View Full Version : Проблем с Landi Renzo
Здравейте,имам следния проблем,ще се радвам ако някой може да ми помогне.Значи имам алфа ромео 156 1.8 ТС 1998г. и съм с газов инжекцион Landi renzo така си я купихот Италия.Никога съм нямал проблеми,много съм доволен ,но наскоро почна да ми миреше на гас и да губи по малко.Макар и така ,колата си вървеше перфектно.Реших да видя от къде изпуска оказа се,че е от тръбата с която се зарежда бутилката точно там където влиза самата тръба в бутилка от буренцето.Смених го с ново и теча се оправи и не изпуска,но като я запалих на место работи идеално,но като тръгна да я форсирам глъхене.Отидох в представителството на РЕНЦО в Пловдив,което се намира на кукленско шосе,там колата седя 3 дена и днес си я взех.Казаха ми че било от компютъра на инжекциона,били ми сменили филтара но компютъра не работи ,взеха ми парите и ми казаха да си намеря нов от някоя морга ,защото моята газова била много стара и нямало такива вече.Приемам сякави съвети и ще се радвам,ако някой знае как да си оправя проблема.Да купувам ли PC или да пробвам по друг начин и ако трябва да се купува,някои знае ли от къде мога да взема?
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=59406
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=59406
Благодаря,отново :)
може и да е глупаво, но да питам ти разви ли крановете на бутилката до край.
може и да е глупаво, но да питам ти разви ли крановете на бутилката до край.
да развих ги
badmadafaka
11-05-2011, 14:50
Малко тъп въпрос ама какви са тия кранове на бутилката..? :clown:
двата спирателни крана на сондата на бутилката.
Малко тъп въпрос ама какви са тия кранове на бутилката..? :clown:
Едни неща дето ги има на старите сонди. При теб е само един плюс ел.клапан.
infernus
13-05-2011, 19:58
Здравейте,имам следния проблем,ще се радвам ако някой може да ми помогне.Значи имам алфа ромео 156 1.8 ТС 1998г. и съм с газов инжекцион Landi renzo така си я купихот Италия.Никога съм нямал проблеми,много съм доволен ,но наскоро почна да ми миреше на гас и да губи по малко.Макар и така ,колата си вървеше перфектно.Реших да видя от къде изпуска оказа се,че е от тръбата с която се зарежда бутилката точно там където влиза самата тръба в бутилка от буренцето.Смених го с ново и теча се оправи и не изпуска,но като я запалих на место работи идеално,но като тръгна да я форсирам глъхене.Отидох в представителството на РЕНЦО в Пловдив,което се намира на кукленско шосе,там колата седя 3 дена и днес си я взех.Казаха ми че било от компютъра на инжекциона,били ми сменили филтара но компютъра не работи ,взеха ми парите и ми казаха да си намеря нов от някоя морга ,защото моята газова била много стара и нямало такива вече.Приемам сякави съвети и ще се радвам,ако някой знае как да си оправя проблема.Да купувам ли PC или да пробвам по друг начин и ако трябва да се купува,някои знае ли от къде мога да взема?
Бях загледал и аз едно такова да взема да си купя, но от сервиза като им го описах ми казаха че няма настройване, поне в България нямало кой и се отказа.
Бях загледал и аз едно такова да взема да си купя, но от сервиза като им го описах ми казаха че няма настройване, поне в България нямало кой и се отказа.
има ж престажителстжото на ланди ,куде си го гледал да го купуваш
колеги помогнете с намирането на компютър благодаря
колега, според мен имаш 2 варианта
отиваш при газаджия който знае какво прави и да ти погледне уредбата. примерно ако имаш път към софия виж колегата робигаз.
другия вариант е да смениш компютъра, инжекторите и окабеляването с друга марка. до колкото знам твоя инжекцион има проблеми с разпределителя- кръглото където са закачени маркучетата на инжекторите. от опит ти казвам че такава система ще ти коства повече пари, нерви и време да я ремонтираш отколкото да я смениш и накрая пак няма да си доволен от работата.
не сум съгласен с теб система си работеше перфектно 5 години,просто и трябва нов комп.ходих в представителсвото на ЛР.
разбирам те колега, но както ти каза "работеше" . не се опитвам в нищо да те убеждавам, просто ти давам идея да провериш колко пари ще ти струва преработката на ГИ и си направи сметката. нов съвременен работещ ГИ за Х пари или стар за У пари. от ренцо за това са те върнали щото просто не е изгодно да го ремонтираш.
