PDA

View Full Version : Проблем педал съединител!!!



StefkoDan
24-04-2011, 18:53
Както си карах,спрях на един легнал полицай изключих от скорост и педала на съединителя потъна до долу!!!:disgust:
С 300 зора докарах колата до в нас на чва коята влезе на магия!Чета за някакви помпи долни,горни!Нищо не ми е текло от колата,като вурна педала с ръка стои по нагоре от другите педали!Можете ли да ми дадете някаква схема на "долен ляв педал" :) че да го видиме как се разглобява и сиреч къде са тея помпи!
Мерси Колеги! :)

sonchev
24-04-2011, 20:28
колега най вероятно проблема е в една от двете помпи, по точно гумичките са и испунали, като сам чел вав форума мисля че споменават за помпата която се намира точно над съединител . разгледай хубаво форума и ще намериш повече инафо и за цени и тн. и все пак пробваи да я обезваздушиш, не ми се вярва да се оправи но се пак пробвай.:-|

StefkoDan
24-04-2011, 20:33
Добре колега аз направо ще ги сменя,но къде се намират?а и педала си се движи все едно никаде не е закачен,все едно само с пружина застава плътно долу и плътно горе,има ли някакви щанги не знам къде могат да се откачат?!

sonchev
24-04-2011, 22:44
едната помпа се намира точно над сеиденителя, чел сам че трудно се сменяава точно тя. другата помпа е при вилката на скоростите, поглени вилката дали се движи като натискаш сеиденителя, ако не се движи изобщо значи е отишла помпата която е над педала, значи не саздава нужното налиягане( испускат гумичките в помпата) колега ако не разбираш достатачно по добре закараи колата на някои да я погледне, иначе тук само мнение може да си даваме. успех и пиши като разрешиш проблема. а и само за инфо, ако пробваш да овезвадушаваш сеиденителя това става от помпата която е над скоростите, обезваздушва се на принципа на спирачките.

MaVrUt
26-04-2011, 16:33
преди да почнеш с помпите , легни под педалите, има един болт който захваща педала за помпата, виж дали не е излязъл щифта който го държи да не мърда понеже е без резба

StefkoDan
27-04-2011, 11:15
преди да почнеш с помпите , легни под педалите, има един болт който захваща педала за помпата, виж дали не е излязъл щифта който го държи да не мърда понеже е без резба


Точно това беше проблема,щифта беше излязъл и има една гумена втулка на края на помпата която беше паднала!Мястото е мн тясно но вс вече е 6 :)

MaVrUt
27-04-2011, 23:26
знам какво е, няколко пъти съм се гърчил , и накрая си оправих проблема за винаги, като изкарах металната пръчица, направих резба на отвора за щифта и сложих шпилка.

Furious 155
02-05-2011, 23:45
А и аз да попитам в тази тема - при записана грешка за датчика на педала на съединителя, къде е проблема обикновенно и само датчика ли се сменя или?

myato
02-05-2011, 23:55
А и аз да попитам в тази тема - при записана грешка за датчика на педала на съединителя, къде е проблема обикновенно и само датчика ли се сменя или?

Каква е грешката и пробва ли да го регулираш?

Linkestis
02-05-2011, 23:55
Ааааа бъдещето :) И аз имам тази грешка на едната таратайка ама не ми прави Фчепатление.Питай Румен тои развиваше едни теории за него.Айде и скоро да се похвалиш :)

----------------

Каква е грешката и пробва ли да го регулираш?

Да регулира кое??

myato
03-05-2011, 00:01
Ааааа бъдещето :) И аз имам тази грешка на едната таратайка ама не ми прави Фчепатление.Питай Румен тои развиваше едни теории за него.Айде и скоро да се похвалиш :)

----------------


Да регулира кое??

Датчикът се мести,за да се регулира момента,в който педалът го натиска или отпуска.

Linkestis
03-05-2011, 00:05
Бааа това не го знаех :)
Как става тоя номер?Предполагам трудно...има ли успеваемост?

myato
03-05-2011, 00:15
Бааа това не го знаех :)
Как става тоя номер?Предполагам трудно...има ли успеваемост?

С много гърч и тънки ръце,щото е заврян на кучето у диференциала:death:.Ако е здрав датчикът - става.

