View Full Version : нов живот
Plamen33
12-04-2011, 10:04
Здравеите колеги. Нов сам и си реставрирам пушещата алфа от предни теми
becksalfa
12-04-2011, 12:25
колега дай снимки.и аз съм се заел със същата задача
Здравей колега и добре дошъл в света на скраперите тука всички сме вехтошари!!!!!!:sex::biggrin:
Като за начало дай някоя снимка и кажи какво и има на твойта котурка!!!!!:upsidedwnsmiley:
Plamen33
12-04-2011, 18:46
Ами тя е твоята реал секс още сам нов тук.Стягам я доста неща сменихме но тези дни ще ходя за нов блок с бутала шлаифах главите с нови градуси на клапаните
Ами тя е твоята реал секс още сам нов тук.Стягам я доста неща сменихме но тези дни ще ходя за нов блок с бутала шлаифах главите с нови градуси на клапаните
Лее лееее верно ли супер с Тошката много сме си говотили за теб и разбрах че си много зарибен той даже малко го е яд че ти я е дал че таз дето я взе му излезна златна.Както и да е чакам го да се обади да ми идва на гости. И все пак качи снимки много ми се иска да видя какво е станало с колицата и даже по нататак може се пусна кам варна да я видя и на живо. И така както казах добре дошъл във клуба на скраперите тука сме много задружни и особено в този раздел имаме големи специалисти. Например стария mordohy ili Bobi_33 тях много да ги слушаш!!!!!!
Сега като за начало качи малко снимки да я видим че и аз не съм я виждал отдавна и до каде стигна и какво остава!?!?!?!?!?!?
Plamen33
12-04-2011, 19:45
Ами още нз. как стават нещата с снимките но те намерих в скаип приемиме.Колата иначе вьтре е подменена изцяло,салон табло, мукет,тапети барче отвьн, споилер, прагове,халогени с червена лаисна около сарцето стопове,мигачи огледала мн сьм запален по алфичките голяма слабост сами бащата е с 164тд
---------- Post added at 19:45 ---------- Previous post was at 19:32 ----------
Инсталацията сьщто ще е сменена вече с 16в а за колегите от вн тел. ми е 0899470227 да званят когато искат за среща аз се познавам с крис и пердаха мн ме радвате всички фенове до сега само гледах снимки и четях теми а на колегата с новата придобивка честита придобивка звьнкаи
becksalfa
12-04-2011, 19:51
много малко останаха 33те,търся си предна гредичка и радиатор,но него мисля нов да търся дано има и ще пообиколя моргите из варна за греда
много малко останаха 33те,търся си предна гредичка и радиатор,но него мисля нов да търся дано има и ще пообиколя моргите из варна за греда
каква греда колега за 8клапана или 16клапана аз имам като сменях двигателя имам и цял двигател на реални 100 000 със здухана гарнитура на едната глава и вместо да свалям глава за 300 кинта си намерих савсем случаино 16-ка и тоз е в гаража не ми се хварля щтото е хубав!!!!!!
Plamen33
13-04-2011, 20:11
Колеги вьпрос има цял мотор от алфа 145 1.7 16в в една морга на мен ми трябва само блока с буталата обаче инсталацията ми е от 1.5 а мотора ми е 1.7 16в искам да купя блока с колянов вал бутала и да ползвам моите глави обаче каква инсталация ще ми трябва от 145 или от 33 1.7 16в и ще имали някакви тьнкости
---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:08 ----------
Другия вариант за мотора от Поморие. от Радо и с инсталация но нз в какво састояние е а и вече като чуя след ремонт и..... а тои има и инсталация комп всичко нужно
becksalfa
13-04-2011, 20:22
каква греда колега за 8клапана или 16клапана аз имам като сменях двигателя имам и цял двигател на реални 100 000 със здухана гарнитура на едната глава и вместо да свалям глава за 300 кинта си намерих савсем случаино 16-ка и тоз е в гаража не ми се хварля щтото е хубав!!!!!!
колега в подписа пише какви коли имам,гредичката е тази на която ляга радиатора и нов радиатор ще търся
Колеги вьпрос има цял мотор от алфа 145 1.7 16в в една морга на мен ми трябва само блока с буталата обаче инсталацията ми е от 1.5 а мотора ми е 1.7 16в искам да купя блока с колянов вал бутала и да ползвам моите глави обаче каква инсталация ще ми трябва от 145 или от 33 1.7 16в и ще имали някакви тьнкости. Другия вариант за мотора от Поморие. от Радо и с инсталация но нз в какво састояние е а и вече като чуя след ремонт и..... а тои има и инсталация комп всичко нужно
Нищо не разбрах. Имаш инжекцион 1.5 (демек смотан Джетроник) или какво? Искаш да сложиш инжекцион от 145 ли? Естествено, че инжекционът на 145 1.7 16V е в пъти по-добър от всеки друг слаган на 33.
Боби да кажем така колегата има 33 1.5 иска да сложи мотор от 145 1.7 16в с глави от 33 16-ка и инсталация от 33 16ка въпроса е дали инсталацията от 33 ще пасне на 145-цовия мотор и какво му трябва като инсталация от 33-16в
Боби да кажем така колегата има 33 1.5 иска да сложи мотор от 145 1.7 16в с глави от 33 16-ка и инсталация от 33 16ка въпроса е дали инсталацията от 33 ще пасне на 145-цовия мотор и какво му трябва като инсталация от 33-16в
Пасва. Щом главите са си неговите, значи пасва (по тях има различни датчици и ТПС) Лично аз обаче бих си сложил инжекцион от 145, по-добър е и няма тия проблеми с дебитомера. Щом ще взима само блока, то при него разлики няма. Маховика е важно да бъде от мотора от който е инжекциона, и датчика на Хол.
Да и аз знам че инжекциона е по добър и скоростната ще е от 145 май!!!!
а да те питам скоросна от 145 на 33 не пасва нали!!!!!
Да и аз знам че инжекциона е по добър и скоростната ще е от 145 май!!!!
а да те питам скоросна от 145 на 33 не пасва нали!!!!!
Може и да влезе, ( трябва да се смени избирача) но не е по-добра от тази на 33. Предавките са много по-къси и това се отразява зле на разхода и динамиката.
Plamen33
17-04-2011, 15:08
Спешно ми трябва да разбера по кои цифри на двигателя на алфа 145 мога да разбера колко кубика е и кои цифри трябжа да гледам точно. Интересуват ме номерата на два мотора - 1.7 16V и 1.6 8V. Благодаря предварително !
Plamen33
17-04-2011, 15:16
Ето и снимки на алфичката
Plamen33
17-04-2011, 15:26
След известно тършуване из чуждите сайтове се натъкнах на тея номера имат ли нещо общо с истината?
145 1.6 8V - AR33201
145 1.7 16V - AR33401
????????????????????????????????:big_flowers:
Може и да имат!
Питай в 145/6 раздела да ти кажат номерата на моторите си и ще сравниш!
becksalfa
17-04-2011, 19:39
разгледай този сайт ,ако мога да ти помогна
http://www.detali.ru/webCat2.aspx?MID=QMY&RID=NL
иначе алфичката ти изглежда добре.
