Log in

View Full Version : Трудно палене след като е работила 145 1.4ТS



Top
17-04-2011, 12:54
Здравейте,
Алфата е 1.4 ts с газова уредба,но винаги я паля на бензин. От известно време имам следния проблем:cry: сутрин колата си пали от раз без проблем, но след това второто палене е трудно и става само с даване на газ:no: Примерно паля,отивам колкото до бензиностанцията,зареждам си и после паленето е мъка,иначе стартера си върти,лампата за инжекциона на таблото също гасне :(
Ще ми е много от полва ако имате идея от какво може да е този проблем

niko.lidsi
17-04-2011, 13:18
Здравейте,
Алфата е 1.4 ts с газова уредба,но винаги я паля на бензин. От известно време имам следния проблем:cry: сутрин колата си пали от раз без проблем, но след това второто палене е трудно и става само с даване на газ:no: Примерно паля,отивам колкото до бензиностанцията,зареждам си и после паленето е мъка,иначе стартера си върти,лампата за инжекциона на таблото също гасне :(
Ще ми е много от полва ако имате идея от какво може да е този проблем
ако веднага след като си я запалил я прехвърляш на газ сутрин докато е студена още тя се дави опитая първо да загрее малко и тогава я изгаси и опитаи да я запалиш по принцип това се дължи на това че като я прехвърлиш веднага на газ тя се дави от газ понеже пуска повече газ а и газта не е обработене и е сурова така да се каже опитай така както ти казах ако не стане не знам какво може да е друго мойта е същата и ми прави абсулютно същото

serafim
17-04-2011, 13:34
ако веднага след като си я запалил я прехвърляш на газ сутрин докато е студена още тя се дави опитая първо да загрее малко и тогава я изгаси и опитаи да я запалиш по принцип това се дължи на това че като я прехвърлиш веднага на газ тя се дави от газ понеже пуска повече газ а и газта не е обработене и е сурова така да се каже опитай така както ти казах ако не стане не знам какво може да е друго мойта е същата и ми прави абсулютно същото
Здравей, колега. Карам същия модел, с ГИ. Преди време се борих с подобен проблем, но при мен сутрин палеше от втория път. Първия път прикиха, притресе и след 2-3 сек гасне. Доста се поозорих, но накрая се оказа, че поради мръднали настройки на ГИ когато колата е на газ, записва грешка в ламбдата. При палене сутрин (винаги на бензин), явно се ползва последната карта, с която е работила колата - на газ, и от там (по какъв начин не ми е много ясно) ставало объркването. След диагностика на бензин и след мое настояване при газаджиите да преконфигурират ГИ нещата се оправиха. Преди това слушах лекции за МПХ, свещи, кабели и какво ли не още. Направи си диагностика при работа на бензин и на газ и виж дали няма да излезе нещо такова. Успех в борбата с проблемите!

niko.lidsi
17-04-2011, 13:50
Здравей, колега. Карам същия модел, с ГИ. Преди време се борих с подобен проблем, но при мен сутрин палеше от втория път. Първия път прикиха, притресе и след 2-3 сек гасне. Доста се поозорих, но накрая се оказа, че поради мръднали настройки на ГИ когато колата е на газ, записва грешка в ламбдата. При палене сутрин (винаги на бензин), явно се ползва последната карта, с която е работила колата - на газ, и от там (по какъв начин не ми е много ясно) ставало объркването. След диагностика на бензин и след мое настояване при газаджиите да преконфигурират ГИ нещата се оправиха. Преди това слушах лекции за МПХ, свещи, кабели и какво ли не още. Направи си диагностика при работа на бензин и на газ и виж дали няма да излезе нещо такова. Успех в борбата с проблемите!
колега без да се заяждам или нещо такова аз съм работил в заг сервиз такаче няма какво да ми обясняваш за настроики ако ГИ не го бива не става на мн да ти ебават налягането на газта или бензиновите времена а на колегата е обикновена газова уредба и на мен също ми е обикновена такаче си зависи от празния хад на работа на дригатела и колко газ му е пуснато от изпаритела за празен ход