Furious 155
03-05-2011, 00:55
ами екускана каза че има записна грешка за датчика на педала на съединителя... незнам вече дали е веригата или сами датчик нещо. Иначе и на моята 155 има възможност да се регулира стоп машинката на педала на спирачката и съм го пуснал доста нервен да е - само да цъкна педала и светват стоповете :)
Питам за датчика, за това дали някой който се е заигравал.
Иначе за похвалване е рано, нека да поразгледаме и ако е писано ще се дописва подписа. ;)

Jivko7777
20-09-2011, 19:25
Да не отварям нова тема!
Става въпрос в това че педала на съединителя потъва от време на време! Не е от тоя болт видял съм го!
Преди време смених долна помпа (тоя евтината помпа) защото тогава имах теч на спирачна течност и беше от него, сега теч нямам...Та въпроса е сигурно ли е че е от горна помпа съединител която май е около 80-100лв или нещо друго може да е?

lordliness
20-09-2011, 20:16
Просто я погледни, вероятно има капка антифриз на лостчето,като начало обезвъздуши ,ако има въздух ще се оправи,ако тече ще е за кратко.Много вероятно е да е проблем в хидравликата.Когато гумените части се износят излиза течност и влиза въздух,той носи проблемите.По принцип системата е винаги под налягане за да не влиза въздух ,но все пак...

kiko73
21-09-2011, 00:24
Не е задължително да има капка (предполагам имаш в предвид спирачна течност), като се износи гумичката на буталото част от спирачната течност минава покрай него и педалът потъва, и ако задната гумичка е здрава няма да избие на лостчето

Jivko7777
21-09-2011, 14:56
Пак казвам течове няма от никъде нивото е точно посредата между мин. и макс.
По принцип от преди около 2 мец. ми потъна лекичко и после не и така от ден на ден все по често ставаше така до днес когато на всяка смяна потъва...това е! Кажете за обезвъздушаването от къде да го направим?

kiko73
21-09-2011, 17:13
Долу на буталото има щуцер, може да започнеш отгоре от холендъра на тръбичките, но според мен само ще си изгубиш времето. Станало е точно това, което ти написах - гумичката на буталото пропуска сп. течност покрай нея, при това положение няма загуба на течност.

Jivko7777
21-09-2011, 20:56
Долу на буталото има щуцер, може да започнеш отгоре от холендъра на тръбичките, но според мен само ще си изгубиш времето. Станало е точно това, което ти написах - гумичката на буталото пропуска сп. течност покрай нея, при това положение няма загуба на течност.

Т.е. помпата е за смяна?

kiko73
21-09-2011, 21:04
Ами ако няма корозия по буталото и най вече цилиндъра и намериш подходящи гумички можеш да минеш с 3-4 лв., ако не.... Тука ни спасява едно гръцко магазинче дето има доста гумички и ако се намерят подходящи (взимаме малко по-широки) помпите заспиват

Jivko7777
21-09-2011, 21:11
Ами ако няма корозия по буталото и най вече цилиндъра и намериш подходящи гумички можеш да минеш с 3-4 лв., ако не.... Тука ни спасява едно гръцко магазинче дето има доста гумички и ако се намерят подходящи (взимаме малко по-широки) помпите заспиват

Ясно нова ще е, но дано това е проблема наистина!

iveli
15-02-2012, 20:06
Ще ползвам тази тема да попитам следното Трябва да сваля помпата на съединитела защото ходът на педала почти изчезна Миналата зима смених съединител и работен цилиндър остава помпата Въпроса ми е нужни ли са ми някакви по специални инструменти и долу горе кои части да сваля докато стигна до помпата Отпред в двигателният отсек откача ли се нещо Интересуват ме тънкостите Знам че е малко пипкава работа но мисля да се справя сам И последният ми въпрос е задължително нова или смяна на гумички на тази Течове нямам но нямам и съединител

andro88
15-02-2012, 20:53
Ще ползвам тази тема да попитам следното Трябва да сваля помпата на съединитела защото ходът на педала почти изчезна Миналата зима смених съединител и работен цилиндър остава помпата Въпроса ми е нужни ли са ми някакви по специални инструменти и долу горе кои части да сваля докато стигна до помпата Отпред в двигателният отсек откача ли се нещо Интересуват ме тънкостите Знам че е малко пипкава работа но мисля да се справя сам И последният ми въпрос е задължително нова или смяна на гумички на тази Течове нямам но нямам и съединител

