View Full Version : Къв е най- якиа двигател на 146
Колеги некой знае ли къв е най- мощния двигател на 146? Щото има тука в Кюстендил едно дупенце дето иска да се пуснеме на по 100 кинта и ми е много интересно къв ли му е двигатела щом е толкова сигурен, че ще ме бие. На моя Алфок, БМВ 325i и Audi 2.8 193к.с. не могат да му видат задния номер, а тоя Алфа с непипан двигател колко ли е яка та пича е толко ентусиазиран (или пък е мазохист). :brickwall: Та ако некой знае, МОЛЯ СПОДЕЛЕТЕ :lol: :wink:
доколкото занам 2.0 16v 155 к.с.
Ами понеже предполагам е бензинов - то значи ако е от последните и ако има отзад едно надписчи 146 ti - значи е 155 к.с - 8.3сек до 100км/ч - ако е от по старите със същото надписче е 150 к.с - 8.4 до 100км/ч. А не можеш да бъдеш сигурен че не е чипната, с променена изпускателна система или поне с махнат катализатор и спортен филтър.
Все пак може да споделиш малко повече инфо за твоята Алфа - знам ли :idea: :!: :!:
Моята, не съм а замервал колко е коня ама върви доста. Има спортен филтър, без катализатор е, слагах и некви свещи с платинено покритие и компресор на 0,6 бара с дюзи 400 кубика и другите там задължителни работи :)
Пробвал съм се с Голф 3 2,0 16V с чип и спортна изпускателна с-ма, тоа пич каза че е 180 коня, направо го разбих , пускал съм се с БМВта с А8 193коня, а днеска и с една калибра 180коня и също го натупах, ама тоа пич с Алфата е толко надъхан, че чак ме е страх за 100 кинта :lol: А доколкото знам чипове или такива некви големи работи (турбо, НОС) нема, абе обикновен атмосферен двигател си е.
Тоз момък с голфта да не е нащо момче ? Колкото до малкия дето ти се газира.... не му се връзвай, тоя ше да е бивш голфаджия (от най-страшните) който сега се е качил на хубава кола и вече по-брз от него нема.
Моята, не съм а замервал колко е коня ама върви доста. Има спортен филтър, без катализатор е, слагах и некви свещи с платинено покритие и компресор на 0,6 бара с дюзи 400 кубика и другите там задължителни работи :)
Добре де каква ти е колата - какъв модел, какъв двигател :?:
nkn66 написа:
Audi 100 2.3 - на 17год. (без свидетелство за упр. на МПС)
Audi A8 2.8 V6 30V - на 18 год
Peugeot 607 2.2 HDI - на 19 год и само за 2 месеца
И като остарях и поумнях .......................................
ALFA 156 2.0 16V kompresor
Пича кара Опел Вектра 2,0 16V :roll: , а Алфата е на негов приятел :biker:
Моята, не съм а замервал колко е коня ама върви доста. Има спортен филтър, без катализатор е, слагах и некви свещи с платинено покритие и компресор на 0,6 бара с дюзи 400 кубика и другите там задължителни работи :)
Добре де каква ти е колата - какъв модел, какъв двигател :?:
Що ли ми се струва че става въпрос за 156 2.0 ТС :roll: Преди време имаше поне такава обява в мобилето, за 156 с компресор, ама той nkn66 да си каже де :)
Oще по добре да даде някаква снимка на свигателя - да видим как е сложен този компресор - иначе съм гледал такъв кит с компресор за ТС двигатели на една от известните фирми - Новитек или Автоделта беше забравих - понеже се споменава за надув 0.6 бара - имаше такъв кит и за моята с който става 1.8ТС компресор 193 к.с от стандартните 140к.с. ("само" около 2990 паунда :wink: мисля струваше)
Та другото любопитно е кой е тунинговал колата и да ли найстина става дума за механичен компресор или за турбо :?: :? :?: :?
Този кит, дето говориш за него е на Novitec 3000evro. Иначе обявата е моя в мобилето. Хич не ми се продава :cry: , толкова пари и най- вече нерви съм хвърлил в тая кола, че ако я продам ше се разплача, ама като стане нещо гадно и ти требват парите, прайш какво ли не. Колата е от първи собственик (чичо ми в Италия) и цялата и история ми е позната, на 110хил. км. е и всички части по нея дори и тунинга са фирмени и доста скъпи, излезнала ми е около 34000лв., но понеже съм на зор ше я дам и за 27000лв. Има фактури за всеки лев вложен в нея, ако има желаещ да я купи и не вярва, че струва толко пари ше му ги дам да види и после да говори пак.