Всъщност така и не разбрах, защо ти е да знаеш номерата на моторите
Колега, на 1.6 алфовия е АR33201, а на 1.7 16кл е AR33401. :)
fakira11
17-04-2011, 21:28
какво е това въррху аакомулатора?
На мен ми мяза на смачкана шапка олигофренка с антенки над козирката!
Абе парцал някакъв!
Plamen33
18-04-2011, 09:43
Хахаа това е кутия от сладки итам сабирах дреболии колеги стискаите палци след малко утивам да купувам цял мотор от 145 1.7 16в от една морга че за моя ще трябват нови бутала на втори ремонт а знаете мисля че са около 800лв и то с порьчка от италия
Пацо късмет с двигателя !!!!!!!!!:strong:
Plamen33
18-04-2011, 16:18
Колеги мотора е закупен нее каран в Бг отворихме махнахме картера петите са мн добре буталата сьщо отвьн няма капка масло няма никакви ремонти само ми трябва тапата за маслото от 33 не става дано наистина мотора да е 6+
Колеги мотора е закупен нее каран в Бг отворихме махнахме картера петите са мн добре буталата сьщо отвьн няма капка масло няма никакви ремонти само ми трябва тапата за маслото от 33 не става дано наистина мотора да е 6+
:dance:супе дано мотора е наистина бомба продължаваи с иформирането по темата!!!!!!!!!
Пацо цъкни му някоя снимка и качи бе :) сега аз вече го видях ама....
Plamen33
04-05-2011, 23:08
И така колеги и инсталацията е порьчана решено ще бьде от 145 ца мисля че така ще е наи добре и за голяма радост днес си намерих прагове ку ве 3та серия скоро ще пусна снимки успех на всички с работата по Алфичките особено на Тишката
определено е най-добре така. 16в ли е мотора.
Мда 1.7 16 В е мотора но от 145-ца !
Plamen33
05-05-2011, 21:45
Ето колеги малко снимки
Plamen33
05-05-2011, 21:48
и едни снимки интригуващи може би на бащата 33ката за жалост вече не е сред движещесе
и едни снимки интригуващи може би на бащата 33ката за жалост вече не е сред движещесе
Я, тая се опитва да прилича на моята. Старата задница и новата предница.
Винаги съм искал да си направя и обратния вариант. Новото купе със старата муцуна. Ще бъде интересно.
Plamen33
05-05-2011, 23:22
Тази 33ка е 1.7 4к бащами я прави бая време тя беше направо за скраб но я саживи доста продаде я за 164 тд преди 4г и преди известно време лоши стопани я сасипаха и нарязаха. А Относно моята се надявам да стане лесно смяната на инсталацията вече мотора и кабели, комп, дебитомер имобилаизер от 145 1.7 16в само едно питане новия мотор е стоял доста време фложките дали са заминали да не се разспуши като го сложим нямаше масло в него
Тази 33ка е 1.7 4к бащами я прави бая време тя беше направо за скраб но я саживи доста продаде я за 164 тд преди 4г и преди известно време лоши стопани я сасипаха и нарязаха. А Относно моята се надявам да стане лесно смяната на инсталацията вече мотора и кабели, комп, дебитомер имобилаизер от 145 1.7 16в само едно питане новия мотор е стоял доста време фложките дали са заминали да не се разспуши като го сложим нямаше масло в него
А това "фложките" какво е всъщност?
Пацо има впредвид фложките на клапаните да не са заминали от сухота?
Пацо има впредвид фложките на клапаните да не са заминали от сухота?
А какво са това фложки на клапаните? Гумички ли? По принцип няма такъв технически термин "Фложки".
:) мда за гумичките става въпрос може ли да са позагорели вече от липсата на масло и да вземе да се разпуши !
:) мда за гумичките става въпрос може ли да са позагорели вече от липсата на масло и да вземе да се разпуши !
Казвал съм го и по-рано, след 1990 год. гумичките са от други материяли и се износват много трудно. Освен това и не се разлагат.
Така, че не бъркайте на дявола в ...
:)е никой не иска допълнителна работа и усложнения ама все пак да питаме Патило :)
Plamen33
07-05-2011, 22:45
Колеги имали разлики в бобините на 1.6 и 1.7 боксер става вьпрос от 145 благодаря предварително, че пристигна и инсталацията ама пропуснахме малката подробност че 145 няма делко и намерих бобина от 1.6 .145 :big_whoops: още не сьм мн наясно да извинявате благодаря сардечно за подкрепата на Тишката и Пердаха и всички други колеги тук .:notworthy:
Огледай ги по номерата, щото аз мога и от 33-ка 1.4 бобини да ти сложа, ама прин тебе е друга бира. Мисля си, че няма да има проблем, но нека патилите да се изкажат! Все пак, провери номерата!
не е същата. на 1,6 има вграден комутатор вътре
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/Rochester%20Injection%20and%20Ignition%20-%20Boxer%201.6.PDF
а на 1,7 комутатора е в еку-то
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/Injection%20&%20Ignition%20Boxer%20-%201.7%2016v%20-%20Motronic%20M2.10.3.PDF
по скоро можеш да приспособиш от 1,4 , но там са пакет от 2 бобини всяка с букса с по 2 пина, а на 1,7 е един корпус с 1 букса с 3 пина и ще трябва поялника да играе.
ако питаш мен, най-добре търси от 1,7
Plamen33
26-05-2011, 18:27
Здравеите колеги малко да раздвижа и аз темата от днес алфичката си има нов салон и волан от п4 тези дни ще се кача и новия мотор бобини сьщо намерих от 1.7 16в само да видим колко премеждия, ще ме очакват ще ползвам генерацията от 33 на мотора от 145 стартера водната помпа нз и вие казваите ако се сещате за проблеми скоростната кутия сьщо от 33 нз ще паснели с маховика на 145 .
JORDANGT
30-05-2011, 23:28
Салона е красив.И аз имам такъв във гаража само че този салон не е от П4,а от Имола и от 1.7 16
Салона е красив.И аз имам такъв във гаража само че този салон не е от П4,а от Имола и от 1.7 16
Имаше предвид че волана е от П4 не ставаше дума за салона!!!
Поздрави!!!!
Plamen33
31-05-2011, 22:38
И така лека полека работим по колата ,махнах старата инсталация от 1.5 да видим с новата какьв филм, ще е измих коша мн добре но ще има нужда и да се мацне тук таме с боя, че от вадене и слагане на мотора има драскотини и след време ще избие ражда поосвежих мотора с боица отворихме и скоростната кутия само картера, несме ровичкали надоло но на прьв поглед всичко е здраво и не мн износено в картера нямаше изронени парченца метал но, ще има и поглед от специалист
Ако няма метални утайки или стружки, по-добре не пипайте скоростната кутия!
По-скоро огледай вилките!
Plamen33
02-06-2011, 22:44
Колеги това ли са или е бобината за 1.7 16в която ми трябва
ами на нея трябва да има номерче. дай го да видим.