Ако си чел Камасутра няма да имаш ядове със смяната. Голяма е хамалогия и вероятността да глътнеш спирачна течност е голяма. Иначе сваляш кората, кутията за бушоните и лягаш...
Доколкото знам помпата на педала не подлежи на рециклиране за разлика от работния цилиндър на кутията...

iveli
15-02-2012, 21:01
Самите педали сигурно и те се свалят Таблото в смисъл уредите, кормилния прът - там пипам ли нещо?

lordliness
15-02-2012, 22:32
Аз си купих гумички,така ,че подлежи на рециклиране и понеже ме домързя ми смениха помпата в сервиз за два часа.Но първо опитай с обезвъздушаване.И понеже е играчка по -добре нова ,но цената между 2 лева за гумички и 90 лева за нова помпа е огромна.И си купи спирачна течност ДОТ4.Помпата стои на два болта,един маркуч,една тръба и е хваната за педала с края на буталото.Като свалиш кората над педалите и погледнеш нагоре ще я видиш едва ,едва и когато се изправиш отново на крака ще ти се отще всяка интервенция.Има и кожух.

Bobo
16-02-2012, 02:31
Аз си купих гумички,така ,че подлежи на рециклиране и понеже ме домързя ми смениха помпата в сервиз за два часа.Но първо опитай с обезвъздушаване.И понеже е играчка по -добре нова ,но цената между 2 лева за гумички и 90 лева за нова помпа е огромна.И си купи спирачна течност ДОТ4.Помпата стои на два болта,един маркуч,една тръба и е хваната за педала с края на буталото.Като свалиш кората над педалите и погледнеш нагоре ще я видиш едва ,едва и когато се изправиш отново на крака ще ти се отще всяка интервенция.Има и кожух.

Колега спирачната течност е хигроскопична и това води до корозия на цилиндъра, да наистина гумичката се износва но корозията много бързо изяжда и новата гумичка - така че добре си направил че си сменил помпата ;)

ivo_io
16-02-2012, 15:49
колеги да ви попитам спешно започнах да разглобявам колата за да сменя помпата която е при педала,но за тази цел ми се струва че трябва да поразглобя и отпред,на прав път ли сме или....................поправетеме моля ако греша

to_lose_HEART
16-02-2012, 15:58
Помпата се разглабя и се сменя само вътре под таблото с много мъка и гъвкави ръце. За дизела е така за бензина незнам. Всъсщност каква е колата?

lordliness
16-02-2012, 16:03
Колега спирачната течност е хигроскопична и това води до корозия на цилиндъра, да наистина гумичката се износва но корозията много бързо изяжда и новата гумичка - така че добре си направил че си сменил помпата ;)Да знам,че поема вода,освен гумичките се износва и метала в някаква степен,моя цилиндър беше в прилично състояние,но смяната на помпата е много трудоемка и затова предпочетох нова,докато другата(долната) може да се сваля бързо и лесно и може да се рискува само с гумички.Това не го пиша заради теб ти го знаеш по добре от мен :)

ivo_io
16-02-2012, 16:04
колата е 2,4 ЖТД 2000г. и майсторчето каза че се сваля от към двигателя,самата помпа е в купето и не/стърчи/ не се вижда от към мотора,така ли

lordliness
16-02-2012, 16:06
колеги да ви попитам спешно започнах да разглобявам колата за да сменя помпата която е при педала,но за тази цел ми се струва че трябва да поразглобя и отпред,на прав път ли сме или....................поправетеме моля ако греша
Кое е отпред?Направи ако можеш някоя снимка за колеги, които също ще пожелаят да се опитат сами,постави волана в позиция която няма да ти пречи и махни под него това което ти пречи.Приготви си нещо да запушиш тръбите за спирачната течност,може и подострени клечки.

to_lose_HEART
16-02-2012, 16:25
[QUOTE=ivo_io;1030396]колата е 2,4 ЖТД 2000г. и майсторчето каза че се сваля от към двигателя,самата помпа е в купето и не/стърчи/ не се вижда от към мотора,така ли

