View Full Version : Помагайте за 155 1.8 8V
Става въпрос за едо приятерче с въпросната кола,както си вървеше и така спря,оказа се,че не идва ток до бенз.помпа!! Каде може да е причината-релета,бушони и тн.?? :roll: Помагайте!!! :prison:
mimouzunov
20-04-2011, 11:21
Става въпрос за едо приятерче с въпросната кола,както си вървеше и така спря,оказа се,че не идва ток до бенз.помпа!! Каде може да е причината-релета,бушони и тн.?? :roll: Помагайте!!! :prison:
Изписано има мнооогоооо....
Почнете с релетата и бушоните зад/отдолу на дебитомера
там е гледано и сичко е точно.......:roll:
vagabont
20-04-2011, 13:03
Ако сте проверили релето и бушона които са до дебитомера и те нямат проблем и ако все още не достига ток до помпата ( мери се когато колата е на контакт) вероятно става въпрос за прекъснат кабел до помпата.
mimouzunov
20-04-2011, 13:11
Ако сте проверили релето и бушона които са до дебитомера и те нямат проблем и ако все още не достига ток до помпата ( мери се когато колата е на контакт) вероятно става въпрос за прекъснат кабел до помпата.
Не объркваи хората!!!Когато колата е на контакт бензиновата помпа сработва само за кратък момент!!!
Най-читавата проба е ,да се върти на стартер ,тогава трябва да се подава напрежение на помпата със 100% сигурност!!!!
някви други по интересни предложения........??? :wierdo:
Взимате мултицета и мерите. Първо има ли маса, отзад на буксата. Ако е наред, другата част на веригата е:
Пин 1 на ЕКУ-то -> споменатите релета под дебитомера\по спомен са разположени 1-1-2 - релето в средата\ -> бушон на същото реле -> букса под лявата кора до волана -> зелено-черен кабел до буксата на помпата.
Успех.
голямата риба
20-04-2011, 14:31
ako e от по новите
краш бутона
nicola 59
20-04-2011, 23:43
ako e от по новите
краш бутона
Браво колега въпроса е на колко години е каляската
Alfa User
21-04-2011, 00:44
Е то тва може да го каже само автора на темата май ...
Аз бих послушал Тренди и бат' Еньо !
di6kin,djovani_xxx@abv.bg
24-04-2011, 13:05
колги от скоро сам тук и незнам как да направя тема за да питам някои неща и ще питам тук за което се извинявам...
кабелите на свещите ми са много зле купих си преди година шампион но пален буклук на втория месец пак почна да прекасва даже два кабела направо се праснаха..... И сега незнам ко да правя да си купя нови неми се дават толкова пари и може пак да неса хубави и може ли да има проблем и на подаването на тока и кабелите да неиздаржат и намерих едни кабели от 155 1.7 ts дали ще станат на моята 155 1.8 126 к. ts
... и намерих едни кабели от 155 1.7 ts дали ще станат на моята 155 1.8 126 к. ts
Да.
di6kin,djovani_xxx@abv.bg
25-04-2011, 17:34
благодаря колега ще ги взема
някви други по интересни предложения........??? :wierdo:
Като мериш нещо такова, мери с пробна лампа, защото мултицета не мери ток, асамо напрежение:crazy:.
Мери директно на буксата на помпата и обърни внимание и на масата. Понякога клеясва.
Успех!
Отдавна не е писано в темата,сега продължавам...,проблема с паленето бе отстранен,оказа се имобилайзера!:chair:
Сега имам ново питане,от както мамчето кара въпросната кола маслото в двигателя мирише на бензин тоес от някаде вкарва бензинец-откаде,как и защо? :whip:
Alexanderbb
12-09-2011, 10:36
Отдавна не е писано в темата,сега продължавам...,проблема с паленето бе отстранен,оказа се имобилайзера!:chair:
Сега имам ново питане,от както мамчето кара въпросната кола маслото в двигателя мирише на бензин тоес от някаде вкарва бензинец-откаде,как и защо? :whip:
То от къде е е ясно. Да си мисли за сервиз и съответната сума за ремонта
Други предположения??:idea:
mimouzunov
13-09-2011, 09:52
Други предположения??:idea:
При това положение колата/двигателя и работят ли си нормално?! Собственика само на къси разтояния ли я кара!?
Да работи добре мотора,да не се кара на дълго!
Alexanderbb
15-09-2011, 17:54
:crybaby:
Бензина и маслото се събират при проблем в сегментите на цилиндрите. Затова най-добре и замерете компресията. И се лекува с отваряне на мотора
Не го вкарвайте веднага в "големия филм" колегата.
По-горе умишлено е зададен въпроса - на къси разстояния ли се кара колата.
- Когато колата се кара на къси разстояния, през повечето време двигателя е студен, работи на богати смеси, има непълно изгаряне на бензина, маслото не загрява достатъчно и попадналия бензин в маслото не може да се изпари. Това може да е една от причините
- Ако имаш "пикаеща" дюза, също ще попадне бензин в маслото. Но тогава работата на двигателя ще бъде неравномерна, та затова в твоя случай може да изключим това.
Съвет - изкарайте колата един път на малко по-дълъг круиз - да загрее хубаво и после пак вижте дали в маслото ще има бензин ;)
Ако някой цилиндър е загубил до толкова компресия, че да не изгаря добре горивото, то пак работата на двигателя ще бъде неравномерна ;)
Успех в борбата със "собствените страхове"! ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.