Турбото е механично и бих качил снимки с удоволствие, ама както вече казах не знам как :oops: кажете как и ще ви кача и снимки :th_up: иначе моя кит е същия само, че е побългарен вариант и струва точно 2900лв, а не 3000евро. Почти всики части са от Проспиид по точно само компресора не е. :lol:
А между другото ония пич не ми говорил за тая Алфа, а за неква Spider 3.0. Моля ако имате инфо за динамиката на тая кола - СПОДЕЛЕТЕ :D Благодарим! :respect:
Ето снимки на колата 8) http://www.snimka.bg/album.php?album_id=59974&photo
А между другото ония пич не ми говорил за тая Алфа, а за неква Spider 3.0. Моля ако имате инфо за динамиката на тая кола - СПОДЕЛЕТЕ :D Благодарим! :respect:
OPS - Ако е 3.0 V6 - стават серьозни нещата
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 1995
Dimensions
Wheelbase: 2540 mm
Track front: 1499 mm
Track rear: 1487 mm
Length: 4285 mm
Width: 1780 mm
Kerb weight: 1420 kg
Fuel capacity: 70 l
Engine
Manufacturer: Alfa Romeo
Type: V-6
SOHC
12 valves total
2 valves per cylinder
Main bearings: 4
Bore x stroke: 93.00mm Ч 72.60mm
Bore / stroke ratio: 1.28
Displacement: 2959 cc 180.56 cu in
Compression: 10.00:1
Fuel system: Bo M3.7.1 Motronic fuel inj.
Aspiration: Normal
Catalytic Converter: Y
Max. output: 194.7 PS (192.0 bhp) (143.2 kW)@5600 rpm
Max. torque: 260.0 Nm (192 lbft) (26.5 kgm)@4400 rpm
Coolant: Water
Specific output: 64.9 bhp/litre
Specific torque: 87.87 Nm/litre
Performance
0-60mph: 7.1 s
0-100km/h: 7.4 s
Kilometre: 27.80s
Top speed: 225 km/h
Power to weight: 135.21 bhp/ton
Chasis
Engine location: Front
Engine alignment: Transverse
Steering: rack & pinion PAS
Turns lock-to-lock: 2.600
Turning circle: 10.90 m
Suspension front: I.MS.LW.CS.ARB.
Suspension rear: I.MultiLi.CS.
Brakes: VeDi/Di-ABS
Transmission: 5M
Drive: FWD
Благодарим, батсе :!: :lol:
Alfa Romeo Spider 3.0 V6 1995 ....................
Този двигател го видях разглобен в Бургас.
Внесъл го е като скраб заради акциза и каза,че е платил 50 лв мито.
Турбото е механично и бих качил снимки с удоволствие, ама както вече казах не знам как :oops: кажете как и ще ви кача и снимки :th_up: иначе моя кит е същия само, че е побългарен вариант и струва точно 2900лв, а не 3000евро. Почти всики части са от Проспиид по точно само компресора не е. :lol:
Я сподели повече за твоята кола, кой направи електрониката разреждана ли е колата и ти сам ли си я направи или някой я направи. Дай още снимки на мотора и колата с отворен капак отпред. Ако искаш да пуснеме нова тема даже :lol:
Бате аз учим финанси, а не механика :lol: направиха ми я у София. Аз тепърва се уча на тема двигатели, турбота, разбирам ама малко. Искам да доида на некоя среща на клуба и там ше я гледате, ше говориме и т.н. Става ли? Само кажете след 25.09. кога има среща?
Бате аз учим финанси, а не механика :lol: направиха ми я у София. Аз тепърва се уча на тема двигатели, турбота, разбирам ама малко. Искам да доида на некоя среща на клуба и там ше я гледате, ше говориме и т.н. Става ли? Само кажете след 25.09. кога има среща?
Ясно че не разбираш разбрах :wink: ама кой в софия дай име :wink: и среща така кат гледам ако има италфест ще е на 7 октомври и там можеш да дойдеш :lol: иначе всяка втора и последна неделя на месеца на александър невски са ни срещите :wink:
Бобо момчето мисля някъде беше дало инфо за колата и снимка с отворен капак. Купувал си е отделно компресора , а самия монтаж на всичко останало е правил в Проспийд, ако съм разбрал правилно.Мисля беше споменал, че за монтажа е дал около 2900 лева. :?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.