Нещо майсторчето ти е в грешка

lordliness
16-02-2012, 16:45
смени си майсторчето,всичко е вътре,рикуваш да останеш без съединител,има ли наблизо сервиз и някой да те дръпне,ако не може да я сглобите

ivo_io
16-02-2012, 17:21
така колеги колата е сглобена при мотора,разглобих я отдолу под волана и....изненада оказа се че са ми пратили цилиндър за 74лв.смях,ама не и за мен,след като се разбра "грешката"се оказа че всъщност помпа няма никъде и сега на къде??????????? кажете за някой магазин по София или колега понеже обиколих всички авточасти - 4бр.магазина :) и никъде няма

lordliness
16-02-2012, 17:44
http://avtochastite.bg/ виж тук ,един колега го беше публикувал линка

iveli
18-02-2012, 20:31
Днес си смених помпата, тази в таблото Играчка но не е кой знае каква хамалогия И така Пипа се и откъм двигателният отсек но само да се източи спирачната течност от казанчето - със спринцовка След като я разкачих от вътре отставих мизериите от тръбите да изтекът на един найлон с парцал Така че ако сменяте не запушвайте тръбите с клинчета Така само запазвате мизериите в тях Вързах новата помпа, напълних казанчето със спирачна течност и охлабих тръбата на сменената помпа докато прокапе После стегнах Отворих и работният цилиндър отдолу и изчаках докато изтекоха около 50гр Но педала все още го няма Въпроса ми е дали сама ще се напълни или ще трябва да се помпи и обезвъздушава от долният цилиндър или пък трети вариант за заработване на съединителя

ecotronic
18-02-2012, 20:42
Без напомпване няма да се обезвъздуши добре системата.
Може би колегата Lordliness ще даде повече ноу-хау по въпроса, че той бая опит натрупа с тези помпи.

to_lose_HEART
18-02-2012, 20:49
Ако видиш много зор , както беше при мен се наложи да откачим маркуча от казанчето и със спринцовка да вкараме течност под налягане и чак тогава системата заработи нормално

iveli
18-02-2012, 21:48
Идеята ми е че смених помпата а ще трябва да изкарам въздуха през работния цилиндър най-вероятно или се лъжа

lordliness
18-02-2012, 21:52
обезвъздушаваш,почти като спирачка ,но педала остава долу и го вдигаш с ръка,като си източил казанчето може да си останал без спирачки

iveli
18-02-2012, 22:26
Казанчето го изсмуках със спринцовка В спирачките няма да има въздух защото долу казанчето се разделя на две и източвайки частта на съединитела то частта на спирачките си остава пълна Ако бъркам някой да ме поправи но си мисля че трябва да съм прав

didod
19-02-2012, 10:48
Прав си. Вземи си втори човек да ти помпи и толкова.

ivo_io
19-02-2012, 14:00
Колеги вече 2 часа близо,туба нафта и вече второ шишенце сп.течност се мъча да обезвъзд.системата от щуцера на помпата,въздух НЕ излиза,педала вече се качва сам,но пак е по стария начин,не иска да вкл.на скорост.Дали има още въздух и дали да пробвам този път от пробката на цилиндърчето?????????????:-(

didod
19-02-2012, 14:27
Само от работния цилиндър, не се мъчи другаде.

to_lose_HEART
19-02-2012, 15:07
Трябва да усешташ педала среща ли съпративлението на вилката или работи само на празен ход, ако има кой да ти помага да гледа и хода на самата вилка. Пробвай и с една щанга да я натиснеш още повече след като педала е до долу и виж тогава ще включва ли скорост

iveli
19-02-2012, 19:29
Аз съм готов Значи комбинацията от много варианти доведе до резултат А именно Първо пробвах обезвъздушаване на самотек от долния цилиндър После обезвъздушаване чрез помпене на педала и натискане После пак малко на самотек но след това както е отворена пробката сериозно надуване в казанчето Редуването на тези варианти един преди обяд доведе най-накрая до резултат

ivo_io
19-02-2012, 23:18
Хехе колеги да ви се похваля днес към 14ч.обезвъзд.успешно съединителя както каза колегата :beer:от пробката на цилиндърчето за около 10 мин. и я пробвах от тук София до Троян и се държа перфектно,за сега: Устройство:благодаря за помощта