Plamen33
30-06-2011, 17:08
Здравеите Алфисти малко раздвижване и при мен с малко снимки боядисах коша не целия проблемните места кадето бяха надрани качихме мотора и го поосвежихме и него с боица сега ми трябва или шаиба или цяла водна помпа от 145 купих и бубини от 1.7 16в и наи страшното идва закачането на инсталацията, има да се закупят ролки масла ремаци и филтри
браво. супер е станало. ако купуваш водна помпа, вземи за 33. същите са само че на старите е с метална турбина , а новите с пластмасова която по някое време превърта в оста.
becksalfa
30-06-2011, 18:15
браво Пламба напредваш,кога ще я палиме.
хахаха ее браво да беше напраил една снимка и с помощниците хахахаха ааа колеги пазете мнения за инсталацията че мислим да пробваме да я прекараме ние и ще има нужда от помощ в някой момент !!!
Паце евала упер е станало!!!! Обаче сега почва филма!!!!
Plamen33
06-07-2011, 14:34
Проблем голям купих инсталацията така срязана но мислих че просто ще трябва само да се запоят на ново но сега само три кабела паснаха имам самнения че от там е излизал друг сноп с кабели помагаите кое ми липсва не сме мн наясно по ел схемите
ама как си се вкарал в тоя спагетен филм. там не трябва ли да са главните релета и бушони до акумулатора.
Plamen33
06-07-2011, 15:48
Може би си прав сега званях на този от които купих инсталацията каза че ще прати всички кабели що са останали но сега се сещаме че ще ми трябва маи куплонга с основните бушони а тои ги бил продал вече помагаите ще може ли и да се правят дублажи и инсталацията от 33 голям филм ще става маи :ranting::wierdo:
ми освен да хващаш тия схеми и да проверяваш кабел по кабел
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/Injection%20&%20Ignition%20Boxer%20-%201.7%2016v%20-%20Motronic%20M2.10.3.PDF
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/146%20Power%20Supply.PDF
http://www.alfa145.com/upload/Alfa145Manual/Volume%203%20-%20Section%202/146%20Fusebox.PDF
тая прекъсната по-къса част за кое е. иначе към еку-то имаш ли имобилайзер и ключ щото иначе няма да тръгне.
Plamen33
06-07-2011, 17:47
Колега мн мн ти благодаря за ифото имам имобилаизер и ключ отрязал сьм доста релета и доста други неща от инсталациите на 33 1.4 и 1.5 дано свьршат работа за сега мога да чакам да видя какви още кабели ще ми прати и да тьрся релетата които са в коша и куплонга с бушоните в купето:???:
Plamen33
06-07-2011, 20:56
Питане а куплонга с бушоните и релетата по коша ще имат ли нещо общо с 145 1.3 и 1.6 извинявам се предварително ако запитването ми е глупаво
Едва ли има разлика. Няма смисъл от това!
и 3-те модела са с различни инсталации.
тоя горе, ако пише късно вечер или рано сутрин, не го слушай :D
:cheers::cheers::cheers:
Plamen33
07-07-2011, 13:12
ХАХА колеги положението стана сериозно този от които купих инсталацията ми каза че всичко било нарязано и нямало да ми свърши работа от форума е и заслужава ...... както и да е помагаите някои ако знае инсталация от 1.716в или компромисен вариант да казва иначе алфичката вече е перфектно боядисана отдоло с боди поздрави:drums:
Plamen33
14-07-2011, 01:47
И така инсталацията ще се оправя в сервиза на алфа ромео утре пристигат инжектори и сонда от 145 обаче пак проблем маи ще трябва и реиката кьм инжекторите :dyrvo_v_kenefa: а тя маи била скьпичка
Имам рейка!
Ако ти трябва се обади да ти я пратя!
Пацо рейките от 1.3 до 1.7 са еднакви не влизай във филми пък и ти си имаш на твоя мотор рейка :)
Пацо рейките от 1.3 до 1.7 са еднакви не влизай във филми пък и ти си имаш на твоя мотор рейка :)
Може да иска да експирементира, а и аз вече съм ги събрал три!:scherzkeks:
Plamen33
20-08-2011, 21:38
Колеги стана тя една закупих всички консумативи всичко е закачено по колата и я закарах в сервиза на Алфа Ромео да я зацепят , оправят и закачьт инсталацията. Но когато купих мотора от моргата липсваха двете запчатки на разпределителните валове и сложих от 33 но точно от нея страна има датчик и сега ми трябва поне едната запчатка а нова и то от Италия е 120лв бубини иммам 3 модела и трите не стават но намерих маи, ставала и от Браво 1.4 ,и шаиба за водната помпа ми трябва нз кажете ставали от 1.6 боксер :prescription: НО наи вече помагаите с запчатката на разпределителния вал само една поне ми трябва от 145 1.7 16в благодаря предварително
тоя датчик е за положението на разпределителния вал. бобина както ти казах си търси от същия двигател. тази от браво (не ги знам какви са) дори и да стане, вероятността с нея колата да работи лошо е голяма.
шайбите на водните помпи на всички боксери не са ли еднакви.
firedragon
21-08-2011, 21:45
Аз имам здрава бобина от 33 1.7 16в,ако ти върши работа е твоя.
Plamen33
21-08-2011, 22:34
От 33 бубината не става мн благодаря все пак . А за тази от Браво Вихрен от сервиза ми каза че са сьщите нз дано да е така и дано шаибата на водна помпа да става от всички боксери . И наи големия проблем остава шаибата на вала
Plamen33
23-08-2011, 16:41
И мн неочаквано вище с какво се сдобих за 100лв А иначе бубина се намери от 145 точно утре пристига и до няколко дена запчатките дано да стане на мн хубави цени ще ги взема:hump:
те зимни бе, а у варна каква зима... :D
Plamen33
13-09-2011, 19:56
Колеги днес си вземах колата от сервиза по инсталацията всичко е свьршено но при запалването на мотора пьрво не са работили два от цилиндрите но единия е трьгнал в последствие но при замерване при единия дава компресия 0 и така не сработва чаткат здраво клапанитеи прекьсва мотора не е бил пален повече от 2години и стоял на влага иначе си вдига масло пали от раз даите моля някакви предположения мотора е ясно че ще се сваля нядявам се проблемите да са от главите стана пак една
Сипи малко газ или керосин, а в краен случай нафта и развърти мотора на стартер. После сипи и малко чисто масло и пак развърти!
компресията трябва да си дойде.
Ако не- мАторо на дворо!
Plamen33
28-10-2011, 18:35
И така стана вече ястно защо 4ти цилиндар имаше 0лева компресия . Свалих мотора и го занесах в сервиза на алфа че вече наи накрая да свьрши кошмара И Излезе че има два криви клапана явно още в Италия е скьсала ремак и навреме са я изгасили в единия цилиндар е имало малко вода но там Вихрен каза че ще го оправи трябват 16 водача маховика ми е целия в ражда и затова и невлизаха скоростите иначе мотора ми казаха че е гледан доста, валовете са перфектни но чакам още какво ще излезе пак едни пари се заформят :Suicide:
траи бабо за хубост :pokey:
Ако имаш възможност направи си го както трябва ,веднъж да знаеш че повече няма да пипаш докато у караш тази кола.