serafim
17-04-2011, 14:16
колега без да се заяждам или нещо такова аз съм работил в заг сервиз такаче няма какво да ми обясняваш за настроики ако ГИ не го бива не става на мн да ти ебават налягането на газта или бензиновите времена а на колегата е обикновена газова уредба и на мен също ми е обикновена такаче си зависи от празния хад на работа на дригатела и колко газ му е пуснато от изпаритела за празен ход
Не се обиждам колега, аз съм си решил пролема сам, след известни наблюдения и заключения. Тук споделям, защото е глупаво всеки сам да открива топлата вода. Ако съвета ми е насочил някого и му е помогнал, добре, ако не, здраве, важно е желанието да помогнеш. :cheers: за всички!

spellmaste
17-04-2011, 20:37
Здравейте,
Алфата е 1.4 ts с газова уредба,но винаги я паля на бензин. От известно време имам следния проблем:cry: сутрин колата си пали от раз без проблем, но след това второто палене е трудно и става само с даване на газ:no: Примерно паля,отивам колкото до бензиностанцията,зареждам си и после паленето е мъка,иначе стартера си върти,лампата за инжекциона на таблото също гасне :(
Ще ми е много от полва ако имате идея от какво може да е този проблем
Имам същия проблем и най-досадното е че го прави точно това примерно 1 седмица, изчезва за 3-4 дни-нито 1 път през тези дни не се случва и пак се почва отначало, няма никаква закономерност или определен признак, просто си го прави. Другата седмица ще я карам за мн мн мн подробна диагностика и ако проблема излезе ще го споделя.

niko.lidsi
17-04-2011, 22:56
Имам същия проблем и най-досадното е че го прави точно това примерно 1 седмица, изчезва за 3-4 дни-нито 1 път през тези дни не се случва и пак се почва отначало, няма никаква закономерност или определен признак, просто си го прави. Другата седмица ще я карам за мн мн мн подробна диагностика и ако проблема излезе ще го споделя.
колега колата изчакваш ли я да загрее

spellmaste
17-04-2011, 23:27
колега колата изчакваш ли я да загрее
как да загрее като тя неиска да запали, няма значение колко е работила преди това. С нея ходя всеки ден на работа и минавам едно и също растояние.През зимата на -10-15 и сега на +10-15 все си го прави това на някакви си нейни периоди, а през седмицата минавам все една и съща отсечка.

sti6o
17-04-2011, 23:28
Прокапващи дюзи и мократ свещите.

spellmaste
18-04-2011, 11:12
Прокапващи дюзи и мократ свещите.
Звучи ми като скъп вариант :(

kolev
18-04-2011, 12:09
не е скъп. или се слага добавка в бензина и се кара само на бензин докато се отпушат или се свалят и се дават на ултразвуково чистене.

spellmaste
19-04-2011, 00:23
не е скъп. или се слага добавка в бензина и се кара само на бензин докато се отпушат или се свалят и се дават на ултразвуково чистене.
аз съм си само на бензин, ако е това значи трябва да търся да ми ги "продухат".Тази процедура какви пари идва г/д ?

toni791
19-04-2011, 21:19
колеги вземете си проверете датчика на коляновия вал и не се занимаваите с дюзи свещи и там подобни типичен проблем от него като позагрее колата трудно пали или въобще не пали.

spellmaste
19-04-2011, 23:47
колеги вземете си проверете датчика на коляновия вал и не се занимаваите с дюзи свещи и там подобни типичен проблем от него като позагрее колата трудно пали или въобще не пали.
моя със сигурност е проблемен :(

kolev
20-04-2011, 11:24
тогава няма какво да се чудиш. зависи с какъв двигател си , но може да имаш и още един датчик на разпределителните валове.

spellmaste
20-04-2011, 13:14
тогава няма какво да се чудиш. зависи с какъв двигател си , но може да имаш и още един датчик на разпределителните валове.
1.4 тс, мисля че е само един