StefkoDan
25-06-2012, 12:37
Така значи какво ми се случи на мен,наистина къде беше казал колегата ми беше излезнал щифта от ухото на помпата там стои една гумичка която беше скъсана и където никъде не може да се намери освен с нова помпа!пробвах да сложа друга подобнано докато я слагах излезе рамото на помпата,която наистина е навряна на...... си!единият болт който е зад помпата е много тегав,като махнете помпата оставете да си изтече течността както каза колегата!в моят случай имаше една зегерка която беше хвръкнала и си я сложих и после завих помпата и така!Обезвъздъшаването стана много бързо и лесно,не развивайте никакви пробки и тръбички по помпата(все пак е тегаво меястото отдолу),значи стягате всичко,отваряте капака на двигателяна втората помпа която до скоростите тя се вижда отгоре като отворите е вдясно има малка обезвъздушителна пъпка!Така,значи един помпи педала 7,8 пъти и спира като държи педала натиснат като спре,другият разхлабва клапана за обезвъздушаване,започва да излиза въздух и спирачна течност и след като намалее налягането пак се стяга и другият на педала пак напомпва и така докато не започне да излиза само спирачна течност без въздух!един съвет измийте след това всичко обстойно с вода защото разбрах че спирачната течност разяждала все що е гума около обезвъздушаването и вътре под волана!Това е от мен радвам се ако съм бил полезен с нещо :)

trop4i
25-06-2012, 19:23
Така значи какво ми се случи на мен,наистина къде беше казал колегата ми беше излезнал щифта от ухото на помпата там стои една гумичка която беше скъсана и където никъде не може да се намери освен с нова помпа!пробвах да сложа друга подобнано докато я слагах излезе рамото на помпата,която наистина е навряна на...... си!единият болт който е зад помпата е много тегав,като махнете помпата оставете да си изтече течността както каза колегата!в моят случай имаше една зегерка която беше хвръкнала и си я сложих и после завих помпата и така!Обезвъздъшаването стана много бързо и лесно,не развивайте никакви пробки и тръбички по помпата(все пак е тегаво меястото отдолу),значи стягате всичко,отваряте капака на двигателяна втората помпа която до скоростите тя се вижда отгоре като отворите е вдясно има малка обезвъздушителна пъпка!Така,значи един помпи педала 7,8 пъти и спира като държи педала натиснат като спре,другият разхлабва клапана за обезвъздушаване,започва да излиза въздух и спирачна течност и след като намалее налягането пак се стяга и другият на педала пак напомпва и така докато не започне да излиза само спирачна течност без въздух!един съвет измийте след това всичко обстойно с вода защото разбрах че спирачната течност разяждала все що е гума около обезвъздушаването и вътре под волана!Това е от мен радвам се ако съм бил полезен с нещо :)
Браво, дано не се налага на никого.

Penkov
30-09-2012, 21:46
Здравейте колеги,
От скоро каръм една 156 2.0 тс. От 1-2 дни имам проблем с педала на съединителя - не се връща хубаво нагоре остава свободен ход. Оказа се, че въпросната гумичка на ухото на щангата се е позакъсала и бяга на дясно от където се полуава още малко луфт. Като цяло нещо не работи много добре и има малко проблеми с включването на скоростите по някога. заради това, че не се връща като, че ли не му достига ход. възможно ли е проблема да е само от тази скъсана гумичка на ухото н

а щангата или си е проблем с помпите и налягнето?
Благодаря предварителн!

trop4i
01-10-2012, 21:45
Така значи какво ми се случи на мен,наистина къде беше казал колегата ми беше излезнал щифта от ухото на помпата там стои една гумичка която беше скъсана и където никъде не може да се намери освен с нова помпа!пробвах да сложа друга подобнано докато я слагах излезе рамото на помпата,която наистина е навряна на...... си!единият болт който е зад помпата е много тегав,като махнете помпата оставете да си изтече течността както каза колегата!в моят случай имаше една зегерка която беше хвръкнала и си я сложих и после завих помпата и така!Обезвъздъшаването стана много бързо и лесно,не развивайте никакви пробки и тръбички по помпата(все пак е тегаво меястото отдолу),значи стягате всичко,отваряте капака на двигателяна втората помпа която до скоростите тя се вижда отгоре като отворите е вдясно има малка обезвъздушителна пъпка!Така,значи един помпи педала 7,8 пъти и спира като държи педала натиснат като спре,другият разхлабва клапана за обезвъздушаване,започва да излиза въздух и спирачна течност и след като намалее налягането пак се стяга и другият на педала пак напомпва и така докато не започне да излиза само спирачна течност без въздух!един съвет измийте след това всичко обстойно с вода защото разбрах че спирачната течност разяждала все що е гума около обезвъздушаването и вътре под волана!Това е от мен радвам се ако съм бил полезен с нещо :)
Към Реnkov. Щом казва че няма такава гумичка, а трябва смяна на помпата-не ти остава друг избор.