ПП
ако ти се занимава, има и фирми които ремонтират ЕКУ-та, но проблема ти може и да е другаде. виж роби да те посъветва какво да правиш.
добре мерси сега ще му драсна :)
За да не отварям нова тема реших да пиша в тази поради това че имам същата газова уредба.При мен проблема е че като изключа от скорост /оборотите паднат под 1000/гасне.Не винаги но в 90% от случаите а те почти винаги са на някой светофар :furious:.В движение никакъв проблем върви си повече от добре.В Ст.Загора никой не се разправя с такива Италиански старици,всеки ме праща в представителството в Пловдив.Освен двете стъпкови моторчета какво друго има за чистене/филтри,тръби/. Или да карам така само извън града докато изкара. Щот ми казаха че няма да е само софтуерно а цените на частите за тези били -леле мале.Акъли и съвети вземам всякакви.Благодаря ви предврително.
ecotronic
19-09-2011, 10:57
За да не отварям нова тема реших да пиша в тази поради това че имам същата газова уредба.При мен проблема е че като изключа от скорост /оборотите паднат под 1000/гасне.Не винаги но в 90% от случаите а те почти винаги са на някой светофар :furious:.В движение никакъв проблем върви си повече от добре.В Ст.Загора никой не се разправя с такива Италиански старици,всеки ме праща в представителството в Пловдив.Освен двете стъпкови моторчета какво друго има за чистене/филтри,тръби/. Или да карам така само извън града докато изкара. Щот ми казаха че няма да е само софтуерно а цените на частите за тези били -леле мале.Акъли и съвети вземам всякакви.Благодаря ви предврително.
Добре би било да се премери налягането на изхода на изпарителя. Ако е по-високо или по-ниско от нормалното, горивната смес ще бъде по-богата или по-бедна от нормалното. И в двата случая ще го усещаш най-вече при тихите обороти. Обикновено в резултат на износването на уплътнението на клапата на редуктора на налягане, ефектът е повишено налягане.
Ако е вярно предположението ми, ремонтът на изпарителя е елементарен и няма да струва много.
по принцип ГИ има сензори на изпарителя за налягането на газта и температурата и. така се смята колко газ да се подаде.
колега, първо намери къде да ти направят една диагностика.
Нали това ми беше приказката,че в Ст.З.никой не поддържа софтуер за тези газови уредби а да отида до Пловдив я камилата я камиларя за един ден няма да стане.За това питам ако мога да направя нещо сам ако ли пък не ще я карам така докато умре нацяло пък после нова.
без диагностика няма как да се разбере от къде ти е проблема и нищо не може да направиш.
търси някой с кабел и софт за ланди, не може да няма.
За да не отварям нова тема реших да пиша в тази поради това че имам същата газова уредба.При мен проблема е че като изключа от скорост /оборотите паднат под 1000/гасне.Не винаги но в 90% от случаите а те почти винаги са на някой светофар :furious:.В движение никакъв проблем върви си повече от добре.В Ст.Загора никой не се разправя с такива Италиански старици,всеки ме праща в представителството в Пловдив.Освен двете стъпкови моторчета какво друго има за чистене/филтри,тръби/. Или да карам така само извън града докато изкара. Щот ми казаха че няма да е само софтуерно а цените на частите за тези били -леле мале.Акъли и съвети вземам всякакви.Благодаря ви предврително.
На тая система не знам каква диагностика ще и правите, като това си е усъвършенстван Ланбда контрол. Не, че няма софтуер ,ама там почти нищо не може да се разбере нито да се корегира.
Това за гасненето дето питаш:
Празния ход се контролира от едното стъпково моторче/това дето е с червена букса/ и от един ел. жигльор забоден странично на блокчето с моторчетата.
Аз лично бих проверил първо него дали работи.
Има и други неща де, ама това е в общи линии.
Да ама не - няма червена букса и двете са черни с оранжеви уплътнители с 4 еднакви по цвят кабели.Ще ги почистя със спрей за карбуратори предполагам,че става?Жигльора го видях залепен е от дясната страна - какво да правя с него ,почиства ли се ,как се замерва?
Моторчето за празния ход е до жигльора. Или като ги извадиш/моторчетата/ и погледнеш в гнездата им -празния ход е с по-малка дупка. Това моторче се утравлява от TPS-а ня колата.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.