll:

Bobo
28-08-2006, 14:39
Bobo здравей днес то4но теб мислех да питам за тоя проблем а също и каде се намира работилницата ти като идвам на София да погледнеш двигателя на Алфата и най-вече центровката на карбовете ,мн мерак вкарвам в тая кола ама почвам да се предавам явно преди мене са и взели душата.

Та какво следва по принцип след тоя пушек от тия марку4и какво трябва да се смени и колко може да струва ориентировачно и могали да я карам и колко
Благодаря предварително :roll:

Относно центровката на карбовете немога да помогна :idea: Ако видя колата и колко "пуши" мога да ти кажа дали да се притесняваш защото според мен си се впрегнал излишно :wink:

staiger
28-08-2006, 14:47
Ок благодаря за мнението и съвета ако е от значение несум забелязал да хар4и маслото ,тия дни дайе трябва да го сменям мился да сложа BP ili Repsol ,неуто4них 4е карам колата на газ предимно ,но няма пло4ки в един магазин за газови продава4а гордо ми заяви 4е тия двигатели само със щуцери мойело да се направят а аз сам виждал пло4ки но немойах да ги купя и после ги нямаше ве4е ,та сега е на щуцери отгоре страни4но на лулите на карбовете но са доста високо и трудно ми пали когато е студена , затва я паля на бензини след 2-3 мин на газ обикновено само сутрин а зимата винаги така