pakumba
04-10-2012, 22:37
гумичката може да се замени с подходящ маркуч, аз така съм направил и вече 20-тина хилки няма грижа. За една умряла гумичка нова помпа...

old alfist
04-10-2012, 22:52
гумичката може да се замени с подходящ маркуч, аз така съм направил и вече 20-тина хилки няма грижа. За една умряла гумичка нова помпа...
Е, това вече е върхът на сладоледа - тези коли ги превъртахте в каруци.

Penkov
08-10-2012, 21:39
Мерси колеги!
При мен се оказа, че е счупена пружината на педала, оправихме го.
Ухото на вилката на помпата обаче си остава все още разбита.. :( Сега едвам щифта го крепи да не изхвръкне. По-принцип тази помпа е сменявана, оригиналната е в мен при нея пък е счупена пружината на буталото. Сега мисля от старта само вилката да взема и да я сложа на тази която си е на колата, щото там ухото си е здраво и въобще е много по -добре капсуловано, но не знам дали ще съвпадне....
Ако не..нова. Не ми се занимава с шайби, гуми да подлагам да стягам...само загуба на време ще е...

Doomguy
10-10-2012, 15:40
Да не отварям нова тема, днес забелязах една локвичка спирачна течност под колата. Съединителя си работи нормално, връща се и е доста твърд. Та на въпроса, бензинките от 98 до 2000-та със лагер помпа ли са или с работен цилиндър? Че започнах да се вкарвам в някакви филми...

ecotronic
10-10-2012, 16:38
Да не отварям нова тема, днес забелязах една локвичка спирачна течност под колата. Съединителя си работи нормално, връща се и е доста твърд. Та на въпроса, бензинките от 98 до 2000-та със лагер помпа ли са или с работен цилиндър? Че започнах да се вкарвам в някакви филми...

С външен цилиндър:

http://eper.fiatforum.com/cgi-bin/naread.exe?src=D:/Fiat/ePER/data/SP.MP.00976.FCTLR/80.jpg

http://www.axm-auto.com/prod_img/new_1180081891_54-0023.jpg

lordliness
10-10-2012, 16:49
Да не отварям нова тема, днес забелязах една локвичка спирачна течност под колата. Съединителя си работи нормално, връща се и е доста твърд. Та на въпроса, бензинките от 98 до 2000-та със лагер помпа ли са или с работен цилиндър? Че започнах да се вкарвам в някакви филми...
Аз имам тема как се сменя със снимки, виж си нивото в казанчето.

Doomguy
10-10-2012, 17:14
Благодаря колеги, прилагам снимка на кучия син. Като се натисне педала шурти яко от гумата.

lordliness
10-10-2012, 17:27
Благодаря колеги, прилагам снимка на кучия син. Като се натисне педала шурти яко от гумата.

Взимаш за 5 лева едни клещи от Крез и действаш :)

ecotronic
10-10-2012, 17:33
Трябва да го разглобиш и ако няма надрани повърхности, вероятно ще решиш проблема със смяна на гумичка/и., вместо смяната на целия цилиндър.

По въпроса с намирането на подходящи гумички, провери тук (http://www.obqvi.me/index.php?ct=avto-moto-avtochasti&md=details&id=54750).

lordliness
10-10-2012, 17:48
Гумички продава Шкодрата в Пловдив- 2 лева.