Plamen33
30-10-2011, 10:11
Наистина искам да стане както трябва от 145 моторите са в мн по добро здраве от на 33 . Наи големия страх при нас с тези мотори са цилиндрите знаете едни нови бутала колко струват точно и затова хвьрлих стария мотор дано само да не стане сьщото и с този заради раждата в единия цилиндар Вихрен каза че няма да излезе голям проблем стискам палци наистина да е така че да не свьршвам до тук с 33:heavy_cry:
спокоино бре казах ти зарад ръждата най много един лек хонинг да ти направят и тва е :smartass:
Plamen33
09-11-2011, 16:30
Вече всичко е ясно измерено премерено заради раждата на единия цилиндар ще има риза и колеги мн спешно ми трябва една биелка има 0,003 елипса трябва ми поне на 0,001 благодаря предварително. Коляновия има мн мн мин износвания като нов е другите три цилиндара са перфектни 4те бутала сьщо.Ще се сменят осн и биелни лагери и сигменти вьпреки че са добре :cheers:
Три хилядни овал е нищо. Да не се бъркате нещо! Около 0,015 е задължителния луфт на лагерите!:gruebel:
Plamen33
09-11-2011, 21:09
Ами Вихрен ги мери може аз малко да бьркам с точност 0лите но на биелите надраска 0,03 или 0,003 ще изльжа но каза че не става а шлаифистите на коляновия не признавали даже като има отклонение 0,02 от 0,01 не ставали но сервиза казават че чак толкова да не се фтиляваме Само едно ми е мн чудно как 3 биели са ми кофти само едната става аз си намерих още 2 само една ми трябва иначе трябва и 4те да шлаифам, на моето питане и лагерите са добре коленовия 6+ апьк биелите зле чудно ми е :pig:
А сигурен ли си, че са ги стегнали добре, преди да ги мерят?
Я си слагай твоите и не се втИлявай!
Щом вала е добре, значи и биелите са добре!
Plamen33
14-12-2011, 18:32
И така неска ми запалиха кочината обаче естесвено каръщината 1ва и 2ра не влизат нз ще трябва да я гледаме нямат краи приключенията и мн нерви с тези 33ки нямам тарпение утре да отида поне да и чуя гласа
Маикооооооооо и аз нямам тарпение да те видя вече с нея :scherzkeks:
---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:58 ----------
Паце аре да направиш и някоя друга снимка :photo:
Plamen33
14-12-2011, 22:07
Е как те ,ще са обезателни фотосесиите ама има още, доста по външния вид да се прави тошката сега прави праговете халогените трябва да сложа ама трябва и другата броня да турна, че тази е:lol_sign: но сега първо скоростите някои все пак ако има някоя наистина хубава да казва, ще видим 1во моита и на крис може да прегледаме
Plamen33
15-12-2011, 21:21
Вземахме вече колата че и направихме едно кръкче мн съм доволен от возията мотора си мърка от време на време си влиза 1ва ама понеделник ще се занимаваме по обстоино важно е че повози малко дупетата след една година мъкиии:prescription:вече само дреболии на фона на всичко друго вече има още една 33ка по улиците :drunk:
Plamen33
23-12-2011, 16:50
Ето малко обещени снимки не са сложени още праговете Януари ще има доста занимавка по колата :shoot:малко кофти качество сорка
Plamen33
23-12-2011, 16:52
етоги малко обърках
хайде и аз малко да раздвижа темата,колицата вече и влизат скоростите и навъртя първите 100-тина километра на пътя,впечатленията са добри ще постна едно клипче да и се чуе гласеца http://vbox7.com/play:d119f72b77 :)
Plamen33
07-01-2012, 21:32
Да наистина вече колата се кара оправихме скоростите . Проблема беше голямо износване в лостовата система вече влизат мн добре за 33. Доволен съм от колата и то доста караме я само до 3000 оборота но се осеща че ще върви стряскасе от сега .Стоп машинката маи е здала багажа и други такива дреболии но на фона на всичко са ми бели кахъри Обаче забелязах салзене от семерингите на шаибите на разпр валове преди няколко дена сега маи спряло ще видим някои друг ден и ще ходя да ги сменя и тях.Всеки ден отсраняваме по нещо предстои още доста но поне вече е оправдано заплюх я и маи ще трябва да я препикая хааххаха поздрави и наздрааве
Да наистина вече колата се кара оправихме скоростите . Проблема беше голямо износване в лостовата система вече влизат мн добре за 33. Доволен съм от колата и то доста караме я само до 3000 оборота но се осеща че ще върви стряскасе от сега .Стоп машинката маи е здала багажа и други такива дреболии но на фона на всичко са ми бели кахъри Обаче забелязах салзене от семерингите на шаибите на разпр валове преди няколко дена сега маи спряло ще видим някои друг ден и ще ходя да ги сменя и тях.Всеки ден отсраняваме по нещо предстои още доста но поне вече е оправдано заплюх я и маи ще трябва да я препикая хааххаха поздрави и наздрааве
Препикаване му е майката!:cheers:
Огледай добре системата за вентилация на картерните газове!
Семерингите пропускат главно от това.
честито пацо, от тук насетне само да ти служи :)
Plamen33
11-01-2012, 00:54
Мерси мерси утре, ще сменяме мокета с черен боядисах куве праговете доста добре станаха черен мат за сега. Обаче, ще трябва да взема пълен комплект накладки и чакам макферсон, че и левия взел дал . Предстои още цялостно боядисване отдоло смяна на каре бензинов филтар свещи и кабели за тях, и 100% нещо забравям аиде поздрави и голямо наздраве :big_beer:
Да си Жив и Здрав да си я караш и много да те радва колата,по малко ремонти естествено.
Plamen33
14-01-2012, 13:14
Вече и с прагове . Сега сменяме и накладки те старите ужас добре че я погледнахме навреме:spell:
Добре са станали!
Оправяй спирачките и .....:drive:
ибах му майката ония голям майстор ве-бавно ама качествено-да се надяваме хахаха :)
Plamen33
18-01-2012, 19:27
Да Тоше мн се постара и станаха мн мн добре . Сега колата е пак в сервиза за смяна на семерингите , каренце и бенз филтар и дано утре вече да е готова . Някои ако има гуми 195.50.15 да казва може и бартер за 195.60.15 зимни с много хляб в тях мн ми опира на мен аиде ПОЗДРАВИ на всички
Пацо, моите Тойо-та се продават 195/50/15 ама са цифра
Plamen33
21-01-2012, 17:27
Колата вече я прибрах от сервиза необходимите неща бяха сменени .Обаче и така не ми намериха в еврото кабели за свещите дадоха ми 1во тези които са с делко от 33 после ми намериха от 1.6 обаче там работата е че всички са с различни дължини на мен ми трябват 4 от наи дългите. Обаче ,ще останат за другия месец, че тоя ремонт сега ме разори, друго термостат, ще ми трябва и амортисъор аиде поздрави за сега на всички :go: и леко в снега
Plamen33
21-01-2012, 21:05
Този клип маи не сме го гледали http://www.youtube.com/watch?v=4-t8u9ZE6Vs&feature=endscreen:calc:
Plamen33
21-01-2012, 21:57
Мн добре започна ама края:guillotine:http://www.youtube.com/watch?v=gPcCZUUu1oI
Колата вече я прибрах от сервиза необходимите неща бяха сменени .Обаче и така не ми намериха в еврото кабели за свещите дадоха ми 1во тези които са с делко от 33 после ми намериха от 1.6 обаче там работата е че всички са с различни дължини на мен ми трябват 4 от наи дългите. Обаче ,ще останат за другия месец, че тоя ремонт сега ме разори, друго термостат, ще ми трябва и амортисъор аиде поздрави за сега на всички :go: и леко в снега
вземи си един комплект tesla от косер.
