View Full Version : Проблем със серво
danko123
18-04-2011, 17:51
Здравейте колеги,имам проблем със спирачките.Сменени са накладки ,дискове,маркучи и тн.Всичко!!Копелето се сдървява след всяко обезвъздушаване.Когато запаля и помпя контрата се чува звук все едно с помпа помпя.Знам че ако на сервото му има нещо,играят оборотите.Те мойте колебаят като е студена.Та диагнозата е Голямата мембрана на сервото.Кво е ,що е незнам.Как се се меня ,кое се сменя?????????????Как да го разбера да ли проблема е от там?
Здравейте колеги,имам проблем със спирачките.Сменени са накладки ,дискове,маркучи и тн.Всичко!!Копелето се сдървява след всяко обезвъздушаване.Когато запаля и помпя контрата се чува звук все едно с помпа помпя.Знам че ако на сервото му има нещо,играят оборотите.Те мойте колебаят като е студена.Та диагнозата е Голямата мембрана на сервото.Кво е ,що е незнам.Как се се меня ,кое се сменя?????????????Как да го разбера да ли проблема е от там?
Пропада ли педала при спиране?
Ако пропада е помпата!
ако не пропада е мембраната (по лесно е 2-ра ръка)
другото което ми идва на ум е да огледаш вакумния мачкуч за сгъвания дупки или изваждане...
danko123
18-04-2011, 18:14
не не,непропада.Втвърдява се като при неработеща кола
не не,непропада.Втвърдява се като при неработеща кола
Maркуча за налягането прегледа ли го?
Запали колата и го полей с вода да видиш губи ли налягане от някъде.
Аз залагам на това да е или сцепен някъде или да е изваден или от към мотора или от към сервото!
danko123
18-04-2011, 19:16
незнам братче,обясни ми на едно лично къде е този маркуч и как да го проверя.като го поливам с водакво и къде да гледам.аджамия съм.и още нещо ми направи впечетление:спирачната помпа ,както си стърчи ,нали в/у нея си е казанчето с спирачна течност,а от двете страни има изводи където влизат тръбите на АБСа,та,само от дясната страна влизат тръбите на АБСа а от ляво няма.Ляво и дясно -като си с/У нея,да не ви объркам.
Ами сервото за да работи, бива захранено със налягане посредством маркуч идващ най общо от двидателя!
Не намерих подобна снимка за да ти го покажа нагледно пък и вече нямам 145 на гтв незнам дали е на същото място.
Помпата на спирачката е закрепена в/у едно нещо подобно на ''тенджера'' обърната към купето, та във въпросната тенджера трябва да влиза маркуча който трябва да прегледаш.
само че не е налягане, а вакум. маркуча на сервото отива на колектора на левия вътрешен цилиндър. има и един клапан на сервото. ако маркуча е сцепен или мембраната на сервото е скъсана ще имаш сериозен проблем с оборотите на празен ход.
danko123
19-04-2011, 17:36
еми ,бая си играят на празен ход.и на гас и на бензин вече.
ами намираш го тоя маркуч, откачаш го и гледаш дали не е сцепен някъде. после го запушваш от едната страна с дръжката на някоя отверка така че двигателя да не може да смуче въздух от там. палиш и ако оборотите са нормални и не се клатят - проблема ти е в сервото.
danko123
19-04-2011, 19:35
даааа!В събота доктора ще я прегледа и ще видим как ще я лекуваме.
danko123
25-04-2011, 21:07
за сега няма,сряда ще дойде сервото ,щото трябва друго и ще ходя да го сложат.ще пиша след това кво е,що е.
Що си играете!?
Проблема е азбучен.
Клапана вътре в сервото е умрял, както и мембраната в последствие.
За тия резервни чаркове няма, следователно- НОВ втора употреба:naughty:
NIKSANA86
27-04-2011, 17:35
ох тази седмица да не е седмицата на сервотата..
идвам си след празниците и отивам на ГТП и ми рпобват спирачките..оппа.. при задните спирачки след като натисна до долу педала ми отритва крака малко и се връща..оказва се задна дясна не държи.. оставих да го разглобят барабана отзад и да кажат -> помпа+накладки там ..а педала се връщал заради сервото!
Обаче по моргите казали, че трябва да се ходи с колата или с апарата зад а се гледа да е същият :(
Сега ще ми оправят накладките и помпата, но сервото трява да си намеря и да го орпавя!
Дайте идея от къде да го търся? Дали може да е от маркуча само или 100% е от апарата? Горе долу коко струват тия сервота..нямам си идея от как я имам 1 ремонт не ми се е налагло да и правя само обслужване (и стъпковият за празен ход в още при покупката)..а иначе си я гледам, водя я на диагностики и т.н. ама от 6 месеца не съм и ето, че сега имам проблем!
може да е от маркуч, може и цилиндърче, но няма как да е от помпата на спирачките и сервото.
ПП
ако е от маркуч, внимавай какъв вземаш. има по два, единия е заден среден а другия е заден краен. двата се ползват при дисковите спирачки , а при барабаните е само задния среден. това ти го казвам щото са с различна дължина - задния краен е по-къс. а най-добре си направи профилактика и на 2-те колела - нови маркучи, цилиндърчета, механизми и накладки. не е скъпо.
може да е от маркуч, може и цилиндърче, но няма как да е от помпата на спирачките и сервото.