Doomguy
13-10-2012, 20:34
Та, смениха ми работния цилиндър, общо 70лв ми излезе, обаче имам проблем. Вчера прибрах колата в гаража, на сутринта педала омекнал и се движи без грам съпротива. По съвет на майстора напомпих съединителя и се "надърви" нормално. Все пак остана няколко сантиметра луфт, който яко ме дразни. Явно има останал въздух. Майстора ми каза, че ще се обезвъздуши сама. Кво да я правя, да карам така или да взема мерки?

lordliness
13-10-2012, 20:46
Цилиндъра има пробка за обезвъздушаване, макар, че след смяна на двете помпи и обезвъздушаване и аз имах доста голям свободен ход около 1/3, виж дали не тече и горната помпа

Doomguy
13-10-2012, 20:56
Не виждам да има други течове. Спирачната течност не намалява. Ако нямам други проблеми, ще си карам така. При смяната на съединителя ще сменя и другата помпа, за всеки случай.

lordliness
13-10-2012, 21:55
Моята не течеше много, имаше капка на лостчето

Doomguy
13-10-2012, 22:07
Утре ще сложа миньорското фенерче на челото и ще се навра под педалите, за да огледам подробно.

lordliness
13-10-2012, 22:14
Утре ще сложа миньорското фенерче на челото и ще се навра под педалите, за да огледам подробно.
Има една кора за сваляне, беше капало върху моята

Doomguy
14-10-2012, 23:30
Та, съвсем естествено въздуха няма от къде да излезе и при престой педала си пропада до долу. Утре ще я карам да си я донапряват. Днес имах дълъг път и през няколко километра отбивах да помпя съединителя, че почти спираше да отделя... :lol:

iveli
14-02-2017, 19:31
Колеги някой дали знае на кои модели са монтирани лагер помпи и какви са техните предимства

to_lose_HEART
17-02-2017, 17:08
Колеги каква марка помпи слагате? Аз за период около 4 години смених 2 броя LPR и при двата причината е една и съща чупят им се пружините иначе не са износени. Най добре ще е мисля да потърся подходящи пружини че не ми се ще отново да давам пари за нова помпа

lordliness
17-02-2017, 18:02
Колеги каква марка помпи слагате? Аз за период около 4 години смених 2 броя LPR и при двата причината е една и съща чупят им се пружините иначе не са износени. Най добре ще е мисля да потърся подходящи пружини че не ми се ще отново да давам пари за нова помпа

Купи помпа втора употреба и и вземи пружината, как се държи помпа със счупена пружина, защото имам съмнение за една от колите.

didod
18-02-2017, 16:59
При мен зимата постепенно пропадаше педала. С обезвъздушаване отдолу-нагоре се оправяше работата. Лятото без проблеми.

lordliness
18-02-2017, 17:26
Моят не пропада, но има огромен свободен ход, взе да отделя много ниско. Това в студа. Ще пробвам да обезвъздуша, ако не стане ще отворя помпата на педала.

to_lose_HEART
18-02-2017, 18:37
Точно появява се много свободен ход и педала не се връща до горе. Работиш все едно с половин ход отделя много трудно чак в самия край до ламарината дет се вика и зацепва доста рязко при отпускане. Оригиналната помпа е с различна пружина от тези, взимах за нея ремонтен комплект гумички но не става нищо пак изтърва явно се износва и самия метален цилиндър освен гумичките

lordliness
18-02-2017, 19:00
Моят отделя нормално, но много ниско. Връща се нормално до горе. Ще разглобя помпата без да я свалям и ще сложа друга пружина. Ако е това. Дано счупена пружина не е надрала всичко.

didod
18-02-2017, 20:25
Това имах предвид и аз, не се изразих ясно. Ако обезвъздушаваш, отгоре-надолу вероятно няма да стане. Щото буталото не се връща докрай.
И на старата кола ги правеше по същия начин тез номера.

Alex_26
20-02-2017, 10:52
Като разглобявате гледайте вътре работната повърхност. Малко да не е равна и сте с проблем. И от Алфа пррепоръчват - сменяш ли съединител, сменяй и бутало/лагер помпа

lordliness
20-02-2017, 11:11
Ай стига бе, вярно ли?

krasivl
23-01-2021, 20:10
Къде трябва да отделя съединителя при педала, когато е сменен нов.
Доста ниско отделя при мен.