Plamen33
22-01-2012, 16:53
Поздрав http://www.youtube.com/watch?v=98OSIOjpb4o&feature=related ти колев с такива кабели ли си , цена и от каде си ги взе :crazy:
да, с такива съм и са ок.
за 1,7 16в от 145 имаш 2 варианта
T812C - медни
T025B - с резистивна сърцевина
които си избереш. според мен май по-добре медните. комплекта трябва да е нещо от сорта на 30-50лв. в косер ги има.
becksalfa
22-01-2012, 18:23
пацо и аз да те поздравя http://www.youtube.com/watch?v=lildbPTlsGg&feature=related
Plamen33
05-02-2012, 01:10
Имам едно питане днеска пускам парното вече загряла и ми праи един бял облак гледам и антифриза малко намалял и при влажно време стаклата потни а вътре нямаше теч дали ми е пробито радиаторчето . А и друго клапана на разширителния съд не работи и като е повече водата и ми пуска малко през една скоба на един маркуч явно не добре затегната
Пацо вътре няма как да има теч на 33-ката радиаторчето е в коша мислиии мислиии :pokey: :biggrin::sex:
А иначе като пуснеш парното и като се запути джама от белия пушек с пръст го обърши и близни ако е сладникаво е антифриз и заминало радиаторче ;-) :static::sex:
Пацо вътре няма как да има теч на 33-ката радиаторчето е в коша мислиии мислиии :pokey: :biggrin::sex:
А иначе като пуснеш парното и като се запути джама от белия пушек с пръст го обърши и близни ако е сладникаво е антифриз и заминало радиаторче ;-) :static::sex:
От цялата конструкция на парното при 33 3-та серия единственото нещо, което седи в купето, под таблото е именно радиаторчето на парното. Даже седи под 30 градуса спрямо вертикалата, със щуцерите нагоре. По този начин всичката ръжда и мизерия влиза именно в радиаторчето и го скапва, та така протича. Веднъж протекло радиаторче, не подлежи на ремонт. Само смяна. А нови няма, защото китайците не правят за 33. Трудно се намира, има само оригинал на Valeo и по спомен беше не по-малко от 140-150 лв.
хм значи аз до края на живота си няма да имам парно в моита понеше моито е и спукано и запушено след спукването му сипах течност за запушване и вече не ми изчезва антифриз но нямам и топло духа савсеееееем леко даже неусетно и мислех до година да сменям радияторчето но чвно няма да е........
А има ли алтернативен вариянт от каква друга кола може да си напаснем ????????
Plamen33
05-02-2012, 15:01
НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ ГЛЕДАМ СЕГА НАЗЕМЯТА ИМА ПЕТНО КАТО БЯЛА ПЯНА ВЕЧЕ НЕИСКАМ ДА СИ МИСЛЯ ОТ КАКВО МОЖЕ ДА Е ЗНАМ ЧЕ НЕ Е НА ХУБАВО АЗ МАИ МЯХ ДО ТУК С ТАЗИ КОЧИНА
Аз от друга кола не съм търсил. Преди 3-4г. на комбито си сложих ново радиаторче, тогава ми се видяха много пари, но тази кола ми е ежедневна, кара се всеки ден и вече няколко зими се убеждавам, че съм взел правилното решение. Сега, като си дойде на работна температура мотора, парното пърли вежди:naughty:
Аз от друга кола не съм търсил. Преди 3-4г. на комбито си сложих ново радиаторче, тогава ми се видяха много пари, но тази кола ми е ежедневна, кара се всеки ден и вече няколко зими се убеждавам, че съм взел правилното решение. Сега, като си дойде на работна температура мотора, парното пърли вежди:naughty:
А ми разправяше че 33-ката си нямала парно фабрично - видя ли сега ;)
А ми разправяше че 33-ката си нямала парно фабрично - видя ли сега ;)
Ами няма си, но ставаше въпрос за старото купе. Там парното няма нищо общо. Затова и на червената още преди 6-7г. с рязане, преправяне и т.н. успях да монтирам от 33 3-та серия парното.
А иначе старото парно за нищо не става, и то няма нищо общо с това на новото купе.
Ами няма си, но ставаше въпрос за старото купе. Там парното няма нищо общо. Затова и на червената още преди 6-7г. с рязане, преправяне и т.н. успях да монтирам от 33 3-та серия парното.
А иначе старото парно за нищо не става, и то няма нищо общо с това на новото купе.
Ти за новото ми разправяше ма както и да е ;)
Ти за новото ми разправяше ма както и да е ;)
Няма такъв филм, не си ме разбрал. Никога не съм твърдял, че новото купе има слабо парно, ако беше така, нямаше да го слагам него в старата 33-ка. А това съм го правил, още преди да се запознаем. Всъщност то тогава го нямаше май форума още.:cheers:
Plamen33
05-02-2012, 18:10
И аз имам хубаво парно и които познавам с 3та серия също има но когато го пусна както казах прави голям бял облак ,стаклата мазни и потни и антифриза намалял а това за бялата пяна на земята разбрах от кадее нищо тревожно
И аз имам хубаво парно и които познавам с 3та серия също има но когато го пусна както казах прави голям бял облак ,стаклата мазни и потни и антифриза намалял а това за бялата пяна на земята разбрах от кадее нищо тревожно
Е просто в момента леко сълзи радиаторчето. И се изпарява излезлият антифриз. Парното е така направено, че прудно протича антифриза в самото купе, но се изпарява. Лошото е ако протече по-силно. Тогава няма решение, освен смяна. В общи линии това са нормални неща, все пак тия коли са вече на по 20 г, че и повече.
Plamen33
01-03-2012, 12:02
Смених термостата вече колата си загрява както трябва.Обаче тези радиаторчета на парното са кошмар , моето си течеше намерих друго 2ра употреба закачих го директно наблюдавах го загря колата не пусна от никаде сега е по-зле от старото апък и това топли . Разглобих старото мацах го с силикон ще видим резултата ново е139лв с отстъпка, ще ми доиде на 105лв ама точно за това не ми се дават ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ И ЧЕСТИТА БАБА МАРТА живи и здрави
с тоя силикон нищо няма да направиш. виж някъде дали може да го залепят.
Plamen33
01-03-2012, 13:15
Ами никаде не искат виката че нямало смисал . А имам една дилема когато запаля колата и ми вдига оборотите 2300 след 30сек някаде започват да падат лека полека понякога ги кача само до 1500 и това става дори и на загрял мотор но тогава падат още по бързо. Мн досадно всеки път да ми го прави и по принцип стоят точно на 1000 височки са ,това от дебитомер ли е стъпково моторче не забравяите че съм с инсталация от 145
Аз имам известен опит с тия радиаторчета (разглобил съм поне 10). За съжаление само горчив. Защо никога не подлежат на ремонт?