ПП
ако е от маркуч, внимавай какъв вземаш. има по два, единия е заден среден а другия е заден краен. двата се ползват при дисковите спирачки , а при барабаните е само задния среден. това ти го казвам щото са с различна дължина - задния краен е по-къс. а най-добре си направи профилактика и на 2-те колела - нови маркучи, цилиндърчета, механизми и накладки. не е скъпо.
Напълно съм съгласен!
NIKSANA86
27-04-2011, 19:36
може да е от маркуч, може и цилиндърче, но няма как да е от помпата на спирачките и сервото.
ПП
ако е от маркуч, внимавай какъв вземаш. има по два, единия е заден среден а другия е заден краен. двата се ползват при дисковите спирачки , а при барабаните е само задния среден. това ти го казвам щото са с различна дължина - задния краен е по-къс. а най-добре си направи профилактика и на 2-те колела - нови маркучи, цилиндърчета, механизми и накладки. не е скъпо.
Нека сега да кажа.. че тъкмо я взех от сервиза:
не съм разбрал правилно - колесен цилиндър - десен + накладки са ми сменени.
Проблема ми със сервото обаче стана много голям. Вчера само като натиснех до долу педала и го връщаше..днес какво са правили тия хубавци не знам, но педала вече е твърд ама твърд! Тя спира ама трябва яко да се натиска! При натискане обортите играят и се чува ссссссссссссссссссс т.е. от някъде влиза въздух. Опитах се да изкарам маркуча и да го запуша с отверка(както предложи някой по- горе) за да видя дали е от него или сервото, но не успях да го изкарам от серво апарата. Утре ще пробвам със сапунена вода да видя дали от някъде се вижда да изпуска.
Иначе казали били от автоморгата (дето се обадил тоя), че трябва да се иде с апарата или колата за да е същият, защото имало 2 3 вида и не се занело кой е! Не знам така ли е, не е ли така?
Нека сега да кажа.. че тъкмо я взех от сервиза:
не съм разбрал правилно - колесен цилиндър - десен + накладки са ми сменени.
Проблема ми със сервото обаче стана много голям. Вчера само като натиснех до долу педала и го връщаше..днес какво са правили тия хубавци не знам, но педала вече е твърд ама твърд! Тя спира ама трябва яко да се натиска! При натискане обортите играят и се чува ссссссссссссссссссс т.е. от някъде влиза въздух. Опитах се да изкарам маркуча и да го запуша с отверка(както предложи някой по- горе) за да видя дали е от него или сервото, но не успях да го изкарам от серво апарата. Утре ще пробвам със сапунена вода да видя дали от някъде се вижда да изпуска.
Иначе казали били от автоморгата (дето се обадил тоя), че трябва да се иде с апарата или колата за да е същият, защото имало 2 3 вида и не се занело кой е! Не знам така ли е, не е ли така?
Колега,не се занимавай с маркуча.Ако проблемът беше от него,оборотите ти щяха да играят нон стоп,без значение натисната ли е спирачката или не.Щом почват да играят,когато натиснеш спирачката,сервото е починало.Най-вероятно клапанът.
NIKSANA86
27-04-2011, 22:13
А дали има от къде да видя някакъв модел на серво апарата за да не се налага да го свалям или да ходя с колата, а и например да съм сигурен ако го взимам от някой от форум-а, че е същият?
трябва да си дадеш ВИН-а за да го видим в епер или да го свалиш и да му видиш номера.
на боксера е различно, на дизела също а и на жтд. на ТС сигурно са същите като на браво и мареа ама дали всички са еднакви...
NIKSANA86
28-04-2011, 10:58
Kolev имаш лично с вин-а ми! Мерси за помощта предварително!
по епер излиза комплект със спирачната помпа
60571358
по бош
0 204 125 431
и май излиза същото като 2литровите 20в фиати
ама като му видиш цената ще минеш на варианта втора употреба. виж от 1,6 1,8 ТС 145/146
някой по-запознат който е сменял, нека да каже.
NIKSANA86
28-04-2011, 12:03
по епер излиза комплект със спирачната помпа
60571358
по бош
0 204 125 431
и май излиза същото като 2литровите 20в фиати
ама като му видиш цената ще минеш на варианта втора употреба. виж от 1,6 1,8 ТС 145/146
някой по-запознат който е сменял, нека да каже.
мерси много за помощта и загубеното време!
няма проблем, важното е да ти свърши работа. все пак огледай и маркуча. иначе ще ти се наложи да свалиш сервото и да се разхождаш с него.
danko123
28-04-2011, 23:36
Значи и аз да се включа за сервото-Митака-71 от Ланча форума провери и ми каза че му излизало едно и също серво за боксер и туин спарк на 145/6.само помпата е различна ,според годината на производство,мисля.
danko123
30-04-2011, 10:00
Такааааааааа колеги.Сервото пристгна!И пак съм туш!!Как аджеба да стигна до тенджерата ,като е навряна на майната си.Ида успея да я разкача,а аз мисля че ще мога,как бе мамка му да го извадя тва серво от там и после да го монтирам.То по начало разпарянето е по лесно от шиенето.Някой ако има опит или идея ще го помоля да ми подскаже.
bat_borko_
09-05-2011, 03:34
хах,аз имам същият проблем,играят оборотите и спирачките са тварди ходих на елкон и ми казаха че е стапковото моторче смених го но фаида нямаше, оборотите продалжиха да си играят като е студена и утре ще погледна сервото, дано да е само вакумния маркуч
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.