Almeyght
27-10-2021, 13:07
Здравейте, от две години съм горд собственик на 166 2.4 със 20 клапановият мотор. Като цяло впечатлението и усещането ми, е за много хубав автомобил.
Обикновено чета тук във форума, и намирам нужните съвети за всичко. Но сега случаят е друг. От Алфа Ромео не предлагат вече като част така наречената горна помпа на съеденителя, моята я ремонтирах два пъти, но не издържа дълго между 3 и 5 хиляди километра и умира.
Въпросът ми е, някой дали е наясно, (дали знае) за съществуващ аналог. Искам да си взема нова помпа, и да реша проблема, но не намирам нищо във нета.
Номерът го дават 55182121.
Надявам се на малко помощ със съвети.

Tasho
29-10-2021, 00:00
Здравейте, от две години съм горд собственик на 166 2.4 със 20 клапановият мотор. Като цяло впечатлението и усещането ми, е за много хубав автомобил.
Обикновено чета тук във форума, и намирам нужните съвети за всичко. Но сега случаят е друг. От Алфа Ромео не предлагат вече като част така наречената горна помпа на съеденителя, моята я ремонтирах два пъти, но не издържа дълго между 3 и 5 хиляди километра и умира.
Въпросът ми е, някой дали е наясно, (дали знае) за съществуващ аналог. Искам да си взема нова помпа, и да реша проблема, но не намирам нищо във нета.
Номерът го дават 55182121.
Надявам се на малко помощ със съвети.

Помпи да искаш, колега...:

https://www.axm-auto.com/index2.php?brand=3&model=51&modif=4230&cat=25&subcat=49

Almeyght
29-10-2021, 10:29
Благодаря за линка.
Наистина има помпи, говорих и със доста търговци.
Може би не формулирах добре въпроса си.
Този номер който съм дал, 55182121, е на оригиналната част, търговците казват, че се предлага само като оригинална част, а такава няма, и не могат да гарантират пълна съвместимост. Понеже вече взимах помпа която се оказа не съвместима, реших да попитам тук.
Вероятно не съм само аз със подобен проблем... предвид и гинеколжкото естество по смяната, не ми се иска да го правя множество пъти... :shocking:
Ако си пробвал и въпреки не съвместимоста на номерата става помпата, веднага грабвам едно TRW примерно, и проблема изчезва.
Благодаря за отзива!

PS
Ето какво ми отговарят търговците...

"Здравейте, благодарим Ви, че избрахте да пазарувате от нашия онлайн магазин!
Според предоставените данни, за автомобила Ви, става оригинална част. Моля, свържете се с официален представител на Алфа Ромео."
За сега нямам отговор от официален представител...

Almeyght
17-06-2022, 16:43
Може да е от полза на някого, за това ще споделя какво е решението.
Може и да има по-просто решение, но аз не открих.
Оригиналната помпа е вътрешно ⌀15,9мм, всичко що е на пазара е ⌀19,02 разликата е сериозна, резултата е адски твърд педал и много, много малко разстояние за полу съеденителя. Тоест не става. Принудих се да правя всичко от почти нулата, моето решение е да ползвам оригиналният цилиндър, след лек шлайф, и полиране на вътрешността, стана ⌀16,05мм. Купих си гумички ремонтен комплект за Нисан Хтрейл мисля беше, японците ползват този размер 15,9. Кита е AUTOFREN SEINSA D1537.
Няма притеснение защото новите гумички са около 17мм. По модела на оригиналната помпа, взех размерите на буталцето и изработих ново,но с размерите на новите гумички. Предпочетох дурал като материал, лек, здрав, и няма да износва стените на цилиндъра (може би :)). Новото бутало го направих 15,98мм, старото бе 15,88мм. Не мисля че тези стойности са толкова важни, но и без това го правя ново, така реших. Опашката на буталото е малко по особена,и работи като клапан. Оригиналът на Бош помпата е доста комплициран, и няма китове за тях, за това го промених и опростих. Взаимствах идеята от Брембо помпата 19,02мм която си бях купил преди да знам че не става. Третият пръснен го направих с четири 1,5мм отвори на 90 градуса един от друг. Идеята е когато натискаш буталото, к маншета запушва тези отвори, и създава налягане в цилиндъра, а когато отпуснеш буталото, маншета се свива и пропуска течност, това за полесен обратен ход, и ако има загуби в системата да не глътне въздух.
Направих също и пръстен от полиамид, в който лягат к маншета и от другата страна пружината.
Общо взето това е, ще пробвам и някоя снимка да кача.
Ако някой има подобни проблеми, да не се притеснява да пита.