Ще се опитам да обясня накратко. Тези радиаторчета са направени по много гадна техналагия. Та....в радиаторчето има 18 тръбички, 8 са за едната посока на водата, демек вход, а другите 8 са в обратна посока. тези тръби са щамповани и валцовани към основата на казанчетата, но между тях има цяло гумено уплътнение, на което се уплътнява и самото казанче. Основата е от поцинкована ламарина, която обче с времето ръждясва. Ръждясва защото гуменото уплътнение е една цяла лента с 18 дупки и е много голяма на площ. А това уплътнение с времето изгаря от топлината, напуква се, влагата влиза между него и ламаринената основа, основата ръждясва и накрая течността изтича при щанмповката между тръбата и ламаринената основа. Та ремонт дефакто не съществува.
Това може да се види, чак когато отщипете казанчето от ламаринената основа.
Ремонт се прави само с ново казанче.
firedragon
01-03-2012, 20:12
Може ли една снимка на това радиаторче,че ми стана интересно.
Plamen33
05-03-2012, 20:02
1во с залепеното радиаторче днес цял ден обикаляхме не протече , сменихами старото в моргата с друго ще го видим и то как ще е .2 ро колата от два дни взе да прекъсва след подмяна на няколко компекта свещи стари и влошаване на нещата си купих НЖК ПЛАТИНУМ но и кабелите са за смяна цъкат бенз. помпа дранчи но с новитв свещи се оправи. Ако не работи кабел е нормално да ми цапа свеща нали? И нещо от едната страна сякаш леко ми чукат клапани но маслото ми е доста зле предстои смяна с 20к надявам се тогава да спрът
Може ли една снимка на това радиаторче,че ми стана интересно.
Ето какво да очакваш.При мене се получи и сега имам дивашко парно.
firedragon
06-03-2012, 08:48
Исках да го видя как изглежда,че нещо ми се въртеше в главата дали не може да се направи от медни тръбички споени заедно,но така като го гледам ще е сложна работа.
1во с залепеното радиаторче днес цял ден обикаляхме не протече , сменихами старото в моргата с друго ще го видим и то как ще е .2 ро колата от два дни взе да прекъсва след подмяна на няколко компекта свещи стари и влошаване на нещата си купих НЖК ПЛАТИНУМ но и кабелите са за смяна цъкат бенз. помпа дранчи но с новитв свещи се оправи. Ако не работи кабел е нормално да ми цапа свеща нали? И нещо от едната страна сякаш леко ми чукат клапани но маслото ми е доста зле предстои смяна с 20к надявам се тогава да спрът
свещи си вземи денсо обикновени. да, нормално е да се цапат ако кабелите са капут. иначе вероятно ти тракат повдигачите. слагай хубаво масло 10в40 и виж как ще е. не е нужно да е селения.
Смятаййй то голям гювеч в тва парно било аз се чудя що ми мирише на пържени мушички . Голяма играчка ли е ревизията му някакви вариянти да се почисти без да се сваля има ли ?
Смятаййй то голям гювеч в тва парно било аз се чудя що ми мирише на пържени мушички . Голяма играчка ли е ревизията му някакви вариянти да се почисти без да се сваля има ли ?
Без да се сваля не може да се почисти.
понеже боклуците са влизали само от едната посока, логично е, че ако ги напънеш с вода от другата ще излязат лесно. Така и стана. Малко вероподобен препарат за 10-15 минути и радиатора лъсна.
После с едни "гарги" го отворих откъм противоположната страна на тръбичките. Това е важно, защото иначе не може да се извадят серпантините.
След първоначалния шок от гняста, която се намира вътре, се пристъпва към истинското чистене.
Първо с шомпол с четчица, а после и с кварцов пясък и вода.
Сглобяването по обратен ред, като изобщо не използвах силикон, защото уплътнението ми се видя достатъчно гъвкаво, но го отчитам като грешка. Това, че не е протекло си е чиста случайност. Препоръчвам силикон за прозорци.
Това е во кратце!
Plamen33
12-03-2012, 19:09
Вече с свещички НЖК платиниум някви немски кабели за 70лв до няколко дни и селения 20к и можеби нова бензинова помпа намерих за 120 лв итали .Не чукат никакви клапани но маслото ще се хвърля днес имаше и лек оглед от колегата Пиннинфарина
Тес ппатиниум НЖКато по спомен май бяха по дълги от колкото трябва за наще .
Plamen33
01-05-2012, 22:49
Разбрах вече защо имам високи обороти при палене откачих стъпковото моторче и заспаха оборотите като е студена но после като загрее е по добре с него и на контакт бучи явно е за смяна и БОБИ от този регулатотор евап сензора ми гаснеше скоро и снимки аиде поздрави симпатяги
ами то това му е работата на стъпковото моторче. като запалиш трябва да качи към 1500-2000, след известно време да ги свали до 1000, да се задържат там и по някое време като вдигне температура, да паднат до работните 850-900. също като пуснеш консуматор или товар на двигателя то се стреми да ги запази.
Plamen33
02-05-2012, 10:54
Да ама при мен минаваха 2500 об и бавно ги сваля за студен мотор не мисля че е добре и под 990 об не падат гори като ламята спаска намрих тука за 40лв едно ще видя дали ще го взема
едва ли ще е от него. по-скоро да са разбъзикани дроселите или датчика за температура на двигателя да дава грешна информация или нещо друго. ти нали си с двигател и електроника от 145.
Plamen33
18-05-2012, 19:11
Колата ще се продава и 164 и 33 . 164 цена първо цялата за 750лв ако няма желаещи до 2 седмици на части . А 33 за 1500лв с мн мн части в момента е на 950км има единствено да и се направи реглаж на предницата кола вече само за каране утре пускам обява
becksalfa
18-05-2012, 20:41
пламба що продаваш 33 -та,толкова труд и пари и сега на пазара.
Plamen33
02-07-2012, 19:46
Опа фоги да се похваля с новата сси придобивка 33 1.7 8в колата има страхотно купе но мотора си замина. Засега ще си подменям някои неща но няма да ходи за желязо с сигорност благодарности на криссссс:punk: нещо немога да ги кача с тази 7ца крис помагаи
Plamen33
02-07-2012, 22:32
ето снимките
Plamen33
02-07-2012, 22:34
и ощеее
becksalfa
03-07-2012, 18:29
Пацо да ти е честита,май и ти ще ги правиш компот
Ха Честито!
Който кара 33-ка, винаги има поне по две:static:
някои и повече :) честито пацо
така си е колкото повече толкова повече
Plamen33
03-07-2012, 23:21
Ами след една проста сметка с бащата ,имам на 16в-то каре скоростна и макферсон за смяна това са близо 200лв, за оригинално каре итали обадиха 116лв наи евтино рециклирано 56лв и решихме да лапнем тази за 400лв и така си имам читава 33 ка (купе).Жалко, че не спасихме мотора но доста маи е карана с вода , ще се погледне пак И една кофти новина тези дни 164 та си утива за капачки някои последно ако му трябва купе да казва:tongue:
Plamen33
11-09-2012, 21:49
Вече с ел. огледала скоро с коригиране на осветлението на таблото и задни ел, стакла,вече другото лято слагане и на климатика ,скоро и малко снимки
Plamen33
04-10-2012, 13:41
Здравеите имам едно питане щеките на маслото на 33 16в и 145 16в еднакви ли са .Аз съм с щека от 33 на мотор от 145 казаха ми, че може да има мин. разлика ВЯРНО ЛИ Е. Търся си прибори за налягане на маслото и ампер метър от 33 1ва серия куве
нали има една тръбичка в която влиза щеката. тя до колкото ми е известно е различна при 145 и 33.
To и при 33-ките не са еднакви, но не виждам причина да не стават. Важното е щеката да си върви с тръбичката.
Plamen33
04-10-2012, 15:12
Да всичко си пасва, питането ми по точно, е дали има разлика в дължината.А иначе скоро може и донора да е готов за пътя ако с Тишката се разберем за един 1.7 8в мотор и тогава, ще си търся едни карб. 40ки
becksalfa
04-10-2012, 20:05
паце какво си намислил,какъв проект си забъркал
Здравеите имам едно питане щеките на маслото на 33 16в и 145 16в еднакви ли са .Аз съм с щека от 33 на мотор от 145 казаха ми, че може да има мин. разлика ВЯРНО ЛИ Е. Търся си прибори за налягане на маслото и ампер метър от 33 1ва серия куве
На първа сирия има уред за налягане на маслото, но другият не е амперметър а волтметър. Иначе хубаво си се насочил, но ги няма въче тия коли, както и такива неща не се намират. И аз си търся такива уриде за комбито от много време, ма не мога да намеря.
Аз имам такива уреди ма не ми остана място за тях :sex:
Ама ще измисля нещо :biggrin:
Plamen33
21-10-2012, 21:06
търся си външни дръжки на вратите от 2ра серия може и само две.Ако някои има да свирка
Plamen33
24-11-2012, 03:55
Малко раздвижване , днес закупих така коментираната Имола от раздела продава ,, края на една горда 33 ка.След като Крис я закупи, и се радва една вечер се намесих отново аз ,след малко размисли и мн. страсти я отмъкнах.Накратко ми трябва читав преден капак и маска всичко друго го имам налично, утре, ще има снимки. За предните греди след ,,нежния удар'' вече са уговорени да се оправят от вещо лице.Качвам малко снимки и повече утре ,че сега сме малко след почерка за новата продобивка Наздраве:whistle:
Plamen33
24-11-2012, 03:56
:lol_sign:
А аз ще се намеся със снимки отпред:respect:
Plamen33
25-11-2012, 21:21
Да колата е добре зачистих и ръждите, липсващите неща по нея се слагат отново и износените се подменят Основното е да се оправи предницата.И пак някои ако има излишен капак да свирка.Утре, ще се по занимаваме повечко но и голям студ взе да става.Я кажете, искам да сложа апарати и дискове от 145/6 , предни какво точно ми трябва и имали голяма заигравка.
Нищо общо нямат!!!:hvala:
Трябват ти от опел!!!:moon:
becksalfa
26-11-2012, 21:20
Паце да ти е честита новата придобивка,колко станаха три ли.сега ще минавам преглед и ще докарам моята хубавица от село и ще ти се обадя да ги запознаем и малко снимки
Plamen33
26-11-2012, 23:44
Днес се свърши доста работа по колата.Най важното гредите, вече са изправени доста лесно стана ,сложен е новия радиатор с перка , ремъци на водната помпа и хидравликата ,смяна на шаибата на хидравликата и др. дреболии .Останаха малко проблеми с тоците, но тези дни и това, ще се отметне.Малко снимки от добре свършената работа.Аиде бе крайно време е вече да видим и твоита в деиствие и да третата 33ка е но само временно с зелената ще се разделяме скоро.
Plamen33
21-02-2013, 20:14
http://www.youtube.com/watch?v=1l5Z675443A
mitaka_cs
21-02-2013, 21:38
С кеф го изгледах. Как само са придвижвали в редица блоковете... и оная дебелогъзата машина сама се черпи с валчета:metal:
Скапано "корозионе !", тя ламарината като вестник се вее.
Някои машини са добре омазани от правене на Алфасюди.
терминатор 84-та:bionic:
Plamen33
13-03-2013, 13:25
http://www.youtube.com/watch?v=g6h-ls7NyHw мн. добри екземпляри и чудесно направен клип за 30 годишнината на модела, ето и една снимка на моята Имолата и по двете 33ки се човърка постоянно .Скоро, ще има повече инфо
Plamen33
27-03-2013, 21:00
Снимки с новите 14ки джанти и гуми на 16в-то, и някои ако има 2 външни дръжки за вратите от 2ра серия да свирка.Забелязвам ,че на празен ход мотора на моменти претриса все едно леко падат обороти идеи(леко претриса)
Снимки с новите 14ки джанти и гуми на 16в-то, и някои ако има 2 външни дръжки за вратите от 2ра серия да свирка.Забелязвам ,че на празен ход мотора на моменти претриса все едно леко падат обороти идеи(леко претриса)
Голям луфт между електродите на свещите или нещо ;подобно!
Дръжки имам от трета серия за още три!:rotfl:
Plamen33
16-08-2013, 22:47
Здравейте Алфисти отдавна не съм писал в темата иначе всеки ден проверявам раздела.Ежедневно се прави нещо по колите , като подмяна на тампони боядисване на ръждиви елементи смяна на скоростни кутии уж с по хубави и мн. мн други .Та тези дни се сдобих с интересни части ,карбуратори 40ки Вебер които в времето смятам да слагам на 16в мотора след пълна ревизия 1во разбира се и настроени в сервиза на Алфа . И второ най-издираваното нещо от мен задни шенкели за дискови спирачки от 33 с АБС. Та ги намерих с добри дискове и лагери скф стояли от 10г на 33ка която не е карана.Всичко затънало до шия в ражда падна голяма битка при демонтирането на шенкелите но все пак ги докарах в Варна , огромни благодарности на Тишо и Йонко от Търговище:big_flowers:
за нищо паце знаеш че винаги съм насреща с каквото мога ;-)
Plamen33
02-09-2013, 18:58
И най-после сложих задни дискови спирачки на една от 33ките. 1во закупих шенкели от 33 с АБС , взех ги заедно с главини и дискове.2ро реших да купя задни апарати главини и дискове от 145 00г.и ползвах тях мн. по-добър варянт са ,и след като набавих всичко необходимо работата днес започна.Преработки имаше в главината при 145 има две шаиби от двете страни на лагера вътрешната става на оста на шенкела но външната не и на стругар ми я направиха както и друга гайка за оста.Тръбичките на апаратите паснаха от 145 и 33 и ги захванах за едната щанга разпробих малко планката на маркучето а тази от барабаните се маха не пасва опира в апарата.Единствения по-сериозен проблем е че намерих само едно жило за ръчната от Евро 07 и в цялата страна няма друго, ще поръчат но не се знае кога .ще пристигне остана и освежаване на апаратите
Кое жило? Лявото или дясното. По принцип имам здрав комплект на една година както и чисто ново жило, но не съм сигурен червено ли беше или синьо.
Plamen33
06-09-2013, 12:15
Това което купих е с синя шлаовка не пише никаде ляво или дясно жило
Това което купих е с синя шлаовка не пише никаде ляво или дясно жило
Аз сега се сещам, че всичките са си малко по-дълги!
Значи ще станат!
Plamen33
22-09-2013, 23:03
http://www.cars.bg/c419420
mitaka_cs
23-09-2013, 10:57
http://www.cars.bg/c419420
С диференциал 3.18 е тази. На интеграле т.нар. дълго крайно предаване е 3.11 (има и 2.94:1 на някои).
Мисълта ми е че дизеловия 33-ков си плаче за мощен боксер.
За сравнение 2.0 т.спарковете 8 и 16V по 155 са с 3.35...лада 1500S- 3.9
Plamen33
24-11-2013, 21:28
Забелязвам от известно време на Имолата загуба на антифриз.Няма външно никакви течове,единствено ме съмнява радиаторчето на парното прави понякои път лек облак,системата обаче си остава надута доста след каране и капачката на разширителния пуфка здраво при развиване.Засега неправи бели облаци от ауспуха лятото държи перфектни градуси мотора работи добре притеснявам се за гарнитура на глава помагаите за други предположения
---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:18 ----------
А забравих антифриза мирише леко на бензин
щом мирише сещаи се :sex:
Ако имаш газова, може да е от мембраната на изпарителя
Plamen33
25-11-2013, 12:13
няма газзз губи около 50мл.на 150 км
няма газзз губи около 50мл.на 150 км
Като пуснеш парно, става ли мазно предното стъкло отвътре? Ако се омазнява, значи със сигурност радиаторчето е прецакано. Малко са кът тия радиаторчета за парно, но има алтернатива.
Plamen33
25-11-2013, 20:20
Те преди време ми бяха казали 120лв за обикновено радиаторче а Имолата е с климатик, абе ще се търси по голям боксер:biggrin:
Те преди време ми бяха казали 120лв за обикновено радиаторче а Имолата е с климатик, абе ще се търси по голям боксер:biggrin:
Той радиатора на парното е същия.
боби я кажи каква е алтернативата........
боби я кажи каква е алтернативата........
Алтернатива има тук в София, при едни майстори на радиатори - даваш си стария, плащаш 80 лв. и забравяш за проблеми с радиатора на парното.
ааааааа добре аз си мислех че от някоя друга кочина стават за наще :hmm:
Някой ако е закъсал с радиатор за парното, имам!
Изобщо имам вече две разглобени коли. Особено специфични чаркове за 4х4.
Иначе, ако е от радиатора, най-добре го разглоби и почисти. Някъде бяхме писали с Боби как става. После ще имаш дивашко парно!
Plamen33
26-11-2013, 20:13
Колата и сега има мн. добро парно ламаринката на таблото пред стъклото е много гореща.Иначе радиаторчета имам още 2.Все пак ако чуете за наистина читав 1.6 или 1.7 8в. мотор под хвърлете.И наздраве доиде студа и червеното домашно вино тръгна, ние Варненската групичка си подпиива ме периодично
Колата и сега има мн. добро парно ламаринката на таблото пред стъклото е много гореща.Иначе радиаторчета имам още 2.Все пак ако чуете за наистина читав 1.6 или 1.7 8в. мотор под хвърлете.И наздраве доиде студа и червеното домашно вино тръгна, ние Варненската групичка си подпиива ме периодично
Пешката има 1.7 8 клапана мотор за прадаване. При това мотора беше хубав, ма колата много изгнила.....
Колата и сега има мн. добро парно ламаринката на таблото пред стъклото е много гореща.Иначе радиаторчета имам още 2.Все пак ако чуете за наистина читав 1.6 или 1.7 8в. мотор под хвърлете.И наздраве доиде студа и червеното домашно вино тръгна, ние Варненската групичка си подпиива ме периодично
Нидей лъга ей!!!!! Виии варненската групичка не сте спирали по скоро си почивахте периодично на доста дъъъълги периоди :Tease:
Plamen33
17-12-2013, 23:57
Коледния подарък ми доиде малко по рано ,скоро ще има още една Имола 16в и то с климатик:big_love:
Plamen33
14-06-2014, 10:22
Малко да се събуди темата, покраи Имолата има раздвижване с смяна на мотора от 1.4 към 1.7 16в.Смених хидравличната рейка, че старата течеше като лейка.Намерих ролки SKF от бате Иво все, още се откриват взех и семеринги на разпределителните валове.Най-после си открих джанти AZEV 16'' 4x98 и уреди VDO, лека полека се по събира
Plamen33
06-10-2014, 20:32
Да раздуя малко, че и отдавна не сам писал 1во Имолата порасна с 1.7 16в мотор .Има си проблеми в оборотите между 2000 и 3000 оборота забиваше мн сериозно все едно и изчезват тоците , също и при рязко подаване на газ (и то само добре загряла) следва подмяна на всичко без стъпково моторче и все така бутнахме дроселите почна между 1500 и 2000 и то по малко да забива и вече маи се чудя за бенз регулатори. Това с Имолата с другата наи- сетне доиде момента за оправяне на големи недоразумения с външния вид дупки от газови , нацапан кит калник и гнило за жалост няма пари за цялостно
Plamen33
10-12-2015, 11:53
Боби ето снимките на вапросните даржачи на супортите , и снощи загледах едно Ауди а4 едната снимка е на неговите апарати и бяха монтирани от външната страна а при нас е ватрешната
Plamen33
10-12-2015, 11:55
и още ена
и още ена
На вората снимка се вижда, че телчето не е там, където трябва. Дрябва края му да бъде от другата страна на супорта.
На третата снимка от предишния пост се вижда как трябва да седи пружината/телта. Сравни ги, да видиш къде е грешката. Сложи тълът правилно и спирачките ще дойдат.
Идеята на тия телова е да дърпат челюстта към центъра на оста, така между челюстта и супорта няма хлабини, няма и дрънчене
На вората снимка се вижда, че телчето не е там, където трябва. Дрябва края му да бъде от другата страна на супорта.
На третата снимка от предишния пост се вижда как трябва да седи пружината/телта. Сравни ги, да видиш къде е грешката. Сложи тълът правилно и спирачките ще дойдат.
Идеята на тия телова е да дърпат челюстта към центъра на оста, така между челюстта и супорта няма хлабини, няма и дрънченеТ
Тва ми напомня, като веднъж дойдох до Вентура и ти като ми каза... (аз съвсем го бях обърнал) се почуствах най простия на света :big_bow_down: И тук и още веднъж МЕРСИ!
Споделете какво правите.Спирачките ли подобряваш?
Т
Тва ми напомня, като веднъж дойдох до Вентура и ти като ми каза... (аз съвсем го бях обърнал) се почуствах най простия на света :big_bow_down: И тук и още веднъж МЕРСИ!
За нищо, винаги си добре дошъл. :cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.